Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Palma Totalentreprenad

Palma Totalentreprenad

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge — Visa karta

Vi strävar efter att alla våra kunder ska få så bra service som möjligt och högsta kvalitet på utfört arbete. Kommunikation, tid och budget är våra tre hörnstenar för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga under hela projektet. Vi har bred kunskap inom de viktigaste områdena för att din renovering ska bli så bra som möjligt och vi jobbar både med privatpersoner och företag, så tveka inte att höra av dig oavsett om det gäller kök, badrum, ytskick, om- och tillbyggnationer och mer därtill.

Läs vad 74 kunder tycker om Palma Totalentreprenad

• Katja K
    Katja K skrev om Palma Totalentreprenad
    Rekommenderar denna firma mer än gärna till alla som vill ha ett skickligt bra byggteam som går att lita på! Nepas tillsammans med Palma Totalentreprenad AB totalrenoverade vårt kök, både i tid och inom ramen för budget och resultatet är helt fantastiskt. Och jag som kund är väldigt kräsen och ställer mycket höga krav på mina hantverkare. Deras projektledare var alltid tillgänglig för frågor/funderingar, vilket gjorde att jag kände mig trygg under arbetets gång. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov, mycket trevligt bemötande före och under byggtiden.
  • Ida S
    Ida S skrev om Palma Totalentreprenad
    Var mycket nöjd med renoveringen som Palma Totalentreprenad utförde av vårt badrum. Tydlig och rak kommunikation, höll offerten och tidsplanen. Dessutom mycket billigare än de andra firmor vi tog in offerter från. Kan varmt rekommendera Palma!
  • Jacques T
    Jacques T skrev om Palma Totalentreprenad
    Bemötandet var utomordentligt: Proffsig, tydliga avgränsningar, hjälp med inköp, hjälp med att hämta materialet, snabba telefonsamtal när det fattades något eller ev. frågor uppstod. Utöver det var personalen som utförde jobbet super nog med at återställa och städa efter sig.
    Fick till och med hjälp en söndag med elinstallation av badrumstork. Utan kostnad!
    Det är att överleverera till kunden.
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Totalentreprenad
    Bra offert som visade vad som ingick och inte ingick . Höll tidplan och budget bra. Pålitliga. Det som vi inte tyckte blev 100% ok fixades när vi påpekat vår synpunkt
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Palma Totalentreprenad
    Badrumsrenovering 2017. Väldigt seriösa från första mötet. Väldigt bra bemötande, kommer med bra förslag och ideer, håller tidplaner och gör ett grundligt och noggrant arbete. Hela renoveringen flöt på bra från början till slut. Väldigt bra att de har allt in-house och det blir inga diskussioner om att de inväntar rörmokare etc. Vi hade fast pris som de höll, de bjöd inte på några överraskningar och gjorde alltid det som var bäst inte alltid enklast/billigast för dem. Under hela renoveringen var det ordning och reda samt undanplockat. I tillägg var det väldigt bra bemötande från samtliga hantverkarna som var hos oss. Kan varmt rekommendera Palma och kommer använda dem igen!
  • Anna-liisa C
    Anna-liisa C skrev om Palma Totalentreprenad
    Ett fantastiskt företag, som med lyhördhet för mina önskemål skapade mitt drömkök. Noggranna, skickliga och dessutom otroligt trevliga. Jag är mer än nöjd! :)
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi gjorde en helrenovering av badrummet.
    Bra bemötande och rådgivning vid offert och tydlig med vad som ingick och inte. Höll tidplan och budget bra. Mötte våra förväntningar.
  • Otto F
    Otto F skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi renoverade kök och två badrum med Palma Bygg och Måleri och är fantastisk nöjda! Vi fick all hjälp vi behövde, såväl med planeringen som med införskaffandet av material. Under hela processen kände vi att vi var i trygga och kompetenta händer. Dessutom var bemötandet från såväl projektledaren, Zeljko, som hantverkarna alltid extremt trevligt, professionellt och tillmötesgående. Arbetet utfördes helt inom de angivna tidsramarna och var mycket gediget utfört. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera det här företaget!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Palma Totalentreprenad
    Efter ha mött drygt tio olika firmor valde vi att anlita Palma Bygg för en total renovering av vår lägenhet. Kök/bad/golv/väggar/samtlig el drogs om. Vi möttes av lyhördhet och en yrkesstolthet vi knappt trodde fanns längre. Tidsplan hölls, priser var rimliga och offert väl specificerad. Arbetet sköttes utan störning av grannar och utan klagomål trots diverse veliga ändringar från vår sida längs vägen. Vi kan rekommendera Palma till alla som ställer höga krav på väl utfört arbete och ser fram emot att kunna anlita dem igen.
  • Joel N
    Joel N skrev om Palma Totalentreprenad
    Med en fru som arkitekt och en far som snickare ställer man höga krav på utförande ner på detaljnivå. Som i alla renoveringsprojekt så stötar man på problem, stora som små, det som är viktigt är då kommunikationen.

