Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Palma Totalentreprenad
Rekommenderat företag 2016 - Palma Totalentreprenad
Rekommenderat företag 2015 - Palma Totalentreprenad

Palma Totalentreprenad

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 55 kunder tycker om Palma Totalentreprenad

• Mattias W
    Mattias W skrev om Palma Totalentreprenad
    Bra bemötande från start. Tydlig offert. Arbetet startade som överrenskommet och arbetet tog den tid som var planerad. De hade inga problem att hantera ändringar under arbetets gång. De som utförde arbetet kom alltid i tid och var trevliga och service minded. Resultatet var bra till mycket bra. Palma byggde ut en altan och utförde målning och tapetsering. Jag kommer anlita dem igen vid nya behov.
  • Erik E
    Erik E skrev om Palma Totalentreprenad
    Bra bemötande från första stund och arbetet har utförts inom uppgiven tid till vår tillfredsställelse. Vi är mycket nöjda och uppskattade verkligen den person (Dimitreos) som huvudsakligen genomförde arbetet.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Toralentreprenad genomförde helrenovering bestående av nytt kök, infasning av ny el, målning, golvslipning etc. av vår lägenhet med ett fantastiskt resultat.

Zeljko och hans team genomförde på ett föredömligt sätt hela kedjan från planering till slutförande. Hela arbetet gick enligt tidplan och fortlöpte smidigt med Zeljko som på ett proaktivt och rådgivande sätt också kom med förslag på design och genomförande.

