Alla kategorier Webshop pH-Balans

pH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 147 kunder tycker om pH-Balans

• Haralampos T
    Haralampos T skrev om pH-Balans
    Har köpt PH-balans Tandpulver 250 gram bästa tandpulver i världen Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om pH-Balans
    Har aldrig haft problem med varor eller leverans. Högklassiga varor tycker Ph är en säker kostkälla för mig. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om pH-Balans
    Bra produkter, snabb service! Kommer absolut handla fler gånger. Läs mer
  • Ewa T
    Ewa T skrev om pH-Balans
    Enkelt att handla och supersnabb leverans. Humana priser😊 Läs mer
  • sven B
    sven B skrev om pH-Balans
    Jag tycker att jag fick en klar bild och den hjälp jag kunde förvänta mig, personligt och bra.
    snabb leverans så jag är väldigt nöjd.
    mvh Sven Börjeson. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om pH-Balans
    Efter ett föredrag i Forsbacka utanför Gävle förstod jag att dessa produkter va en chans att kunna göra min son friskare! Genom olika individuella samtal så köpte vi in baspaketet samt bakterietabletterna o på den vägen är det! Detta är sex år sedan,,,,,, han hade en obotlig sjukdom som idag är borta ( morbus Crohn)....... han åker idag ingenstans utan sitt kalk!!!!
    Sara känner väl till hela historien med Johan Stenborg!

Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-22 pH-balans svarar Mona S
    Vad underbart att läsa. Ja kosten är livsviktig - så glad för er sons skull, att han fick sin hälsa tillbaka!
  • Jim F
    Jim F skrev om pH-Balans
    Bra hjälp med att hitta prisvärda produkter och hur man använder rabattkoder. Både bemötande och produkter håller högsta klass! Läs mer
  • Monika F
    Monika F skrev om pH-Balans
    Hej!
    Jag är så glad att jag tog kontakt med PH-Balans och beställde badsaltet igen, efter några års uppehåll. Jag har redan sålt tre burkar!
    Så himla skönt med lite utrensning av försurning. Läs mer
  • Paula L
    Paula L skrev om pH-Balans
    ph-balans kalk

Jag sover mycket bra och djupt Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om pH-Balans
    Har under flera år köpt och använt Multipulver varje dag. Tycker jag mår bra av det.

Jag har inte haft så mycket kontakt förutom att klicka på önskad vara i webshopen. Och det tycker jag har fungerat bra. Någon gång blev det lite strul med betalningen, men är det ju ett annat företag. Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om pH-Balans
    Jag äter pH kalk dagligen mot inflamation i höften (utvecklad höftartros). Detta hjälper mig oerhört då jag inte längre har någon smärta alls.

Fantastiskt!

Utan kalken hade jag troligen varit tvungen att göra höftledsoperation.

Lotta Made Läs mer
    2018-02-13 pH-balans svarar Lotta M
    Underbart att läsa! Nypon är även mycket bra att komplettera med vid artros.
  • Erica H
    Erica H skrev om pH-Balans
    Väldigt bra o trevlig service! Upplever verkligen att PH Balans gör allt för att hjälpa människor till bättre hälsa. Enkla, naturliga produkter m enastående produkter. Läs mer
  • Ola E
    Ola E skrev om pH-Balans
    Bra produkter och snabb leverans. De skulle kanske optimera sin sida så att den gav första träff om man söker på PH kalk istället för att hamna hos andra återförsäljare. Läs mer
    2018-02-08 pH-balans svarar Ola E
    Ja det vore perfekt! Vi bygger om hemsidan i detta nu - men andra aktörer köper dessutom upp ordet pH-kalk mm så att de hamnar ovanför oss. Men tack - vi får jobba ännu hårdare.
  • jonas K
    jonas K skrev om pH-Balans
    Snabb leverans och bra grejer. Läs mer
  • Cristina B
    Cristina B skrev om pH-Balans
    Hej bemötande har alltid varit mycket bra.
    Jag har fått hjälp med hur jag monterar min purosmart vattenrenare och fick hjälp med den när det blev problem. Jag har denna gång bl.a beställt kalk, aronia,väteperoxid 3%,preparat för tarmen.

Jag gjorde min beställning för 8 dagar sedan, men har dessvärre inte fått den hemskickad eller hört nått om att den är på väg.

Det stod på hemsidan att det var snabba leveranser så det gör mig undrande och besviken. Särskilt eftersom jag verkligen behöver väteperoxid för infektionen i halsen.

