Alla kategorier Webshop pH-Balans

pH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 229 kunder tycker om pH-Balans

• Sigbrit B
    Sigbrit B skrev om pH-Balans
    Köpte ett te,för njurar,som jag provat tidigare. Mycket bra.
    Beställde på nätet,så har inte haft någon personlig kontakt.
    Återkommer med all säkerhet,då det finns många intressanta produkter. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om pH-Balans
    Jag köpte ett multipulver. Beställde på deras hemsida och fick snabbt ordererkännande och snabb leverans. Mycket bra!! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om pH-Balans
    Är jättenöjd med snabb leverans av toppenprodukter! Läs mer
  • Gisela J
    Gisela J skrev om pH-Balans
    Tog personlig kontakt och den jag pratade med är mycket trevlig och tillmötesgående.
    Jag var ute efter att köpa PH-balans tandpulver som dessvärre kan vara svårt att få tag på ute i fysisk butik enligt min erfarenhet. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om pH-Balans
    Jag sökte efter väteperoxid och hittade det hos er. Sedan fick jag en snabb leverans. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om pH-Balans
    Snabb leverans, bra produkter!👍 Läs mer
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om pH-Balans
    Jag har köpt PH-balans startpaket efter som jag har problem med artros och fibromyalgi dvs smärtor i muskler och leder. Här tröttnat på traditionella mediciner som ändå inte gör nytta, har inte hunnit prova så många dagar men tror att naturliga produkter är det bästa för kroppen Läs mer
  • Jan-Erik R
    Jan-Erik R skrev om pH-Balans
    Fick upplysning om att detta var en produkt som skulle passa oss. Läs mer
  • Susanne Å
    Susanne Å skrev om pH-Balans
    Jag köpte väteperoxid. Jättenöjd med servicen. Läs mer
  • Grön Gåva
    Grön Gåva skrev om pH-Balans
    Trogen kund sedan många år, hade flera hälsoproblem som var jobbiga, förstod då inte att pH värdet var så viktigt.
    Bara älskar pH kalken och vad den har gjort för min hälsa!

Kan varmt rekommendera alla att använda deras produkter, underbart bemötande om man har frågor, verkligen kunniga&seriösa!

Erik Läs mer
  • Ingvor W
    Ingvor W skrev om pH-Balans
    Varan är en PH-kalk och jag har egentligen bara tagit pulvret
    under tre dagar. Jag tar den mot psoriasis som jag har den
    lindrigaste formen av. Men kanske framförallt för mina knän,
    som värk extremt.

Det är för tidigt att ge ett bra utlåtande om produkten.
    Bemötandet hos företaget har varit, snabb leverans. Mina
    eftertankar är är väl att företaget är seriöst Läs mer
    2018-07-03 pH-balans svarar Ingvor W
    Hej Ingvor - man kan förvänta sig att det tar upp till ett par månader - och man kan även känna sig "sämre" under en kort period när saker och ting börjar vända.
  • Lukas D
    Lukas D skrev om pH-Balans
    Himla trevligt service.
    O grymma produkter som smörjer en inifrån. Tusen tack!!! Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om pH-Balans
    Lätt att beställa och snabb beställning Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om pH-Balans
    Jag har tidigare handlat av ph-balans, även om jag är en relativt ny kund. Mitt köp innehöll multipulver 1 kg, dinkelkli, chagasticka/te och acronapulver 1 kg (på rean). Jag upplevde god service och fick professionellt bemötande av hon jag pratade med på företaget. Tid för leverans och övrigt levde upp till mina förväntningar, som jag trodde det skulle göra. Gillar företagets varor och vision starkt inklusive deras professionella personal. Uppskattar även att fynda bland produkter på rean. Läs mer
  • Ann-Marie S
    Ann-Marie S skrev om pH-Balans
    Jag köpte kalk, multipulver, blåbärspulver. nyponpulver och veteperoxid till min affär dvs för en ganska stor summa.
    Nu visade det sej att multipulvret bara hade några månaders bäst före dag. Det är faktisk ganska taskigt eftersom de andra hade relativt lång bäst före dag. Det verkar som man måste fråga bäst före dag eftersom det hänt tidigare.
    Ganska bra bemötande. Läs mer
    2018-06-26 Grön Gåva svarar Ann-Marie S
    Tyvärr är det leverantörerna som styr märkningen, kan vara allt mellan mindre än ett är
    upp till 3-år, vi omsätter lagret flera gånger per år, just när det gäller multipulver är det
    tyvärr en av produkterna som har kortare märkning, den är dock är den alltid nyproducerad när den
    kommer till oss, vi försöker få leverantören att ändra rutiner då detta blir ett problem för våra kunder
    och givetvis oss själva också.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om pH-Balans
    Köpte PH-stickor. Bra och snabb leverans hem i brevlådan.
    Ringde kundtjänst med fråga om hur man tolkar svaret. Fick ett bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om pH-Balans
    Snabb leverans och enkelt att handla ! Läs mer
  • Nils A
    Nils A skrev om pH-Balans
    Jag har köpt nyponpulver på nätet.

