Alla kategorier Webshop PelleVävare

PelleVävare

Välkommen till PelleVävare - Skandinaviens första, och sista, frottétillverkare!

Vi har levererat vävd textil av hög kvalité och med skandinaviska snitt sedan 1893. Vi vårdar vår långa tradition väl genom att aldrig kompromissa med kvalitén, men det handlar också mycket om att blicka framåt och inspireras av det nya.

I vår webbshop kan du botanisera bland härliga och vackra sängkläder i bomull och lin, mysiga bad- och morgonrockar i tjock frotté eller handdukar med invävd tradition och stolthet. Låt dig inspireras och njuta av lite extra lyx i vardagen!

Läs vad 29 kunder tycker om PelleVävare

• Anna-brita S
    Anna-brita S skrev om PelleVävare
    Enklet att beställa och otorligt snabb leverans
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om PelleVävare
    Köpte på nätet. Enkelt och snabbt.
  • Alf B
    Alf B skrev om PelleVävare
    Hej, köpte en morgonrock i en ny grön kulör, snygg.
    Bemötandet och vägledningen var mycket bra.
  • Katja S
    Katja S skrev om PelleVävare
    Mycket nöjd med såväl bemötande som produkt.
    Mycket hög kvalitet och fin färg på morgonrocken jag köpte: Torekov, den långa morgonrocken, Dusty Pink.
    Jag kan därför varmt rekommendera PelleVävare.
  • Jesper B
    Jesper B skrev om PelleVävare
    Allt var enkelt och jag fick min morgonrock i tid. Som altid får man fantastisk kvalitet från PelleVävare
  • Dan Z
    Dan Z skrev om PelleVävare
    Jag beställde handukar via hemsidan, betalade via hemsidan och fick allt levererat per postpaket. Allt gick jättesmidigt och jag är nöjd med produkterna.
  • Rulle V
    Rulle V skrev om PelleVävare
    Väldigt bra.Snabb leverans,trevligt bemötande.bra
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om PelleVävare
    Bra service, snabb leverans, trevligt bemötande.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om PelleVävare
    Väldigt bra. Enkel hemsida att beställa ifrån, och bra personlig service när jag ringde, framförallt snabb och ingen väntetid i telefon!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om PelleVävare
    Den morgonrock jag köpte levererades snabbt och bekvämt samt visade sig vara av hög kvalitet. Det jag saknar är möjligheten att spåra paketet innan leverans.
  • Anette P
    Anette P skrev om PelleVävare
    Köpte 2 linnepåslakan till min son i bröllopspresent. Jag broderade på dessa och de blev jätteglada för presenten. Fin kvalitet. Har inte hört om de använt dem. Ingen kontakt med företaget endast internetköp.
  • Marianne R
    Marianne R skrev om PelleVävare
    Jag köpte en morgonrock på nätet. Jag minns inte att det stack ut, dvs varken bättre eller sämre än andra företag.
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om PelleVävare
    Köpte via hemsidan. Enkelt att beställa och snabb leverans
  • Joans R
    Joans R skrev om PelleVävare
    Strålande! Verkligen strålande!
  • Anika S
    Anika S skrev om PelleVävare
    Köpte mörkblå handdukar och har tvättat dem många gånger men trots det så luddar de av sig väldigt mycket. Nu undviker jag att använda dem pga det.
    2017-08-22 Ulrika S svarar Anika S
    Hej Anika, tack för din feedback och tråkigt att du inte är nöjd med handdukarna.

En skuren frotté kan fälla till en början, detta blir extra tydligt vid mörka färger, som till exempel blå eller röd. Om möjlighet finns då kan man med fördel torktumla handdukarna på skonsam värme, detta påskyndar processen. När fällandet avtar då kommer det ej tillbaka igen.

Skulle inte detta hjälpa och du tycker att dina handdukar fortfarande fäller då vill vi gärna att du kontaktar oss på info@brandnewhomes.se för fortsatt hjälp. Vi vill alltid att våra kunder ska vara nöjda!

Med vänlig hälsning
    Emma
  • Kristian F
    Kristian F skrev om PelleVävare
    Kvalite, stilkänsla, bra material.
  • Ingela W
    Ingela W skrev om PelleVävare
    Trådar som enkelt dras upp. Kommer inte att handla igen
    2017-04-28 Ulrika S svarar Ingela W
    Tråkigt att du drabbats av detta. Var snäll o kontakta oss så får vi se vad vi kan göra.
  • Ann M
    Ann M skrev om PelleVävare
    Köpt en vara vid ett tillfälle via internet butik. Inga som helst problem med något.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om PelleVävare
    hej, det var Emma Dicksson som mailade mig och det var mycket bra service, allt var perfekt. Snabbt och effektivt och trevligt.
  • Waldemar P
    Waldemar P skrev om PelleVävare
    Snabb leverans och superkvalitet. Som väntat!
  • Per-åke K
    Per-åke K skrev om PelleVävare
    Relativt snabb leverans, många webbutiker är snabbare!
    En av de fyra varorna har börjat repa upp sig redan efter en tvätt! Dåligt.
  • Ann-louise J
    Ann-louise J skrev om PelleVävare
    Beställde en jättefin morgonrock. Fantastisk kvalitet och snygg. Supersnabb bra service ! Tack
  • Pia L
    Pia L skrev om PelleVävare
    Hej!
    Jag har blivit väl bemött med kompetent och vänlig personal, som tog sig tid med att hjälpa mig. Det var en present (två badrockar) till min sambo och det var viktigt att det blev bra.
    Leverans kom i rätt tid och snyggt paketerat. Faktureringen fungerade perfekt.
    Badrockarna satt så snyggt på honom.
    Jag kan rekommendera företaget mot bakgrund av ovan.
    Hälsningar "nöjd kund"
  • Bengt E
    Bengt E skrev om PelleVävare
    Mycket bra - vänlig och trevlig personal, hög service nivå.
  • Pia H
    Pia H skrev om PelleVävare
    Beställde på nåtet. Ingen personlig kontakt.
    Varan var ok. Fick leverans inom lovad tid.
    Blev dock lite förbryllad över fakturan som kom innan jag fått varan, och skulle betalas till ett helt annat företagsnamn.
  • Maria E
    Maria E skrev om PelleVävare
    Informativ hemsida, snabb leverans.
  • Anna-greta R
    Anna-greta R skrev om PelleVävare
    Mycket vänligt och gott bemötande, trots massor av frågor, beställningar och avbeställningar.
  • Joel B
    Joel B skrev om PelleVävare
    Smärtfri och snabb leverans. Produkten höll Hög standard.
  • Anne D
    Anne D skrev om PelleVävare
    Utmärkt kvalitet och snabb leverans.
    Varan motsvarade beskrivning i båda färg och form.
    Mycket nöjd.