Stockholm

3.8

10 omdömen om Stockholm

Linus G
Skrev om Stockholm

Ingen vidare bra e-handelsupplevelse. Finns utrymme till förbättringar. Paket skickades trots avbeställning. Jag a beställde med anledning att det skulle ta 6-8 dagar för dem att skicka ut paketet med anledning av inventering... Men fick paketet skickat ändå. Efter tre mail och ett samtal verkar det lösa sig. Trevligt bemötande vid samtal till kundservice lyfter betyget ett steg.

Maurine F
Skrev om Stockholm

Supermysig butik med allt som har med pyssel och kreativitet att göra! Kunnig och trevlig personal som finns där då man behöver hjälp. Älskar denna butik! Super!

EMELIE L
Skrev om Stockholm

Älskar såna här affärer, som har massa pyssel grejer. Riktigt bra affär, där man kan hitta det mesta. Mest åker jag dit för scrapbooking grejer, har inte så mycket utbud av just det. Men de har billiga grejer, och en hel del papper.

Edit T
Skrev om Stockholm

Här kan man gå och titta hur länge som helst och blir riktigt sugen på att börja pyssla! Har det mesta i pysselväg och riktigt gulliga och fina saker. Perfekt till påsk!

emelie s
Skrev om Stockholm

i panduro kan man köpa massor med olika saker som till exempel tyger, trådar, band färger m.m. man får tips och ideer kring olika´saker. det finns följaktligen böcker och kataloger om ideer. panduro har även deras egen katalog som man kan få utan extra kostnad. deras priser är väldigt höga ibland, specielt deras tyger. de har äveb materiaal för stickning och virkning. butiken rekommenderas av mig. kreativt. varför inte ta en titt där. jag var faktiskt i panduro i förmiddags och köpte en sak. en rolig affär.de har en...

Veronica S
Skrev om Stockholm

Här är det roligt att bara gå runt att titta, även om man inte har tänkt att köpa något. Finns massor av olika grejer och är man lite keativ kan man komma på massor att göra av det. Är man inte så kreativ själv så finns det också inspration och hjälp att få.

Hanna P
Skrev om Stockholm

Här inne kan jag spendera timmar bland pysselhyllorna. De har ett stort och brett sortiment och man fylls med massor av inspiration i affären. Personalen är inte sen med att hjälpa till om man behöver råd. Den här affären borde finnas på fler ställen i Sverige eftersom den täcker varje pysselsugens behov till max. I affären har de färdiga exempel varifrån man får inspiration till eget kreativt arbete. Ett företag jag varmt rekommenderar och som jag hoppas dyker upp i linköping framöver!

Sandra  S
Skrev om Stockholm

Gillar man att pyssla och vara kreativ har du kommit rätt. Här finns mycket roliga saker och man kan även få bra idéer för att göra roliga saker. Att vara kreativ och göra presenter istället för att köpa någonting till en vän eller familjemedlem brukar vara uppskattat då det ofta blir väldigt personligt och känns mer genomtänkt.

Emma K
Skrev om Stockholm

Är ett stort fan av detta kreativa frosseriställe! man går in för att köpa en burk klister och kommer up med "gör-din-egen-lampa-kit", lera och hobbyfärger till de jultomtarna man ska göra själv i år (de enda som blev något faktiskt ;)) uber-enkelt stickgrejsemojs som jag och min kille i smyg satt till 4 på morgonen i äkta syjunta style (bidde en tumme i af..). Det blir alltid några besök där, och även om 90% av alla mina projekt inte blir någonting än några garv och timmar borta från dator/tv så är det iaf aldrig så dyrt...

Carina S
Skrev om Stockholm

När man har pyssel i fingrarna så är det bara att traska in på Panduro för att få inspiration! Finns allt från papper, färger, sticka och virka, barnhobby saker, mindre träsaker och naturmaterial. Man kan även beställa katalogen från deras hemsida vilket är rätt skönt om man vill sitta hemma i lugn och ro och kolla. Sakerna kan man även beställa från deras hemsida.