Jag kommer välja Palma Totalentreprenad vid nästa renovering!
  • Martin G
    Martin G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma för att måla om vår villa utvändigt. Vi var nöjda både med hur de utförde arbetet och hur de var att ha att göra med. Vi anlitade därför Palma igen för att måla om invändigt samt lägga golv. Vi upplever att de gör ett bra arbete och i de fall det blir mindre bra är öppna för att hitta konstruktiva lösningar. Vi har alltid fått korrekta fakturor enligt offert och i flera fall har hantverkarna på plats gjort lite extra utöver offert utan att ta extra betalt för det.
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag ger Palma mina varmaste rekommendationer för en oerhört proffsigt genomförd badrumsrenovering. Tack för ett strukturerat arbetet, gott bemötandet och ett fantastiskt slutresultat. Jag är helnöjd! / Jakob
  • Carola B
    Carola B skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag måste erkänna att jag var rädd, skeptisk och tveksam från början. Man hade ju hört så mycket om lurendrejare i byggbranschen… Men vi hade inte behövt vara oroliga.
    Efter att ha tagit in offerter från 6 olika företag, så föll valet till slut på Palma. De åtog sig att göra alla delar i vår totalrenovering och till ett bra och fast pris.
    Vi gjorde om ALLT i vår lägenhet på 80 kvm från 1914. Väggar målades och tapetserades. Tak skrapades och målades. Trägolv togs fram och slipades. Badrum och kök totalrenoverades. Väggar slogs upp och flyttades. En hylla platsbyggdes. Där vi inte hade kunskap kom de med rådgivning och förslag. När det fanns tveksamheter eller om något oväntat dök upp (inte så konstigt med ett så stort arbete) så tillfrågades vi vad som skulle göras och allt togs om hand på bästa sätt. Och allt blev superbra. Vi är såå nöjda! Inte bara det att de gjorde ett väldigt bra arbete till ett bra pris och levererade i tid. De var trevliga också!
    Ett pyttelitet minus möjligen på att offerten var lite torftigt skriven och att inte alla hantverkare pratar svenska eller engelska. (De var dock mycket duktiga i sitt yrkeskunnande.) Arbetsledaren som ju var vår egentliga kontakt pratade ju svenska och det är ju det viktigaste så klart. Byggkillarna höll rent och det städades ordentligt i trapphuset vilket grannarna såklart var nöjda över.
    Som sammanfattning kan jag bara ge Palma 5 plus. +++++ Vi kan verkligen rekommendera Palma och när vi nästa gång behöver hantverkare kommer vi använda oss av Palma igen!
    /Carola och Erik
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Palma Totalentreprenad
    Mkt trevlig första kontakt. Killarna som gjorde jobbet var duktiga o ordningsamma. Det enda som var negativt var att mot slutet var de stressade o några små missar gjordes. Men vid prat m förmannen så fixades det snabbt till.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Palma Totalentreprenad
    Väldigt professionella och duktiga. Rekommenderas varmt.
  • Nicklas Å
    Nicklas Å skrev om Palma Totalentreprenad
    Hej! Jag anlitade Palma Totalentreprenad som skulle renovera kök, sovrum, vardagsrum under tiden jag var utomlands! De svarade på mina frågor om hur jag ville ha det snabbt, fast det var 8 - timmar skillnad mellan oss! När jag väl kom hem så blev jag sjukt glad över hur fint det var och de fixade det exakt som jag ville. Rekommendera de verkligen!
  • Helena B
    Helena B skrev om Palma Totalentreprenad
    Professionell och trovärdigt företag.
  • Claes J
    Claes J skrev om Palma Totalentreprenad
    Altanbygge. En av fem anbudsgivare. Det i särklass bästa, mest omfattande och billigaste. Började på utsatt dag och färdiga 4 dagar före de dag som bestämdes.Mkt snyggt och bra arbete av duktiga och trevliga hantverkare. Efter arbetets avslutande städades arbetsplatsen perfekt.
    Ett företag att REKOMMENDERA!!
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi köpte ett nytt hus vilken var av behov av totalrenovering. Vi anlitade Palma. Allt gick bra från första början till slutbesiktningen. Vi är mer än nöjda med de och hantverkare som jobbade hos oss. Professionell bemötande hjälpte oss på vägen med att välja rätt saker. Gav goda råd. Kan rekommenderas varmt. Kommer att anlita Palma igen när vi behöver hjälp.
  • Christian W
    Christian W skrev om Palma Totalentreprenad
    Min hittills bästa upplevelse när det gäller renovering .
    Färdiga innan utsatt tid , på budget och överträffade mina förväntningar på alla plan . Kan varmt rekommenderas
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Palma Totalentreprenad
    Anlitade Palma från första början att montera upp köket som vi köpte från Nepas. När de väl började arbeta ville vi passa på och renovera badrummet allt gick så fint och smidigt. Inga konstigheter med betalningen tack Palma vi kommer att anlita er igen. Rekommenderar starkt Palma Bygg
  • Per S
    Per S skrev om Palma Totalentreprenad
    Proffsigt, konkret och håller vad de lovar - till avtalat pris. Kan inte vara mer nöjd.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Bygg AB hjälpte oss med återuppbyggnaden av vårt badrum efter en fuktskada. Såväl arbetet som bemötandet har överträffat alla våra förväntningar och förhoppningar. Aldrig tidigare har vi stött på en sådan professionalitet, yrkesstolthet och ödmjukhet.
  • Emil R
    Emil R skrev om Palma Totalentreprenad
    Väldigt proffsigt bemötande, både av Micke och Zeliko och inte minst av dom hantverkare som var hemma hos mig. Dom hjälpte mig med köksrenovering, inklusive el,vvs, kaklin och hela fadderullan.
  • Hans R
    Hans R skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma total renoverade vårt badrum, vi blev väldigt nöjda av resultatet. lätt att kommunicera, håller planerad byggtid. Förväntningarna levde Palma upp till 100%.
  • Kim K
    Kim K skrev om Palma Totalentreprenad
    Allt fungerade väldigt bra från kommunikation till slutresultat. Kan rekommendera starkt.
  • Ali G
    Ali G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma bygg för renovering av badrum/tvättstuga. Vi fick bra kontakt redan från början. Mycket duktiga killar och proffsigt utfört arbete. Vi är mycket nöjda med resultatet och vi kommer att anlita palma bygg i fortsättningen.
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma har byggt om mitt kök, rivit väggar, byggt garderob och målat om.
    De har varit väldigt lyhörda för lösningarna och dessutom haft bra kontakt om hur tilläggsarbeten kunnat lösas som jag missat i min ursprungsbeställning.
    Snabba, punktliga och jag är nöjd med resultatet!
  • Xing Z
    Xing Z skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma Bygg för tatalrenovering av lägenheten med bland annat nytt badrum, flytta köket till vardagsrummet, nytt parkettgolv, målning av väggar. Vi fick många bra idéer och hjälp från Mikael redan från första dagen han besökte oss. Kommunikation med Palma är bra under hela perioden. Renoveringen var klar i tid och vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Cathrine B
    Cathrine B skrev om Palma Totalentreprenad
    Snabba, duktiga och supertrevliga! Blev jättenöjda med målning, snickeri och golvslipning! Rekommenderas starkt!
    2015-09-22 Palma B svarar Cathrine B
    Tack Cathrine för god förtroende.
  • Anna B
    Anna B skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma för totalrenovering av vårt badrum, byte av innertak samt ommålning och tapetsering av väggar och tak i vårt radhus. Vi fick från första början mycket bra kontakt med Palma, och kommunikationen var fortsatt mycket god genom hela tiden för renoveringen. Vi upplever att Palma var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda, och att de var mycket lyhörda till våra önskemål.
    Då vi blev tvungna att flytta in något tidigare än vad vi först sagt ansträngde de sig för att slutföra arbetet snabbare än vad som först var överenskommet, vilket vi naturligtvis uppskattade oerhört mycket. Slutfakturan stämde väl överens med vårt överenskomna pris (dvs inga "överraskningar" / tillägg som hos många andra byggfirmor).
    Vi är otroligt nöjda med slutresultatet och kommer att anlita Palma igen vid våra kommande renoveringar!
    2015-09-22 Palma B svarar Anna B
    Tack Anna Det var ett nöje att jobba med er.

