Perfekt Flytt

Aspögatan 1, 211 24 Malmö — Visa karta

Välkommen till Perfekt Flytt!

Bor du i Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad, Trelleborg med omnejd? Vi på Perfekt Flytt kan hjälpa dig med allt från bohagsflytt, privatflytt och kontorsflytt, magasinering och förvaring i hela Skåne.

Vi är en flexibel flyttfirma som har lång erfarenhet inom flytt. Inget uppdrag är för litet eller för stort för oss. Vi står redo att hjälpa dig med en kvalitetssäkrad flytt. Hör av dig till oss och beskriv vad du behöver hjälp med så ser vi till att ordna det på bästa sätt.

Läs vad 12 kunder tycker om Perfekt Flytt

• 2020-10-16

MATS K skrev om Perfekt Flytt
    Vänligt och snabbt bemötande redan från första kontakt och hjälpsamma. Hjälpte mig att få upp en soffa som möbelfirman som jag beställt den från inte orkade/ville bära upp eftersom soffan inte gick in i hissen. Perfektflytt var otroligt snabba och effektiva och dessutom billiga. Rekommenderar denna firma varmt och kommer att anlita dom igen vid behov. Läs mer
    2020-10-18 Perfekt Flytt svarar MATS K
    Stort tack Mats för fint omdöme och för ert förtroende!
    Mvh Perfektflytt
  • 2020-08-04

VICTORIA J skrev om Perfekt Flytt
    Vi fick hjälp av Perfekt Flytt med att flytta vårt bohag. Hanteringen av våra flyttlådor skedde otroligt ovarsamt (bars med en hand, tappades så porslin gick sönder, stressades ut), de respekterade inte hisstiden i vårt nya hus trots att vi beställt flytt under specifik tid, de tappade bort föremål som de inte vill ta ansvar för (pga. att de inte minns föremålet, vilket vi ifrågasätter att de hade gjort oavsett eftersom de berättade för oss att de arbetat 15 h med olika kunder dagen vi fick hjälp). Vi ifrågasätter starkt att bolaget har någon försäkring eftersom de inte tar reklamationer på allvar utan bara beklagar att föremålen försvunnit och att det måste skett på annat sätt än genom deras hantering. De följer inte heller branschstandarden Bohag 2010.

Vi avråder starkt från att använda Perfekt Flytt. Läs mer
  • 2020-07-14

ÅKE P skrev om Perfekt Flytt
    Punktligt, pålitligt och proffsigt. Logisk web-sida, enkel att navigera och fylla i. Kontakten via web och telefon var tydlig och exakt. Billigaste priset av alla vi kollade. Samarbetet med flyttkillarna fungerade mycket bra och problemfritt. Flexibla och snabba. Helt klart - en Perfekt flytt, tycker Åke och Adriano. Läs mer
    2020-07-14 Perfekt Flytt svarar ÅKE P
    Stort tack Åke och Adriano!
    MVH
    Perfekt Flytt
  • 2020-02-17

ISABELLE H skrev om Perfekt Flytt
    Fick hjälp med flytt inom 12 timmar
    Mycket smidigt och fungerade väldigt bra Läs mer
    2020-02-18 Perfekt Flytt svarar ISABELLE H
  • 2020-02-01

ELIF C skrev om Perfekt Flytt
    Bra service och snabba killar. Om det uppstår problem under flytten, så löser dem det direkt. Snabb återkoppling. Rekommenderar! Läs mer
    2020-02-18 Perfekt Flytt svarar ELIF C
  • STEFAN D

2020-01-29

STEFAN D skrev om Perfekt Flytt
    Fick superbra hjälp både med att organisera flytten och att få den genomförd.
    Man kan tryggt bara säga flytta allt från och sedan till, firman ser till att det blir gjort,
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-02-18 Perfekt Flytt svarar STEFAN D
  • 2020-01-29

CRISTIAN P skrev om Perfekt Flytt
    Bra team och väldigt försiktiga med mina möbler! Bra priser dessutom. Läs mer
    2020-02-18 Perfekt Flytt svarar CRISTIAN P
  • 2019-12-09

Billie S skrev om Perfekt Flytt
    Flyttade en motionscykel och när jag ringde, fick jag bra info om kostnad, minimum avgift och all info som behövdes. Blev lite missförstånd med infon, men efter att ha rätt ut det på e-mail. gick allt väldigt bra. Mycket nöjd med flytten och hur snabbt det gick Läs mer
    2019-12-13 Perfekt Flytt svarar Billie S
    Ett stort tack för ert förtroende!
  • 2019-12-06

Muhammad K skrev om Perfekt Flytt
    Excellent quick service, good friendly staff . 😊 Läs mer
    2019-12-10 Perfekt Flytt svarar Muhammad K
    Thanks so much for trust Muhammad.
  • 2019-12-06

Emil A skrev om Perfekt Flytt
    Två flyttgubbar kom med lastbil och hjälpte mig flytta, allt gick smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-06 Perfekt Flytt svarar Emil A
    Tack så mycket Emil, tackar själva för en smidig affär.
  • 2019-11-29

Kim K skrev om Perfekt Flytt
    Flytt
    Bra, trevliga, oftast punktliga Läs mer
    2019-11-29 Perfekt Flytt svarar Kim K
    Tack så mycket Kim och tack för bra samarbete.
  • 2019-11-27

Mathilda F skrev om Perfekt Flytt
    Väldigt bra! Alltid trevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2019-11-28 Perfekt Flytt svarar Mathilda F
    Tack så mycket Mathilda och tack för bra samarbete.
    Perfekt Flytt gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte