Parasoll Utemöbler

Parasoll Utemöbler

www.parasollutemobler.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Parasoll Utemöbler! Vi låter dig skräddarsy din egen loungegrupp med hjälp av ett brett utbud av diverse utemöbler. Med över 15 års gedigen erfarenhet av utemöbler tar vår kunniga personal hand om ditt ärende på bästa sätt. Var du än i Sverige bor är en frakt av utemöbler närmare än du tror. Vi har nämligen...

328 omdömen om Parasoll Utemöbler

Sedan starten hos Reco 2019

Tove S
Skrev om Parasoll Utemöbler

Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande ! Möblerna kom hem till oss på 4 dagar från beställning! I det stora hela är vi jätte nöjda med parasoll utemöbler .

Bodil L
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt bemötande. Snabb leverans. Vi är mycket nöjda både med våra möbler och den service vi fick

Linda F
Skrev om Parasoll Utemöbler

Fantastisk service av all personal

Marie-Louise C
Skrev om Parasoll Utemöbler

Beställde möbler och förväntade mig att få dem levererade inom 2-7 dgr. Till min glädje ringde de upp och frågade om det var ok att få dem redan samma dag. Vilken service!

Nina H
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevlig bemötande och bra kvalitet på möblerna

Agneta B
Skrev om Parasoll Utemöbler

Utmärkt service och trevligt bemötande! Svarade snabbt på chat-forumet fast det var söndag. Ringde oss på måndag förmiddag för att bestämma tid för leverans av vår ampelparasoll på tisdag förmiddag. Kan varm rekommenderar detta företag!

Nils Tommy N
Skrev om Parasoll Utemöbler

Besökte Parasoll utemöbler i Göteborg för att hitta en lounge grupp och fick hjälp av mycket trevliga och kunniga säljare. Ibland svårt att välja men fick goda råd. Åter hemma blev osäker på tygfärger och kontaktade Parasoll som omgående skickade bilder på färger. Beställde gruppen och fick så klart leverans till Orust dagen efter. Hade lite synpunkter på levererade överdrag och kontaktade Parasoll som skulle skicka nya överdrag som ersättning med posten. Fick telefonsamtal en timma senare av säljare som sa att 'vi kommer...

Svar från Parasoll Utemöbler

Tack Tommy! Ett nöjje att göra afärer med glada och trevliga kunder!

Björn R
Skrev om Parasoll Utemöbler

Stor och bra utställning. Trevlig och kunnig personal.

Mladen N

Mycket jelptsama bara👍nöjd kund. Kvalitet parasoll ⛱

Johan B
Skrev om Parasoll Utemöbler

Vi köpte ett större teakbord till vår brf, men det blev fläckigt av regn och vi oljade bordet men det blev aldrig bra. Man slipade ner det efter mycket tjat. Det var generellt svårt att få kontakt med firman. Nu står bordet ute men med en plastduk pålagd.Teaken förefaller vara av undermålig kvalité.

Svar från Parasoll Utemöbler

Hej Johan Tråkigt såklart att du är missnöjd med ditt bord och att du inte blev nöjd med servicen. Att slipa eller tvätta borden ingår ju inte i våra normala åttaganden. Om ni valt att olja bordet så bör det bli relativt motståndskraftigt mot fläckar, men efter något år eller så kan det få fläckar som man måste slipa ner för att bli av med. Jag hoppas att ni kan få ordning på bordet så att det är fint utan duk. Självklart tar vi åt oss av kritiken och utan att veta vad som har hänt just i ditt fall kan jag konstatera att...

Anders C
Skrev om Parasoll Utemöbler

Fantastiskt trevligt bemötande när jag och min fru var och tittade på parasoller. Ett bra varierat utbud av allt du behöver till din altan

Malin P
Skrev om Parasoll Utemöbler

Vi fick ett mycket personligt & proffsigt bemötande! Vi har under helgen varit på flera butiker & parasoll sticker verkligen ut med sin proffsiga service! Vi kommer definitivt att handla hos er igen! Vi köpte ett bord som vi fick till rabatterat pris & en bänk.

Lars B
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mycket bra bemötande av de tre personer vi hade kontakt med under vårt besök, säljare, urleverans och administration. Vi hade höga förväntningar baserat på företagets sätt att profilera sig, och faktiskt levde de upp till förväntningarna. Vi köpte matbord och stolar för utomhusbruk och kommer att köpa av företaget igen. Jättebra med möjligheten att kostnadsfritt låna släpkärra för hemtransport av det vi köpte.

Mika O
Skrev om Parasoll Utemöbler

Utmärkt service och fick tom hjälp med inbärning.

Svar från Parasoll Utemöbler

Självklart hjälper vi till med det! Alltid kul att komma ut till öarna😉

Lotta S
Skrev om Parasoll Utemöbler

Fantastiskt på alla sätt. Trevlig kundtjänst, snabb leverans, vänlig chaufför. Hade blivit 5 stjärnor om det gått att köp till montering. Köpte ett stort utebord i teak som vägde en halvt ton och som jag aldrig kommer kunna montera eftersom jag inte klarar av att flytta det! Men tror säkert att bordet var fint :)

Inga-Lena L
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mycket bra service. Svara på frågor med god kunskap och information. Vägledande och förslag på alternativa lösningar. Hjälpsam vid leverans och mycket snabba återkopplingar vid förfrågningar. Våra förväntningar var höga då vi tidigare köpt varor från er, med god kvalité och service motsvarande detta köptillfälle. Köpte Soffa, fåtölj, bord samt dryboy överdrag, denna gång.