Det fungerade bra snabb leverans Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om pH-Balans
    Snabb leverans, bra priser och service! Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om pH-Balans
    Jag köpte pH-stickor. Snabb leverans så jag är nöjd. Har handlat förrut hos pH-balans och kommer göra det igen. /Michael Läs mer
  • Bibbie A
    Bibbie A skrev om pH-Balans
    Köpte kalk nyponpulver lite olik teer.
    Mailade med ägaren och fick lite tips på teer.
    Jag vet vad jag köper för produkter så jag har inga förväntningar utan jag är klar innan jag beställer.
    Har varit kund i ett antal år och känner till företaget Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om pH-Balans
    Väntar på leverans för första gången, det tar tid! Har ej fått kännedom om varannat testad eller ej. Otillfredsställande Läs mer
    2018-06-15 pH-balans svarar Kjell S
    Hej Kjell - tack för feedback - vi levererar alltid inom 24 timmar om varan finns i lager (vardagar). Vad är det för varor du har beställt? På vilket sätt ville du ha svar på det här med testning? Hör gärna av dig till oss så löser vi det! Om det gäller om våra näringspulver av rena bär och örter testas, så är svaret ja - varje sändning, helt enligt alla regelverk. Vi har premiumkvalité på våra varor. ha en härlig dag!
  • Nine B
    Nine B skrev om pH-Balans
    Har blivit väldigt väl bemött. Har storg förtroende för PHbalans. Såväl personal och inte minst produkterna! Suveränt helt enkelt! Läs mer
  • Andrea R
    Andrea R skrev om pH-Balans
    Produkterna beskrivs kunnigt och ingående, hemsidan är lätt att orientera sig i. Leveransen är supersnabb. Jättebra att kunna skriva meddelande i 'kassan' till företaget & speditören. Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om pH-Balans
    snabb leverans
    Hur många år kan man äta ph balans utan uppehåll? Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om pH-Balans
    Ph kalk har räddat mitt liv, Jag hade mitt sista ryggskott för 24 år sedan när jag börjafe mmed ph kalk Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om pH-Balans
    Köpte Ph-djurkalk. Beställde i webshopen. Fick orderbekräftelse och paketet levererades helt utan problem hem till mig. Företaget levde upp till mina förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
  • Carola K
    Carola K skrev om pH-Balans
    Mycket snabb leverans. Enkel betalning. Ett utbud med varor som jag känner mig trygg med- etiskt och hälsomässigt. Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om pH-Balans
    Köper kalk i pulverform av pH-Balans och tar en msk om dagen. All artros är borta efter ett halvår. Har fö. slutat oroa mig för att dö för tidigt i någon obotlig sjukdom. Tandläkaren tror att jag börjat bleka mina tänder. pH-Balans ger livskvalitet. Läs mer
    2018-05-22 pH-balans svarar Karin P
    Underbar läsning! Tack för att du delar med dig.
  • Mette J
    Mette J skrev om pH-Balans
    Kunniga, professionella och snabb leverans!!! Läs mer
  • Ritva C
    Ritva C skrev om pH-Balans
    Mycket trevligt bemötande. Snabba leveranser och bra produkter, som jag också själv använder med bra resultat. Mvh Ritva Carlsson Röllekabodens. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om pH-Balans
    Beställde efter téer som vid tillfället var slut. Ett gott bemötande och en snabb återkoppling när téerna så kom in i lager igen.
    Företaget levde upp till mina förväntningar och jag kände mig trygg i att varorna skulle komma så fort som möjligt.
    Allt positivt. Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om pH-Balans
    Lätt att beställa och snabb leverans! Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om pH-Balans
    Direkt återkoppling, bra service och felfri snabb leverans. Läs mer
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om pH-Balans
    Jag blir alltid bemött med respekt och trevlig bemötande. Allt går att ordna och ingenting är omöjligt. Fort går det när jag beställer och aldrig några poroblem med beställningarna. Superföretag Läs mer
  • Ulf F
    Ulf F skrev om pH-Balans
    Bra produkter, kunskap och service. Läs mer
  • Tina M
    Tina M skrev om pH-Balans
    Köpte baspaketet samt björkaskan. Uppskattar att jag fick så gott bemötande på telefon innan köpet. Snabb leverans och bra priser. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om pH-Balans
    Bra support.
    Ph kalk. Nässla .nypon. tandpulver. Björkarna.
    Snabb leverans
    Bra råd å tips vid olika åkommor.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om pH-Balans
    Jag köpte PH stickor. Precis börjat använda, men nöjd såhär långt.
    Kontakt med företaget har varit bästa tänkbara. Snabb service! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om pH-Balans
    DHL enda alternativet till frakt, inte så bra eftersom det är så dyrt Bättre att man också får Post Nord som alterantiv Läs mer
    2018-05-14 pH-balans svarar Lena S
    Tack Lena för feedback. Vi ska titta på detta.
  • Hans J
    Hans J skrev om pH-Balans
    Helhavre.
    Köpte på hemsidan.
    Bra utbud, men hittills har det gått 9 dagar utan att jag fått mina varor (inte tillräckligt bra) Läs mer
    2018-05-14 pH-balans svarar Hans J
    Hej Hans, Vi skickar alltid inom 24 timmar på vardagar. Något måste blivit fel! Ibland kommer inte aviserings-sms fram från postombudet. Vi kan väl höras! - ring oss så löser vi detta.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om pH-Balans
    Toppen i absolut alla delar av köpet Läs mer
  • Sofija P
    Sofija P skrev om pH-Balans
    Har inte hunnit använda produkterna så länge men än så länge är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om pH-Balans
    snabbt och bra!
    snabbt och bra! Läs mer
    2018-04-26 pH-balans svarar Robert N
    Tack för det.
    Tack för det.

(skickat med eko på Reco) :)
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om pH-Balans
    Informativ, lättsökt hemsida. Brett soriment och snabba leveranser. Läs mer
  • Måns L
    Måns L skrev om pH-Balans
    Jag är nöjd både med produkten (pH-stickor) och bemötandet av företaget Läs mer
  • Lili-Ann k
    Lili-Ann k skrev om pH-Balans
    Bra service, försöker alltid lösa allt till det bästa , om ex ngt blivit fel. Bra kontaktpersoner, lite långsamt svar frekvens på mail dock :-) Läs mer
    2018-04-26 pH-balans svarar Lili-Ann k
    Tack för feedback om mailsvarstid! Vi tar till oss detta.
  • Rolf N
    Rolf N skrev om pH-Balans
    Alltid lika roligt att handla här. Snabbt expiderat och trygg leverans. Läs mer
  • carina a
    carina a skrev om pH-Balans
    Jag har köpt endast en produkt hitills, mycket bra kvalitet.
    Snabb leverans Läs mer
  • Oliwia J
    Oliwia J skrev om pH-Balans
    Att jag kunde ringa och göra min beställning.

Fint bemötande.

Mvh Oliwia Läs mer