Panache

Kungsportsavenyen 29, 411 36 Göteborg — Visa karta

Företaget har avregistrerats.

Frisörer nära Panache:

Husargatan 11, GÖTEBORG
Studio Sweet i Göteborg erbjuder frisörtjänster, hårförlängning, ögonfransförlän... Läs mer ›
Liza M:
En mycket erfaren, professionell och trevlig frisör! Jag ser fram emot nästa gång jag ska klippa mig.

Ånäsvägen 8B, GÖTEBORG
Salong Kicki är en genuin och trevlig salong dit du kan komma och bli ompysslad ... Läs mer ›
Veronica K:
Varit kund hos Kashma i flera år och är mer än nöjd varje gång. Kashma tar sig tid att lyssna och vet precis hur jag som kund vill ha det. K...

HERKULESGATAN 1, Göteborg
Pias Elit Hår & Skönhet är en lyxig salong i Göteborg där du tillåts slappna av ... Läs mer ›
Emira K:
Jättebra service och alla som arbetar på salongen är jätteduktiga och kunniga. Är stammis där 😊

Läs vad 7 kunder tycker om Panache

• Ljiljana S
    Ljiljana S skrev om Panache
    Jag gick till Panache och för första gången sen länge var jag jättenöjd. Har varit i flera salongen både här i Göteborg och Skåne men nu har jag äntligen blivit nöjd och har hittat ett ställe där jag ska klippa mig i framtiden. Dom var jättetrevliga,lyssnade på mig och han som klippte mig var en ung kille som verkligen gjorde att jag var glad resten av dagen. Så en stor tack till Jimmy och personalen :)
  • Linnea R
    Linnea R skrev om Panache
    Jag gick till Panache för att göra slingor. Hade innan frågat vad detta skulle kosta och fått svaret från 1200 kr. Jag bad om ett förtydligande vad det skulle kosta på axellångt hår. Runt där, blev svaret. Med facit i hand gick notan på över 3000 kr. Då hade de tagit över 2000 för klumpiga slingor som redan ser utväxta ut, 750 kr för en klippning som gick på en kvart, och 350 kr för en slarvig torkning av håret där hon vid flera tillfället brände mig i hårbotten. I efterhand känner jag att håret är ojämnt klippt. Otrevlig och dyr upplevelse.

De bryr sig inte om sina kunder överhuvudtaget och försöker hela tiden pracka på en något, i mitt fall var det en ansiktsbehandling. Inte okej att klanka ner på kundernas hud och självförtroende för att sälja mer.
  • Dell P
    Dell P skrev om Panache
    KAN INTE FÖRSTÅ HUR DETTA FÖRETAG KAN FINNAS ! DE KAN INTE KLIPPA FÖR FEM ÖRE! DE KAN INTE ENS KLIPPA LUGG!!!!!! Har piercat mig där, piercingen blev heeeeelt fel. När jag visade min piercing till en professionell piercare som jobbar på Barbarella, tyckte han att piercaren inte kan ha någon erfarenhet inom yrket ALLS! Har gått fram och tbx till Panache för att lösa detta, emn de tycker att jag kan välja en Produkt ur deras sortiment men inte få mina pengar tbx! Jag ska väl inte ta en shampoo eller inpackning för 2 veckors lidande! Mitt öra blev infekterad. Dessutom sa de att han som piercade mig inte jobbar där egentligen, han var vikarie. DE HADE INGA UPPGIFTER PÅ HONOM; VARKEN NAMN ELLER TLF.NUMMER!!!! Dessutom har de varit huuuuuur otrevliga som helst! HÅLL ER BORTA FRÅN DE, FÖR NI KOMMER INTE GÅ UT DÄRIFRÅN NÖJDA!!!!!!
  • Erik E
    Erik E skrev om Panache
    Gick dit och beställde klippning och ansiktsmassage till en tisdag för min tjej.

När vi kom dit så blev vi för det första ihopblandade och tjejen fick en frisör som förmodligen var under utbildning. Inte nöjd med sin klippning. Dessutom hade de bokat in ansiktsmassagen på fel dag så min överraskning uteblev till tjejen och de försökte flytta ansiktsmassagen till tisdagen efter. Där var liksom hela grejen förstörd. De försökte dessutom få det till att det var vi som gjort fel och inte dykt upp trots att det stod samma datum på presentkortet för både massagen och klippningen. Alltså tisdagen då vi var där!!

Dålig service och alldeles för dyrt för ingenting. Väldigt besviken. Hade hört illa om stället innan men tänkte iaf ge det en egen chans.

Fick pengarna tillbaka för massagen efter en del tjat. Tack för det!

Men kan tyvärr inte rekommendera stället. Fin lokal och bra läge, men se för fasen till att fixa bra personal som verkligen är serviceminded och har förmågan att skriva i en kalender!!! Till det priset förväntar man sig mer!

Tack för ordet!
  • maria s
    maria s skrev om Panache
    Svin dyrt!!! Färgade hårbotten på mitt axellånga hår och för det betalade jag 975:-!! och då var det ändå 20%
  • Maja N
    Maja N skrev om Panache
    Medelmåttig, ojämn service till överpris! Vid ett tillfälle upplevde jag en personals attityd som rent stötande. Jag vill inte påstå att man är i särskilt goda händer på det här stället. Ibland får man kaffe medan man väntar på sin tur, det skulle väl vara ett ytterst litet plus.
  • Michelle D
    Michelle D skrev om Panache
    Väldigt olika vilken behandling man får här. Ibland är de supertrevliga och tillmötesgående medan man ibland blir dåligt behandlad och de knappt orkar bry sig om att man ska få en bra upplevelse. Väldigt dyrt för min smak och då tycker jag att de borde värna mer om att göra sitt yttersta för att det ska vara värt det.

Kungsportsavenyen 29, 411 36 Göteborg