Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Pais Konditori HB

Olof O:

Läs vad 10 kunder tycker om Pais Konditori HB

• Ingrid S
    Ingrid S skrev om Pais Konditori HB
    Otrevlig personal utan känsla för service
  • Uffe
    Uffe skrev om Pais Konditori HB
    Bästa kaffe i stan. Deras pizzor är också otroliga. Rekommenderas
  • Maria E
    Maria E skrev om Pais Konditori HB
    Roligt café som jag ofta besöker trots att det ligger i långt bort från mina vanliga kvarter. Perfekt att sitta på uteserveringen en solig söndag, sippa på en riktig cafélatte, titta på söderfolk eller fotboll och njuta av kommentarerna på italienska.
  • -öÖ -
    -öÖ - skrev om Pais Konditori HB
    Perfekt för en snabb espresso!
  • Henka H
    Henka H skrev om Pais Konditori HB
    Helt ok latte, men tyvärr otroligt tråkig attityd hos personalen. Kundvård verkar vara ett helt främmande ord för dem, man känner sig snarare som ett störande moment i deras fotbollstittande. Jag kommer inte att besöka detta café igen om de inte kammar till sig rejält. Skärpning!
  • Molly B
    Molly B skrev om Pais Konditori HB
    Mycket genuint ställe,med riktig italiensk känsla! Pastan som den charmiga kocken svänger ihop med köttfärs,grädde o skinka e fenomenal! När han sen hela tiden på ett naturligt sätt kallar mig "bella" o bubblar vidare på italienska så e jag helsåld på ett sport café,jag som verkligen INTE gillar sport! Tror det e den lättsamma men äkta känslan av ett ställe drivet av genuina italienare som blir så klockrent mitt i prick :) Bakverken i disken varierar från dag till dag o e alltid lika smarriga. Folket som man stöter på då man lite bakis trillar in en söndag e ofta bekanta ansikten,hit kommer folk o blir med ens stammisar. Gå dit o bli fast!
    Uffe gillar detta
  • Carl S
    Carl S skrev om Pais Konditori HB
    Bästa lunchen i stan. En pärla.
  • a
    a skrev om Pais Konditori HB
  • Emma K
    Emma K skrev om Pais Konditori HB
    Har en viktig tradion varje söndag, en promenad över bron, själv eller inte och så en latte på Café Dello Sport. Folk, stämning, barnvagnar och söder-övre-ungdom trängs och myser här. I vanliga fall ogillar jag så mycket aktivitet och ljud, men här blir det bara mysigt.
    Ronny M gillar detta
  • Petter S
    Petter S skrev om Pais Konditori HB
    Så nära Italia 90 som man kan komma i Stockholm... På veckodagarna är detta ett näste för Hornstulls lattemammor + Moneybrother, men på söndagarna förvandlas Cafe Dello Sport till ett tvättäkta italienskt fotbollscafe med italienska RAI sändningar från Serie A. Kom hit i en rosa Palermotröja så blir du kompis med italienarna bakom kassan, eller kom hit som den fotbollsfanatiker du är för att njuta av kampen om Lo Scudetto.
    Emma K, Ronny M gillar detta

Pålsundsgatan 8, 117 31 Stockholm