Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Sundbyberg Patricia Beautycare

Patricia Beautycare

Järnvägsgatan 70, 172 35 Sundbyberg — Visa karta

Hos oss kan du få behandling från topp till tå. Vi erbjuder full service och kvalité inom skönhetsvård, ansiktsbehandling, vaxning, nagel&fotvård. Estetiska behandlingar har vi smärtfri permanent hårreducering, kärl, pigmentering, hudföryngring, kroppskulptering mm.
Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Sthlms Hud & Spasalong
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Ansiktsbehandlare nära Patricia Beautycare:

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Hudvård, hår och skönhet för män! Läs mer ›
Robin A:
Fick ett superbt bemötande när produkten jag beställt kom med ett fel och fick en ny produkt efter bara en dag! Produkten funkar riktigt br...

Solna Torg 19, SOLNA
Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenter... Läs mer ›
Jinoos D:
Otroligt bra , trevligt o proffsigt bemötande hos Dr Jean Hadad , gjorde botox behandling hos honom han är otroligt duktig , många av mina ...

Flemmingatan 99, STOCKHOLM
För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna ... Läs mer ›
Elisabeth A:
Fått utomordentlig service och intressant samtal med utövaren. Skulle vilja gå oftare men ekonomin tillåter ej det dessvärre

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...

Läs vad 70 kunder tycker om Patricia Beautycare

• Maria T
    Maria T skrev om Patricia Beautycare
    Mina bästa högsta rekommendationer till Patricia!!!
  • Eva R
    Eva R skrev om Patricia Beautycare
    Proffsigt & mycket trevligt bemötande.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Patricia Beautycare
    Har från första stund fått ett väldigt trevligt bemötande och upplevt de tjänster som jag erhållit som mycket professionella. Man känner sej väldigt väl omhändertagen, trygg med kunskapen och produkterna samt upplever att det är rent och snyggt vilket för mej skapar ett förtroende både för tjänstens utförande samt produkterna.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är profitionell och man känner sig i trygga händer med fint resultat. Hon har sin utbildning och erfarenhet, men håller sig även uppdaterad med kurser. Det märks att hon brinner för sitt jobb hon tar dig som kund på alvar och du kan lugnt slappna av. ?? Jag kan varmt rekommendera behandlingar hos Patricia.
  • Anki E
    Anki E skrev om Patricia Beautycare
    Patricia har ett fantastiskt fint bemötande mot sina kunder.
    Man känner att hon verkligen brinner för det hon gör.
    Kan varmt rekommendera alla att gå dit.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Patricia Beautycare
    Mycket trevlig person som tar hand om mig som kund på bästa tänkbara sätt.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Patricia Beautycare
    Jag är väldigt glad över att jag valde att gå till Patricia som gjorde mig extra fin inför min bröllopsdag.
    Hon är kunnig och vet vad hon gör så man känner sig trygg hos henne.
    Att hon dessutom är väldigt gullig och trevlig är en stor bonus.
  • Eva B
    Eva B skrev om Patricia Beautycare
    Helt underbart och hon är verkligen duktig och vilket underbart bemötande jag fick föryngringskur som jag fick tyvärr avbryta pga skada men hoppas att jag snart kan åka till henne igen för så mycket yngre jag blev av det en gång så kan jag tänka mig vad yngre jag ser ut efter några gg så jag hoppas vi ses snart igen!!!!Massor av guldstjärnor av mig rekommenderar henne till 100%!!!!
  • Anna B
    Anna B skrev om Patricia Beautycare
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är en varm och trevlig terapeut med proffsigt bemötande som får en att slappna av. Jag gjorde kosmetisk tatuering, 3D ögonbryn, och är supernöjd med resultatet som ser väldigt naturligt ut. Rekommenderas varmt!
    Patricia S, Patricia S, Patricia S gillar detta
  • Anna K
    Anna K skrev om Patricia Beautycare
    Jag har gjort en serie hudföryngrande behandlinghos Patricia Beautycare o har fått ett fantastiskt recultat, känner mej o ser 10år yngreut.Härligt bemötande, kunnig, omhändertagande, ett personligt tryggt bemötande. Allt var kanonbra kommer fortsätta gå hos henne o rekommendera till andra.Helnöjd:D :D :D
    2014-05-13 Patricia S svarar Anna K
    Tack så mycket Anna! Vi ses snart igen!
    Patricia S, Patricia S, Patricia S gillar detta
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Patricia Beautycare
    Det här är ett ställe att gå till då du vill möta kunnig, engagerad o trevlig personal. Bra produkter, lugn miljö.
  • Ingela Ö
    Ingela Ö skrev om Patricia Beautycare
    Jätte bra bemötande och trevlig personal
  • Johan N
    Johan N skrev om Patricia Beautycare
