Perfekt Måleri  & Bygg

Perfekt Måleri & Bygg

Ring 070-616 81 58 perfektmaleri.se
4.3

Välkommen till Perfekt Måleri & Bygg! Våra målare har lång erfarenhet av både måleri och tapetsering och vi tar oss an små och stora arbeten, både in- och utvändigt. Vi ser till att arbetet utförs på ett korrekt sätt och vi hjälper gärna till med färg- eller tapetval. Vi gör också det mesta inom snickeri, bl.a. kan vi sätta...

28 omdömen om Perfekt Måleri & Bygg

Jason B
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Apologies for the English, it’s hard for me to express the info below in Swedish. I hired Perfekt Måleri to help rebuild and paint some fasad on an older villa. For the actual fasad work that was done, it was great. I’m happy with the result, and the team who did the actual work were excellent and very personable. 5-STARS for the work done. But I’m rating this review 1-STAR because this is a reflection of the company as a whole. The 1-star is for poor professionalism and lack of follow-through on behalf of the owner,...

Jakir Allt Inom Måleri AB
4.8/5 i betyg av 117 omdömen 4.8 av 117 omdömen

Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet.

LINDA L
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Vi använde oss av Perfekt Måleri för målning av hallen på vår förskola och blev väldigt nöjda. De var dessutom väldigt flexibla när vi valde att byta färg i sista sekund, väldigt bra service.

Jennika Elin Josefin A
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Vi anlitade Mats & Co för renovering av vårt sovrum mitt under semestertider, vilket innefattade målning av tak och väggar samt golvläggning och byte av dörrar. Vi stötte på asbest mitt under renoveringen och Perfekt Måleri var flexibla och kunde pausa sitt jobb pga sanering några dagar. De utförde ett strålande jobb och även jobb utöver offerten pga saneringen. Ett trevligt bemötande av både snickare och målare. Kunde vara lite svår att få tag i på telefon men lättare på sms. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Mats och Perfekt Måleri.

MAX F
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Vi anlitade Perfekt Måleri & Bygg under våren för att bygga en vägg och måla om samt bygga in garderober. Allt gick enligt plan och vi är mycket nöjda! Kostnaden och tidsplanen stämde helt och hållet överens med de uppgifter vi fick på förhand.

JANNIKA S
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Uruselt! Vi vill verkligen varna för detta företag och ägaren Mats. Oseriös, lovar för mycket och dåliga hantverkare. Har aldrig sett värre. Efter flera månader är lägenheten i så dåligt skick att vi får göra om det mesta. Skulle vara klart i maj. Nu är det slutet på augusti och samarbetet har avbrutits. De har dessutom fått 87 000 för jobbet som nu måste göras om.

Henrik E
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Allt gick väldigt smidigt från den första kontakten för att få en offert till sista penseldraget med målarfärg. Vi fick ett prisvärt förslag på att byta innerdörrar, lägga golv och måla diverse saker inomhus. Allt gjordes klart på utlovad tid, jobbet var väldigt bra och dessutom trevligt bemötande av alla på företaget. Vi kommer anlita dem igen. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Perfekt Måleri & Bygg

Tack Ska framföra ert omdöme till killarna

Maria A
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Supernöjd och supertrevliga målare. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från Perfekt Måleri & Bygg

Tack Maria och Pontus Ska framföra till våra målare och golvkillar

Petra A
Skrev om Perfekt Måleri & Bygg

Mycket nöjda med arbete och flexiblitet. Tack!

Graciela R

Perfekt måleri svarade snabbast på min halv desperata behov av att fixa vad andra dåliga målare hade gjort. De arbetade även i obekväma arbetstider för att hjälpa oss på bästa möjliga sätt. Henry har varit här, ibland själv och ibland med en till två män och de fixade allt i detalj. Han ska även komma om ett par veckor och kolla att allt är fortfarande ok och fixa det sista, vid behov. Mycket trevliga att göra med, kunniga och framförallt bra människor med rätt attityd, vilket jag tycker är viktigt när man själv också är...

Graciela R gillar detta
Hans B

Har anlitat Perfekt måleri flera gånger. De gör alltid ett bra jobb till bra priser. Deras personal, trevliga och lätta att ha att göra med. Mycket professionella. Jag kan rekommendera dem varmt. Hans Berndtsson

Johan S

Är mycket nöjd med målningen som dom utförde i min lägenhet och kan varmt rekommendera Perfekt Måleri!

Bettina C

Perfekt måleri helrenoverade vår lägenhet och gjorde ett mycket noggrant och bra arbete. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. De kom även med förslag på hur man skulle kunna göra och gjorde sitt yttersta för att bli färdiga i tid.

