Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Salem Palma Bygg och Måleri

Ormbunkstigen 20, 144 33 Rönninge — Visa karta

Nynäsvägen 371, 12234, ENSKEDE
Byggalleriet AB
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Byggföretag nära Palma Bygg och Måleri:

HAMMERSTAVÄGEN 5, Norsborg
Ilbirs Bygg tar hand om ert byggprojekt. Läs mer ›
Miia H:
Jag är mycket nöjd med totalrenoveringen av mitt kök och även med andra mindre jobb som tillkom under vägen. Offerten och tidsplaneringen hö...

Askvägen 3, TULLINGE
Ska du bygga om eller renovera hemma? Vi på Gaston's gör allt inom bygg, men vi ... Läs mer ›
Mikael H:
Bra resultat men de underskattade tidsåtgången. Bla tog målarna lång tid att få fram.

Hamringevägen 1, Tullinge
Johan H:
Palma Toralentreprenad genomförde helrenovering bestående av nytt kök, infasning av ny el, målning, golvslipning etc. av vår lägenhet med et...

Läs vad 10 kunder tycker om Palma Bygg och Måleri

• Anna-liisa C
    Anna-liisa C skrev om Palma Bygg och Måleri
    Ett fantastiskt företag, som med lyhördhet för mina önskemål skapade mitt drömkök. Noggranna, skickliga och dessutom otroligt trevliga. Jag är mer än nöjd! :)
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Bygg och Måleri
    Vi gjorde en helrenovering av badrummet.
    Bra bemötande och rådgivning vid offert och tydlig med vad som ingick och inte. Höll tidplan och budget bra. Mötte våra förväntningar.
  • Otto F
    Otto F skrev om Palma Bygg och Måleri
    Vi renoverade kök och två badrum med Palma Bygg och Måleri och är fantastisk nöjda! Vi fick all hjälp vi behövde, såväl med planeringen som med införskaffandet av material. Under hela processen kände vi att vi var i trygga och kompetenta händer. Dessutom var bemötandet från såväl projektledaren, Zeljko, som hantverkarna alltid extremt trevligt, professionellt och tillmötesgående. Arbetet utfördes helt inom de angivna tidsramarna och var mycket gediget utfört. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera det här företaget!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Palma Bygg och Måleri
    Efter ha mött drygt tio olika firmor valde vi att anlita Palma Bygg för en total renovering av vår lägenhet. Kök/bad/golv/väggar/samtlig el drogs om. Vi möttes av lyhördhet och en yrkesstolthet vi knappt trodde fanns längre. Tidsplan hölls, priser var rimliga och offert väl specificerad. Arbetet sköttes utan störning av grannar och utan klagomål trots diverse veliga ändringar från vår sida längs vägen. Vi kan rekommendera Palma till alla som ställer höga krav på väl utfört arbete och ser fram emot att kunna anlita dem igen.
  • Joel N
    Joel N skrev om Palma Bygg och Måleri
    Med en fru som arkitekt och en far som snickare ställer man höga krav på utförande ner på detaljnivå. Som i alla renoveringsprojekt så stötar man på problem, stora som små, det som är viktigt är då kommunikationen.

Detta var andra gången vi anlitade Palma och just att man har kunnat diskutera med arbetsledare och gemensamt kommit fram till de bästa lösningarna har gjort att det varit en bra upplevelse.

Första renoveringen bestod av ett mindre badrum där resultatet blev strålande; tvättmaskin, wc, duschvägg, golvnära brunn, stora kakelplattor och en målad vägg. Klockrent utförande.

Andra renoveringen har en genomgående uppgradering av hela lägenheten; nytt golv, måla väggar och tak, installation av nytt kök, badrum och ny el. Uppstod några problem med utrymme för ventilationen som löstes efter förslag från Palma med vårat godkännande, ett uttag som inte fungerade som de återkom och fixade snabbt. Vi hade leveransdatum av möbler och de lyckades fixa till så att det var rent och fint där vi kunde placera dem, trots att det var innan "slutdatum".

Proffsigt från start till mål, vi är oerhört nöjda.
  • Anna L
    Anna L skrev om Palma Bygg och Måleri
    Mycket nöjd. Ordning o reda och lätta att ha att göra med.
  • Elena F
    Elena F skrev om Palma Bygg och Måleri
    Trevliga, pålitliga och väldigt servisinriktade.
  • Ingemar G
    Ingemar G skrev om Palma Bygg och Måleri
    Vi är mycket nöjde med Palma bygg. Lätta att ha att göra med. Kom med bra idéer när vi skulle renovera vårt kök och även när vi hade önskemål fixades det utan problem. Snabba och punktliga.
  • Jo E
    Jo E skrev om Palma Bygg och Måleri
    Renoverade övervåning i vårat radhus. Var den billigaste offerten vi fick och vi är nöjda med resultatet. De smågrejer som vi hittade fixades i efterhand. Bra kontakt med Zjelko
  • Almira K
    Almira K skrev om Palma Bygg och Måleri
    Ord kan inte beskriva hur pass nöjda vi har varit under arbetets gång och nu när det är klart! Vårt sunkiga 70- talsbadrum i gult och brunt är ett minne blott. Allt har fungerat in på minsta lilla och har överträffat våra förväntningar. Är även tacksamma för det nya fina golvet i vår tvättstuga och det nya elskåpet, som inte alls var planerat att göras i vår ursprungliga plan. Har verkligen känt oss trygga med Palma Bygg och Måleri i huset, morgon till kväll och lördagar. Ett väldigt proffsigt företag som är ytterst måna om att kunden lämnas nöjd. Rekommenderas varmt!

Ormbunkstigen 20, 144 33 Rönninge