Parkettesset Mö

Parkettesset Mö

www.parkettesset.se
  • BadgeSixYears
4.4

Välkommen till Parkettesset – Vi ger ditt hem ett nytt utseende! Skicket på ditt golv avgör hur rummet upplevs. Ditt slitna golv kan med vår hjälp få ett nytt utseende vilket gör att rummet istället upplevs som fräscht och välkomnande. Vi hjälper dig med utförlig slipning och efterbehandling med exempelvis lack, olja eller...

108 omdömen om Parkettesset Mö

Sedan starten hos Reco 2018

Elin Agnes Margareta B
Skrev om Parkettesset Mö

Jag var väldigt nöjd först, tills det började bli massor av märken på mitt parkettgolv. Jag beställde den allra mest slitstarka (och dyraste) behandlingen men misstänker att jag inte fick den. Golvet ser efter ett år värre ut än när jag flyttade in och då hade inte golvet slipats på 14 år! Jag har mejlat många gånger och skickat foton men inte ens fått något svar.

Annsofi L
Skrev om Parkettesset Mö

Vi är supernöjda med vårt nyslipade och lackade 100 år gamla parkettgolv. Allt gick väldigt snabbt, lätt och utan problem. Trevliga killar som vi välkomnar tillbaka till nästa projekt!

Helen D
Skrev om Parkettesset Mö

Bra utfört arbete och bra pris samt snabbt tillgängliga

Margareta O
Skrev om Parkettesset Mö

Snabb och fin service. Golvet blev jättefint😊👍

Anne S
Skrev om Parkettesset Mö

Duktiga och noggranna. Vänligt bemötande från all personal

Kennerth N

Mycket professionellt utfört arbete

Annica E
Skrev om Parkettesset Mö

Duktiga hantverkare, professionell och trevlig personal. Mycket prisvärt utfört arbete och snabb återkoppling med offert.

Elisabeth Ä
Skrev om Parkettesset Mö

Fick gamla parkettgolv slipade och efterbehandlade. Resultatet blev mycket fint. Dock var det svårt att kommunicera med hantverkarna då ingen kunde svenska. Mycket besvärande lukt av medlena som vi blev dåligt informerade om i förväg. Själva resultatet är vi mkt nöjda med. Lukten klingade av men satt i några veckor.

Tomas K
Skrev om Parkettesset Mö

Utmärkt. Vi ville ha ett enkelt och bra företag som slipade vårt 100 meter fiskbenparkett. Vi hade ingen koll på hur eller vad man gör men de gjorde allt åt oss och kom när de skulle och blev klara i tid. Dessutom gjorde de om ett rum , inte för att vi klagade utan för att de inte var nöjda själva. De löste allt med rotavdraget med. Rekommenderas

Lars S
Skrev om Parkettesset Mö

Mycket bra jobb. Kom som bestämt. Skicklig parkettslipare.

Kenan V
Skrev om Parkettesset Mö

Bra kommunikation, tillgänglighet och väl utfört arbete. Rekommenderas!

YASNA G
Skrev om Parkettesset Mö

Jag vill ge 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ utav 5 ⭐⭐⭐⭐⭐till Parkettesset Mö AB för ett fantastiskt arbete ni gjorde med slipning och lackering av golv i vårt stora vardagsrum. Vi blev så nöjda och kan varmt rekommendera det här företaget till andra. Inte nog med att jobbet blev så bra, men ni höll dessutom tiden som ni sa att ni skulle vara klara på. Ni är både duktiga, noggranna och pålitliga. Stort tack Daniel för kanonbra jobb och noggrannhet. Vi kommer att kontakta er för fler jobb i framtiden. God fortsättning på året. Varma hälsningar Yasna Grönvall🙏💐

YASNA G gillar detta
ANNA J
Skrev om Parkettesset Mö

Olika personer var där o målade och verkade inte ha kunskap. De kom tillbaka med sin chef och fick göra om de men slarvade ändå. Från slipningen av golvet blev de fläckar på lister som inte togs bort. De blev en vecka försenade. De skulle komma igen och måla klart en del brister men har inte hört av sig trots massa email och nu har 3 mån gått. Jag betalde 63.000kr för 55kvm måla och slipning och är inte nöjd.

Carolina E
Skrev om Parkettesset Mö

Very good job and very nice people!

