Alla kategorier Inredningsbutik Stockholms län Salem Detaljhuset Svenska AB

Elgerudsvägen 43, 144 63 Rönninge — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Detaljhuset Svenska AB

• Anna L
    Anna L skrev om Detaljhuset Svenska AB
    Dålig kvalité på varorna, hälften av alla varor som jag köpt på Zone, så som tvålpumpar etc har gått sönder och upfyller inte längre sin funktion! Riktigt värdelöst!
    Alla som jag känner som har handlat där har 9 av 10 varor som är trasiga och man orkar inte gå och byta dem om och om igen.
    Ett snyggt yttre men riktig Ö-kvalité, de kan inte jämföras ens med hästlängder med gammla uppköpta Verner & verner.
  • Emma K
    Emma K skrev om Detaljhuset Svenska AB
    Dansk design när den är som bäst och mest prisvärd. Första gången på länge som jag kände att det var så pass mycket som jag vill köpa i en och samma affär. Stort plus för att både design och kvalitén känns så robust och hållbar. Ska jag köpa kromade saker vill jag tex inte att det ska vara plast med silverfärg vilket Zone Company har fattat. Kommer bli flera turer till deras butiker, vill man veta vad som finns innan man åker dit har de en bra överblick över sortimentet på deras hemsida.

Elgerudsvägen 43, 144 63 Rönninge