• Filippa A
    Filippa A skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi kan starkt rekommendera Palma totalentreprenad! Serviceinriktat företag med trevligt bemötande. Flexibelt och snabbt utfört arbete!
    2015-09-22 Palma B svarar Filippa A
    Tack Filippa tack för din rekommendation

• Lars Ö
    Lars Ö skrev om Palma Totalentreprenad
    Renovering av lägenheten med läggning av nytt golv och målning av tak och väggar, dessutom har vi totalrenoverat badrummet. Vi är mycket nöjda med utförandet och tycker att samtliga hantverkare som har deltagit i renoveringen har haft kunskap och visat proffsighet i sin yrkesutövning. Vi är mycket nöjda.
    2015-09-22 Palma B svarar Lars Ö
    Tack Lars alltid lika roligt att komma tillbaka till gamla kunder.

• Mona R
    Mona R skrev om Palma Totalentreprenad
    Jättebra bemötande och service. Vi är nöjda, de var snabba med att fixa allt i rätt tid och kom snabbt när man bad om det och produkterna är av hög kvalité. TACK Palma för ert arbete hos oss!
    2015-09-22 Palma B svarar Mona R
    Hej Mona
    Tack för din rekommendation. Vad kul att höra att ni är nöjda.

• Hanna V
    Hanna V skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma Totalentreprenad för total renovering av nedervåningen i vårt hus. Golv, väggar, tak, badrum och kök. Vi är såååå nöjda. De har varit otroligt professionella, alltid kommit i tid, de har städat efter sig och ALLTID svarat när vi ringer. Vi är otroligt nöjda med det arbete de utfört. Dessutom blev de klara en hel vecka före utsatt tid. Vem har hört talas om hantverkare som blir klara innan deadline? Vi kan VARMT rekommendera dem och kommer att anlita dem själva igen för nästa etapp i vår renovering. // Hanna & Joakim
    2015-09-22 Palma B svarar Hanna V
    Hej Hanna

Tack för en fint omdöme, det var ett nöje att arbete hos er. Hälsa Familjen

• Josefin A
    Josefin A skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Bygg hjälpte oss att bygga en stor altan (130 kvm) runt huset våren 2015. De var mycket trevliga, tillmötesgående och proffsiga. Priset blev precis det vi avtalat trots att vi fick hjälp med några extra detaljer. De blev klara långt tidigare än planerat. Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera dem.
    Josefin Axelsson, Värmdö
    2015-09-22 Palma B svarar Josefin A
    Hej Josefin

Tack för rekommendationen.

