Peli Bygg AB

Peli Bygg AB

Ring 08-512 406 20 www.pelibygg.nu

Kontakta oss på Peli Bygg AB när du ska renovera eller bygga om! Sedan 1987 jobbar vi på Peli Bygg med allt inom renovering, om- och tillbyggnation eller andra ROT-jobb. Vi rör oss främst i norra Storstockholm - Vallentuna, Täby, Sollentuna osv. - och har underleverantörer inom el, VVS, måleri och plåt för att ditt projekt...

28 omdömen om Peli Bygg AB

Jan E
Skrev om Peli Bygg AB

Jag har varit byggherre o låtit bygga ett Attefallsbostadshus på 30 kvm. Egen ritning, lösvirkesbygge. Anlitade PeliBygg AB, Per Lindström o Patrik Hansson som genomförde bygget, från grund till tak. PeliBygg höll i bygget o anlitade de underentreprenörer, el, gräv, VA som behövdes. Mkt bra underentreprenörer som hade ett bra samarbete. Mkt nöjd med resultatet. / Jan Eriksson

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Pär H
Skrev om Peli Bygg AB

Gjorde ett jättebra jobb och var pålitliga och punktliga.

Ulrika G
Skrev om Peli Bygg AB

Kontaktade Peli Bygg på rekommendation för byte av pelare till balkong/tak. Trevliga, duktiga och kom på utsatt tid. Gjorde ett utmärkt jobb helt enligt den överenskommelse vi gjort.

Ekerö Kök
4.4/5 i betyg av 79 omdömen 4.4 av 79 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Dan A
Skrev om Peli Bygg AB

-Byte av bränder på fasaden -Bra men det slirade map feedback ang startdatum. -Överträffade mina förväntningar -Snickarna som utförde arbetet var uppfinningsrika duktiga mycket sympatiska och lämnade platsen städad.

Lasse E
Skrev om Peli Bygg AB

Peli bygg överträffar alltid mina förväntningar med ett mycket bra slutresultat och ett trevligt bemötande. Slutpriset är alltid mycket konkurrenskraftig. Jag har anlitat detta byggföretag ett flertal gånger och kommer att göra detta flera gånger i framtiden.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Mats N
Skrev om Peli Bygg AB

Det blev fint. Precis som jag tänkt mig!

Britt L
Skrev om Peli Bygg AB

Reparation av husvägg och tak plus ommålning av hela huset Är jättenöjd med arbetet och trevligt bemött , så ger de bästa rekommendationer

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Hasse P
Skrev om Peli Bygg AB

Peli har under många år med större och mindre uppdrag hos min dotter och mig visat sig vara en kreativ och duktig byggare att kunna lita på. Senast gjorde Peli en rullstolsramp snyggt anpassad till hus och tomt samt bara till drygt halva priset som traditionell ramp offererats

Patrik J
Skrev om Peli Bygg AB

Jag anlitade Peli Bygg för att bygga en takkupa på huset. Jag blev väldigt bra bemött, de var oerhört hjälpsamma, snabba, duktiga och trevliga. Jag kommer säkerligen att anlita dem igen i framtiden. Rekommenderas! // Patrik

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Ruben S
Skrev om Peli Bygg AB

Redan från första början fick vi ett väldigt gott intryck av Peli Bygg. De var både vänliga och kunniga. Vi fick hjälp med att bygga på en våning på vårt garage. De gjorde ett fantastiskt bra jobb och vi är väldigt nöjda.

Peter H

Mycket bra bemötande och väl utfört arbete! M.V.H /Peter

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Rickard K
Skrev om Peli Bygg AB

Renovering av garagelängor till våran förening, Peli gjorde ett bra jobb, blev klart under utsatt tidsplan.

Anna-lena N
Skrev om Peli Bygg AB

Badrumsrenovering Gott bemötande Proffsigt arbete Bra tidspassning Gick fort Bra idéer Bra anställda

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Lena G
Skrev om Peli Bygg AB

Mycket nöjd! Precis som alltid när jag anlitar Peli BYGG! Tack ännu en gång för mycket noggrant och bra bygge.

