Pewe Billackering AB

4.5

6 omdömen om Pewe Billackering AB

Pim Gibson E
Skrev om Pewe Billackering AB

5/5 Mitt företag har haft 2 bilar inne hittills. Den första med en lackskada kring hela bilen som åtgärdades inom tidsramen dom gav. Den andra med en mindre krockskada på förardörren där dom satte en tidsram på 4-5 dagar och blev klara efter 2. Detta uppskattas otroligt mycket då många företag håller sina estimat för låga och jag blir hellre glatt överraskad än besviken. Utöver detta så svarar dom alltid i telefon, är trevliga, tillmötesgående och allmänt bra. Är man missnöjd gissar jag på att det blivit en miss i...

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

JOHAN S
Skrev om Pewe Billackering AB

Inge bra service, lång väntetid och de lyckades inte laga allt.

Anders S
Skrev om Pewe Billackering AB

Pewe lackerade mina parkeringsskador snabbt och professionellt på fyra dagar! Trevligt bemötande och hyrbilsparkering alldeles intill verkstaden. Jag rekommenderar Pewes !

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Alf Berg
Skrev om Pewe Billackering AB

PeWe fixade en otroligt tråkig repa rakt över motorhuven på min nästan nya bil. Tyvärr så gjordes omlackeringen i aningen fel nyans. När jag såg detta kontaktade jag PeWe. De tittade på jobbet konstaterade samma sak som jag och sa att ”det där får vi göra om”. Resultatet blev perfekt. Mycket glad och nöjd över PeWes inställning - inget tjafs - istället genomgående bra bemötande, service och ansvarstagande.

S-e
Skrev om Pewe Billackering AB

Hustrun har varit trogen kund här, och när Subaru sa nej till ett garantijobb (rost i nederkant dörr) fixade pe-we dörren utan kostnad. Så får man nöjda kunder! Rekommenderas varmt!

Mats N
Skrev om Pewe Billackering AB

En skum lackskada på min vänstra framskärm hanterades genom Subarus lackgaranti med bravur på Pe-We:s. Ett vänligt bemötande och hantering samt ett snabbt och proffsigt lackjobb. En viss nyansskillnad mot den främre stötfångaren som kanske skulle kunnat "dimmas ut", men då är jag också väldigt kräsen och petig. I övrigt finns inga skavanker såsom rinningar, lacknoppor etc.