Anna Hansson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
Anna tycker det bästa med naprapatyrket är mötet med människor. Hon har lång erfarenhet inom scenkonst och dans och hjälper alla som behöver med manuell naprapatbehandling och individuella träningsprogram. Läs mer

Läs vad 57 kunder tycker om Anna Hansson

• Åsa C skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2019-02-08

Jag hade problem med en led och provat med sjukgymnastik på annat håll som inte hjälpt. Här fick jag en mer grundlig genomgång av hela kroppen och bra övningar som hjälpte. Lyhörd, kunnig och professionell. Skulle ha gått hit tidigare. Läs mer
  • Ronny B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-05-16

Anna var väldigt duktig. På kvällen efter hennes behandling så var min rygg helt perfekt. Det var ett mirakel må jag säga. Läs mer
  • Björn Å skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-05-15

Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-05-14

Anna engagerade sig verkligen i min onda nacke och tog sig tiden att försöka hitta en bra lösning, både kort- och långsiktigt. Läs mer
  • Jill A skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-04-11

Jag tycker hon verkade väldigt och och professionell men hann tyvärr bara gång två ggr sen lämnade hon åb pga sjukt barn, och det kan ju hända. Det är inget konstigt men den nästa tid jag fick lämnade hon också åb till för att vara med i barnets skola, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har inte fått någon ny tid ännu. Läs mer
  • Norbert P skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-04-09

Trevligt och korrekt bemötande. Kunnig och löste mitt problem snabbare än jag trodde. Läs mer
  • Anna N skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-03-13

Klassisk massage. JAg kan både rekommendera företaget och Anna. Hon är lyhörd, lugn och inkännande samt utför massagen på ett bra sätt. Läs mer
  • Johanna Z skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-03-08

Duktig massör men lite klen massage, hade önskat att Anna tagit reda på hur man som kund ville ha det. Läs mer
  • Chatrine M skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-03-07

Mycket duktig, trevlig och lyssnade på vad jag som kund behövde hjälp med. Gav tips på vad jag kan göra. Läs mer
  • Katrin J skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

2018-03-07

efter två behandlingar har jag bara positiva erfarenheter av Anna. Förutom hjälpande behandlingar så har vi också diskuterat, delat information och tips. Läs mer
Hege Sommerstad
Anna Hansson