Kampanj

Checkins
Ring företaget
Parkia

Kungsängsvägen 21 753 23 UPPSALA

Parkia finns på Kungsängsvägen 21 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Säkerhet och Säkerhetsföretag

Mer funktioner

Vad tycker du om Parkia

Läs vad Recos användare tycker om Parkia

skrev om Parkia:
    idiotiska företag, dem kan böta vem som helst....utan orsak
    skrev om Parkia:
    Håller med Daniel H.om Parkia.Fick 2 falska böter då parkerat på min nya P-plats på brf. Djäknen-ursäkt efter 1 mån trots att skickat kopia av avtalet direkt.Försöker bluffa m. falska böter. Dessutom 2 st företag med samma namn-det ena med F-skatt,det andra utan.Undrar om dem fifflar mellan dessa 2 allteftersom det passar skattemässigt? Fick kämpa genom polisanmälan,brev till Tingsrätten,egna blogg-mm. rättskämparaktioner för att få rätt (ursäkt och avskrivning av bluff fakturor).Undrar varför brf Djäknen använder deras oprofessionella tjänster?
  • Status: 2
    skrev om Parkia:
    Parkia KB är ett skojarföretag. Deras parkeringsvakter bär ej uniform och kör privata bilar. De har systematisk förvirrande och motstridig information på deras parkeringsplatser för att man ska parkera fel, sedan bötfäller de. Det värsta är dock att de helt ignorerar dig om du bestrider parkeringsböterna. De skickar dig till inkasso oavsett. Därför finns bara en rekommendation: UNDVIK ALLA PARKERINGAR SOM BEVAKAS AV PARKIA!
    "Parkia sätter en lapp i P-autom. att den är ur funktion men trotsv det sätter man en "bot" på vindrutan."
    12-25 15:20
  • Status: 4
    skrev om Parkia:
    bötfäller trots betald avgift, hotar med tingsrätten om man har några invändnignar.
    skrev om Parkia:
    AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant AMATÖRT Icke yrkesmässig utövare Dilettant

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Parkia