Panelstugan

Panelstugan

Vi har renoverat trappor sedan 2002 och vi hjälper även till med andra inredningssnickerier som t.ex. elementskydd och bänkskivor. Vi har gott om erfarenhet och kunskap inom området!

Vi tillverkar och monterar nya trappräcken. Vi kan även måla om ert befintliga räcke och trappa.

Alla våra produkter tillverkas i vår egna snickeriverkstad och vi gör kostnadsfria hembesök innan vi ger offert. Vi har koll på ROT-avdraget och beräknar det åt dig.

Kontakta oss när du vill ge din trappa ett riktigt lyft eller behöver få något annat specifikt snickrat för ditt hem!

Läs vad 189 kunder tycker om Panelstugan 2

2022-01-11
    Kanonbra service, avtalade tider och lovad leverans sköttes med minutprecision, och då menar jag på minuten.
    2022-01-10
    proffsigt, effektivt och trevligt bemötande
    2022-01-07
    Trevligt bemötande.
    Uppfyllda förväntningar.
    Mycket nöjd med beställt elementskydd och förvaringshylla.
    Rekommenderas till släkt och vänner.
    2022-01-04
    Knarrande gamla furutrappor blev som toppmoderna nya trappor. Relativt låg kostnad för värdeökningen det gav enligt mäklaren. Elegant och vackert resultat med god affär på köpet. Hel nöjd! Kan rekommenderas
    2021-12-26
    Helt perfekt från början till slut. Jag är imponerad glad och tacksam!
    2021-12-23
    Snabb och korrekt information om arbete och offert från Robert på Panelstugan. Alla priser stämde.
    Snickarna kom på avtalad tid. Snabb och bra service!
    Arbetet flöt på smidigt och friktionsfritt. Rent och snyggt.
    Vi är jättenöjda med vår trapprenovering!
    2021-12-21
    Perfekt arbete. Pålitlighet. Och bra pris.
    2021-12-14
    Så fin trappa, precis som vi ville ha den.
    Vänligt och proffsigt bemötande och snabb och skicklig leverans och installation!
    2021-12-10
    Fantastiskt arbete med att renovera och liva upp en furutrappa hos oss. Verkligen proffesionellt utfört. Rekommenderas varmt.
    2021-12-05
    Beställde garderobsinredning inklusive montering. Allt proffesionellt och utmärkt utfört.
    2021-11-19
    Vi är jättenöjda, snabbt, snyggt och proffsigt!
    2021-11-18
    Väldigt bra service från början till slut. Mycket nöjd med arbetet. Kommer att använda deras tjänster igen.
    2021-11-16
    Vänligt bemötande, bra planering och gott arbete (vad vi kan bedöma efter två dagar).
    2021-11-12
    Trevligt bemötande. Snabbt och bra arbete.
    2021-11-12
    Rekommenderar verkligen Panelstugan. Ett mycket proffsigt och smidigt bemötande under hela trapp renoveringen. Duktiga och noggranna hantverkare.
    Mycket nöjd med slut resultatet som överträffade våra förväntningar.
    Fam. Damgaard
  • Gbg tak & fasad måleri ab
    2021-11-05
    Har använt Panelstugans inredningssnickeri flera gånger.
    2 lägenheter och 1 hus har de gjort både elementskydd och trappa samt bänkskiva.
    Jag har haft för vana att renovera mina bostäder innan jag flyttat

Detta har vart kostnadseffektiva åtgärder som har gjort ett stort helhetsintryck på hela bostaden. När jag sålt så har dessa detaljer garanterat givit ett större mervärde vid försäljning än vad själva tjänsten kostat.

Nu flyttar jag igen till ett hus där jag garanterat kommer be Panelstugan fixa trappan och elementskydd!