Krister P
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra sortering av snyga möbler med hög kvalitet.

Vivan L
Skrev om Parasoll Utemöbler

Ett sort urval av härliga utemöbler av bra kvalitet, ett mycket trevligt bemötande av kunnig personal, från första besök till leverans.

Ulla S

Bra service. Kunniga och trevliga. Bra urval

Jens Anders Mattias F
Skrev om Parasoll Utemöbler

Fantastiskt bemötande och service. Vi har handlat ett flertal gånger från Parasollutemöbler tidigare och alltid fått ett proffsigt och trevligt bemötande. Vi köpte denna gången två solsängar och är väldigt nöjda hittills. Kan verkligen rekommendera andra att handla från Parasoll utemöbler!

Kenneth O
Skrev om Parasoll Utemöbler

Ett mycket trevligt bemötande vid köp av gruppen Chicago matgrupp. Prismässigt bra och god hjälp vid hämtningen.

Sofie E
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt och informativt! Lättillgänglig lokal.

Marianne E
Skrev om Parasoll Utemöbler

Jag har blivit bemött på ett informativt och trevligt sätt. Företaget levde upp till mina Förväntningar samtidigt som det fanns mycket att välja på, vilket jag tycker är bra. Jag fick till och med bär-hjälp ut till bilen med solstolen och fotpallen som jag stortrivs med.

David W
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevlig personal kunniga god service rekommenderar detta företag!

Annika G
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra service och goda råd hur vi skulle ta hand om möblerna. Kan låna släp gratis

Eva H
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevlig och tillmötesgående personal.

Birgitta L
Skrev om Parasoll Utemöbler

Väldigt trevliga. Blev uppringd av en man som undrade när jag ville ha mina möbler. Otroligt snabbt levererade av en ännu trevligare man. 😃 kommer absolut handla där igen

Krister N
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mycket bra och trevlig service!

Anna N
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Claes H
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra service, kunnighet, trevlig personal och fina grejer! Köpte en loungemöbel i konstrotting!

Pernilla Charlotte R
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevliga och hjälpsamma. Mycket nöjd.

Thomas F
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt. Engagerat och proffsigt bemötande.Bra produkter.

Sanna H
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra service och superfina möbler!

Johanna A
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra kvalitetsprodukter och grymma på service och återkoppling. Vi beställde 4 adirondackstolar i teak och det blev lite strul med leveransen men de var så trevliga och hjälpsamma och allt löste sig smidigt och snabbt. Rekommenderar varmt!

Kristina T
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevlig och kunnig personal som i första hand ville ge god information istället för att sälja det dyraste. Mkt positivt!!

Gunilla B
Skrev om Parasoll Utemöbler

Köpt soffgrupp med transport. Bra bemötande de tre gånger jag besökte butiken. Fick bra information och rekommendation.

Leyla G
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt bemötande av personal Var inne och provade och kände oss fram utan stress Kände att det var kvalite

Christer W
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevligt bemötande och god hjälp att finna rätt produkter i imponerande sortiment. Valde Rustikobord och stolar. Mycket nöjda med vårt val. En felleverans på grund av missförstånd rättades till på ett enastående sätt av företaget trots lång restid. Sammanfattningsvis högsta betyg.

Malin T
Skrev om Parasoll Utemöbler

Bra, snabb och trevlig kommunikation.

Lotta D
Skrev om Parasoll Utemöbler

Vi har handlat en hel del de senaste åren som soffgrupp, stolar, solsängar mm. Kunniga, snabba leveranser och mycket bra produkter, både egna och andra kända varumärken. Också mycket trevligt och hjälpsamt bemötande.

Veronica N
Skrev om Parasoll Utemöbler

Trevlig personal och mycket bra utbud 😊

Ulf D
Skrev om Parasoll Utemöbler

Enkelt och smidigt rakt igenom affären.

Aila S
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mycket bra och vänlig service. Personen som leveredade möblerna gjorde också ett jätte bra jobb.

Jeanette A
Skrev om Parasoll Utemöbler

Snabb leverans, ringde upp dagen efter min beställning och vi avtalade leveransdag. Bra kvalitet på parasollet.

Hans W
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mycket trevlig och tillmötesgående personal. När man hämtar varor vill man inte åka till 2 ställen.(Butik och lager). Lite skyltning till lagret vore bra. Tack Hans

Per Z
Skrev om Parasoll Utemöbler

Mkt bra bemötande och bra produkter

Rikard H
Skrev om Parasoll Utemöbler

Härligt bemötande och en stor lyhördhet när jag beskrev mina behov/önskemål, extra skönt med snabb leverans och dessutom av en både trevlig och servicevänlig person. Positivt överraskad och kan varmt rekommendera andra att handla hos dem! //Rikard

Maria S
Skrev om Parasoll Utemöbler

Har inte fått leverans ännu, stolarna skulle komma igår .

Lena M
Skrev om Parasoll Utemöbler

Snabb leverans. Trevlig chaufför. Sköna solstolar!!

Kristina E
Skrev om Parasoll Utemöbler

Samarbetsvilliga, hjälpsamma och ställde upp att fixa redan levererad vara