pH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 387 kunder tycker om pH-Balans

• 2019-10-18

Aino N skrev om pH-Balans
    Ringde många dagar för att beställa nyponpulver innan jag fick svar. Läs mer
  • 2019-10-12

Elin F skrev om pH-Balans
    Prisvärda varor. Snabb leverans och bra service. Utförlig information om produkterna. Läs mer
  • 2019-10-11

Åsa E skrev om pH-Balans
    Köper alltid Väteperoxiden inför kommande förkylningssäsong den är klockren och fungerar även utmärkt på sår och kliande bett. Snabb leverans uppskattas också. Läs mer
  • 2019-10-09

Jack G skrev om pH-Balans
    köpte nypon o nässlor det var en snabb leverans.
    beställde på hemsidan. Läs mer
  • 2019-10-09

Krister L skrev om pH-Balans
    Köpte enbart Dinkelkli på rekommendation från en bekant.
    Ej utprovad ännu.
    Bemötande ok det skedde ju via skärmen :-)
    När man köper lite på pgöra första provet.rov får man ju den upplevelsen att frakten är mycket dyrare än varan. Det kan ju hindra många från att göra första köpet.
    Sådant är väl kanske livet i den digitala handeln men jag tror för egen del att ni skule få fler provköp om frakten kunde hållas på en lägre nivå den första gången eller nå't sådant.
    Skulle också varit bra att från början få veta vart och hur leveransen skulle ske.
    Nå slutet gott - det mesta gott! :-)
    /KL Läs mer
    2019-10-10 pH-Balans svarar Krister L
    Tack för din kloka input! Då våra varor ofta blir väldigt tunga så har vi fått fram ett enhetspris på frakt oavsett vikt. Men köper man dinkelkli, som ju är oerhört lätt, blir det dyrt - verkligen. Hör av dig inför nästa gång om du vill göra en refill, så ordnar vi till det på något bra sätt.
  • 2019-09-29

Hellevi L skrev om pH-Balans
    Köpte väteperoxid . Har alltid blivit väl bemött . Mvh Hellevi Läs mer
  • 2019-09-26

sebastian u skrev om pH-Balans
    Har köpt deras PH - te blandningar i nått åt nu. Fantastisk produkt. Att man däremot måste betala 95 :- i frakt för några förpackningar te känns ganska förlegat. Och för att komma upp i fri frakt (över 800:-) så blir det orimligt många förpackningar istället. Det känns inte så prisvärt längre så jag måste börja kolla på alternativ. Läs mer
    2019-10-10 pH-Balans svarar sebastian u
    Tack för bra input! Ja vi måste se över detta så att det blir billigare att handla lätta varor. Vi får sätta prio på detta! Tack.
  • 2019-09-15

Ros-Mari A skrev om pH-Balans
    Jag har köpt ph balans och det har jag bara hunnit prova och märkte redan första gången att magen blev lugnare.
    Köpte även test av ph balansen och det kommer att bli spännande o se förändringen.
    Köpte även ört te lever, njurar, lungor.
    Har provat lever men inte märkt mer än att det blir full fart på magen.
    Köpte även matsmältnings enzym de har jag inte provat ännu.
    Väldigt snabb leverans.
    Har rekomenderat detta till fler av mina klienter och vänner.
    Funderar på om man kan bli återförsäljare då många av mina klienter på Hälsoeffekten i Gästrikland har mag o tarm problem.
    Www.hälsoeffekten.se
    Ros-Mari Läs mer
    2019-10-10 pH-Balans svarar Ros-Mari A
    Hej! Vad roligt att du får effekt direkt. Vi ser gärna att du blir återförsäljare - hör i så fall av dig till oss så sätter vi upp ett konto för ditt företag. Leverte har den goda effekten att sätta fart på peraldistiken - och det blukar vara mycket märkbart för de flesta redan första gången. Dessutom stimuleras levern (vår största körtel och näst största organ) av bitterämnen i teét.
  • 2019-09-10

Håkan W skrev om pH-Balans
    Ingen kommentar pga postorder Läs mer
  • 2019-08-29

Marie Ö skrev om pH-Balans
    Jag beställde Ph-balanspaket. Mycket snabb leverans. Tacksam! Läs mer
  • 2019-08-28

Sofie B skrev om pH-Balans
    Jag köpte nyponpulver och leveransen var snabb och utan problem. Läs mer
  • 2019-08-28

