pH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 434 kunder tycker om pH-Balans

• 2020-03-30

Lisbeth P skrev om pH-Balans
    Jag har beställt Nakenhavre, Tandpulver och örtte. Har varit företagskund länge, men har inte företaget längre, så jag är privat kund nu.
    Jag har alltid blivit väl bemött.
    Brukar vara snabb leverans, men nu är det snart 14 dagar sedan jag beställde.
    Men nu i coronatider är ju inget som det brukar vara. Läs mer
    2020-03-30 pH-Balans svarar Lisbeth P
    Hej! Vad roligt att du stannar som privatperson! Vi levererar som vanligt med Max en dags varsel - så något måste blivit fel - ring oss så löser vi detta.
  • 2020-03-27

Jenny K skrev om pH-Balans
    Snabb kundservice och bra produkt. Äntligen en kalk-sort som min hund tål 👍🏻 Läs mer
  • 2020-03-26

Carin F skrev om pH-Balans
    Väteperoxid & te
    Jättetrevligt bemötande av Sara & hennes kollegor på företaget i Hedekas. Läs mer
  • 2020-03-24

Stina K skrev om pH-Balans
    Köpte spray, trodde blåsor i munnen skulle försvinna men inget händer. Läs mer
    2020-03-30 pH-Balans svarar Stina K
    Hej, var det väteperoxidspray du köpte? Den jobbar bra på orenheter, och patogener som virus ex. Ring oss gärna för Personlig vägledning för ditt specifika behov.
  • 2020-03-19

Maria H skrev om pH-Balans
    Fantastiska helt naturliga varor o Sara ägaren som är otroligt kunnig i vad som gäller! Snabb leverans också! ♥️ Läs mer
  • 2020-03-18

Raija S skrev om pH-Balans
    köpte kalk o nässla
    köpte via nätet
    alltid snabb leverans Läs mer
  • 2020-03-12

Eva W skrev om pH-Balans
    Jag tycker att frakten på 79 kr för en liten flaska är för hög. Dessutom utlovades hemleverans med dhl vilken uteblev, trots att jag var hemma fick jag åka och hämta på serviceställe. Synd med så dålig service, då ni har så bra produkter. Läs mer
    2020-03-20 pH-Balans svarar Eva W
    Hej Ewa, så tråkigt att höra! Vi ger billigare frakt för mindre försändelser. Ibland finns fel inställningar i din profil hos leverantören vilket kan orsaka viss misskommunikation i det ledet. Vi strävar alltid efter smidiga lev från vår sida. Hör av dig telefonledes om du vill så nystar vi i vad som hänt och justerar fraktkostnaden för nästa leverans!
  • 2020-03-12

Susanne O skrev om pH-Balans
    Jag har inte kunnat börja än. Med kallet än. Ska börja imorgon Läs mer
  • 2020-03-11

Monica A skrev om pH-Balans
    Jag beställer av pH-balans för de har bra produkter av bästa kvalité, snabb leverans och god service. Jag känner mej trygg och min kropp älskar produkterna. Tack för att Ni finns. Läs mer
  • 2020-03-10

Birgit N skrev om pH-Balans
    Har köpt matsmältningste och pH tarmflora bland annat.
    Perfekt med leverans direkt hem i brevlådan, som jag gärna betalar för. Läs mer
  • 2020-03-07

Hanna K skrev om pH-Balans
    Köpt väteperoxid.Snabb leverans 🚚 Läs mer
  • 2020-03-05

Bengt M skrev om pH-Balans
    Bas paketet.
    Vänligt, positivt, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-04

Svenja A skrev om pH-Balans
    Snabbt och pålitligt. Uppskattad gratisgåva i paket Läs mer
  • 2020-03-01

Stina H skrev om pH-Balans
    Jättefin service vid personlig leverans av mina varor. Fick svar på en del frågor jag hade klurat på. Läs mer
  • 2020-02-22

Iréne T skrev om pH-Balans
    Jag köpte nässelpulver och enzymer. Lätt och enkelt att beställa, jag ville också ha det andra nässelpulvret som är lite grövre men det var slut tyvärr. Hoppas att det kommer in igen.
    Bra bemötande och varorna kom väldigt snabbt vilket är jättebra.
    Mvh Iréne Läs mer
  • 2020-02-19

