Alla kategorier Snickare Västra Götaland Göteborg Panelstugan
Rekommenderat företag 2016 - Panelstugan
Rekommenderat företag 2015 - Panelstugan

Panelstugan

Transportgatan 37, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Vi har renoverat trappor sedan 1985 och vi hjälper även till med andra inredningssnickerier som t.ex. elementskydd och bänkskivor. Vi har gott om erfarenhet och kunskap inom området!

Från och med 2016 har vi utökat vårt arbetsområde och vi tar numera uppdrag både i Stockholm och Västra Götaland. Allt vårt material fortsätter tillverkas i vår egna snickeriverkstad och vi gör kostnadsfria hembesök innan vi ger offert. Vi har koll på ROT-avdraget och beräknar det åt dig.

Kontakta oss när du vill ge din trappa ett riktigt lyft eller behöver få något annat specifikt snickrat för ditt hem!

Läs vad 32 kunder tycker om Panelstugan

• Andrea L
    Andrea L skrev om Panelstugan
    Supersnyggt resultat! Viss miss i kommunikation kring vad som skulle göras, men det löstes(till slut) snyggt!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Panelstugan
    Allt har fungerat utmärkt - perfekt utfört arbete.
  • Inge O
    Inge O skrev om Panelstugan
    Bra bemötande och snabb feedback. Tydlig offert och ett väl genomfört arbete.
    Inga överraskningar.
    Alltid möjliga att komma i kontakt med för frågor
  • Inge O
    Inge O skrev om Panelstugan
    Bra bemötande och snabb feedback. Tydlig offert och ett väl genomfört arbete.
    Inga överraskningar.
    Alltid möjliga att komma i kontakt med för frågor
  • Nilshugo S
    Nilshugo S skrev om Panelstugan
    Jag kollade runt. Insåg att det var bäst/billigast att låga proffs göra jobbet fast jag jobbar med bygge. Fastnade för Panelstugan, fick även tips om dem. Sen kom en gubbe och gjorde mallar. När det sedan monterades av en kille som var rena nöjet att se i arbete. Hur han ställde arbetsbänkar och verktyg. Hur han hanterade lim och spackel. Inte en droppe spilld. Inget onödigt spring, jäkt eller pauser. Lugnt och effektiv till rätt pris.
  • Christer A
    Christer A skrev om Panelstugan
    Vänliga,kunniga. Duktiga hantverkare. Håller vad de lovat
    Helt nöjd
  • Annika S
    Annika S skrev om Panelstugan
    Ett bra bemötande när vi fick kontakt. Arbetet bra utfört, en trappa, och vi är nöjda med denna.
  • Ionel S
    Ionel S skrev om Panelstugan
    bara ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Panelstugan
    Bra kontakt. Arbetet bra utfört. Vi hade en liten anmärkning som åtgärdades snarast på ett bra sätt. Har rekommenderat Panelstugan till bekanta som också ska göra om sin trappa.
  • Evert K
    Evert K skrev om Panelstugan
    Arbetet gick smidigt,och resultatet blev kanon.
  • Jarl W
    Jarl W skrev om Panelstugan
    Trevlig personal i verkstaden.
    En medarbetare kom och mätte upp stegen i trappan och efter en avtalad tid kom denne tillbaka med de färdigsågade planstegen. Han avlöstes av någon anledning mitt i arbetet. Båda utförde ett förstklassiskt jobb. Jag har ingen anmärkning.
  • m.jan p
    m.jan p skrev om Panelstugan
    De har varit jätte duktiga och kunniga. Bemötandet har varit bra.
  • Lobna A
    Lobna A skrev om Panelstugan
    duktiga hantverkare men slarvar lite med smådetaljer.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Panelstugan
    Panelstugan gjorde ett jättebra jobb med vårt trappräcke. De kom hem och tog mått samt gav goda råd om utformningen. Sedan gjordes själva jobbet en tid senare med utmärkt resultat. Vi har fått mycket beröm för vår fina trappa!
  • Conny B
    Conny B skrev om Panelstugan
    Mycket bra bemötande, allt genomfördes enl. Överenskommelse. Vi köpte nya steg och handledare till en trappa. Vi är helt nöjda. Trevlig personal som gjorde jobbet.
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Panelstugan
    Allting fungerade bra. Speciellt nöjda är vi med tapetsering och målning.
  • Anita G
    Anita G skrev om Panelstugan
    Vi fick hjälp att fixa vår fula innetrappa. Den blev nu vackert vit, väldigt snyggt gjort.
    Supertrevlig och duktig kille som utförde arbetet.