    Utmärkt och bra att få fötterna fixade på en lämplig tid med som passade =) Perfekt och superbt resultat. Väldigt duktig och professionelt bemöt och öppet med hur allting går till. samt mera än överkomligt pris för tjänsten och jag ger det 5/5 för allt, kommer återkomma igen snarare än senare för att få vidare behandlig. Så vi ses snart igen =)
    2014-05-11 Patricia S svarar Johan N
    Tack så mycket Johan! Välkommen åter! :)
  • Peter S
    Peter S skrev om Patricia Beautycare
    Mycket bra! ****
    Tidning och te mycket trevilg service! // Peter Strandell
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Patricia Beautycare
    Väldigt trevligt och otroligt professionellt, både i utförande av behandling och viljan att just Du ska känna dig speciell. Är jätte nöjd med resultatet och fick bra råd som är lätta att följa hemma mellan behandling. Kan varmt rekommendera till alla!
    2014-05-13 Patricia S svarar Sandra H
    Tack så mycket Sandra!
    Du är så duktig själv att fortsätta hemma! :)
  • Linda A
    Linda A skrev om Patricia Beautycare
    Man känner sig alltid välkommen och väl omhändertagen. Det känns lyxigt att gå till Patricia, hon är jätteduktig på allt hon erbjuder på salongen.
  • Ammi H
    Ammi H skrev om Patricia Beautycare
    Kan med varm hand överlåta mig i Patricias händer. Proffsig, håller tiden, utmärkta behandlingarn, superbra resultat. Man känner sig som ny när man går därifrån.
  • Louise
    Louise skrev om Patricia Beautycare
    Jag blev jättenöjd med resultatet av den ansiktsbehandling, kärl- och pigmentborttagning som jag fick hos Patricia. Jag brukar inte tycka om att gå på skönhetsbehandlingar men hos Patricia kände jag mig verkligen bekväm o mycket bra bemött. Jag rekommenderar!
  • Madeleine V
    Madeleine V skrev om Patricia Beautycare
    Alltid trevligt och proffesionellt bemötande. Ställer upp för sina kunder och skräddarsyr behandlingen efter individen.
  • Lars
    Lars skrev om Patricia Beautycare
    Patrica är extremt proffsig och hon är duktig på så många olika saker (IPL, vax, fotvård, manikyr och mycket mer). Att hon dessutom är väldigt trevlig och mycket mån om sina kunder gör ju hela saken ännu bättre. Fina lokaler med gott om plats är ett stor plus.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Patricia Beautycare
    Jag var hos Patricia och gjorde manikyr med Shellac inför mitt bröllop. Mina naglar blev superfina och höll helt fantastiskt bra i 3 veckor, trots sol, bad, saltvatten och sand i två av dem veckorna.
    Patricia var dessutom väldigt trevlig och duktig och jag hade jättetrevligt under tiden hon fixade naglarna. Kan verkligen rekommenderas!
  • Karla R
    Karla R skrev om Patricia Beautycare
    Mycket proffsig, otroligt serviceminded och jättetrevlig! Jag har fått jättefina resultat och hennes IPL är helt smärtfri. Extra plus är att hon har flyttat till större lokaler. Jag kan varmt rekommendera Patricia! Du kommer inte att ångra dig.
  • Maria Mohlin T
    Maria Mohlin T skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är proffsig och otroligt "service minded". Fräch lokal och absolut den bästa vax upplevelsen jag varit med om. Rekommenderas varmt:)
  • A
    A skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är otroligt proffsig, engagerad, resultatinriktad, lojal och lyhörd mot sina kunder. Det är med glädje jag rekommenderar era att gå till Patricia för bästa resultat. Jag har själv gått ner 6 cm på bara några få behandlingar :-)))
  • Anders
    Anders skrev om Patricia Beautycare
    Om du vill ha ut maximal effekt av en fettreducering så ska du göra den hos Patricia. Grymt bra resultat!
  • Ida A
    Ida A skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är otroligt gullig och trevlig på alla sätt och vis.
    Kunnig i branschen, så gå till Patricia om dul gillar service och resultat! Ett stort plus för att hon har bytt till en större lokal!
  • Timothy C
    Timothy C skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är helt underbar att göra sina behandlingar hos. Hon är trevlig och berättar vad det är hon gör samtidigt som hon är snabb och perfektionistisk. Jag har både vaxat och gjort IPL hos henne. Hon var duktig och tydlig med vad jag skulle tänka på efter behandlingen.
    Nu har hon även installerat sig i en mycket större lokal vilket känns väldigt bra då det tidigare var lite trångt.
    Om du ska göra skönhetsbehandlingar så gå till Patricia.
  • Blessing A
    Blessing A skrev om Patricia Beautycare
    Den bästa stället att åka till för en prisvärd behandlinga v vaxning och laser. bra utrymme och man går därifrån nöjd och fräsch!
  • Eva Margareta A
    Eva Margareta A skrev om Patricia Beautycare
    Gick till Patricia på rekommendation.
    Kan bara hålla med om alla fina omdömen.

