Parnobis

Parnobis

Ring 076-050 80 82 parnobis.se
4.4

Komplett utbildning inom teknisk analys mha Elliott waves teori. Parnobis är det självklara valet för dig som vill ha en stabil grund inom trading. Med vår kompletta kurs i teknisk analys och uppföljning i ett år efter kursen i en sluten onlinegrupp kommer du att utvecklas med vetenskap. Inte tur, öde eller magi. Vi erbjuder...

112 omdömen om Parnobis

Nazanin K
Skrev om Parnobis

En av de bästa kurserna inom trading med fokus på Elliott Wave. Otroligt lärorik utbildning med duktiga mentorer som hjälper dig att ta din trading till nästa nivå. Man har dessutom tillgång till ett stort Community med erfarna mentorer efter utbildningen. Den är guld värd!

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 251 omdömen 4.5 av 251 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Orhaia Sargoon D

En perfekt utbildning för att se börsen med vassare ögon, gäller även investerare inte bara traders. Mentorerna bryr sig om din utveckling och ger dig allt du behöver inom teknisk analys

Saied Z
Skrev om Parnobis

Marknadens Bästa Utbildning inom Teknisk Analys! Jag ville uttrycka min tacksamhet för de värdefulla insikter och kunskaper jag fick genom att gå kursen i teknisk analys. Sammantaget tyckte jag att upplevelsen var mycket fördelaktig och berikande. Kursens innehåll var exceptionellt välstrukturerat och täckte ett brett spektrum av ämnen inom teknisk analys med djup och tydlighet. Jag uppskattade de grundliga förklaringarna av olika diagrammönster, tekniska indikatorer och trendanalystekniker. De verkliga exemplen och fallstudierna...

Juan Camilo R

Mycket nöjd med utbildningen, mentorerna och communityn. Här upplever man väldigt fort att man är i kontakt med personer som kan sin sak och som har lyckats med trading! Enda jag ångrar är att jag inte gick med tidigare, rekommenderas starkt!

Fatima L
Skrev om Parnobis

En värdefull och mycket lärorik kurs, pedagogisk och välplanerad. Mycket bra stöd från mentorer och föreläsare. Rekommenderar stark kursen till alla som vill börja med något nytt. Det finns inget omöjlig, alla kan lära sig något av denna kurs. Tack och lycka till framöver!

Mario Stevan M

Från absolut nybörjare till någon med förmågan att identifiera och förstå grafer i olika tidsramar. Jag rekommenderar varmt den här kursen för både de som är i sina första steg och de som strävar efter att förbättra sina färdigheter. 🚀

Nasiba D
Skrev om Parnobis

Från att veta väldigt lite om trading och teknisk analys till att få öka kunskapen och lära mycket och nytt är det min upplevelse. En Community med trevliga människor samt experten Calvin har jag lärt mig mycket.

Brian Divo F

Riktigt Bra kurs inom teknisk analys Man har fått höra från traders i USA att det är lättare och bli läkare än att hålla på med trading. Mentorerna (lärare) på Parnobis lär ut på ett pedagogisk och planerat sätt och tar verkligen hänsyn till alla elever och är med en hela vägen tills du inte hör av dig då de tolkar det som att du kan detta. Man välkomnas i en Community där alla pratar samma språk och hjälper varandra. så man är aldrig ensam ifall man har frågor. stort tack jag önskar att jag köpte detta kurs några år tillbaka.

Björn Kristian G

En väldigt bra kurs. Börjar med basic. Och sedan trapppar kursen upp i svårighetsgrad vart efter. Mentorerna är väldigt duktiga och man kan få svar på alla frågor som man kan tänka sig ha. Med det sagt så ligger det mycket jobb på den enskilde. Jag har personligen lagt ett par timmar om dagen. Men jag skulle varmt rekomendera denna utbildning till den som är inttresserad att lära sig teknisk analys.

John Martin Michael J

Riktigt bra kurs för både nybörjare och seniora traders. Bra material och goa coacher.

Melker W
Skrev om Parnobis

Om man är beredd att lägga ner mycket tid och energi på trading är detta rätt väg, mentorerna vill verkligen att man ska lyckas! Jag är verkligen nöjd!

Lucas A
Skrev om Parnobis

Efter att ha befunnit mig på samma plats som trader i flera år och inte känt mig säker på min sak, kan jag inte annat än säga att jag är nöjd med det jag fått lära mig av kursen och den ökad självkänslan jag fått när det gäller trading. Allt från innehållet till stödet man får under kursens gång, men även efteråt skapar en utvecklande miljö. Lägger man ner tiden så märker man att det Parnobis lära ut fungerar att applicera i verkligheten! Har man viljan och tiden att utvecklas så skulle jag starkt rekommendera att gå teknisk analys utbildningen!

David G
Skrev om Parnobis

Jag är nöjd med utbildningen och de 3 mentorerna är hjälpsamma och duktiga. Utbildningen är intensiv och det krävs mycket tid beroende på vilken nivå du vill lägga dig på. Jag la ett par timmar per dag och har du jobb medans så var medveten att det kan bli stressigt och slitigt! Det krävs att du är ambitiös och har en stark vilja. Det är helt upp till dig själv om du ska lyckas, mentorerna är ett hjälpmedel till att du ska kunna lyckas, men det är inte mentorerna som gör att du lyckas!

Oliver Lars Eric L

Jag gick kursen maj 2023, är 2 barns pappa med fru hus och eget företag. Det skriver jag för att de går om man vill lägga timmarna nu för att få en bättre framtid. Förväntningarna är lika höga på dig som du har på kursen. Blir du uttagen så ta vara på chansen! Parnobis har verkligen gjort skillnad i mitt förra vilsna tradingliv. Inte bara har jag plockat upp tradingkunskaper, utan kursen har också boostat mitt självförtroende och fått mig att förstå att man måste lita på processen. Mentorer och gamla elever finns tillgängliga...

Shahab T
Skrev om Parnobis

Drygt 2 månader efter utbildningens slut så kan jag skriva ett omdöme här. Jag kan inte jämföra parnobis med någon annan Tradingkurs för att detta är den enda kurs jag tagit. Kan lugnt säga att jag inte behöver någon annan, jag prickade rätt direkt. Kursen är helt fantastisk, man får allt man behöver för att lära sig om impulser och rekyler. Man får lära sig entry strategier och Target points samt money management som minskar risken för förlusten och ökar sina vinster avsevärt. Parnobis har ett stort community med mentorer...

Svar från Parnobis

Tack för din feedback. Vi är oerhört glada att ha dig i teamet och det ska bli intressant att följa din resa

Jan-Olov A
Skrev om Parnobis

Helt perfekt om du söker en komplett utbildning inom teknisk analys, elliott wawe, risk management och mycket mer inom börsen.

Labinot R
Skrev om Parnobis

Om du vill lära dig teknisk analys så är det parnobis du ska välja. Duktiga mentorer och bra kursmaterial.

Jam N
Skrev om Parnobis

Jag har haft olika utbildningar för olika strategier på olika språk i olika länder. Men denna utbildning var bästa och lärde mig hur man ska kolla på giraffer och analysera alla marknader. Jag hade Calvin, Tunay och Firam som mentor. De alla är grymma! Dem förklarar allt mycket tydligt. Under utbildningen hade vi några lektioner och en webinarier varje vecka. Våra mentor går på live nästan varje dag och jag hade tillgång till. Man kan lära mycket mer där. Man kan även vara i kontakt med gamla eleverna och få hjälp av...

Svar från Parnobis

Vi ser fram emot att se dig på toppen

Garad Muse G

En av marknadens bästa utbildningar i teknisk analys om inte den bästa. En gedigen utbildning som sammansvetsar teoretiska genomgångar med praktiska färdigheter. Det absolut bästa med Parnobis är dess fantastiska och hjälpsamma Community:n. Jag rekommenderar stark att alla ska söka sig till denna utbildning.

Soren S
Skrev om Parnobis

Parnobis gav mig mer än vad jag förväntade mig. Jag hade läst på en del innan och testat mig fram till olika strategier. Men efter utbildningen insåg jag hur lite jag faktiskt kunde om vågräkning, flattar och de olika indikatorerna. Att bara gå föreläsningarna ger inte så mycket, det krävs en hel del självstudie och rita på grafer om och om igen. Kolla om föreläsningarna och bara nöta in det i hjärnan. Communityt är grymt, många som engagerar sig, alltid någon som svarar på frågorna man måste inte vänta på mentorerna. Jag...

Abdulwakil F

Så som många andra har man försökt få grep på grafer på egen hand, bla. via nätet men det vart inte så lätt som man först trodde. Ganska så snabb fick man reda på att man har extrem smarta och erfarna spelare man har emot sig På marknaden. Ett tag kändes helt omöjligt och vinna över marknaden och nära o ge upp. Men när jag väl anslöt mig till PARNOBIS fick jag kunskap, verktyg och mindset som jag känner är det viktigaste. Och för att lära sig allt det här så ser jag Calvin och övriga mentorerna, plus en härlig och hjälpsam kommunity överlägset bäst som finns punkt.