• David L
    David L skrev om Palma Totalentreprenad
    Otroligt bra service. Snabba, punktliga och höll offerten. Rekommenderad starkt!
    2015-09-23 Palma B svarar David L
    Hej David
    Tack för rekommendationen.
  • Louise S
    Louise S skrev om Palma Totalentreprenad
    Fullföljde enligt vad vi planerat och blev klara innan tidskalkylen.
    2015-09-23 Palma B svarar Louise S
    Hej Louise
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi fick hjälp att totalrenovera badrum och kök och vi är mycket nöjda. De var mycket tillmötesgående, höll alla tider och utförde jobbet med fin kvalitet och till överenskommet pris.
    Vi vill varmt rekommendera dem till andra. Vi fick goda råd på vägen också!
    2015-09-23 Palma B svarar Lotta G
    Hej Lotta
    Tack för rekommendationen det var ett nöje att arbeta hos er.
  • Anna Lena E
    Anna Lena E skrev om Palma Totalentreprenad
    Totalrenovering av badrum. Arbetet sköttes så att vi är helt nöjda. Ett extra plus var att de hela tiden plockade undan skräp och avslutade med att städa upp efter sig. Vi kände att de var noggranna och ville göra det fint till oss.
    2015-09-23 Palma B svarar Anna Lena E
    Hej Anna Lena
    Tack för rekommendationen. Vi på Palma är jätteglada att ni är nöjda
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma levererade ett badrum och bastu med mkt bra lyhördhet för oss som kund och våra önskemål. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och leveransprocessen som höll en bra fart utan att tumma på kvaliteten. Vi fick också frågor vid rätt tillfälken så att det blev som vi önskade. Vi kan varmt rekommendera Palma. Mvh Jonas och Marie
    2015-09-23 Palma B svarar Jonas D
    Hej Jonas
    Tack för rekommendationen
    Det är ett nöje att jobba mer er. Tack för att ni valde oss igen nu under sommaren

• Maria N
    Maria N skrev om Palma Totalentreprenad
    Jättebra entreprenör, snabba tysta tog hänsyn till grannar. Återkopplade på en gång vid frågor om renoveringen under byggets gång. Bra priser också! De kom på en gång tillbaka om det var ngt jag ville ha korrigerat. Toppen helt enkelt. Bästa betyg till dem. Med vänlig hälsning, Maria Nilsson
    2015-09-23 Palma B svarar Maria N
    Hej Maria

Tack för ett jättefint omdöme och rekommendationen

• Malin K
    Malin K skrev om Palma Totalentreprenad
    Vänliga och tillmötesgående. Arbetade effektivt enligt överenskommelsen. Det som som vi tyckte blev fel rättades till utan krångel eller diskussion.
    2015-09-23 Palma B svarar Malin K
    Hej Malin

• liv A
    liv A skrev om Palma Totalentreprenad
    Palmabygg gjorde ett riktigt bra jobb när de totalrenoverade vårt nyköpta radhus. Samtliga (både byggare och arbetsledare) har varit sympatiska och trevliga i sitt bemötande. De levererade på tidsplan och på budget (hur ofta sker det med hantverkare?)
    - Mycket trevliga byggare
    - Flexibla samt gav bra råd
    - På budget, smärre ändringar av scope kommunicerades tydligt
    - På tidsplan, de jobbade helg på slutet för att hinna klart
    - Bra pris, Palma låg i samma spann som övriga offerter
    - Bra kvalitet, vi har nu bott i huset 4 månader och inga klagomål alls.

Sammanfattningsvis: vi är supernöjda och kommer anlita dem igen.

