Anna Hansson

Anna Hansson

Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Anna är leg. naprapat och har ett holistiskt synsätt på olika besvär i rörelseapparaten. Hon har en aktiv bakgrund inom dans och yoga. Efter naprapathögskolan har Anna vidareutbildat sig inom dysfunktioner i bäckenet hos Herman and Wallace, JEMS Movement Art steg 1-4 samt Maternity health by mamma mage. Hon har även utbildat sig till yogainstruktör.

Att hjälpa gravida med behandling och träning samt återträning efter förlossningen ligger Anna extra varmt om hjärtat.

24 omdömen om Anna Hansson

Sedan starten hos Reco 2017
Ronny B

Anna var väldigt duktig. På kvällen efter hennes behandling så var min rygg helt perfekt. Det var ett mirakel må jag säga.

Björn Å

Proffsigt & trevligt bemötande. Kunnig. Har skickat fler till Anna på Performance som varit nöjda

OLOF B
Skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Anna engagerade sig verkligen i min onda nacke och tog sig tiden att försöka hitta en bra lösning, både kort- och långsiktigt.

Anna N
Skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Klassisk massage. JAg kan både rekommendera företaget och Anna. Hon är lyhörd, lugn och inkännande samt utför massagen på ett bra sätt.

Johanna Z

Duktig massör men lite klen massage, hade önskat att Anna tagit reda på hur man som kund ville ha det.

Katrin J

efter två behandlingar har jag bara positiva erfarenheter av Anna. Förutom hjälpande behandlingar så har vi också diskuterat, delat information och tips.

Tom Z
Skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Tycker Anna Hansson är toppen! Kunnig och svara mina frågor på ett bra sätt!

Olle L
Skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Anna har ett trevligt bemötande och är engagerad ii sitt arbete.

Jonna N

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Anna. Hon är väldigt lyhörd och upplevde att hon tog mina problem på allvar. Varm och omtänksam, som jag gärna går till igen.

Leo H
Skrev om Anna Hansson en del av Performance Center Lindhagen

Gick dit med ryggproblem. Anna hittade direkt orsaken och nu går jag kontinuerligt på återbesök.