Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick

Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick

Carlbergsgatan 24, 412 66 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick

• Jonny  H
    Jonny H skrev om Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick
    Fattar ingenting av ångest. Haft min hund där i 10 år och det har verkligen fungerat bra. Annie trivs får motion och bra mat. De är fantastiska på att ställa upp kvällar och helger. Bilda er en egen uppfattning ge dem chansen det ångrar ni inte.
    Jonny Hoffman.
  • Gert B
    Gert B skrev om Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick
    Ångest!!!!
    Detta var verkligen ett rent ut sagt VIDRIGT ställe och jag hoppas INGA seriösa hundägare någonsin väljer detta dagis/pensionat! Vi hoppas att vi kan varna andra på detta sätt. Kändes helt fel att lämna sin hund där hon er så otrevligt & smutsigt i huset, ljuger allt i annonsen om sitt hunddagis Nå fy vilket ställe, tycker synd om de hundar som redan finns där. Hon har hundarna delvis i trädgården (inhägnad med ett litet hundhus/skjul),Hon har inte möjlighet att själv rasta hundarna (p.g.a. ålder och krämpor Kändes helt fel att lämna sin hund där finns inte praktikanterna som hon lovar i annons.Lämna INTE Din hund!!!!
    Weronika L gillar detta
  • Weronika L
    Weronika L skrev om Pensionat & Hunddagis Villa Vidablick
    Ångest!!Minus,Minus
    Ångest!!!! Detta var verkligen ett rent ut sagt VIDRIGT ställe och jag hoppas INGA seriösa hundägare någonsin väljer detta dagis/pensionat! Jag hoppas att kan varna andra på detta sätt. Kändes helt fel att lämna sin hund där.....Jag vår där bara på bäsäk och Hennes hon bit Min i smyg en hon Tackla gör allt i smygen FALSK!!!så jag måste åka till Smådjurkliniken med min hund,fåt Infektionssjukdom plus Feber och den bäsäk kostat mej 2833kr-1100kr fast självrisk Agria men Hon Vägrar betala den räkning hon kan inte Svensk Lag Landsbygdsdepartementet Lag (2007:1150)&-19 om tillsyn över hund och katter, nu måste jag ge alla papper till kronofogdemyndighet får att få mina pengar, hon tänker att inte betala den räkning men jag ska kräva att hon ska göra rät hon hade samma problem med sin Granne han hår vunnit den process.Hon skriver i annonsen om kärlig och omtänksam,praktikanten stämmer inte en enda ört hon röker och skriker så hundar er reda, hon promenerar inte med hundar hon er för lät för de och gammal hon hår 70 ÅR kan inte GÅ..., bara släpper dom på gärden och många hundar vår biten frön Teckla jag villa varna andra på detta sätt.Kändes helt fel att lämna sin hund där.... Mvh

Carlbergsgatan 24, 412 66 Göteborg