Detta var andra gången vi anlitade Palma och just att man har kunnat diskutera med arbetsledare och gemensamt kommit fram till de bästa lösningarna har gjort att det varit en bra upplevelse.

Första renoveringen bestod av ett mindre badrum där resultatet blev strålande; tvättmaskin, wc, duschvägg, golvnära brunn, stora kakelplattor och en målad vägg. Klockrent utförande.

Andra renoveringen har en genomgående uppgradering av hela lägenheten; nytt golv, måla väggar och tak, installation av nytt kök, badrum och ny el. Uppstod några problem med utrymme för ventilationen som löstes efter förslag från Palma med vårat godkännande, ett uttag som inte fungerade som de återkom och fixade snabbt. Vi hade leveransdatum av möbler och de lyckades fixa till så att det var rent och fint där vi kunde placera dem, trots att det var innan "slutdatum".

Proffsigt från start till mål, vi är oerhört nöjda.
  • Anna L
    Anna L skrev om Palma Totalentreprenad
    Mycket nöjd. Ordning o reda och lätta att ha att göra med.
  • Elena F
    Elena F skrev om Palma Totalentreprenad
    Trevliga, pålitliga och väldigt servisinriktade.
  • Ingemar G
    Ingemar G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi är mycket nöjde med Palma bygg. Lätta att ha att göra med. Kom med bra idéer när vi skulle renovera vårt kök och även när vi hade önskemål fixades det utan problem. Snabba och punktliga.
  • Jo E
    Jo E skrev om Palma Totalentreprenad
    Renoverade övervåning i vårat radhus. Var den billigaste offerten vi fick och vi är nöjda med resultatet. De smågrejer som vi hittade fixades i efterhand. Bra kontakt med Zjelko
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Palma Totalentreprenad
    Efter ett år av letande så hittade vi Palma! Vi kände förtroende för dom redan efter vår första möte.Vi berättade våra önskningar och gav dom nycklarna sen sa vi hej då! Vi hade kontakt under semestern för små frågor och kom tillbaka 22 dagar senare. Vips då var båda våra toaletter klara! Till och med våra grannar blev imponerade hur effektiva dom var. Det är ett företag jag kan verkligen rekommendera varmt!
  • Efraim K
    Efraim K skrev om Palma Totalentreprenad
    Största skojarna jag någonsin jobbat med.
    Fel färg på fogen, sprucket golv, el som aldrig drogs och 100 andra nybörjartabbar tillsammans med löften om ersättning som sedan "aldrig hade lovats". Total ersättning på 1800 säger det mesta när man betalar 170 000 innan rot för ett jobb. Dessutom en chef som ringer upp mig och skriker åt mig i telefon för att han prioriterar stoltheten mer än nöjd kund.
    Ett utmärkt sätt att kasta pengarna i sjön.
  • Carl B
    Carl B skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma renoverade vårt badrum under nov. 2016. Snabb och tydlig kommunikation från offert till utfärdat våtrumsintyg. Hantverkarna var trevliga, punktliga och högg rimligt snyggt under renoveringen. Arbetet var klart ett par dagar före utsatt tid.
    Jag gillade inte en lösning som rörmokaren gjort vilket efter ett samtal med Zeljko löstes snabbt och smidigt på det sätt jag ville. Bra!
    Jag skulle inte tveka att anlita Palma igen!
  • Conny  A
    Conny A skrev om Palma Totalentreprenad
    Allt gick både fort och smidigt med bra resultat. stort plus att dom inte är allt för dyra
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Palma Totalentreprenad
    Bra bemötande från start. Tydlig offert. Arbetet startade som överrenskommet och arbetet tog den tid som var planerad. De hade inga problem att hantera ändringar under arbetets gång. De som utförde arbetet kom alltid i tid och var trevliga och service minded. Resultatet var bra till mycket bra. Palma byggde ut en altan och utförde målning och tapetsering. Jag kommer anlita dem igen vid nya behov.
  • Erik E
    Erik E skrev om Palma Totalentreprenad
    Bra bemötande från första stund och arbetet har utförts inom uppgiven tid till vår tillfredsställelse. Vi är mycket nöjda och uppskattade verkligen den person (Dimitreos) som huvudsakligen genomförde arbetet.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Toralentreprenad genomförde helrenovering bestående av nytt kök, infasning av ny el, målning, golvslipning etc. av vår lägenhet med ett fantastiskt resultat.

