pålyset.se

pålyset.se

• BadgeSixYears
1 025

Välkommen till palyset.se! palyset.se är din kompletta elbutik där vi erbjuder dig allt från trivselbelysning, ljusslingor, hemel till datorer- och mobiltillbehör samt diverse armaturer. Du kommer i kontakt med oss via mejl, telefon eller varför inte ett besök i vår butik i Boden. Oavsett så får du alltid professionell hjälp av vår personal som har som mål att du ska bli 100% nöjd.

1025 omdömen om pålyset.se

Sedan starten hos Reco 2018

Eva Sund E
Skrev om pålyset.se

Super snabb service och kanon lyse

Eva K
Skrev om pålyset.se

Superbra allt och gick inn på hemsidan för att beställa mer då var varorna jag behövde tyvärr slut

Sten S
Skrev om pålyset.se

Googlade och hittade företaget på nätet. Hittade också produkten jag sökte och den fungerade utan anmärkning. Kort leveranstid!

Karl Georg T
Skrev om pålyset.se

Snabbt och bra med st sortering.

Ingegerd A
Skrev om pålyset.se

Hur bra som helst. Snabb leverans.

Carina W
Skrev om pålyset.se

Bra o snabb service. Verkar lätta att komma i kontakt med.

Nils Hugo F
Skrev om pålyset.se

Letade länge efter en nischad produkt, och hittade den till slut här!

Peter W
Skrev om pålyset.se

Snabbt svar o leverans kom punktligt helnöjd även med priset

Susanne A
Skrev om pålyset.se

Bra å snabb service, billiga priser. Kan inte bli bättre.

Skrev om pålyset.se

Över förväntan. Smidigt, trevligt och överlag en bra upplevelse. Rekommenderar starkt.

Magnus M
Skrev om pålyset.se

Lätt att få kontakt med via telefon. Vänlig och kunnig personal i luren. Hade varor som var svåra att få tag på från annat håll. Snabb expefition.

Kajsa Mathilda N
Skrev om pålyset.se

Snabb leverans, enkelt att beställa o betala på hemsidan. 👍

Eva-Maj S
Skrev om pålyset.se

Snabb leverans och bra service.

Maria S
Skrev om pålyset.se

Fina ljus som levererades väldigt snabbt och behändigt

Tor Holst C
Skrev om pålyset.se

Snabb leverans Bra pris fint att det finnas möjlighet att få lampor til Dekorations lampor

Sven Ossian Roger B

Snabba leveranser , allt fungerar bra

Ann-Charlotte L
Skrev om pålyset.se

Mycket bra säljupplevelse. Snabb leverans.

Skrev om pålyset.se

Snabb leverans, inte för dyrt och bra kvalitet.

Peter P
Skrev om pålyset.se

Bra leverans. Lägg till ursprungsland i beskrivningen, så att man kan göra ett påläst beslut.

Monica ?
Skrev om pålyset.se

Jag blev jättenöjd med sladden!

Henrik N
Skrev om pålyset.se

Pålitligt leverantör, allt gick ”lysande” ;)

Jan B

????????????????????????????¿????????????????????????????

Rikard H
Skrev om pålyset.se

Tyvärr var det dåliga lampor, fler än hälften gick inte att få dit. Annars funkade det bra.

Ronnie L
Skrev om pålyset.se

Mycket positivt! Bra varor o snabb leverans.

Percy B
Skrev om pålyset.se

Enbart positiv känsla av företaget. Köpte en transformator. Kan tänka mig att återkomma vid behov av andra produkter.

Mats Robert C
Skrev om pålyset.se

Snabbt och enkelt Fast jag gillar one liner. Inga långa sagor.

Kate U
Skrev om pålyset.se

Dom har stort utbud är lätta att beställa hos och man får snabba svar på frågor.

Fredrik S
Skrev om pålyset.se

Snabb leverans och bra produkter. Utmärkt!

Lars-Magnus ?

Fin service. Snabb leverans. Återkommer gärna

Maria G
Skrev om pålyset.se

Perfekt vara! Enkelt att förstå vad jag behövde. Snabb leverans. Tydlig information.?

Bengt-Arne H
Skrev om pålyset.se

Fick t o m en liten kexchoklad lagd i försändelsen!! I övrigt mycket fint bemötande och snabb leverans.

Tord Axel Ingemar E

Köpte en transformator. Snabb leverans, produkten motsvarade mina Förväntningar

Kerstin Eva-Lena G

Allt var ok, varan kom snabbt i min brevlåda

Skrev om pålyset.se

Snabb leverans och så nöjd med produkten.

Camilla H
Skrev om pålyset.se

Jag fick precis det jag ville ha, bra service

Börje P
Skrev om pålyset.se

Jag fick ett bra fint bemötande på webben. Jag hade inga särskilda förväntningar när jag gick ut på nätet och letade efter tapetskydd för lysknappar. När jag hittade ett företag som har sitt säte i Sverige så var det en klar fördel. Det personliga anslaget i informationen gillar jag också. Snabb leverans och jag är helt nöjd med varan!

Åsa S
Skrev om pålyset.se

Enkelt att hitta det jag behövde

Kristin A
Skrev om pålyset.se

Beställde adapter till led belysning; den fungerade i ca 30 min😕 bytte led lampor för att säkerställa att dom var ok; fortfarande inget ljus. Hittade en överlevd specialist butik för el produkter & köpte en ny adapter hos dom Den fungerade och gör det fortfarande Mail till pålystet med beskrivning av situationen Ingen förklaring & ingen ursäkt bara info om returrätt på egen bekostnad (90kr) Har nu fått tillbaka pengar för defekt produkt 309 kr men frakten på 90kr har jag själv fått betala 😕😕😕 aldrig mer Pålyset !!!

Gun-Marie ?

Snabbt, bra kvalitet, supernöjd

Staffan W
Skrev om pålyset.se

Snabb och effektiv respons, fick min vara inom ett par dagar.

Tommy E
Skrev om pålyset.se

Fick precis det jag förväntade mig. Snabb leverans. Helt nöjd.

Mats Alf Uno M
Skrev om pålyset.se

Snabb leverans av beställningen. Mycket klart och redigt svar på en fråga jag ställde om produkten.

Stefan E
Skrev om pålyset.se

5 veckors leveranstid säger allt.....det är alldeles för mycket.

Ingrid S
Skrev om pålyset.se

Verkligen en firma man vill handla från! Allt var enkelt och snabbt fixat. Mycket viktigt är den vänliga framtoningen. Synd att butiken geografiskt ligger så långt bort från där jag bor! Det får bli näthandel för min del. Men det var som sagt toppen! Ingrid

Bo H

Snabb och bra leverans . Köpte en lampkontakt till taklampa

Jörgen N
Skrev om pålyset.se

Enkelt och lätt! Stallglas till en utelampa, tog mått och hittade er på hemsidan. Gick in och beställde och varan kom ganska snabbt. Passade perfekt.

Wenche N
Skrev om pålyset.se

Beställde min vara på nätet, en adapter som var exakt det jag sökte. Mycket nöjd.

Anders H
Skrev om pålyset.se

Bra leverans av perfekt produkt!

Leif Anders Börje O

Snabb leverans. Lovade leveranstider hölls. Köpte kronljuslampor. Kommer att köpa fler gånger.

Elisabeth D
Skrev om pålyset.se

Bra service och snabb leverans