Alla kategorier Telekommunikation Skåne Lund Perspektiv Bredband AB

Forskningsbyn Ideon, 223 70 Lund — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Perspektiv Bredband AB

• Rune P
    Rune P skrev om Perspektiv Bredband AB
    VARNING! Aldrig har jeg oplevevet så dårlig og inkompetent service som her. Mails svarer man på efter mindst 7 dage og vil man reklamamere afviser de atlid at man har kontaktet dem. Det er meget tydligt at det er Perspektiv Bredband der selv har skrevet positive kommentarer her på reco. Det er ikke andet end svindel. Köp ALDRIG noget her.!
  • Jon
    Jon skrev om Perspektiv Bredband AB
    Efter att ha haft en tid i flera år fast i en bostad som endast kunnat få TeliaSonera så var det underbart att kunna ta del av en annan leverantör med lägre priser. Leveransen skulle ske på omkring 3 veckor, men jag fick allt efter 1.5 vecka, och allt var bara plug and play. :) Superbra.
    Har haft ett avbrott på 10 minuter på 18 månader och ett ytterligare som avhjälptes genom att starta om utrustningen.

Hastigheten har hela tiden legat på omkring 20MBit, och då man frågat så har man fått det förklarat om hur hastigheten förhåller sig till längden på telefonledningen till bostaden, något jag inte vetat innan. Att få 24Mbit är en myt som alla leverantörer jag pratat med innan säger att dom -KAN- leverera. Ingen kan detta.. vad jag tycker är bra med Perspektiv bredband är att dom förklarat detta för mig och att dom sagt att jag får det jag maximalt får, och för 295kr/månad så är detta ju det billigaste även på pricerunner. :|

Hoppas jag aldrig behöver byta.
  • Lars N
    Lars N skrev om Perspektiv Bredband AB
    Ett amatörmässigt drevet Bolag som inte klarar av mest grundläggande rutiner.
    Utlovade hastigheter 24Mb översteg sällan 8.
    Fick faktura på 24 månaders avgift. Mail svarar man aldrig på. Telefoniskt utlovas allt möjligt men ingenting händer. Avslutade mitt abonn. feruari i år tills den 1 Maj och har sen inte kunnat få bredband hos annan operatör för att Perspektiv blockerar. Fast dom hävdar motsatsen. Nu har jag suttit i telefonkö i exakt 16 minutter och hela tiden är min plats nummer 3 i kön. Så när den nöjda kunden kom fram var det nog för att dom inte hade nogen kunder!!!!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Perspektiv Bredband AB
    Detta företag vände jag mig till då jag ville byta från glocalnet till perspektiv bredband. Jag fick reklma via dom när de delade ut lappar på stan. Så, på den vägen kontaktade jag dom via tele. Ingen telekö ens ;) Jag ställde ett antal frågor och tyckte det lät som ett klart bättre alternativ än det jag hade. Kort sagt det beställdes ADSL 295kr/månaden, vilket är superbilligt för 24Mbit i hastighet. (vet dock den hastigheten kommer man inte upp i, men närliggande) Detta företag har som så att de flesta hushåll i öresundsregionen kan få detta. Sedan strulade detta. Hade ett antal telefonuppringningar till perspektiv, men det var glocalnet som strulade och samtidigt visade perspektiv bredband sympati och ett bra bemötande och vilja att lösa situationen, vilket i slutändan gjordes. Har sedan dess varit nöjd med detta företag som fungerar fantastiskt. Jag är en nöjd kund. Så 5/5 recos givetvis.
    Emma K, Johanna L gillar detta

Forskningsbyn Ideon, 223 70 Lund