Alla kategorier Målare Skåne Svedala Peters Måleri

Kyrkogatan 12, 233 31 Svedala — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Peters Måleri

• Mats .
    Mats . skrev om Peters Måleri
    Jag och min fru har till vår villa använt Peters måleri mer än en gång och vi har varit mycket nöjda. Peter är mycket lätt att komma överens med och vi anlitar gärna den firman igen. Vi har målat både utvändigt och invändigt såsom trappa, väggar och tak vilket har varit nästintill perfekt. Peters måleri är ganska hårt uppbokat vilket för oss innebär att det är fler än vi som anlitat honom. Vi kan varmt rekommendera den firman vidare.
    Mats och Nina Svensson
  • Peter L
    Peter L skrev om Peters Måleri
    Oseriös och oansvarig
    Vi anlitade Peters Måleri vid renoveringen av vårt hus för bredspackling och målning av väggar, tak samt målning av snickerier.

Jobbet utfördes efter offert och fastpris.

Resultatet blev under all kritik.
    Målningen av snickerierna var knottrig, med rinn-märken och färgen täckte inte överallt.

Efter några månader började underliggande tapetlager släppa från väggen. Detta trots att Peter fakturerat extra utöver fastpriset för onormalt mycket arbete för att riva tapeter.

När Peter konfronteras med bristerna blir han allmänt frånskyllande och negativ och hävdar att jobbet utförts "tillräckligt bra".
    Efter backning på arbetet blir resultatet marginellt bättre.

Arbetet utförs med minsta möjliga insats. Vissa dagar dyker han upp för att ställa in en rulle täckpapp och dricka kaffe. Åker sedan vidare till nästa arbete.

Jag kan starkt avråda från att anlita Peters Måleri

mvh