Vad vi renoverade:
    - Nytt badrum
    - Ny tvättstuga
    - Ny parkettgolv i hela huset
    - Målning av väggar och tak (inne)
    - Rivning av en vägg och uppbygg av en annan
    ---> Palma löste det på 6 veckor
    2015-09-23 Palma B svarar liv A
    Hej Liv

Det var ett nöje att arbeta hos er.

• Helena H
    Helena H skrev om Palma Totalentreprenad
    Noggranna, hjälpsamma, tillmötesgående, punktliga, positiva! Bästa entreprenad firna har bara positiv bild av Palma och Zeiljko!
    2015-09-23 Palma B svarar Helena H
    Hej Helena

Tack för förtroendet och rekommendationen

• Timothy W
    Timothy W skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag kan varmt rekommendera Palma Bygg, bra kvalité och håller tidsplanen
    2015-09-23 Palma B svarar Timothy W
    Hej Timothy
    'Tack för rekommendationen

• Hans N
    Hans N skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi är väldigt nöjd med Palma Bygg. Vi fick hjälp med ett trädäck på 75 m2 och renovering av en mur + installation av en badbalja. Micke på Palma kom med bra ideer i början som gjorde att slutresultatet blev snyggt. Dessutom var det inga problem att lyfta baljan på plats för hans starka killar.
    Vi tar gärna hjälp av Palma Bygg ingen.
    Hans Norberg, Enskede
    2015-09-23 Palma B svarar Hans N
    Hej Hans
    Tack för rekommendationen
    Vi på Palma är glada att ni är nöjda med arbetet som vi utförde

• valeria g
    valeria g skrev om Palma Totalentreprenad
    Blev rekommenderad Palma av bekanta då jag skulle totalrenovera badrummet. Från offert och planeringsstadium till slutförande av projektet var Palma klara, tillgängliga och tydliga i kommunikationen, oerhört punktliga och noggranna i utförandet. Även extra-arbeten som blev instruerade via telefon utfördes helt enligt önskemål. Badrummet blev dessutom klart en vecka innan utsatt tid. Är super nöjd med resultatet och kan ge Palma Totalentreprenad mina varmaste rekommendationer och kommer definitivt anlita dem till framtida renoveringsprojekt.
    2015-09-23 Palma B svarar valeria g
    Hej Valeria

Tack för ett jättefint omdöme och rekommendationen

• Katja B
    Katja B skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag anlitade Palma för köksrenovering och golvläggning och är toppennöjd med resultatet ! Hjälpsamma, lätta att kommunicera med, lyhörda, flexibla och lösningsorienterade. Jag kan varmt rekommendera Palma till andra och skulle absolut använda företaget igen.
    2015-09-23 Palma B svarar Katja B
    Hej Katja

• Björn R
    Björn R skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi fick hjälp av Palma Totalentreprenad i samband med delrenovering av lägenhet. Tydlig offert, bra/rätt pris och allt klart inom avtalad tid. Mycket bra bemötande, tillgängliga och lätta att diskutera olika lösningar med.

Vi hade fått rekommendation om Palma Totalentreprenad och de levde mer än väl upp till vår förväntan. Vi är mycket nöjda.
    2015-09-23 Palma B svarar Björn R
    Hej Björn

Alltid lika roligt med återkommande kunder.
    Det är ett nöje att jobba med er.
    Tack för rekommendationen och förtroendet

• Mikaela F
    Mikaela F skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi har anlitat Palma Totalentreprenad för målning av vårt hus både invändigt och utvändigt och är mycket nöjda. De är alltid mycket professionella och tillmötesgående. Kommer garanterat att anlita Palma Totalentreprenad igen och kan varmt rekommendera dem till andra.
    2015-09-23 Palma B svarar Mikaela F
    Hej Mikaela

Tack för rekommendationen och förtroende

• Magnus H
    Magnus H skrev om Palma Totalentreprenad
    Mycket bra leverantör, bra pris, utfördes i tid, bra dialog under hela processen.
    2015-09-23 Palma B svarar Magnus H
    Hej Magnus
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Bygg hjälpte oss med ronovering av vår lägenhet. I renoveringen ingick rivning av kök, golvläggning, golvslipning, upptagning av ett hål mellan två rum, montering av en nygammal dörr samt en del små saker. Allt gick smidigt. De var trevliga, lyhörda och duktiga. Arbetet blev klart långt innan utsatt datum. Vi var mycket nöjda. Palma Bygg rekommenderas varmt
    2015-09-23 Palma B svarar Thomas L
    Hej Thomas
    Vi på Palma är glada att ni är nöjda med arbetet.

