Paraden

En del av Bockholmengruppen paradenkvarterskrog.com
  • BadgeSevenYears
4 703
4.2

Avnjut en prisvärd helhetsupplevelse i kvarterskrogmiljö hos oss på Paraden! Paraden har varit en självklar knytpunkt för vardagsnöjen sedan invigningen av biografen här på 1930-talet. Nu har gäster, mat och dryck tagit över huvudrollen, men vi har behållit Paraden som en plats för upplevelser och inspiration med liv och rörelse...

4703 omdömen om Paraden

Sedan starten hos Reco 2017

Liselotte E

Trevlig atmosfär och bra service

Gitte E
Skrev om Paraden

Trevlig personal men väldigt väldigt väldigt liten portion dagens vegetariska risotto

Ulla N
Skrev om Paraden

God mat och dryck i trevlig miljö. Trevlig och hjälpsam personal. Andra gången jag var där, och det kommer att bli fler gånger.

Bertil S
Skrev om Paraden

Trist förrätt, mycket bra huvud- och efterrätt. Personalen dröjde för länge med tilläggsbeställning (öl) och när den väl kom var den fel!

Peter A J
Skrev om Paraden

Proffsigt och gott Trevligt på alla vis

Amanda T

Dålig lunch - lite och inte gott TYVÄRR

Martina T
Skrev om Paraden

Alltid lika gott o trevligt. Personalen är tillmötesgående på ett bra sätt. Kommer tillbaka.

Thomas A
Skrev om Paraden

Mycket engagerad personal! Maten välsmakande som vanligt

Peter W
Skrev om Paraden

Supertrevligt ! Bra och uppmärksam personal och en trevlig inredning. Åt brunch som var vällagad och god/ Tack!

Albin P
Skrev om Paraden

Allmänt bra upplevelse. Gott käk. Bra cocktails. Servitören Albin var bland kvällens höjdpunkter. Hela sällskapet upplevde tyvärr att det tog för lång tid från beställning till servering. Särskilt varmrätt ca 60 min från att förrätt dukats av. Det drar ner betyget från 5a till 4a.

Patrik R
Skrev om Paraden

Mycket bra service och god huvudrätt (Anka och entrecote). Förrätten (räkcoctail) var inte riktigt som förväntad. Framför allt var räkorna lite sega och kändes inte så färska. Som sagt, väldigt trevligt bemötande!

Hanna W
Skrev om Paraden

Mycket god mat men kändes som att servicen var lite långsam och att sittningen på 2h blev lite stressig i slutet.

Mirette G
Skrev om Paraden

We came with 2 friends and the service was way too long . Then we ordered 2 Entrecôte and the qualité was really not good , the french flies we're on top of it " white" so not enough FRIED... It was à big désappointement because we were the 10 days ago and really enjoyed it ...but this time was à bad surprise.. Such a pity

Margaretha A

Hade fått tips från svärsonen att besöka Paraden . Trevlig personal, mycket god dagens lunch. Kommer säkert tillbaka

Helen N
Skrev om Paraden

Jättetrevligt ställe och god mat!

Emm G
Skrev om Paraden

Mysig restaurang och trevlig personal. Maten va sådär och vi fick vänta länge på huvudrätten.

Mikael L
Skrev om Paraden

Kan varmt rekommendera Paraden! Bokade chambre séparée för en 65års födelsedag, och hade några önskemål om förberedelser till vår sittning. Detta utfördes perfekt. Det var första gången vi besökte restaurangen och kommer garanterat på återbesök. Personalen var otroligt trevliga, hjälpsamma och kunniga när det kom till val av mat och dryck. Maten var vällagad och vintipsen var väldigt bra och spännande. Tack Paraden för att ni gjorde vår kväll till ett gemensamt minne med familj och vänner!

Emilia B
Skrev om Paraden

Trevlig atmosfär och personal, god mat. Några av rätterna kanske lite små för sitt pris.

Ella E
Skrev om Paraden

Kändes väldigt B, fick bake-off croissanter vilket man inte förväntar sig på ett sånt här ställe.

Lennart B
Skrev om Paraden

Det var gott det vi åt, jättegott!

Håkan J
Skrev om Paraden

Bemötandet var hjärtligt och välkomnande. Glad och trevlig personal och Paraden levde upp till mina förväntningar. Mycket kvarterskrogkänsla fast med en vinlista utöver det vanliga. Vi åt brunch och delade ett par flaskor vin.

Mats O
Skrev om Paraden

Bra mat och trevlig miljö. Tyvärr missar av personalen då svårt att få kontakt. Hoppade över dessert pga miss att ta beställning. Heller ingen avdukning av bord som brödkorg osv.

Michael K
Skrev om Paraden

Mkt trevligt bemötande, mina förväntningar uppfylldes, fantastisk god o trevlig lunch.

Andrea D
Skrev om Paraden

trevlig personal och bra service

Penelope S
Skrev om Paraden

Det var en överraskning att käka brunch på Paraden. Allt var supergott och ställe var fint. Jag kommer rekommendera Paraden till mina vänner 😊

Magnus M
Skrev om Paraden

Mysig och snyggt inredd kvarterskrog med god lunch. Bra service. Bra priser.

Åsa L
Skrev om Paraden

Fantastisk mat och mysig atmosfär.