Zeljko och hans team genomförde på ett föredömligt sätt hela kedjan från planering till slutförande. Hela arbetet gick enligt tidplan och fortlöpte smidigt med Zeljko som på ett proaktivt och rådgivande sätt också kom med förslag på design och genomförande.

Jag kommer välja Palma Totalentreprenad vid nästa renovering!
    Palma B gillar detta
  • Martin G
    Martin G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma för att måla om vår villa utvändigt. Vi var nöjda både med hur de utförde arbetet och hur de var att ha att göra med. Vi anlitade därför Palma igen för att måla om invändigt samt lägga golv. Vi upplever att de gör ett bra arbete och i de fall det blir mindre bra är öppna för att hitta konstruktiva lösningar. Vi har alltid fått korrekta fakturor enligt offert och i flera fall har hantverkarna på plats gjort lite extra utöver offert utan att ta extra betalt för det.
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag ger Palma mina varmaste rekommendationer för en oerhört proffsigt genomförd badrumsrenovering. Tack för ett strukturerat arbetet, gott bemötandet och ett fantastiskt slutresultat. Jag är helnöjd! / Jakob
  • Carola B
    Carola B skrev om Palma Totalentreprenad
    Jag måste erkänna att jag var rädd, skeptisk och tveksam från början. Man hade ju hört så mycket om lurendrejare i byggbranschen… Men vi hade inte behövt vara oroliga.
    Efter att ha tagit in offerter från 6 olika företag, så föll valet till slut på Palma. De åtog sig att göra alla delar i vår totalrenovering och till ett bra och fast pris.
    Vi gjorde om ALLT i vår lägenhet på 80 kvm från 1914. Väggar målades och tapetserades. Tak skrapades och målades. Trägolv togs fram och slipades. Badrum och kök totalrenoverades. Väggar slogs upp och flyttades. En hylla platsbyggdes. Där vi inte hade kunskap kom de med rådgivning och förslag. När det fanns tveksamheter eller om något oväntat dök upp (inte så konstigt med ett så stort arbete) så tillfrågades vi vad som skulle göras och allt togs om hand på bästa sätt. Och allt blev superbra. Vi är såå nöjda! Inte bara det att de gjorde ett väldigt bra arbete till ett bra pris och levererade i tid. De var trevliga också!
    Ett pyttelitet minus möjligen på att offerten var lite torftigt skriven och att inte alla hantverkare pratar svenska eller engelska. (De var dock mycket duktiga i sitt yrkeskunnande.) Arbetsledaren som ju var vår egentliga kontakt pratade ju svenska och det är ju det viktigaste så klart. Byggkillarna höll rent och det städades ordentligt i trapphuset vilket grannarna såklart var nöjda över.
    Som sammanfattning kan jag bara ge Palma 5 plus. +++++ Vi kan verkligen rekommendera Palma och när vi nästa gång behöver hantverkare kommer vi använda oss av Palma igen!
    /Carola och Erik
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Palma Totalentreprenad
    Mkt trevlig första kontakt. Killarna som gjorde jobbet var duktiga o ordningsamma. Det enda som var negativt var att mot slutet var de stressade o några små missar gjordes. Men vid prat m förmannen så fixades det snabbt till.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Palma Totalentreprenad
    Väldigt professionella och duktiga. Rekommenderas varmt.
  • Nicklas Å
    Nicklas Å skrev om Palma Totalentreprenad
    Hej! Jag anlitade Palma Totalentreprenad som skulle renovera kök, sovrum, vardagsrum under tiden jag var utomlands! De svarade på mina frågor om hur jag ville ha det snabbt, fast det var 8 - timmar skillnad mellan oss! När jag väl kom hem så blev jag sjukt glad över hur fint det var och de fixade det exakt som jag ville. Rekommendera de verkligen!
  • Helena B
    Helena B skrev om Palma Totalentreprenad
    Professionell och trovärdigt företag.
  • Claes J
    Claes J skrev om Palma Totalentreprenad
    Altanbygge. En av fem anbudsgivare. Det i särklass bästa, mest omfattande och billigaste. Började på utsatt dag och färdiga 4 dagar före de dag som bestämdes.Mkt snyggt och bra arbete av duktiga och trevliga hantverkare. Efter arbetets avslutande städades arbetsplatsen perfekt.
    Ett företag att REKOMMENDERA!!