    Tyvärr har de samarbete med en målerifirma som inte höll måttet. De skulle måla räcket, arbetet blev alldeles knottrigt och fick göras om. Tråkigt!
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Panelstugan
    Vi hade en gammal sliten knarrande mörkbrun trappa från tidigt 80-tal som vi var hjärtligt trötta på. Vi gav Panelstugan uppdraget att måla om trappan samt lägga in nya steg och byta ut handräckena. Det visuella resultatet var helt enligt önskemål. Trappan blev en ljuspunkt i huset istället för att vara en mörk deprimerande del. Men framför allt efter att de nya stegen lagts in så knarrade den allt mindre för att efter någon vecka nästan upphöra knarra helt. Ett oväntat men mycket välkommen förändring. När jag åker förbi Panelstugan i Bäckebol känner jag nästa gång ska jag köpa med mig något från konditoriet, stanna och berätta detta för dem. Men det har bara inte blivit av.
  • Mona P
    Mona P skrev om Panelstugan
    Vi är supernöjda med vår nya trappa😀👍, blev som ett nytt hus😉!!!!!
  • Maths C
    Maths C skrev om Panelstugan
    Missade att komma vid första mötet för att se på jobbet och ge ett anbud. När dom kom var det ett trevligt möte med bra åsikter och synpunkter som slutade med att dom fick jobbet. Jobbet blev ett antal veckor försenat pga av material som inte passade. Dock, slutet gott och vi är nöjda med utfört jobb.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Panelstugan
    Proffsiga, noggranna, bra genomfört. Jag kan verkligen rekommendera Panelstugan.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Panelstugan
    Mycket proffsigt skött från start till mål. Snabb leverans enligt vad vi kommit överens om, och ett väldigt snyggt resultat som förvandlade vår gamla furutrappa under loppet av en vecka. Rekommenderas varmt!
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Panelstugan
    Vi fick ett mycket bra bemötande vid första kontakt och även fortsatt under arbetet med att renovera trappan.
    Det var också en bra planering av jobbet. Arbetet utfördes snabbt och i enlighet med beställningen. Jag är mycket nöjd med arbetet.
  • Roger G
    Roger G skrev om Panelstugan
    Bättre passning på trappstegen går inte att få!
    Målningen av spaljén kunde blivit bättre, men i helhet är vi mycket nöjda.
  • Bo A
    Bo A skrev om Panelstugan
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp med vårt ärende.
    Beställde renovering av trappa, steg och målning.
    allt mycket bra gjort
  • Ingmar E
    Ingmar E skrev om Panelstugan
    Bra bemötande redan vid första besöket i butiken när vi tittade på renovering av trappa. När vi sedan bestämde oss gick allt väldigt smidigt med hembesök, måttagning och leverans av mycket trevlig personal.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Panelstugan
    Bra och proffsigt bemötande, snabb offert och hem besök för att se hur min trappa såg ut. Var och mätta upp trapan när jag godkännt offerten på trapprenoveringen.
    Snyggt jobb och bra montörer.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Panelstugan
    Bra bemötande både i affär och via telefon.
    Jag är mycket nöjd med renoveringen av vår trappa.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Panelstugan
    Trapprenovering. Efter lite om och men bestämde vi att beställa. När snickaren kom hade "klanten" som varit innan och måttat, mätt fel så den dagen blev det inga steg. Detta löstes dock snabbt tack vare en annan felmåttad trapp, vilket jag är tacksam för. Resultatet blev bra och vi är nöjda.
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Panelstugan
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Utmärkt kvalitet
  • Claes-göran P
    Claes-göran P skrev om Panelstugan
    Jag fick ett mycket bra bemötande både när jag beställde arbetet och även av de hantverkare som var hemma och mätte och sedan monterade trappan som jag hade beställt.
    Bra utfört arbete. Fick sedan knarr i ett trappsteg, och fick snabbt det åtgärdat efter att jag påtalat det.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Panelstugan
    Riktigt bra service och snabbt utförande. Det saknades lite saker men de hämtades och fixades snabbt till.

Transportgatan 37, 422 46 Hisings backa