Rasmus N
Skrev om Parnobis

Komplett och väldigt pedagogisk utbildning inom teknisk analys enligt Elliot Wave teorin. Utbildningen Innehåller alla ingredienser för att lyckas med att bli en heltids trader. Allt från psykologi på börsen till patenterade entry strategier. Engagerade och erfarna mentorer som kommer med konstruktiv feedback och mån om ens utveckling. Denna utbildning är ingen dans på rosor, så har ni turen att bli antagna får ni vara beredda på att lägga ned tid och energi för att lyckas. Denna utbildning är ingen quick fix man lär sig över natten.

Arman O
Skrev om Parnobis

Som kunskapstörstig valde jag att söka mig till Parnobis, för att lära mig trading och teknisk analys. Helt utan några tidigare erfarenheter eller kunskaper, en novis med andra ord. Att påbörja den här utbildningen utan någon form av erfarenhet är utmanande, men absolut inte omöjligt. Det kräver tid, mycket tid. Är du motiverad och disciplinerad så kommer det gå galant. Parnobis community är välkomnande och hjälpsamma. Mentorerna avsätter tid för dig om du ber om det. Kursens schema är anpassat på ett sådant sätt att...

Anahita R
Skrev om Parnobis

Innan jag började på Parnobis var min kunskap om börsen begränsad. Jag har jobbat inom finansbranschen i 7 år och har diverse rådgivarlicenser. Denna kurs öppnade upp mina ögon för börsen på en helt ny nivå. Jag har ökat min kunskap fruktansvärt och lärt mig en hel del tack vare denna utbildning. Parnobis ger en all kunskap, material, mentorskap, vägledning och hjälp som man behöver. Nyckeln för att lyckas ligger i ens egna händer, då man behöver lägga ner extremt mycket tid, vara disciplinerad och följa reglerna slavisk....

CHRISTIAN L
Skrev om Parnobis

En kurs som ger en mycket bra start för den som har som plan att ta sin trading till en ny nivå. Mycket intressanta föreläsningar och bra mentorer genom hela kursen. Du får lära dig teknisk analys, strategier och risk management på en nivå som ger dig verktygen för att kunna lyckas som trader. Ett stort plus är communityn där man även får hjälp av gamla elever. Jag kan starkt rekommendera denna kurs!

ERIK R
Skrev om Parnobis

En väldigt bra kurs med trevliga och tålmodiga mentorer! Kursavgiften kan såklart få många att tveka men i slutändan är kunskapen du får värt det, och tillslut kan du tjäna tillbaka avgiften, men det krävs mycket fokus och att man verkligen nöter! Dessutom är communityn väldigt hjälpsamma och diskuterar/delar tankar med varandra. Men växer verkligen i den här miljön. Jag rekommenderar verkligen!

ERIK K
Skrev om Parnobis

Till att börja med måste jag säga att denna kurs överträffade mina förväntningar. Sättet utbildningen bedrivs på lägger stort ansvar på dig som deltagare men vilket gör att utbildningen når en helt annan nivå. Denna kurs är för dig som bestämt dig för att lägga ner tiden som krävs för att förändra ditt liv. I ryggen har du Parnobis med all kunskap och erfarenhet. Tack

FABIO C
Skrev om Parnobis

Det kom fram en del beklämmande uppgifter om att utbildningen var plagiat. Eftersom parnobis bl a marknadsför sig som att dom har tagit fram alla sina strategier och är unika kände jag mig lurad. Vi fick inga svar eller bevis som motbevisade anklagelserna, varpå jag valde att reklamera kursen. När parnobis valde att inte svara på min reklamation så gick jag vidare till ARN. Då vaknade parnobis och anmälde mig för avtalsbrott och påstod att jag spridit kursmaterial, för att ge igen pga min ARN anmälan. Olustigt och mycket...

thim f gillar detta
Joachim Günther S

Riktigt bra utbildning inom Elliot wave. Kräver dock att man verkligen anstränger sig och lägger ner mycket egen tid. Calvin och även resten av mentorerna är mycket pedagogiska i sitt sätt att lära ut. Som många andra säger också så utvecklas man även som person när det gäller psykologi och tålamodsmässigt. Allt är lätt att förstå OM man verkligen lägger ner sin egen tid. Priset är inget att diskutera. Klart värt utan tvekan.