Johan N
Skrev om Parkettesset Mö

Parkettesset gjorde ett utmärkt jobb, kreativa, tillgängliga och hög kvalité!

Casper K
Skrev om Parkettesset Mö

Arbetet var väl utfört och välplanerat. Tyvärr lämnade de märken i trapphuset som inte gick att ta bort som jag påpekade, men aldrig fick återkoppling om. Det var också oerhört smutsigt i trapphuset. De lämnade också tomma burkar etc i lägenheten. Allt detta ledde till att jag fick en ganska dålig upplevelse. Dessvärre har jag hört samm från många andra nu. Detta var inte fallet med Parkettesset för några år sedan.

Per R
Skrev om Parkettesset Mö

Bra bemötande o tydlig information vid första kontakten. Arbetet påbörjades enligt avtal. Mycket proffsig o snabb golvläggare. Resultatet blev mycket bra 👍 Rekommenderar gärna till vänner o bekanta.

OLIVIA S
Skrev om Parkettesset Mö

Väldigt nöjda. Anlitat i två omgångar. Första gången för slipning av golv i hela lägenheten. Snabba och professionella. Denna gång fixade dem till ett helt rum från kök till sovrum. Allt från gipsväggar till målning samt sätta upp nya stuckaturer. Hjälper en med allt man kan tänka sig inom renovering! Ger en även olika förslag till lösningar, vilket vi uppskattat.

Anita S
Skrev om Parkettesset Mö

Bra bemötande och engagemang. Vi blev nöjda med slipningen, då det blev som förväntat. Tack för ett fint golv!

Camilla G
Skrev om Parkettesset Mö

Proffsiga och snabba svar från kontoret (Agnes) och mycket duktiga hantverkare. Slipade brädgolv i tjugotalslägenheten, vitoljade dessa och lackade. Ommålning i tre rum.

Liv C
Skrev om Parkettesset Mö

Ok bemötande. Snabba på att svara o genomföra jobb. Proffsigt utfört. Ibland lite svårt med kommunikationen.

Linnéa E
Skrev om Parkettesset Mö

Vackert utförd arbete. Omslipning och vitoljning av parkett samt stavparkett på övergång mot tillbyggnad.

Aniko B
Skrev om Parkettesset Mö

Yrkeskunnig/proffsig team, som bemöter kunden bra. Vi är nöjda med det utförda jobbet.

Magnus B
Skrev om Parkettesset Mö

Bra, pålitliga och i tid. Resultatet var bra, kan rekommenderas

Ann-charlotte M
Skrev om Parkettesset Mö

Professionellt agerande i alla led. Vi fick bytt golv i köket och är mycket nöjda.

Cecilia H
Skrev om Parkettesset Mö

Resultatet blev över förväntan och det gjordes på bästa professionella sätt

Maria A
Skrev om Parkettesset Mö

Tillgänglighet, snabb återkoppling och fint resultat. Väldigt trevligt bemötande vid kontakt. Vi är jättenöjda med vårt fina nyslipade golv!

Majda M
Skrev om Parkettesset Mö

We hired Parkettesset Mö to sand floors in our apartment and apply varnish. We had a very tight moving-in schedule, and we decided to put in new trims. Even though this was extra work on top of what we agreed before they started, they tried to meet our needs and were able to finish everything in time for us to move in without any stress. They did all the work in 3 days (80 kvm apartment). They did a really nice job!

Filip T
Skrev om Parkettesset Mö

Duktiga, tydliga, relativt snabba och hjälpsamma under processen. Några bitar vid köket under köksbänken missades under slipningen och har kvar tidigare behandlingens färg vilket är lite tråkigt. En liten detalj som vi såg först efter den relativt korta reklamationsperioden.

Nikola S
Skrev om Parkettesset Mö

Jag anlitade Parkettesset MÖ för att slipa och lacka mitt parkettgolv i hela lägenheten. Arbetet utfördes väldigt noggrant och personalen hade ett bra bemötande. Perfekt slutresultat till ett rimligt pris. Kommer anlita Parkettesset igen och rekommenderar även andra att göra samma sak.