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi köpte ett nytt hus vilken var av behov av totalrenovering. Vi anlitade Palma. Allt gick bra från första början till slutbesiktningen. Vi är mer än nöjda med de och hantverkare som jobbade hos oss. Professionell bemötande hjälpte oss på vägen med att välja rätt saker. Gav goda råd. Kan rekommenderas varmt. Kommer att anlita Palma igen när vi behöver hjälp.
  • Christian W
    Christian W skrev om Palma Totalentreprenad
    Min hittills bästa upplevelse när det gäller renovering .
    Färdiga innan utsatt tid , på budget och överträffade mina förväntningar på alla plan . Kan varmt rekommenderas
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Palma Totalentreprenad
    Anlitade Palma från första början att montera upp köket som vi köpte från Nepas. När de väl började arbeta ville vi passa på och renovera badrummet allt gick så fint och smidigt. Inga konstigheter med betalningen tack Palma vi kommer att anlita er igen. Rekommenderar starkt Palma Bygg
  • Per S
    Per S skrev om Palma Totalentreprenad
    Proffsigt, konkret och håller vad de lovar - till avtalat pris. Kan inte vara mer nöjd.
  • Johan H
    Johan H skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Bygg AB hjälpte oss med återuppbyggnaden av vårt badrum efter en fuktskada. Såväl arbetet som bemötandet har överträffat alla våra förväntningar och förhoppningar. Aldrig tidigare har vi stött på en sådan professionalitet, yrkesstolthet och ödmjukhet.
  • Emil R
    Emil R skrev om Palma Totalentreprenad
    Väldigt proffsigt bemötande, både av Micke och Zeliko och inte minst av dom hantverkare som var hemma hos mig. Dom hjälpte mig med köksrenovering, inklusive el,vvs, kaklin och hela fadderullan.
  • Hans R
    Hans R skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma total renoverade vårt badrum, vi blev väldigt nöjda av resultatet. lätt att kommunicera, håller planerad byggtid. Förväntningarna levde Palma upp till 100%.
  • Kim K
    Kim K skrev om Palma Totalentreprenad
    Allt fungerade väldigt bra från kommunikation till slutresultat. Kan rekommendera starkt.
  • Ali G
    Ali G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma bygg för renovering av badrum/tvättstuga. Vi fick bra kontakt redan från början. Mycket duktiga killar och proffsigt utfört arbete. Vi är mycket nöjda med resultatet och vi kommer att anlita palma bygg i fortsättningen.
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma har byggt om mitt kök, rivit väggar, byggt garderob och målat om.
    De har varit väldigt lyhörda för lösningarna och dessutom haft bra kontakt om hur tilläggsarbeten kunnat lösas som jag missat i min ursprungsbeställning.
    Snabba, punktliga och jag är nöjd med resultatet!
  • Xing Z
    Xing Z skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma Bygg för tatalrenovering av lägenheten med bland annat nytt badrum, flytta köket till vardagsrummet, nytt parkettgolv, målning av väggar. Vi fick många bra idéer och hjälp från Mikael redan från första dagen han besökte oss. Kommunikation med Palma är bra under hela perioden. Renoveringen var klar i tid och vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Cathrine B
    Cathrine B skrev om Palma Totalentreprenad
    Snabba, duktiga och supertrevliga! Blev jättenöjda med målning, snickeri och golvslipning! Rekommenderas starkt!
    2015-09-22 Palma B svarar Cathrine B
    Tack Cathrine för god förtroende.
  • Anna B
    Anna B skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma för totalrenovering av vårt badrum, byte av innertak samt ommålning och tapetsering av väggar och tak i vårt radhus. Vi fick från första början mycket bra kontakt med Palma, och kommunikationen var fortsatt mycket god genom hela tiden för renoveringen. Vi upplever att Palma var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda, och att de var mycket lyhörda till våra önskemål.
    Då vi blev tvungna att flytta in något tidigare än vad vi först sagt ansträngde de sig för att slutföra arbetet snabbare än vad som först var överenskommet, vilket vi naturligtvis uppskattade oerhört mycket. Slutfakturan stämde väl överens med vårt överenskomna pris (dvs inga "överraskningar" / tillägg som hos många andra byggfirmor).
    Vi är otroligt nöjda med slutresultatet och kommer att anlita Palma igen vid våra kommande renoveringar!
    2015-09-22 Palma B svarar Anna B
    Tack Anna Det var ett nöje att jobba med er.