Kenne B skrev om pH-Balans
    Köpte ett baspaket och håller på att prova produkterna. Hittills verkar de hålla vad de lovar. Bra instruktioner ingår. Läs mer
  • 2019-08-18

Inger W skrev om pH-Balans
    Ta direktkontakt och beskriv vad du vill ha hjälp med.Lyssna in verksamhetens vision och upplev ett lyhört bemötande, begripliga svar och högkvalitativa produkter. Tack Sara! Läs mer
  • Anne-Marie S

2019-08-15

Anne-Marie S skrev om pH-Balans
    PH-kalk
    Allt bra förutom frakt och kringkostnader som bar dör dyra. Läs mer
  • 2019-08-15

Annette D skrev om pH-Balans
    Trevlig och riktigt bra service och rådgivning. Mycket tacksam! Läs mer

Jonas J skrev om pH-Balans
    Mycket bra och seriöst. Köpte té för lever och matsmältning. Snabb leverans och bra hemsida Läs mer

Lars-Göran S skrev om pH-Balans
    Jag beställde Kalk och B vitamin sista gången jag beställde och det fungerar alltid bra med God enkel service , utan krångel och byråkrati.
    Ni ger ett seriöst och moget intryck, som om ni lever som man lär skulle man kunna säga.
    Tumme upp Läs mer

Anna H skrev om pH-Balans
    Mycket högkvalitativa produkter. Vi använde bl a badsaltet när min son hade barnleukemi och jag har väldig nytta av lever teet, framför allt i sommar när jag har haft Borrelia.
    Servicen är också väldigt bra. Skulle kunna tänka mig att referera till er från min hemsida.
    Tack för väldigt bra produkter! Läs mer
  • Linda Ö

2019-08-07

Linda Ö skrev om pH-Balans
    KöptePH-balans, bra leveranstid Läs mer
  • 2019-07-28

Gunnar F skrev om pH-Balans
    Bra service!

Positiv känsla av hela förloppet. :-):-)

Soliga hälsningar från Karlstad och
    Gunnar Friberg Läs mer
  • 2019-07-26

Susanne D skrev om pH-Balans
    Snabb leverans och bra produkter. Läs mer
  • 2019-07-23

Helene B skrev om pH-Balans
    För djur. Bra förpackat och lätt att hantera. Däremot vet jag inte om detta ger någon effekt då min önskan är att nybildandet av tumörer skall upphöra. Men det är säkert bra för allmäntillståndet. Läs mer
  • Lena V

2019-07-18

Lena V skrev om pH-Balans
    Jag hade hoppats att det var en sprayflaska, kan jag beställa en liten sprayflaska också?

Fick iaf beställningen snabbt 😀 Läs mer
  • 2019-07-16

Susanne N skrev om pH-Balans
    Allt var bra. Fick det jag beställde snabbt och innehållet är av hög kvalitet. Läs mer
  • 2019-07-14

Lena A skrev om pH-Balans
    Fungerade kanonbra och produkterna är som förväntat. 😘 Läs mer
  • 2019-07-12

lisbeth m skrev om pH-Balans
    Jeg købte ph -Kalk som et udmærket Läs mer
  • 2019-07-10

Peter m skrev om pH-Balans
    Ph-kalk gör min kropp basisk så att patologiska mikrober inte trivs och att jag får i mig rent Magnesium, vilket när det gäller kosttillskott inte är det lättaste. Läs mer
    2019-07-14 pH-Balans svarar Peter m
    Tack Peter för en intressant rekommendation. Vi jobbar hårt för att bibehålla kvalitén på vårt oorganiska magnesium och kalcium. Vi har inte hittat något som kan toppa pH-kalk under de 30 år vi varit igång. :)
  • 2019-07-09

Thomas T skrev om pH-Balans
    Schysta produkter! Mycket rimliga priser!
    Jag köper mest pulver av torkade, ekologiska bär.
    Har normalt alltid fått mina varor snabbt. Enda gången med fördröjning fanns klar information om leverans-strul.
    = D Läs mer
  • 2019-06-30

Kristina H skrev om pH-Balans
    allt väldigt bra som vanligt. Bara nöjd Läs mer
  • 2019-06-29

Sanne H skrev om pH-Balans
    Bästa servicen! De omdirigerade utan diskussioner, mitt paket, så att det blev betydligt lättare för mig att hämta ut det. Läs mer
  • 2019-06-06

Lotta S skrev om pH-Balans
    Jag köpte nässelpulver och nyponpulver. Läs mer
  • 2019-06-05