Mvh Cristina Läs mer
    2018-02-02 Grön Gåva svarar Cristina B
    Leveransen gick iväg dagen efter beställning,dvs på fredag, på måndagen skickade avisering via sms från utlämningsstället,
    påminnelse gick ut på onsdagen, ligger kvar fortfarande, viktigt att kontrollera de uppgifter som lämnas vid beställning så att avisering
    kan ske korrekt via sms och eller mail. Vid misstanke om att leveranser dröjer, bara att kontakta oss så hjälper vi till att ta fram sändningsnummer på DHL om man inte själv har möjlighet att själv följa detta via länken i orderbekräftelsemailet.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om pH-Balans
    Jättebra bemötande! Smidigt att hämta produkter och allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • Mauri N
    Mauri N skrev om pH-Balans
    Fantastiska produkter till bra priser och leveranser utan problem och utan förseningar. Bra bemötande av företagets representanter. Läs mer
  • Marit J
    Marit J skrev om pH-Balans
    Er mycket nöjd, men har bare tagit phkalk i 6 veckor, men föler mig mer i balans. Företagit bemötte mig fantastisk, skickade produktet på en dag, jag skulle resa ock var nervös för att det inte skulle komme i tid, men det gjorde det. Så jag fortsetter som kund. Med vennlig hilsen marit jarnryd. Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om pH-Balans
    Snabb leverans, men tyvärr till fel adress. Men sedan snabba med att korrigera igen. Tyder på en bra serviceorganisation, men att där kanske är något systemfel som gjorde att leveransen blev fel! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om pH-Balans
    Snabb leverans och bra bemötande!!! Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om pH-Balans
    Har ej fått min beställning ännu. Läs mer
    2018-02-01 pH-balans svarar Åsa N
    Hej! Vi skickar normalt inom 24 timmar efter orden lagts, viktigt att kontrollera angiva kontaktuppgifter vid order, mobilnummer,mail då avisering sker till dessa. Ser att din sändning hämtats ut efter påminnelser via sms.
  • Tommy A
    Tommy A skrev om pH-Balans
    Har varit kund i 30 år. Bra till perfekta produkter och detsamma gäller personalen Läs mer
  • Ingemar N
    Ingemar N skrev om pH-Balans
    Bra varor och oerhört kompetent personal Läs mer
  • Lene L
    Lene L skrev om pH-Balans
    Hej! Jag är intresserad av hälsa och har varit det sedan tonåren. Det finns ju en uppsjö av företag på nätet och man vet snart inte vad man ska lita på. PH balans kom jag i kontakt med via min dotter för många år sedan. Blev genast intresserad men katalogen försvann och jag glömde allt. Nu kom jag i kontakt med det här igen och genast så ville jag beställa. Jag tycker det är bra att man använder sig av svenska/nordiska produkter, våra bär i skogen t ex. Jag blev förvånad efter min beställning att paketet kom så snabbt efter min betalning. Jag kommer snart att beställa baspaketet av er då jag har ätit slut på det som jag har hemma från andra företag. Vi hörs. Mvh Lene Larsen Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om pH-Balans
    Väldigt snabb leverans och bra produkter. Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om pH-Balans
    Hej!
    Har ingen uppfattning ännu om hur det funkar, men leveransen har funkat snabbt och bra Läs mer
  • Catharina M
    Catharina M skrev om pH-Balans
    Snabb och bra leverans. Inget att klaga på. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om pH-Balans
    Mycket spännande varor, lätt att hitta, rimliga priser och snabb leverans Läs mer
  • vanja a
    vanja a skrev om pH-Balans
    Över en vecka sedan beställning gjordes men har inte fått veta något mer om när det beställda varorna kommer Läs mer
    2018-01-26 Grön Gåva svarar vanja a
    Hej Vanja!

Din beställning gjordes lördag 13/1, skickades på måndag 15/1 . Tisdag 16/1 skickades SMS från DHL servicepoint om uthämtning.
    Tisdag 23/1 gick påminnelse ut om ej uthämtad leverans via mail&brev ser att du kvitterade ut ditt paket den 25/1.
    Viktigt att kontrollera lämnade uppgifter vid beställning för avisering, misstänker man att något ej fungerat, bara att kontakta oss så tar vi fram sändningsnummer för leveransen.
  • Mona C
    Mona C skrev om pH-Balans
    Mycket bra bemött och mycket nöjd med alla leverandser Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om pH-Balans
    Hej! Jag har alltid fått ett jättefint bemötande under åren som kund. Använder själv multipulver. Väteperoxiden är Väldigt bra om man har sår eller känner att man är på väg att bli sjuk. Kan hjälpa innan det blir något. Annars säljer jag många av produkterna i min firma till mina kunder. Kunderna har bara lovord om de produkter de köper bla Ph-kalk. Som helhet är jag jättenöjd. Med vänlig hälsning Maria Läs mer
    2018-01-26 pH-balans svarar Maria O
    Det var roligt att höra! Väteperoxiden är guld värd i husapoteket.
  • Johan S
    Johan S skrev om pH-Balans
    Köpte pH kalk. Har inget mer att kommentera då jag inte testat så länge ännu. Hoppas ni inte skickar mer reklam. Läs mer
    2018-01-26 pH-balans svarar Johan S
    Tack för input! Ledsen att du uppfattar det som reklam - vår tanke var att hö..låta er kunder säga sitt.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om pH-Balans
    I alla år har vi fått ett toppenbra bemötande & härlig service från företaget.
    Är det minsta lilla problem (väldigt sällan) så får man alltid bra hjälp.