Annika L
Skrev om Paraden

Trots fullbokat och mycket stress för servitrisen fick vi superb service! Och ankan var fantastisk!

Iris Ö
Skrev om Paraden

Lokal och personal är toppen men för första gången blev jag riktigt besviken. Seafood roll var det värsta jag ätit på restaurang. Bättre kan ni !

Ann C

Gott, trevligt och hundvänligt

Lisbeth F
Skrev om Paraden

Hej, vi blev väldigt omhändertagna:) god mat och goda drinkar:). Vi är väldiigt nöjda med vår middag hos Er.

Agneta F
Skrev om Paraden

Trevlig men något högljudd miljö. Vi åt plankstek och den var mycket god. Servicen drog dock ner helhetsintrycket. Det var fyra personer som skötte vårt bord. De var stressade och ointresserade av att ge service.

Maria L
Skrev om Paraden

Nöjd med allt, men mycket missnöjd med servitrisen. Bokat Chambre Separée för att fira min 60-årsdag. Meddelat menyn 1 v före, trots det fick vi inte maten samtidigt. Efterrättsmenyn var ny det vi beställt fanns inte med. Servitrisen tjafsade emot om allt och rent av otrevlig. Jag brukar aldrig klaga men den här middagen som jag bjöd min familj på var en besvikelse.

Inga M
Skrev om Paraden

Mycket bra mat! Lite nonchalant bemötande vid frågor om vinval. Trevligt ställe

Peter S
Skrev om Paraden

Supergod mat och bra service. Tyvärr dålig akustik och svårt att föra en dialog när det är mycket folk.

Eva R
Skrev om Paraden

God mat, trevlig personal men lite för hög ljudnivå.

Johan W
Skrev om Paraden

Maten var bra men tyvärr drogs kvaliteten ner av att den blev sittande i luckan för länge; ett resultat av att servicen hade mer att önska den här kvällen. Vi planerade att avsluta middagen med efterrätt och kaffe, men efter avslutad huvudrätt dök ingen upp med meny eller något som helst visat intresse, så vi tog notan i stället.

Viktor S
Skrev om Paraden

Tyvärr väldigt dåligt. Har varit där ett flertal gånger och aldrig varit besviken men denna gång föll det. Det var främst servicen det föll. Gjorde kontinuerligt många misstag under den kortare sittning. Saker som inte fungerade: lång tid innan beställning, missade delar av beställning vilket då fick efterfrågas, tog betalt mer än 2x vad som fanns på notan utan möjlighet till återbetalning. Om man ska ge någon form av ros och inte bara ris, servitrisen hade alltid ett trevligt bemötande. Däremot kan det ha varit lite många borde eller liknande för en person ty ta hand om.

Gunnel F
Skrev om Paraden

Trevlig kvarterskrog med god mat och trevlig personal

Ingmarie Cecilia S

Bra mat lite bullrig miljö. Jag gillar dock bisto känslan som finns. Ett tips är att om möjligt sätta oss lite äldre på bord som är lite lugnare.

Nicklas F
Skrev om Paraden

Snyggt, trevligt, gott och prisvärt. Trevlig personal.

Maria H
Skrev om Paraden

Väldigt proffsig och trevlig personal. Maten var väldigt god och personalen berättade gärna om maträtterna och kunde rekommendera passande rätter till vårt sällskap på 5 personer. Är väldigt nöjd och kommer rekommendera er restaurang.

Peter F
Skrev om Paraden

Bra och genuin service från personalen. Trevlig miljö ich god mat. Helt enkelt hemtrevligt och gott.

Anna H
Skrev om Paraden

Jättegod mat, trevlig atmosfär, vi fick generöst med tid vid bordet men lite bufflig servitris.

Nicole S
Skrev om Paraden

Första bemötandet ok kom med hundar fick bra bord. Tyvärr mycket småflugor vilket är osmakligt. När vi var klara med huvudrätten hade vi fortfarande ”tid” kvar på.vår sittning. Fick fråga om dessert vilket vi tackade nej till . När vi övervägde att ta in kaffe kom hovmästaren och la notan på bordet utan att vi bett om den. En tydlig markering att ni kan gå nu. Vi kom 1830 nu var klm1930-1940. Notan var på 1200, på maskinen han ställde på bordet stod det 1900. När vi påpekade detta blev svaret : oj då ni fick väl någon annans...

Mats O
Skrev om Paraden

Bra mat, hyffsade priser mycket trevliga lokaler

Ulrika I
Skrev om Paraden

Vi fick ett välkomnande och trevligt bemötande. Vi åt utsökt och välkomponerat ankbröst samt kaffe och en härlig chokladtryffel. Det enda som drar ner betyget är att köket stängde tidigare än vi räknat med. Det gick inte längre att välja dessert när vi kom så långt. (Vi hade bokat bord 19.30.)

Magnus R
Skrev om Paraden

Fick trevligt bemötande och ett stort plus att man kunde ta med sin hund. God mat och jag kommer med säkerhet tillbaka.

Johanna L
Skrev om Paraden

Mycket vänlig och tillmötesgående personal. En mkt trevlig upplvelse

Maria F
Skrev om Paraden

Trevligt bemötande. Mysig miljö.