Hege Sommerstad

Hege Sommerstad

Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege arbetar både som personlig tränare och naprapat här på Performance Center Lindhagen. Hon har en bred idrottsbakgrund med många års erfarenhet av styrke- och konditionsträning, friidrott och handboll på elitnivå. Hege är specialist på rörelseanalys och skapar förutsättningar för att optimera din prestation, oavsett om du är elitidrottare eller motionär.

68 omdömen om Hege Sommerstad

Jan  L
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är väldigt kunnig, duktig, professionell och dessutom trevlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack Jan för dina fina ord Jan! Är glad att jag kan hjälpa och uppskattar samtidigt våra trevliga och roliga samtal!

Lisbeth A
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Professionellt och empatiskt bemötande samt omhändertagande. Behandlingar i kombination med ordinerade praktiska övningar anpassade efter min förmåga har resulterat i förbättrad rörlighet och god smärtlindring. Högsta betyg till Hege!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack för fina ord Lisbeth🙏🤗

Narges K
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min kropp men nu jag känner mig som en normal människa i min vardagsliv utan ändras hjälp. Hon är enormt duktig kunnig och smart båda praktik och som rådgivare, jag får enormt hjälp av henne och väldigt glad att hon finns och enormt tacksam att mår mycket mycket bättre nu tack vare henne, Stort och hjärtligt tack för allt. Mvh Narges

Svar från Hege Sommerstad

Tack för dina fina ord Narges🙏🫶. Är så glad att jag kan hjälpa och bidra till att du mår bättre. Vi har verkligen haft en fantastisk resa tillsammans ❤️

Johanna C
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är fantastisk och har på sitt professionella bemötande hjälpt mig vid flertalet tillfällen. Alltid med en grundlig genomgång om vad orsaken kan vara samt tips o hjälp hur man ska undvika att det händer igen/återkommer som problem. Rekommenderar Hege till alla!

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack för din fina recension Johanna!🙏! Hoppas allt är bra med dig o familjen! Vi ses framöver 🤗

Sara V
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är proffsig, glad och trevlig i sitt bemötande. Har prövat både naprapati och massage och är väldigt nöjd. Är en återkommande kund

Svar från Hege Sommerstad

Stort tack for din fina recension Sara🙏😊. Trevlig resa till Aruba, vi ses in på det nya året🤗./ Hege

Diana G
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Gick till Hege med rygg- och nackbesvär som hon hjälpte mig med. Hon är professionell, kunnig, stark och superbra. Jag rekommenderar Hege varmt!

Mona A
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Mitt tredje besök hos Hege. Alltid lika trevligt bemötande. Otroligt professionell och har stort förtroende. Rekommenderas starkt!

Kenneth S
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Mycket professionell och trevlig. Jag har alltid fått bra hjälp vid mina besök.

Anders J
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är en mycket duktig naprapat som kan förklara anatomi, orsak/verkan och har med god framgång behandlat mig!

Hege S gillar detta
Patrik J
Skrev om Hege Sommerstad en del av Performance Center Lindhagen

Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompetensen är det inte många tillfällen som behövts. Rekommenderas starkt!