feedback company

Recos
Ring företaget
Parkia KB

Säbygatan 25 753 23 UPPSALA

Parkia KB finns på Säbygatan 25 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Säkerhet och Säkerhetsföretag

Mer funktioner

Vad tycker du om Parkia KB

Läs vad Recos användare tycker om Parkia KB

skrev om Parkia KB:
    Håller med Daniel H.om Parkia.Fick 2 falska böter då parkerat på min nya P-plats på brf. Djäknen-ursäkt efter 1 mån trots att skickat kopia av avtalet direkt.Försöker bluffa m. falska böter. Dessutom 2 st företag med samma namn-det ena med F-skatt,det andra utan.Undrar om dem fifflar mellan dessa 2 allteftersom det passar skattemässigt? Fick kämpa genom polisanmälan,brev till Tingsrätten,egna blogg-mm. rättskämparaktioner för att få rätt (ursäkt och avskrivning av bluff fakturor).Undrar varför brf Djäknen använder deras oprofessionella tjänster?
    skrev om Parkia KB:
    Parkia KB är ett skojarföretag. Deras parkeringsvakter bär ej uniform och kör privata bilar. De har systematisk förvirrande och motstridig information på deras parkeringsplatser för att man ska parkera fel, sedan bötfäller de. Det värsta är dock att de helt ignorerar dig om du bestrider parkeringsböterna. De skickar dig till inkasso oavsett. Därför finns bara en rekommendation: UNDVIK ALLA PARKERINGAR SOM BEVAKAS AV PARKIA!
    Lars E :"
    Parkia sätter en lapp i P-autom. att den är ur funktion men trotsv det sätter man en "bot" på vindrutan. "
    12-25 15:20
  • Status: 4
    skrev om Parkia KB:
    bötfäller trots betald avgift, hotar med tingsrätten om man har några invändnignar.
    skrev om Parkia KB:
    AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant

Företag nära Parkia KB

Willy:s AB

Kungsgatan 95, UPPSALA

Läs mer om Willy:s AB

Emma A

Emma A tycker:

"willys kan ha den bästa fruken och grönsakerna jag sett, även fast det är lite fabriks kännsla där, så är det ett kanon ställe på att handla om man är ... "

Ink66

Kungsgatan 70, UPPSALA

Läs mer om Ink66

Johan E

Johan E tycker:

"Bra e-handel! Riktigt snabba leveranser med ett enormt utbud. Kanon med konkurrens till butikerna och InkClub. Ink66 har dessutom MYCKET lägre pri ... "

Bonissimo AB

Säbyg. 23, UPPSALA

Läs mer om Bonissimo AB

Lars J

Lars J tycker:

"Vi hade en espressostation på kontoret som ingen verkade klara av att laga men efter mycket efterforskningar hittade jag Bonissimo och Tomas där, en r ... "

AB Lelax Produkter

Box 54, MÄRSTA

Läs mer om AB Lelax Produkter

1 reco

Janne G

Janne G tycker:

"Mycket trevliga !!! Gjorde ett kanon jobb åt mig för andra gången . Jag rekommenderar Lelax om du vill ha ett bra jobb utfört. MVH Greppi "

Idrottsbudet i Uppsala AB

Säbygatan 6, UPPSALA

Läs mer om Idrottsbudet i Uppsala AB

1 reco

Agneta F

Agneta F tycker:

"Trevliga och hjälpsamma. Gör allt för kunden. Vid problem är de väldigt aktiva på lösa dem. "