ANDRÉ S
Skrev om Parnobis

En utbildning som gör något komplicerat begripligt och förståeligt. Utbildningen är ingen barnlek och kräver mycket tid, finner det själv svårt att balansera trading med arbetslivet. Med det sagt så finner man mycket stöd hos Parnobis och lärnongsprocessen påskyndas minst sagt när man har grymma föreläsare. Riktigt grym kurs det ska ni ha!

NESTOR M
Skrev om Parnobis

Parnobis har gett mig de verktyg och kunskaper jag behöver för att lyckas med trading. Vi som sökte var ute efter en kurs inom trading och med parnobis fick vi det utan tvekan. Men det som jag inte hade räknat med och överraskade mig totalt var sättet parnobis lärde mig att vara en bättre människa. Att bli ödmjuk, tålmodig, disciplinerad och framförallt att vara strukturerad för att hitta bättre balans i mitt liv och självklart inom trading. Det var inget jag trodde det ingick men självklart är mer än tacksam för det....

WILMA S
Skrev om Parnobis

Fantastisk kurs som jag rekommenderar till den som vill lära sig om Elliott Wave och trading. Mentorerna är pedagogiska och duktiga på det de gör, men det finns även ett engagerat community bakom som hjälper varandra!

RICKARD G
Skrev om Parnobis

Rekommenderar starkt denna utbildning om du vill bli självständig inom trading. med grymma mentorer samt communtiy som alltid har svar på dina frågor! Parnobis har verkligen öppnat ögonen för mig inom trading, elliott wave och även money management som jag vet många där ute saknar. Aldrig varit så nöjd över en investering som kursavgiften faktiskt var.

MUSTAFA R
Skrev om Parnobis

Vill du ta din trading till nästa nivå så är denna utbildning mycket bra. För att lyckas behöver du lägga ner mycket tid då Elliot wave inte är lätt men med mycket träning så kommer det bli mycket lättare. Priset för utbildningen är lite för högt för den som inte tar sig tiden att träna, för dig som går in helhjärtat så kan jag säga att priset är för lågt för du kommer kunna tjäna tillbaka dom inom rimlig tid! För dig som inte har råd kan jag tipsa om att kolla massor med videos på youtube men där kommer du behöva...

JESPER N
Skrev om Parnobis

Nog den bästa kursen inom ElliottWave med bästa communityn också alla hjälper alla och det finns alltid nån att prata med. Många blir nog skrämd av priset men du blir en fullutbildad trader inom ElliottWave och då är priset egentligen inte dyrt om man tänker på vad folk lägger för att få en utbildning på högskola i andra delar av världen. Jag tycker att alla som är seriös inom trading borde gå denna kursen.

OLLE V
Skrev om Parnobis

Komplett utbildning inom Elliotwave. Har läst om Elliot tidigare innan kursen och det man läser i en bok är en sak men det man ser i graf är en helt annan och det var just det jag behövde hjälp med och fick! chilla genom kursen går ej, det krävs mycket engagemang och eget arbete.

Lars Albin J

Om trading vore lätt skulle alla göra det. Parnobis är den kompletta kursen inom Eliott wave Theory. Vill du bli en framgångsrik trader finns inga genvägar, lägg ner den tid som krävs, lyssna och gör som mentorerna säger så kan jag garantera dig att dom kommer hjälpa dig att lyckas! Hatten av Parnobis!

Anthony H
Skrev om Parnobis

Utbildningen är en game changer ifall man som nybörjare vill utvecklas inom trading. Mentorerna är väldigt pedagogiska och man märker att dom verkligen vill lära ut. Man får även tillgång till communityn som är nog Parnobis riktiga styrka där man får tips och råd varje dag både från elever och mentorer. Top betyg för Parnobis är inget att diskutera! //// Christos G

JOACIM B
Skrev om Parnobis

Jag är oerhört glad att jag tog steget att gå Parnobis kurs i teknisk analys. Tack vare Calvin och de briljanta mentorerna har jag inte bara har jag fått upp ögonen för hur börsen fungerar utan även en bättre förståelse för vem jag är och hur jag fungerar. Och som grädde på moset är Parnobis en fin community som hjälper och stöttar varandra i ur och skur. Här vill jag stanna länge. Tack Parnobis!

Tim Niklas L

Kursen är grym. Har lärt mig mycket även fast jag läst Elliott boken innan så klargjorde kursen rätt mycket för mig och fick mig se grafen från andra perspektiv. Passar för både nybörjare och kunniga inom Trading. Calvin och mentorerna är sjukt pedagogiska vilket är ett stort +. Sen handlar trading om vad man själv gör. Finns ingen kurs/grupp i världen där du blir Trader efter en dag, det tar sin tid. Rekommenderar Parnobis starkt. Man får bra hjälp av mentorer och tidigare medlemmar.

Hassan A
Skrev om Parnobis

Om ni är seriösa med att ta eran trading eller handel till nästa nivå så är detta ett måste! Man glider inte igenom utbildningen, de ställs krav och de följs ffa upp av mentorerna. Tycker att utbildningen täcker in alla viktiga delar, man får alla förutsättningar för att lyckas, det finns bevis på det i communityn i form av heltids traders som inte visste någonting om trading innan. Det bästa av allt är att man har stor backup och kunskap att få ta del av när utbildningen är klar, man blir inte lämnad att klara sig själv när utbildningen är klar. Kan inget annat än att rekommendera.

Joshua Alexander Romeo F

Den här kursen ger extremt mycket bra och intressant kunskap, ser nu börsen på ett helt annat sett, mycket givande. Jag har precis gått klart den och jag är personligen väldigt nöjd. Man kommer med i ett mycket bra trading community där man hjälper varandra att lyckas. Mycket handlar om vad du själv är beredd att göra, men det här är en enorm hjälp till den som faktiskt vill lyckas. Mycket taggad på vad som komma skall!

THOMAS G
Skrev om Parnobis

Väldigt omfattande kurs i teknisk analys med bra community :)

NOAH M
Skrev om Parnobis

Vilket gäng! Kanonbra utbildning. Duktiga och engagerade mentorer som inte är nöjda innan alla förstår. Rekommenderar starkt!

Andreas Simon K

Jag är jätte nöjd med kursen. Kunskapsmässigt så är det ingen som slår parnobis med mentorerna. Men tro inte att bara för att du betalar medlemsavgiften så är allt klart, kunskapen finns här MEN är du inte beredd att lägga ner tiden som krävs så kommer du floppa. Mentorerna har alltid funnits där för mig när jag behövt något. Väldigt behjälpliga och pedagogiska. Har suttit ibland till kl 01 på natten med mentorer. Har alltid fått svar på mina frågor från antingen mentorer eller gamla elever. Slutsats: Gå kursen ,...

Mats Teddie Stefan F

Kan tyvärr inte rekommendera denna kursen till någon, allt material är stulet av trading waves, där Calvin själv var en elev när han startade Parnobis. https://www.youtube.com/watch?v=XGUW0ZL_g-Q&t=51s Oerhört besviken på Calvin och Parnobis

ROZBEH K
Skrev om Parnobis

Jag har lärt mig mycket och är nöjd med kursen.

Anton Pierre S

Kursen får 5 av 5. bättre teknisk analyskurs går nog inte att hitta i sverige. Många verkar tro att det räcker att lära sig det tekniska och sen kommer pengarna flöda in direkt. Men sanning är att det finns 1000 olika sätt att analysera en graf men det som avgör om du tjänar pengar är hur vass du är psykiskt. och hur mycket du är villig att jobba för att programmera din hjärna att tänka som en konsekvent vinnande trader. Parnobis gav mig min edge i marknaden, Nu behöver jag lära mig hur jag skall tänka som en professionell trader och det kan man bara lära sig själv.

ERIK S
Skrev om Parnobis

Av en som läst Elliot Wave i över 2.5år så hade jag väldigt höga förväntningar på kursen, och varenda en uppfylldes. Parnobis sätt att lära ut trading och vågräkning är verkligen unikt tack vare Calvin och de andra mentorernas approach till trading och Elliot wave. Det ställs höga krav på dig som deltagare, vilket många tar som negativt. Men det är för att Parnobis är skapat för att göra dig till en lönsam trader där mentorerna coachar dig hela vägen från början. Jag har hjälpt flera trading profiler med deras...

Per Daniel S

En helt komplett kurs och mentorskap i trading och EW, dessutom på svenska. Ett pris som säkert skrämmer de flesta men om man verkligen vill detta och är beredd att lägga ner tiden för ett lärande så är detta helt rätt Community att vända sig till. Massvis med gamla elever som är superengagerade och duktiga, även fantastiska mentorer, med pedagogik och kunskap som jag inte tror att man hitta på så många fler ställen. Tillsammans mot framgång!! Helt klart en stor och stark rek om man är villig att lägga ner tiden som krävs!