Pennemos Kemtvätt AB

4.0

4 omdömen om Pennemos Kemtvätt AB

Pennemos K
Skrev om Pennemos Kemtvätt AB

Svar till Mimmi S: Hej Mimmi, Vi beklagar att du känner så om oss. Vi är sedan många år tillbaka auktoriserade av Sveriges Tvätteriförbund och har dessutom fått toppbetyg i auktorisationskontrollerna samt blivit utsedda till ett av Sveriges bästa tvätterier. ”Fick tillbaks en sidenbrudklänning som såg ut som slitet lakanstyg och min spets och broderier på tyget hängde lös och tyget luddigt.” Din brudklänning som lämnades in till oss för tvätt har tvättats enligt tvättrådet som fanns i klänningen och tvättades...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Mimmi S
Skrev om Pennemos Kemtvätt AB

Värsta tvätteri nånsin! De var jätte trevliga när jag lämnade in min brudklänning och försäkrade att om det inte fanns pärlor på den så skulle det gå bra. Fick tillbaks en sidenbrudklänning som såg ut som slitet lakanstyg och min spets och broderier på tyget hängde lös och tyget luddigt. 14000 kr i havet, ingen ursäkt. Skulle sett bättre ut om jag tvättade för hand. Fått sen höra att andra råkat ut för samma sak med sina brudklänningar där.

Jesper A
Skrev om Pennemos Kemtvätt AB

Arbetade i Västerås i två veckor och lämnade mina skjortor och kostymer för tvätt till Pennemos. Var längesedan jag fick min tvätt tillbaka så välpressad och fräsch. Pennemos rekomenderas för att det var bra kvalité på jobbet, prisvärt och för det trevliga bemötandet. Kommer lämna min tvätt hos dem nästa gång jag är i Västerås. Mvh Jonas Andersson

Peter A
Skrev om Pennemos Kemtvätt AB

Har aldrig sett mina kläder så välstrukna. Mycket bra service, trevlig personal och oerhört rent och fräscht!! Rekomenderas starkt!!