Alla kategorier Möbler Västra Götaland Göteborg Parasoll Utemöbler Göteborg

Parasoll Utemöbler Göteborg

Bergstigen 10, 436 42 Askim — Visa karta

Välkommen till Parasoll Utemöbler!

Vi låter dig skräddarsy din egen loungegrupp med hjälp av ett brett utbud av diverse utemöbler. Med över 15 års gedigen erfarenhet av utemöbler tar vår kunniga personal hand om ditt ärende på bästa sätt. Var du än i Sverige bor är en frakt av utemöbler närmare än du tror. Vi har nämligen fri frakt i hela Sverige vid köp för över 10.000 kr och bor du i Mölndal eller Barkarby/Stockholm så får du låna släpkärra helt utan kostnad om du hämtar dina utemöbler i någon av våra butiker. Vi på Parasoll Utemöbler kan erbjuda utemöbler från de flesta erkända märkena och i alla typer av material. Aluminium, Betong, lackat furu och mycket mer. Du väljer själv hos Parasoll Utemöbler - Varmt välkommen!

Läs vad 59 kunder tycker om Parasoll Utemöbler Göteborg

• 2019-07-18

Peter J skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra & personlig service och fina prisvärda produkter Läs mer

Anita N skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Fantastiskt bra bemötande i butiken. Köpte en helt underbar lounge grupp. Ser fram emot att få hämta den om ett par veckor. Läs mer

Mats J skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Magnus B skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Vi köpte en loungemöbel.. bra service. En av personalen åkte till lagret för att kolla så allt fanns. Även god hjälp när vi hämtade möblerna. Läs mer

Hanna K skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Snygga och funktionella möbler, passande för stora och små ytor. Vi har handlat vid flera tillfällen senaste åren och är väldigt nöjda med såväl produkternas kvalitet som personalens kunskap och bemötande. Läs mer

Ann O skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Jag köpte en soffgrupp; S:t Tropez och småbord. Jag blev trevligt bemött vilket jag oxå förväntade mig. Möblerna levererades enl ök. Läs mer

Martin Å skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Mycket bra bemött med hjälpsam personal. Läs mer

Catharina J skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Vi besökte utställningen i Barkarby för att välja loungegrupp till vår altan. Det var otroligt värdefullt att se, provsitta, klämma och känna på möblerna, inför beslutet. Det ger helt annan känsla, jfr med att bara titta på bilder och läsa. Gruppen vi valt på nätet, var tex inte riktigt så bekväm att sitta i (för oss) som vi hoppats. Vi fick all tänkbar hjälp, och ett väldigt trevligt bemötande. Snabb leverans och hög tillgänglighet i kundservice. Vi är verkligen supernöjda. Läs mer

Tina T skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Jag köpte en hammock med dynor och tak. Elin hjälpte oss. Hon var mycket proffsig och hjälpte mycket mer än jag förväntat mig vid inpackning av paketen i bilen. Mycket trevlighet bemötande av både henne och övrig personal. Läs mer

Joan C skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Fantastisk service när vi köpte ute lounge möbler till nya altanen på landet. Dagen efter placerad beställning ringde man upp oss och frågade om färgval på dynor samt att det var kampanj och var debitering skulle justeras ner 4000 kronor. Man var smidig och ändrade leveransställen samt markerade leverans med skyndsamt så vi fick den tidigare. Möblerna är så snygga och motsvarar exakt det vi såg på bilden. Läs mer

Helena E skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Snabb leverans och fina möbler. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Idris A skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Kvalitet och snabb leverans, bra rakt igenom! Läs mer

Marie E skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra kundbemötande och flexibla. Även bra planering av leveransen!! Läs mer

Bjarne M skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Återkommer gärna. Läs mer

Andreas L skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer

Malin G skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bara positiv från början till slut!
    Superservice vad gäller leverans etc. Läs mer
  • 2019-07-08

Agneta S skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Vi skulle köpa en hörnsoffa till uterummet. Hade med mått och fick hjälp med att hitta lämpliga modeller. När vi bestämt oss fick vi möblerna hemkörda efter två dagar. Perfekt! Läs mer
  • 2019-07-08

Pernilla J skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte en konstrotting lounge soffa!
    Fick ett fantastiskt trevligt bemötande och bästa service! Jag är så nöjd med både produkt och service!
    Trevlig sommar önskar en återkommande kund 🌞 Läs mer
  • 2019-07-07

Susanne M skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Jag köpte matgrupp Maryland med 8 st Baltimore stolar till samt parasoll, parasollskydd och parasollfot. Jag var där vid 3 olika tillfällen för att bli inspirerad och fundera över olika alternativ, det blir trots allt en rätt stor investering.
    Jag blev allra bäst bemött av Jonatan som tog sig tid att förklara, visa och jämföra. Han kändes mkt genuin och ärlig vilket gjorde det lättare att välja att köpa från just ert företag. Jag hade höga förväntningar och dessa infriades av just Jonatan mer än av annan personal.
    Leveransen kom på utsatt tid. Tur dock att jag kunde få hjälp av grannar att bära in varorna som var tunga annars hade de fått stå ute i regnet.
    En önskan att få servicen att få hjälp att bära in varorna, för en person klarar absolut inte att bära in t.ex matbordet själv. Läs mer

Marianne M skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Kunnig, snabba raka besked, bra service helt igenom. Läs mer

Joakim G skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra service, snabb leverans, bra produkter! Läs mer

Birgith L skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Pergolyx och parasoll Cannes vitt
    Hammock hillerstorp och dynor Texas.