Svar från Parkettesset Mö

Stor tack Nikola😊 Varje komplimang ger oss ett incitament att bli ännu bättre Vh Parkettesset Mö AB

Richard O
Skrev om Parkettesset Mö

Slipning och lackning av brädgolv (furu). Kanske hade önskat ännu mer av kommunikationen men vi fick svar på våra frågor och blev nöjda med den behandling som vi valde (2K ultra matt ZERO). Väl utfört jobb och pris enligt offert, kommer att anlita Parkettesset igen när vi tar fram brädgolvet i resten av lägenheten.

Svar från Parkettesset Mö

Richard💪 Vi tackar jätte mycket och vi ses igen😊 Totalrenovering är någonting som erbjuder heller. Vh Parkettesset Mö AB

Viktoria J
Skrev om Parkettesset Mö

Snabba, proffsiga och ett bra bemötande!

MALIN J
Skrev om Parkettesset Mö

Kom tillbaka till ett golv som var skrovligt, lite som sandpapper och det såg inte ens lackat ut trots att jag hade beställt starkaste/dyraste lacken eftersom vi har barn och djur. Fick besked att de kunde komma och fixa veckan därpå till en kostnad av 40 kr per kvadrat. Det kändes omständigt att vänta ytterligare innan vi flyttade hem igen och när jag pratade med dem på fredag eftermiddag så fick jag besked om att allt gått bra och att det såg fint ut. Jag hade hellre fått besked när de var "klara" att de skulle behöva...

Svar från Parkettesset Mö

Malin! Du har fått alla information och förklaring men du har svårt att förstår att levande material väljer själv hur mycket ska dricka. Lura våra kunder är inte vår still och vi vinner absolut ingenting. Vi vinner om kunderna är nöjda, eller? Efter vår tel samtal du ville ha den tredje sträckning och du har fått pris bara 40kr kvm inkl.etablering, parkering, arbete o material, jätte billigt. Hoppas att vi alla kummel att bli mer nöjda nästa gång. Trevligt söndag! Svetlan, Parkettesset

Linn C
Skrev om Parkettesset Mö

Svårt med kommunikationen men arbetet var väl utfört och till stor belåtenhet

Svar från Parkettesset Mö

Hej Linn! I det här bransch är ingenting ovanligt att alla killar pratar inte så bro svenska. Viktigare är att ni är nöjda med jobbet och stor respekt mot våra gamla kunder.😊 Parkettesset

Agneta P
Skrev om Parkettesset Mö

Vi fick gjort vid vårt parkettgolv o e otroligt nöjda. Det brev som nytt. Duktiga killar o ett mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera dem Agneta och lp i Hököpinge

Hugo Drazen V
Skrev om Parkettesset Mö

Duktiga, trevliga samt lätta och kvicka att kommunicera med - professionella helt enkelt!

Christer N
Skrev om Parkettesset Mö

Var i behov av att slipa mitt gamla parkettgolv på ca 50 kvm. Bestämde mig för att hårdvaxolja det nyslipade golvet i vitt o resultatet blev hur bra som helst. Jag är mycket nöjd med både det o "gubbarnas" noggranna arbete. Jag kan rekommendera Parkettesset för den som behöver slipa om sitt gamla golv.

Svar från Parkettesset Mö

Christer!🥂 Vi försöker göra vår best och fina kunder motiverar killar på Beata sätt. Tack Parkettesset Mö AB

Jimmy R
Skrev om Parkettesset Mö

Slipning av golv och köksbänk blev precis som vi önskade. Jag kan varmt rekommendera Parkettesset!

Svar från Parkettesset Mö

Hej Jimmy! Vi försöker lyssna på våra kunder. Det var lätt att komma i överens med dig och vi vill gärna hjälpa dig igen. Stor tack 👍🥂🥂🥂 Parkettesset Mö AB

Daniel G
Skrev om Parkettesset Mö

Mycket nöjda med utfört arbete! Beställde slipning, vitpigmentering och mattlackering av ekparkett i vår Skånelänga. Utmanande golv med djupa fasningar som fick handskrapas. Allt arbete utfördes till perfektion under tiden vi var bortresta. Hem kom vi till ett helt nytt golv, rekommenderas varmt!

