Parnobis

Parnobis

Komplett utbildning inom teknisk analys mha Elliott waves teori.
Parnobis är det självklara valet för dig som vill ha en stabil grund inom trading.
Med vår kompletta kurs i teknisk analys och uppföljning i ett år efter kursen i en sluten onlinegrupp kommer du att utvecklas med vetenskap. Inte tur, öde eller magi.

Vi erbjuder även forexanalyser och uppföljning av internationella valutor. Genomgång av de sex största valutaparen på Dag och 4h graf. Dessa inkluderar AUDUSD, EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF och USDCAD.

Analysen skickas ut 3 dagar i veckan. Tjänsten är endast analys och inte köp/sälj signal.

Läs vad 24 kunder tycker om Parnobis 2

• 2021-09-20
    kan med gott samvete säga att Parnobis TA är en av Sveriges bästa kurser.
    Här får man inte bara lära sig det men betalat för, utan man får så mycket mer för pengarna.
    Aldrig har jag varit med om en så grundlig kurs där man förklarar hur man läser en graf, och hur man tar en trade, hur man skyddar sig med stop loss. Man får lära sig precis allt om Teknisk Analys och trade inga extra kostnader tillkommer.
    Är så glad och tacksam att jag har fått chansen och gått den kursen hos Parnobis.
  • 2021-09-20
    Pedagogisk och grundlig utbildning i teknisk analys för den som på riktigt vill ta tag i- och skaffa kontroll över sin framtid.

Jag går kursen as we speak och kunde inte önska något mer från varken mentorerna eller communityn. De är grymma!
  • 2021-09-20
    Parnobis ger en de bästa förutsättningarna man kan få för att lyckas bli en trader. Otroligt duktiga mentorer som verkligen brinner för det de gör. Utöver dem finns även communityn med gamla elever där som stöd och hjälp när helst det behövs.

Jag har köpt kursen i Teknisk Analys och den överträffade alla mina förväntningar. Definitivt värt varenda spänn!
  • 2021-09-05
    Gick kursen i Januari 2021 och kan inte klaga på något.
    Överlägset Sveriges bästa kurs inom tekniskanalys.
    Mentorerna finns tillgängliga hela tiden och har svar på dina frågor.
    Bra stämning mellan alla Elever samt mentorer.
  • 2021-08-28
    Förmodligen den bästa kursen för teknisk analys i Sverige. 100% värt pengarna!!
  • 2021-08-27
    Väldigt kompetenta och seriösa lärare som gör allt för att man ska lära sig så mycket som möjligt.
  • 2021-08-27
    Ångrar inte en sekund av att jag sökte till Parnobis kurs och det är ett av dom bästa besluten jag gjort i mitt liv.
    Är väldigt nöjd och skulle rekommendera denna kurs till alla som är intresserande av teknisk analys på djupet.
  • 2021-08-26
    Bra pedagogiska ledare med stort engagemang.
    Parnobis levde upp till förväntningarna och det finns bara gott att säga om företaget.
  • 2021-08-26
    Jag är bland de som hade = 0,5 kunskap innan jag började kursen hos PANOBIS. Jag hade en förhoppning om att få mer kunskap och bli en bra trader. Idag, ca 1 år senare, skulle jag säga att jag inte bara utvecklats i den förväntade riktningen utan även en personligt, där jag idag kan säga att jag inte bara förstår när, var och hur utan även lärt mig vem jag behöver vara för att lyckas. Stort tack PANOBIS!
    Vi är stolta över att ha dig som mentor i Parnobis. Du har gjort en fantastisk resa Parnobis
  • 2021-08-25
    Kursen ger både teoretisk och praktisk kunskap, det vill säga en komplett kurs inom trading.
  • 2021-08-25
    Jag blev väldigt bra bemött av mentorerna på Parnobis.
    Jag hade stora förväntningar och Parnobis slog de förväntningarna.
    Väldigt strukturerat och väldigt lärorika kurser.
    Alla mentorer och gamla elever hjälper varandra och man känner sig som ett team.
    Jag hade rekommenderat Parnobis till alla som vill lära sig om Teknisk Analys.
    Oerhört bra gedigen utbildning
  • 2021-08-25
    Helt klar den mest omfattande och mest djupgående Elliot wave theory kursen med unika entry strategi jag överkommit. Söker du en TA kurs så har du hittat helt rätt
  • 2021-08-25
    Vill du lära dig teknisk analys o få valuta för pengarna. No more words needed.
  • 2021-08-25
    Hade väldigt höga förväntningar och allt har varit över förväntan och jag är grym nöjd med kursen.

Väldigt proffesionellt och ledarna är väldigt engagerade i sina medlemmar! Alla medlemmar skapar tillsammans en oslagbar gemenskap.
  • 2021-08-25
    Jag har köpt en tjänst i form av en kurs i Teknisk analys utav värdepapper och börshandladd produkter tillsammans med ett års mentorskap. Av både VD:n och övriga mentorer på Parnobis har jag blivit bemött på ett överväldigande sätt, varmt mottagande och genuint stöd genom hela utbildningen och efterföljande mentorskap.
    Parnobis slog mina förväntningar med hästlängder och dom hade även höga förväntningar på oss elever och hade en antagningsprocess vilket bekräftar allvaret i kursen. Här har man satsat på kvalitet framför kvantitet, ändå har dom lyckats stå ut ur mängden på båda fronterna.
  • 2021-08-24
    Bra utbildning och mentorskap
  • 2021-08-23
    Sättet jag blev bemött i företaget var fint men eftersom branschen är hård så var Calvin och hans lag riktigt proffessionella i det dem gjorde.

Jag hade förväntningarna relativt högt och dem förväntningarna blev uppnådda.

Upplevelsen var grym just för att ämnet är något så kontroversiellt och att man som person med ett intresse så behövs en mentor som kan hålla en i linje med verkligheten av att uppnå målen som man suttit upp.
  • 2021-08-23
    Fantastiskt bra kurs, extremt givande och tillgång till alla kursare via slack för hjälp o diskussion är super!
    Rekommenderar varmt!
  • 2021-08-23
    Väldigt bra upplevelse och engagemang från parnobis.
  • 2021-08-23
    Företaget har levt upp till mina förväntningar och jag är nöjd som kund. Jag rekommenderar alla till Parnobis!
  • 2021-08-23
    Jag köpte en kurs i teknisk analys och blev väl bemött.
    Pernobis besitter mycket kunskap och erfarenhet i området vilket jag fick ta del av som kund och förväntningarna uppfylldes.
  • 2021-08-23
    Jag har gått en Kurs i TA på Parnobis och den var över förväntan.
  • 2021-08-23
    En givande utbildning med kunniga mentorer samt en bra gruppdynamik