• Eva E
    Eva E skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi tog offerter av olika företag när vi skulle renovera vårt badrum. Vi gick på magkänslan och valde Palmabygg, något som vi inte ångrar. Zeljko och hans byggäng var snabba, pålitliga och punktliga. Dom var lyhörda och kom med bra ide`r på olika lösningar. Efter ett par veckor ringde dom och undrade om vi var nöjda och om allt fungerade som det skulle. Vi är supernöjda med vårt badrum och kan varmt rekommendera Palmabygg till andra som går i renoveringstankar.
    2015-09-23 Palma B svarar Eva E
    Hej Eva

Tack för omdömen. Det är jätteroligt att ni valde oss igen.
    Vi är glada att ni är nöjda

• Sangar S
    Sangar S skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag kom i kontakt med blad annat Palma Bygg då de lämnade en offert för en renovering/ombyggnation (ombyggnation av kök, nedtagning av en vägg, uppförande av två nya vägar, spackling och målning genomgående av alla väggar och tak) av min lägenhet. Valet föll naturligt på Palma Bygg då ägaren Zejlko var väldigt professionell, kunnig och det som jag ansåg var viktigast var att han verkligen tog sig tid för att lyssna på mig, han försökte inte sälja på mig något extra arbete. Utan han till och med avböjde mig från att göra vissa extra arbeten fastän han själv skulle ha tjänat mer på det. Därför valde jag att anlita Palma Bygg för min renovering/ombyggnation.

Under själva arbetet var Zeljko och hans medarbetare väldigt tillmötesgående och hade ett mycket gott bemötande, jag kunde ringa de när som helst ifall jag hade funderingar, han skickade bilder flera gånger i veckan på hur arbetet fortgick samt att han uppdaterade mig i vilken fas de låg i arbetet. Jag kände mig oerhört trygg och säker genomgående genom hela byggprocessen, detta tack vare deras bemötande och utomordentliga service.

Zeljko och hans team blev klara en vecka innan den tiden vi hade kommit överens om innan arbetet startade, han och hans medarbetare var i min lägenhet och jobbade även lördagar och söndagar långt in på timmarna.

Jag har rekommenderat Palma Bygg till alla mina bekanta så fort de nämner att de har renoveringsplaner. En av mina grannar har redan anlitat Palma Bygg för ett arbete och en av mina arbetskollegor likaså. Jag är oerhört nöjd med det slutgiltiga resultatet av min lägenhet samt det bemötande och den tryggheten han och hans team har lyckats förmedla genom hela processen. Det var långt över min förväntan.

Jag rekommenderar Palma Bygg starkt för alla mina bekanta. Jag kommer själv anlita Zeljko och hans team vid alla mina framtida arbeten.
    2015-09-23 Palma B svarar Sangar S
    Hej Sangar
    Tack för omdömen.
    Det var ett nöje att jobba hos dig.

• Christina S
    Christina S skrev om Palma Totalentreprenad
    Mycket nöjd med Palma Totalentreprenad arbete.
    De gjorde en bra jobb hos oss ( fasadmålning) i den lovade tiden.
    Mvh/ Cristina
    2015-09-23 Palma B svarar Christina S
    Hej Christina

• Ingrid M
    Ingrid M skrev om Palma Totalentreprenad
    Renovering av lägenhet: Ytskikt, omdragning av el, montering garderober.
    Goda erfarenheter: tidplanen höll, arbetet utfört till belåtenhet, lätt att få tag i projektledaren, trevligt och vänligt bemötande.
    2015-09-23 Palma B svarar Ingrid M
    Hej Ingrid