Jeannette

Är super nöjd med resultatet! Dom var snabba och väldigt duktiga, finns inget att klaga på. Det som är så bra med Perfekt Måleri är att Mats har bra lösningar och hjälper gärna till om man frågar om råd, och håller verkligen vad han lovar. Tack snälla ni för den fina målningen och det fantastiska köket! Hälsningar Jeannette

Martin K

Vi anlitade Perfekt Måleri för att måla ett stort hus i Mölndal efter fasadbyte. Vi är supernöjda såväl med planering och rådgivning innan, såväl som utförandet. Trevliga hantverkare med mycket servicekänsla som dessutom både kommer på utsatt tid och är klara inom utlovad tid. Priset var också mycket fördelaktigt. Rekommenderas varmt!

Erik A

Vi har anlitat Perfekt måleri flera gånger och är mycket nöjda. Dom är flexibla och pålitliga. Utöver väl utfört arbete har dom också bidragit med bra idéer.

Marie W

Jag är jättemöjd med resultatet, har gjort en omfattande renovering. Lyhörda, effektiva Vill därför varmt tekomendera Perfekt Måleri

Lars K

Vi anlitade Perfekt måleri när vi behövde helrenovera vårt hus. Vi sökte en entreprenör som hade ett helhetstänk, och det fick vi verkligen! Mats har alltid varit till tillmötesgående och alltid löst de situationer som uppstått, trots våra ibland sena ändringar och funderingar. Jobbet utördes med bravur och kvaliteen finns det inget att klaga på. Jag kan verkligen rekommendera Perfekt måleri!

Ivan R

Väldigt gott resultat på måleri och underarbete samt el. Färdig enligt tidsplan. Perfekt måleri rekommenderas

Maria L

Mycket, snabba och noggranna. Vänliga och enkla att samarbeta med/ Maria

Bodil W

Vi är jättenöjda med tapetsering och målning i stort sett alla våra rum i vår 4:a. Mycket snyggt gjort utan skarvar och perfekt mönsterpassning i alla rum. Trevligt och öppet bemötande. Jobbet gjordes snabbt och vi fick en "ny lägenhet" som vi stormtrivs i nu. Tack Perfekt Måleri! Bodil och Jimmy i Bö/Göteborg

Erik S

Allvarliga problem med planering och fakturering. Anlita dem inte som samordnare av större projekt och granska deras fakturor noggrant innan betalning.

Svar från Måleri

Intressant att du inte bara är slarvig med tidplaner och fakturering, det verkar som att du ljuger också för att få det att framstå som att vi var orsaken till förseningen. 1. Under dryga två veckor använde ni vårt hus som en lagerplats för era verktyg. Ni hämtade på morgonen, åkte någon annanstans för att jobba, och kom tillbaka på kvällen och lämnade verktygen. Visst, ytterst är det vårt fel att jag inte propsade på vite vid försening, vilket gjorde att ni prioriterade andra projekt. 2. Toalett och handfat var köpt...

Erik C

Proffsigt. Löste det man påpekade. Hjälpte till efter då småsaker dök upp.

Carl & Linda C

Seriösa proffs med servicekänsla Ska snart sätta tänderna i nästa projekt, en 100 + m2 lägenhet i Linné. Perfekt Måleri kommer även denna gång få göra jobbet med målning, stukaturer, golv, nya golvlister, fönsterfoder, nytt kök, badrum och el. Tack vare otroligt bra service och snyggt hantverk finns ingen anledning att anlita någon annan firma. Denna renovering kommer garanterat att bli lika bra som sist, kan inte annat än rekommendera Perfekt Måleri.

Anna

Trevligt bemötande. Alltid snabb kontakt, både på mail och telefon. Bra utfört jobb inom planerad tid.

Louise

Allt fungerade mkt bra! Snabbt o effektivt, fint resultat och Henry, Anna mfl var mycket trevliga att ha att göra med!

Lena H

Jättetrevligt bemötande från första besöket. Exemplariskt bra komunikation från första till sista kontakten.Trevliga målare, bra efterarbete efter dagens slut.Jaaaaa.

Ylva P

Snabb kontakt, snabbt pris och noggrant utfört.

Dzenan B

Kanon på alla sätt! Jag har anlitat Perfekt Måleri inför försäljning av min lägenhet och även för renovering av mitt nyinköpta radhus. Perfekt Måleri lever upp till sitt namn. Dem erbjuder mer en bara måleri- elektriker, VVS , snickare… Resultatet är enastående, personallen kunnig, trevlig och priserna är humana. Jag kommer att fortsätta anlita Perfekt Måleri för alla framtida renoveringar. Rekommenderas starkt!