Prisvärt och bra utfört arbete, jag betalar hellre lite mer och blir nöjd. Patricia har alltid kunden i fokus.
    Mina fötter blev som nya.
    Tack. kram
    Patricia S, Ida A gillar detta
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Patricia Beautycare
    Jättebra service och bra priser. Jag kan verkligen rekommendera Patricia!
  • Angelica
    Angelica skrev om Patricia Beautycare
    Jag blev väl omhändertagen när jag gjorde min helt smärtfria ipl-behandling. Patricia är väldigt trevlig och jag ser fram emot att komma dit igen! Lokalen skulle kunna vara lyxigare men det hade hon planer på att fixa (så fort det är gjort är konceptet en klockren 5:a). Jag kan verkligen rekommendera ett besök på Patricia Beautycare Stockholm!
  • Linda
    Linda skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är omhändertagande och otroligt serviceminded. Hon ger alltid det lilla extra! Jag rekommenderar Patricia Beautycare till alla mina vänner.
  • mayvor c
    mayvor c skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är mycket vänlig o serviceminded
  • Eva J
    Eva J skrev om Patricia Beautycare
    Jag tycker att Patricias Beautycare i Kista är toppenbra trevligt bemötande och jattenöjd. Jag kommer gå dit fler gånger.
  • Marica E
    Marica E skrev om Patricia Beautycare
    Varmt omhändertagande. Stor omsorg om kunden. Bättre än väntat.
  • Monica S
    Monica S skrev om Patricia Beautycare
    Det var ett vänligt och professionellt bemötande. Patricia är kunnig i det hon gör.
  • Dana O
    Dana O skrev om Patricia Beautycare
    Mycket trevligt bemötande och service-
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Patricia Beautycare
    Ett fantastiskt bra bemötande - kunnig, lugn och tydlig. Kände mig väldigt väl omhändertagen!
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Patricia Beautycare
    Trevligt bemötande, duktig, bra pris. Smidigt!
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Patricia Beautycare
    Smärtfri IPL- trevligt bemötande
  • Helene L
    Helene L skrev om Patricia Beautycare
    Patricia var otroligt serviceminded och trevlig. Gav ett mycket professionellt intryck. Hennes IPL maskin var smärtfri och snabb. Jag kan verkligen rekommendera Patricia till andra.
  • mikaela a
    mikaela a skrev om Patricia Beautycare
    Jätte trevligt, blir bra omhänder tgaen. Ödjuk och bra bemötande.
  • Sussie B
    Sussie B skrev om Patricia Beautycare
    Patricia är mycket proffsig. Man känner sig väl omhändertagen och välkomnad. Hon är mycket duktig på sina behandlingar!! Rekomenderas VARMT!!
  • Mireille L
    Mireille L skrev om Patricia Beautycare
    Super trevligt bemötande. Oerhört professionell och en fantastisk service.
  • diana s
    diana s skrev om Patricia Beautycare
    Jättetrevlig personal med mycket kunskap samt vänskapskänsla!
  • Annelie
    Annelie skrev om Patricia Beautycare
    Mycket nöjd. Proffsig terapeut, trevligt mottagande, bra priser.
  • Catrine E
    Catrine E skrev om Patricia Beautycare
    Trevlig och kunnig! Härligt att möta någon med verklig yrkesstolthet :)
  • Malin J
    Malin J skrev om Patricia Beautycare
    Trevligt och bra bemötande. Supernöjd med resultatet! Lite trist lokal, men för övrigt toppen!
  • Marianne
    Marianne skrev om Patricia Beautycare
    Patricia ger bästa kundservice och är väldigt mån om sina kunder. Kan rekommendera varmt!

Järnvägsgatan 70, 172 35 Sundbyberg