Elisabeth O
Skrev om Peli Bygg AB

PeLi Bygg har utfört Garagerenovering i vår samfällighetsförening. Allt har gått smidigt och bra, från första kontakt tills jobbet var klart. Vi är mycket nöjda över utförandet och vi kommer utan tvekan anlita PeLi Bygg igen i framtiden. Vi kan varmt rekommendera PeLi Bygg. /Rickebygaragen samfällighetsförening, Vallentuna

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Mats N
Skrev om Peli Bygg AB

Peli bygg har varit med länge och kan byggnader från grunden, erfarenhet och bra rutiner är värdefullt.

Göran Q
Skrev om Peli Bygg AB

Trevligt och professionellt bemötande och duktiga, noggranna. Är lyhörd för BRF:s förutsättningar i städ, parkering, störande etc. Har byggt 2 badrum med deras hjälp senaste 6 månaderna.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Agneta E
Skrev om Peli Bygg AB

Peli Bygg AB har bytt tak och takfönster hos oss, dom låg bra i pris och arbetet var bra gjort på utsatt tid vi är nöjda med arbetet. Killarna som arbetade de ca 3 veckorna som tak bytet tog var trevliga punktliga och täckte bra vid regn. Vi är väldigt nöjda med vårt nya tak Familjen Edkvist

Peter S
Skrev om Peli Bygg AB

Jag har anlitat Peli Bygg vid flera tillfällen och är väldigt nöjd med deras arbete. De är alltid trevliga, tillmötesgående och pålitliga. Arbetet utförs med god kvalitet, omsorg om detaljer, och det blir en trevlig dialog där man tillsammans kan hitta lösningar. Rekommenderas starkt!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Martin F
Skrev om Peli Bygg AB

Jag har bla. använt Peli Bygg AB för 3 st badrumsrenoveringar i 3 olika hus genom åren. Jag har alltid fått ett proffsigt bemötande och varit mycket nöjd med slutresultatet. Jag kan verkligen rekommendera Peli Bygg AB

Emma H
Skrev om Peli Bygg AB

Mycket bra kommunikation från början till slut. Hög kvalitet på arbetet och vi är mycket nöjda med slutresultatet!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Arvid J
Skrev om Peli Bygg AB

Byggt både kök, badrum och en del annat på vårt landställe. Fantastiskt byggare som anpassar sig och levererar det lilla extra!!!

Ann-Marie E
Skrev om Peli Bygg AB

Ett byggföretag att lita på! Takläggning, altanbygge,fönsterbyte och toa/duschrenovering, allt till högsta belåtenhet. Trevliga och kunniga killar,ordning och reda,offerter som gäller, inga överraskningar, allt fixas inom utsatt tid! Vi kan varmt rekommendera detta byggföretag! Återkommer gärna! Ann-Marie och Lasse, Vallentuna.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Bertil E
Skrev om Peli Bygg AB

Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårfrisörska, som hör allt,vilket byggföretag hon skulle välja vid ombyggnad:- Jag vet precis, svarade hon:- Jag har aldrig hört några klagomål om Peli Bygg alla verkar så nöjda med dem. Vi kan bara instämma i det. De var lätta att få kontakt med skrev en tydlig och bra offert och det blev inga överraskande extrakostnader. De var punktliga, noggranna och har skickliga och trevliga hantverkare...

Olof Å
Skrev om Peli Bygg AB

Lätt att nå per telefon och e-post. Tydliga offerter. Kommer punktligt, blir färdig enligt överenskommelse och gör ett bra jobb.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Maths N
Skrev om Peli Bygg AB

Bra pålitligt byggföretag som håller vad de lovar.

Göran S
Skrev om Peli Bygg AB

PeLi Bygg har fungerat väldigt bra. Snabb respons, väl utförda arbeten och trevligt bemötande. Har haft hjälp med diverse arbeten såsom takläggning, dörrbyten, fönsterbyten. Upplever att de levererar med kunskap och erfarenhet. Mycket bra resultat!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Kjell Q
Skrev om Peli Bygg AB

Bra bemötande och mycket kunnig i sitt yrke. Resonabel och lyhörd för dina önskemål och bistår med lösningar. Rekomenderas varmt.