Otroligt bra och trevligt bemötande i telefon pga frågor.

Snabbare leverans än vad jag vågat hoppas på.

Jag kommer att rekommendera företaget och köpa mer saker själv därifrån. Läs mer

Gun-Britt F skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte en matgrupp och 2 dynor till solstolar.
    Engagerad och hjälpsam personal. Utmärkt service.
    Mycket snabb leverans.
    Tack för så trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-27

Roger J skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Vi köpte en trädgårdsmöbel med ett bord som vi letat efter länge. Vi blev proffsigt och vänligt bemötta. Företaget levde verkligen upp till våra förväntningar. Dessutom fick vi låna en släpkärra för transport till vårt sommarställe i Åsa. Allt mycket bra. Läs mer
  • 2019-06-20

Bengt E skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    2 korgmöbler
    Utmärkt bemötande Läs mer

Thomas B skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte altan och balkongmöbler med hemkörning. Bra bemötande med tips: Tänk på tidshållningen vid hemkörning. Läs mer

Helen F skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra och trevlig personal. Fina utemöbler i bra kvalitet. Har handlat här flera gånger förut och kommer görna tillbaka. Läs mer

Maria W skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Vi har köpt dynor, beställningsvara.
    Vu har även köpt ett parasoll. Läs mer

Slavko B skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte en grupp utemöbler. Fantastiskt bemötande, trevlig personal och en korrekt leverans.

Kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Inger H skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Tillmötesgående och hjälpsamma när jag kommer med mina problem. De sätter sig in i mina önskemål. Därför återkommer alltid jag till dem. Läs mer
  • 2019-06-18

Anne K skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Trevligt bemötande- från första kontakt till färdig leverans. Dick kom EN enda ung kille med 2 utebord, 12 stolar o ett mindre bord. Han hade aldrig klarat att lyfta in allt det tunga om inte min sambo o jag varit hemma båda två. Läs mer
  • 2019-06-18

Björn B skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Launch set big med bättre tyg, hörnsoffgrupp med fotölj samt överdrag och ett kul bord av vertikala trästockar Läs mer
  • Nikunj P

2019-06-18

Nikunj P skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte utemöbler, pergola, parasoll mm från Parasoll Utemöbler. En riktigt bra och trygg upplevelse där killarna som jobbar med försäljning har extremt god produktkunskap samt servicegrad. De förstod oss och våra behov och hjälpte oss därefter med att välja ut rätt lösningar. Vi är otroligt nöjda med bemötande, produkter och rekommenderar varmt Parasoll Utemöbler. Läs mer
  • 2019-06-09

Eva E skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte loungemöbler och matgrupp samt solsängar. Allt fungerade mycket bra. Superservice i komethallen i Järfälla! Läs mer

Birgitta R skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte solstolar Amigo.
    Snabb korrekt service!
    Väldigt nöjd Läs mer

Pernilla B skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Mycket bra service. Utemöbler av bästa kvalitet.
    Dom ordnar med Hemkörning.
    Vi kommer inte köpa utemöbler någon annanstans.
    Topp betyg ! Läs mer

Marie Ö skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Teak grupp, bord Patrik & 6st Roxy positionsstolar samt dynor
    Trevlig bemötande utan att vara påflugen och visade på olika produkter av teak eftersom vi var intresserade av teak just. Stort sortiment av utemöbler och en fördel att man gick inomhus. Utbudet var dock sämre va det gäller dynboxar Läs mer
  • 2019-06-01

Staffan P skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Tittade på konstrottinggrupp och fick ett väldigt bra bemötande av kompetent personal i showroom i Stockholm. Dock var bemötandet när vi var där andra gången för att lägga ordern inte lika bra. Leverans och de levererade varorna var perfekt. Läs mer
  • 2019-05-30

Jenny G skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Trevligt bemötande, enkelt att beställa, snabb leverans och bra levererat av de som körde hit det! Läs mer
  • 2019-05-30

Maria W skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Grand natur soffa med mellangrått tyg
    . Superfin och gediget och känns stadigt och bra på alla sätt . Trevlig personal både på plats samt trevlig chaufför som hjälpte till att bära möbel på plats . Läs mer
  • 2019-05-23

• 2019-05-23

Hasse R skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Sitt grupp och maktgrupp
    Bra bemötande
    Bra kvalité till vettiga priser Läs mer
  • Emma E

2019-05-21

Emma E skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Väldigt bra bemötande och service. Kunnig personal och bra utbud av utemöbler, hittade exakt vad jag var ute efter! Läs mer
  • Monica W

2019-05-21

Monica W skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Ett seriöst företag med kvalitativa möbler.
    Mycket bra service och bemötande. Läs mer
  • 2019-05-21

Sara Ö skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Jag har köpt varor vid flertalet tillfällen från Parasoll utemöbler och jag har varit jättenöjd varje gång!

Superbra service med trevlig personal och bra priser till mycket utmärkt kvalité.

Supernöjd! Läs mer

Erik M skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte en loungegrupp, bra kvalité. Supernöjd med service Läs mer
  • 2019-05-07

Christian S skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Bra service och trevlig personal. stort och relevant utbud. Läs mer
  • 2019-05-06

Fredrik N skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Loungegrupp & matgrupp i Teak;
    Personligt och kunnigt bemötande kring olika lösningar. Kompletterad beställning - snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-06

Ernst W skrev om Parasoll Utemöbler Göteborg
    Köpte 4st Fri Form dynor . Blev uppringd när dynorna fanns att hämta i butik. Snabbt och smidigt . Läs mer

Bergstigen 10, 436 42 Askim