JOHAN H
Skrev om Parkettesset Mö

Parkettesset gjorde ett fantastiskt jobb med vår fina fiskbensparkett. Från en glansig vaxad yta till en matt och elegant känsla som passar perfekt in i vår lägenhet. Slutresultatet blev precis så som vi önskade! Arbetet gick snabbt och de gjorde klart 55m2 golvyta på fyra dagar. Kommunikationen kan bli bättre, men jag förstår också såklart att de har väldigt mycket att göra så jag kände mig aldrig orolig. Tack för fint arbete, Parkettesset!

Svar från Parkettesset Mö

Hej Johan! Vi alla som var inblandat tackar jätte mycket.😊 Ja, alt kan bli bättre , vi lyssnar på våra kunder och försöker tillpassa os mest möjligt. Vi bor också i en ovanligt tid. Stor tack och trevlig semester 👍 Parkettesset

Mattias H
Skrev om Parkettesset Mö

Effektiva, prisvärda och service minded!

Jenny P
Skrev om Parkettesset Mö

Parkettesset slipade och hårdvaxoljade våra Kullaberggolv och parkettgolv. Helt fantastiskt resultat, vi är väldigt nöjda. Väldigt flexibla och hjälpsamma! Stort tack till Svetlan och hans team 🤗

Jenny P gillar detta

Jenny! Stor kram från Parkettesset team.💐 GLAD PÅSK 🐣

Therese U
Skrev om Parkettesset Mö

De utförde slipning och lackning av ett rum med mycket fint resultat till en rimlig kostnad. Smidig kontakt via epost, de kunde utföra jobbet med kort varsel.

Therese! Stor tack 💐 Parkettesset Mö AB

Alicia H
Skrev om Parkettesset Mö

Vi ville slipa alla golv i vårt nyköpta hus, fiskbensparkett och brädgolv. Vi blev bemötta på ett bra och tydligt sätt. Vi visste inte riktigt hur golvet skulle bli då vi aldrig slipat golv tidigare. Men det blev så mycket finare än vad jag hade kunnat föreställa mig. De gjorde ett super jobb! Golvet är fint slipat och lackat ända in vid listerna, runt elementrören etc. Vi är jättenöjda! Och vi fick ett superbra pris så det kändes verkligen värt det, stort tack!

Hej Alicia! Vi alla från Parkettesset har en jätte stor TACK och 💐 för dig👍😊

RANIA E
Skrev om Parkettesset Mö

Tack för ett fantastiskt jobb vi är super nöjda. Arbetarna va väldigt trevliga och dem utförde ett professionellt arbete. Golvet blev precis som vi ville ha de. Vi kommer absolut rekommendera er för vår omgivning. Mvh Rania

Jonas E
Skrev om Parkettesset Mö

Utförare som slipade golvet var verkligen bra. Resultat var grymt bra men det var hans sista dag. Har anlitat firman förut och de var dåliga men billiga. Man få vad man betalar för.

Filip K
Skrev om Parkettesset Mö

Parkettlagning och slipning. Arbetet var väl utfört.

Svar från Parkettesset Mö

Hej Filip! Vi gjorde alt som ni ville utan tvekan. Tack för fina samarbete och bra kommunikation. Parkettesset Mö AB

Jonas H
Skrev om Parkettesset Mö

Mycket nöjda med omslipning av vårt golv, vår köksbänk och våra fönsterkarmar. Väldigt snyggt resultat och trevlig kommunikation under tiden!

Svar från Parkettesset Mö

Hej Jonas! Stor tack och du är välkommen tillbaka om du behöver någon annan hjälp. Killarna är informerad om dina meningar och det gjorde de glada, TACK PARKETTESSET MÖ AB

Johan B
Skrev om Parkettesset Mö

Slipning av golv, rivning av kök, målning och läggning av nytt golv. Allt utfört väldigt noggrant och professionellt. Bra dialog under hela arbetet. Kan varmt rekommendera detta företag! Vi är mycket nöjda!

Svar från Parkettesset Mö

Hej Johan! Samarbeta med är var jätte fint och glädje är på vår sidan. Stor tack🥂 Parkettesset Mö AB

Sebastian O
Skrev om Parkettesset Mö

Mycket bra upplevelse. Snabbt, bra utfört arbete. Väldigt nöjd!

Svar från Parkettesset Mö

Hej Sebastian! Vi försöker höra våra kunder glada 👍 Stor tack får alt. Parkettesset Mö AB