Kirsten L skrev om pH-Balans
    Snabb leverans och bra produkter! Läs mer
  • 2019-06-04

Michael S skrev om pH-Balans
    Mycket bra produkter och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-06-04

Magdalena S skrev om pH-Balans
    Alltid trevlig tillmötesgående personal, bra produkter och snabba leveranser. Läs mer
  • 2019-05-30

Jesper Ö skrev om pH-Balans
    Jag hade flera frågeställningar inför mitt köp kring produkterna och jag fick utförlig och snabb hjälp Läs mer

Bengt S skrev om pH-Balans
    Olika varor
    Mycket vänligt, enkelt och professionellt bemötande
    Återkommande kund och har alltid varit böjd.
    Ett genuint trevligt bemötande och företag Läs mer

Niklas S skrev om pH-Balans
    pH-Kalk, mailade beställning och fick varorna oväntat snabbt, positivt Läs mer

Mattias L skrev om pH-Balans
    Köpte multipulver och linfröolja. 3e ggn. Känns bra. Läs mer

Ewa J skrev om pH-Balans
    Jag köpte ph-kalk, linfröolja, multipulver, ph-te (matsmältning) och ph-stickor. Mkt trevligt och hjälpsamt bemötande vid mailkontakt. Hänvisades med mina specifika problem att ringa och få direktkontakt istället för bästa möjliga hjälp. Bra service. Mkt nöjd med både bemötande, service och produkter.

/Ewa Läs mer
  • 2019-05-22

Darko B skrev om pH-Balans
    Köpte dinkelkli, det är inte första gången att jag köper.
    Bra hemsida, bra leveranstid Läs mer
  • 2019-05-21

Kerstin B skrev om pH-Balans
    Beställde 2 kilo nyponpulver

Blev vänligt och tjänstvilligt bemött som tiigare gånger jag handlat av företaget!

Blev inte överraskad - de har alltid varit mycket tillmötesgående!

Med vänliga hälsningar
    Kerstin Backman Läs mer
  • Ann-christin L

2019-05-14

Ann-christin L skrev om pH-Balans
    Jag köpte pH kalk. Blev väldigt bra bemött av företaget, de kunde svara på mina frågor, väldigt trevlig också. Jag tycker företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Tony P

2019-05-11

Tony P skrev om pH-Balans
    Är nöjd med priser och göd service Läs mer
  • 2019-05-11

Allan S skrev om pH-Balans
    Har länge funderat själv om PH. Läge i kroppen då jag har ständig muskelvärk som bara narkotiska preparat som hjälper.
    Men fick av en slumpmässig koll på tv rutan beställde direkt 5 kilo pH kalk och sur i magen har jag plågats av på grund av hög konsumtion av värktabletter.
    Funkar gööör bra hoppas på att värken kan ge med sig lite,och min fru äter det mera än jag och hon mår bra i magen redan.
    Bra grejer detta och mycket sunt förnuft.
    Mvh Allan Läs mer
  • 2019-05-10

Lisbeth B skrev om pH-Balans
    Bra.
    Det enda problem jag ser är transporten. Alla dessa företag som konkurrerar, kör runt och levererar till olika ställen. I alla fall här i Danmark. Så egentligen skall jag väl undvika köpa på postorder!!!
    Tills det blir miljömärkta transporter!!!
    Eller åtminstone samla ihop till stora inköp. Nu kostade transporten 30 kr per köpt tepaket! Läs mer
    2019-05-14 pH-Balans svarar Lisbeth B
    Oj det låter löjligt mkt - inte bra. Ring oss innan nästa leverans så ser vi vad vi kan göra.
  • Jan M

2019-05-09

Jan M skrev om pH-Balans
    Snabb leverans. Ok pris.
    Dock lite struligt när något är restnoterat. Läs mer
  • Hannele G

2019-05-06

Hannele G skrev om pH-Balans
    PH-balans paket.
    Snabb leverans och bra produkter. Läs mer
  • 2019-05-04

Anna-Karin F skrev om pH-Balans
    Väldigt trevligt bemötande och snabba svar. Läs mer
  • 2019-04-28

Margareta L skrev om pH-Balans
    Köpte pH-kalk! Har ätit det tidigar! Utmärkt produkt! Allt avlöpte väl vid beställningen! Tack! Margareta Lagerdahl Läs mer
  • 2019-04-25

Per-Erik H skrev om pH-Balans