Kan rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Mvh Christopher Olsson
    2021-11-03
    Professionellt, trevligt och innovativt bemötande.
    Höga förväntningar som infriades med marginal.
    Bra upplevelse och vi anlitade PS för trapprenovering. Vi har redan offererat nästa jobb som är slipning av parkettgolv.
    2021-11-03
    Bra från början till slut!
    Snabbt , proffsig och trevlig personal.
    Trapprenovering.
    2021-10-27
    Lasse och Robert var väldigt hjälpsamma från Panelstugan. Allt utfördes i tid, professionellt och pålitligt. Man vet att man har med duktiga hantverkare att göra när de rekommenderar lösningar som både funkar bättre och kostar mindre. Jag kan bara rekommendera. Kommer faktiskt att at kontakt med de snart igen för ytterligare uppdrag. Tack Panelstugan!
    2021-10-24
    Trevligt o proffesionellt bemötande.
    Måttet på kornischen var felmärkt, men vi hittade en lösning o jag blev nöjd.
    Jag har denna gång köpt en kornisch, tidigare även elementskydd.
    2021-10-17
    Trappan blev mkt fin! En kostnadseffektiv lösning
    2021-10-06
    Vi köpte bänkskiva och elementskydd. Förväntningarna var höga eftersom vi använt dem tidigare med gott resultat. Slutresultatet är i stort sett bra men det blev flera fel på vägen och skarven mellan två hopsatta skivor blev inte alls bra. För otät skarv var ett skäl till att bytte men skarven ser nu ungefär likadan ut. Detta drar tyvärr ner betyget på ett i övrigt väl utfört arbete.
    2021-09-30
    Trevliga och serviceinriktade. Tillverkade min bänkskiva precis som jag ville ha den. Supernöjd med detta kompetenta företag
    2021-09-23
    Trapprenovering.
    För forcerat måleriarbete. Få och tjocka lager vilket leder till skillnader i ytstrukturen.
    Inte 100% precision i snickeriarbetet. Lite "skavanker" här och där som man sett i efterhand.
    2021-09-20
    Smidigt och bra utfört, nöjd med resultatet
    2021-09-09
    Mycket nöjda med trapprenovering och målning. Klart inom utsatt tid. Snar konsultationstid efter kontakt och snabb offert.
    2021-09-01
    Trävlig och proffs personal. Våran custom Yoko elementskydd blev bättre och vackrare än vi hade hoppats på, jätte nöjd!!
    2021-07-17
    Ett bra bemötande, snabbt och tydligt.
    Efter grannens rekommendation hade jag stora förväntningar vilka företaget visade sig tangera och även överträffa.
    Köpte 39 nya trappsteg i enstavig ek för att täcka 48 årig svårstädad brun nålfiltsmatta.
    2021-06-13
    Bra, trevligt bemötande
    Proffsigt utfört
    Trevlig personal
    Snabb service
  • Thomas R
    2021-06-12
    Grymt bra service och helt perfekt lagt golv i våran trappa.
    Tack så jättemycket Panelstugan för den bra service och det väldigt trevliga bemötandet och så perfekt utförda arbetet!
    2021-06-10
    Bra bemötande.
    Snabb offert.
    Snabbt jobb
    Lite restarbete.
    2021-06-08
    Köpte renovering av trappa. Klar och tydlig offert. Kunnig och trevlig personal. Resultatet över förväntan.. Kommer att rekommendera och anlita Panelstugan igen.
  • Linda K
    2021-06-04
    Mycket strul på resans gång. Undrar hur deras interna kommunikation fungerar...
    Resultatet blev bra till slut.
    2021-05-31
    Pålitliga, trevliga och framför allt ett toppenjobb. Rekommenderas varmt!
    2021-05-26
    Skaffade ett nytt trappräcke via Panelstugan. Det var lätt att ha/få kontakt och resultatet blev så som jag tänkt mig! Jättenöjd!
    2021-05-21
    Inomhustrappräcke
    Snabbt och väl utfört
    2021-05-17
    Robert på PanelStugan i Göteborg var snabb att ge mig svar med vilka jag blev nöjd. Vi hade ett gott samarbete inför monteringen som är på en ö utanför Göteborg till vilken det inte gå någon bro så det kräver en del planerande.
    Monteringen av räcket gjorde Lasse och allt gick lätt och smidigt.
    Ett mycket gott betyg till dem.
    Det är andra gången jag använder dem och rekoimmenderar dem starkt.
    2021-05-10
    Elementskydd "Spjälan". Har tidigare köpt elementskydd genom Panelstugan och precis som förra gången möttes jag, som är litet osäker på snickeritermer, av vänlig och yrkeskunnig personal som gjorde allt för att förstå mig.
    Elementskyddet ankom snabbt och välemballerat och är alldeles perfekt i utförande och jag är mycket nöjd och vill varmt rekommendera Panelstugan till den som behöver ett arbete utfört.
    2021-05-07
    Fick en detalj till mitt kök lackerad, blev jättebra bemött
    och är jättenöjd
    2021-05-06
    Beställt elementskydd samt installation. Snabbt agerat i orderprocessen. Otroligt noggrant mätt och installerat så det verkligen blev fint. Jättenöjd!
    2021-04-29
    Trevliga och hjälpsamma. Kan inte göra annat än att rekommendera.
    2021-04-27
    Proffsiga, snabba och hjälpsamma!
    2021-04-24
    Elementskydd
    Bra och korrekt bemötande. Snabba svar
    Leveransen var enligt våra förväntningar
    Vår affär är den andra med Panelstugan och vi är mycket nöjda.
    2021-04-24
    Fick offert och beställde en fönsterbräda i huvudsak vi Mail. Utmärkt bemötande och fönsterbänken blev bra.
    2021-04-12
    Vi är supernöjda med Panelstugan!
    Proffsigt, snabbt utfört och jättetrevliga!
  • 2021-04-09
    Det är tre år sedan Panelstugan renoverade vår trappa inne, den är fortfarande lika snygg. Ett gediget arbete.
    2021-03-23
    Lösningsorienterade och duktiga.Lätt och samarbeta med.
    2021-03-10
    Andra gången som Panelstugan gör en trapprenovering för oss.

De gör ett fantastiskt arbete och är mycket service minded. Fixade till ändringar och tillägg utan minsta diskussion.
    Rekommenderas varmt
    //Anders
  • Kent B
    2021-02-25
    Proffsigt jobbat , tack Lasse
    Super nöjd
    2021-02-23
    Överträffade förväntningarna som var höga.