Nöjda kunder sedan många år tillbaka Läs mer
  • Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om pH-Balans
    Hög servicenivå, delar gärna med sig av kunskap och erfarenhet. Engagemang på högsta nivå, mycket hög kvalité på produkter och ett brett utbud även om jag endast köper ett fåtal produkter. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om pH-Balans
    Har precis börjad använda PH-kalk på min hund så kan tyvärr inte göra någon utvärdering ännu.
    Men från det att jag beställde på internet så tog det bara några dagar för att få hem produkten. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om pH-Balans
    Pålitligt och smidigt att beställa från. Min fru är mycket nöjd med produkterna! Läs mer
  • Per-Sune J
    Per-Sune J skrev om pH-Balans
    Marcus är lättast att få tag i om jag vill prata med någon om lite udda saker. Jag får ett mycket bra bemötande och sedan en snabb leverans på det jag beställt. Eftersom jag är en liten kund så tycker jag att fraktkostnaden blir alldeles för hög. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om pH-Balans
    Hej!
    Jag fick upp ögonen för PH-balans och deras Leverte.. En kopp på kvällen hjälper mig att hålla magen igång.. Köpte varan först i butik men sedan via hemsidan.. Perfekt service och stor hjälpsamhet med leveranser .. Bättre finns inte ..
    Hälsningar Gunilla Läs mer
  • Mari K
    Mari K skrev om pH-Balans
    Bra bemötande från pesonaalen! Läs mer
  • Mahmud F
    Mahmud F skrev om pH-Balans
    Är nöjd med bemötandet från företaget. Trevliga på kundtjänst.

Beställt kalk och fått hjälp med min halsbränna. Läs mer
  • Carina D
    Carina D skrev om pH-Balans
    Jag beställde mina varor på nätet, vilka kom väldigt fort. Jag har inget att klaga på, allt över förväntan.
    Mvh Kicki Läs mer
  • ANDERS Å
    ANDERS Å skrev om pH-Balans
    Tittade på ett gammalt klipp med information om att man bör tillföra kalk till kroppen.
    Läste på lite och bestämde mig för att prova.
    Köpte ett helt kit från pH-balans med lite olika produkter.
    Har inte hunnit prova produkterna än men hoppas det fungerar som de säger.
    Paketet levererades snyggt förpackat och det fanns med lite info om produkterna och hur man kan använda dem. Läs mer
    2018-01-17 pH-balans svarar ANDERS Å
    Vad roligt Anders. Se bara till att "köra på" så kommer du att märka skillnad. Din kropp känner igen alla dessa produkter. Kan vara "svårt" att komma igång, men ge det 3 veckor så är det en vana. (21 dagar tar det att få en ny vana sägs det)
  • micaela m
    micaela m skrev om pH-Balans
    Kan tyvärr inte säga så väldigt mycket... Minns inte ens vad jag köpt Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om pH-Balans
    Trevligt och personligt bemötande, snabb service. De produkter vi köpt, framförallt de som ingår i baspaketet har alltid varit bra kvalitet och vi mår bra av dem. Läs mer
  • MyKatarina R
    MyKatarina R skrev om pH-Balans
    Köpt Raw Food via deras hemsida som är lättförståelig och visar bra information om alla produkter.
    Är supernöjd med produkterna Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om pH-Balans
    Jag är och har varit kund hos pH-balans imånga år! Alltid nöjd med bemötande kundservice och sortiment! Så jag kan bara ge ett högt betyg till Sara och Markus för hur dom sköter sitt företag! Läs mer
  • Majlis B
    Majlis B skrev om pH-Balans
    PH- balans produkter har gett mej insikten av att min kropp tidigare varit försurad. Försurningen skapar obalanser i form av olika sjukdomar. Äter nu en mängd av PH- balans produkter dagligen. PH-kalk, nässla, nypon , dinkelkli, äpple, rödbeta,blåbär,linfröolja, med flera..
    Min tidigare tröga tarm, fungerar bra. Acne Rosacean är borta, Artrosen mindre påtaglig, för att nämna några hälsobefrämjande effekter.
    Då jag bor väldigt nära PH- balans i Göteborg, hämtar jag deras köpta produkter direkt på företaget.
    Träffar då Sara och Marcus, som alltid är tillmötesgående och svarar på min ev. frågor.

Jag är mycket nöjd med, att jag fått insikten av att tarmfloran är så viktig.70-80% av vårt immunförsvar finns i tarmfloran. Tack vare PH-balans produkter.

Tack!
    Vänligen Majlis Läs mer
    2018-01-09 pH-balans svarar Majlis B
    Så härligt att höra om din hälsoresa!
  • Karin.Louise S
    Karin.Louise S skrev om pH-Balans
    Jag uppskattar Produkterna! Det kännes Rena Produkter .
    Dessutom fint i kroppens Energisystem.

Tack Mvh Carimix Läs mer
  • Anja M
    Anja M skrev om pH-Balans
    mycket trevlig personal och kunnig Läs mer
  • Nina M
    Nina M skrev om pH-Balans
    Bra service och trevlig personal! Läs mer