• Filippa A
    Filippa A skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi kan starkt rekommendera Palma totalentreprenad! Serviceinriktat företag med trevligt bemötande. Flexibelt och snabbt utfört arbete!
    2015-09-22 Palma B svarar Filippa A
    Tack Filippa tack för din rekommendation

• Lars Ö
    Lars Ö skrev om Palma Totalentreprenad
    Renovering av lägenheten med läggning av nytt golv och målning av tak och väggar, dessutom har vi totalrenoverat badrummet. Vi är mycket nöjda med utförandet och tycker att samtliga hantverkare som har deltagit i renoveringen har haft kunskap och visat proffsighet i sin yrkesutövning. Vi är mycket nöjda.
    2015-09-22 Palma B svarar Lars Ö
    Tack Lars alltid lika roligt att komma tillbaka till gamla kunder.

• Mona R
    Mona R skrev om Palma Totalentreprenad
    Jättebra bemötande och service. Vi är nöjda, de var snabba med att fixa allt i rätt tid och kom snabbt när man bad om det och produkterna är av hög kvalité. TACK Palma för ert arbete hos oss!
    2015-09-22 Palma B svarar Mona R
    Hej Mona
    Tack för din rekommendation. Vad kul att höra att ni är nöjda.

• Hanna V
    Hanna V skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi anlitade Palma Totalentreprenad för total renovering av nedervåningen i vårt hus. Golv, väggar, tak, badrum och kök. Vi är såååå nöjda. De har varit otroligt professionella, alltid kommit i tid, de har städat efter sig och ALLTID svarat när vi ringer. Vi är otroligt nöjda med det arbete de utfört. Dessutom blev de klara en hel vecka före utsatt tid. Vem har hört talas om hantverkare som blir klara innan deadline? Vi kan VARMT rekommendera dem och kommer att anlita dem själva igen för nästa etapp i vår renovering. // Hanna & Joakim
    2015-09-22 Palma B svarar Hanna V
    Hej Hanna

Tack för en fint omdöme, det var ett nöje att arbete hos er. Hälsa Familjen

• Josefin A
    Josefin A skrev om Palma Totalentreprenad
    Palma Bygg hjälpte oss att bygga en stor altan (130 kvm) runt huset våren 2015. De var mycket trevliga, tillmötesgående och proffsiga. Priset blev precis det vi avtalat trots att vi fick hjälp med några extra detaljer. De blev klara långt tidigare än planerat. Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera dem.
    Josefin Axelsson, Värmdö
    2015-09-22 Palma B svarar Josefin A
    Hej Josefin

Tack för rekommendationen.

• David L
    David L skrev om Palma Totalentreprenad
    Otroligt bra service. Snabba, punktliga och höll offerten. Rekommenderad starkt!
    2015-09-23 Palma B svarar David L
    Hej David
    Tack för rekommendationen.
  • Louise S
    Louise S skrev om Palma Totalentreprenad
    Fullföljde enligt vad vi planerat och blev klara innan tidskalkylen.
    2015-09-23 Palma B svarar Louise S
    Hej Louise
    Tack för rekommendationen
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Palma Totalentreprenad
    Vi fick hjälp att totalrenovera badrum och kök och vi är mycket nöjda. De var mycket tillmötesgående, höll alla tider och utförde jobbet med fin kvalitet och till överenskommet pris.
    Vi vill varmt rekommendera dem till andra. Vi fick goda råd på vägen också!
    2015-09-23 Palma B svarar Lotta G
    Hej Lotta
    Tack för rekommendationen det var ett nöje att arbeta hos er.

Hamringevägen 1, 146 41 Tullinge