Sven K skrev om pH-Balans
    Bra grejor, bra service och snabba leveranser. Läs mer
  • 2020-02-18

Ursula H skrev om pH-Balans
    Hej! Jag tycker att det är bra produkter och en otrolig snabb leverans. Vänligt bemötande också. Helt klart värda högsta betyg. M. V. H. Ursula Hauser Läs mer
  • 2020-02-16

Håkan H skrev om pH-Balans
    Jag köpte blåbärsextrakt.
    Bra kvalitet, lite dyrt men det kostar att ligga på topp. Läs mer
  • 2020-02-12

Olof E skrev om pH-Balans
    Snabb service, bra produkter. Super! Läs mer
  • 2020-02-11

Klaus O skrev om pH-Balans
    Jag har använd PH KALK och vissa av deras the. Med bra resultat. Läs mer
  • 2020-02-10

Siwert R skrev om pH-Balans
    Jag köpte pH-kalk 1 kg och pH-stickor lackmus.

Mycket bra bemötande och snabba svar.

Förväntade snabb leverans, vilket infriades. Läs mer
  • 2020-02-05

Thomas B skrev om pH-Balans
    Intressant urval produkter.
    Bra leverans. Läs mer
  • 2020-02-03

Britt-inger H skrev om pH-Balans
    Tandpulver + badsalt, produkter jag även tidigare beställt och är jättenöjd med.

Snabbt och enkelt att beställa från onlineshopen samt snabb leverans.

De gånger jag beställt har allt varit riktigt och fungerat så bra - nöjd kund! Läs mer
  • 2020-02-02

Birgitta K skrev om pH-Balans
    Jag känner bara stor tacksamhet för de fantastiska produkter som ni tar fram. PH-kalken har bidragit till min hälsa och därefter flera produkter. Läs mer
    2020-02-02 pH-Balans svarar Birgitta K
    Tack - det var riktigt roligt att höra! Vi förmedlar naturens fantastiska gåvor.
  • 2020-01-30

Linda C skrev om pH-Balans
    Har fått väldigt bra hjälp utav Sara, hon har varit engagerad och väldigt kunnig på området. Stor stjärna till henne! Läs mer
  • 2020-01-29

Ingela O skrev om pH-Balans
    Hej, när jag läste på sidan om Kalk, så lät allt så bra, men sen fick jag denna länk.. så då våga jag inte använda kalken jag köpte. Länken verkar trovärdig.. Håller nu bara på med teet o nässelpulvret istället. Service var väldigt snabb och vänligt.

https://www.annahallen.se/bikarbonat-2/ Läs mer
    2020-02-02 pH-Balans svarar Ingela O
    Hej Ingela. Vi har 30 års erfarenhet av kroppslig basgöring med just denna oorganiska kalk. Bikarbonat är ingenting vi förespråkar. pH-kalk är till stor del rent syre - därför fungerar det så snällt och bra i våra kroppar. Eftersom man inte ska ta den strax innan (eller efter) måltid har den ingen påverkan på matsmältningen och dess välbehövliga syror. Vi har tusentals testimonials från nöjda kunder vad gäller kalken - men inga negativa. :) Vad gäller björkaska är det bara som en kur där det verkligen behövs. Vi får inte prata om sjukdomstillstånd, men den är mycket effektiv när det verkligen gäller. Lycka till! Fortsätt med nässla - den är oerhört näringspotent, och bra för lymfan. Alla våra teér är terapeutiska.
  • 2020-01-25

Margareta N skrev om pH-Balans
    Snabb leverans
    Tyvärr har jag inte hunnit börja med pH-kalken ännu - Så jag kan inte ge något omdöme
    Mvh🤗 Läs mer
  • 2020-01-17

Josephine F skrev om pH-Balans
    Jag köper enzymer som jag upplever hjälper mig att kunna äta små mängder mejeriprodukter.
    Snabb leverans och en bra webbshop. Läs mer
  • 2020-01-14

Dick L skrev om pH-Balans
    Har flera gånger köpt nyponpulver. Snabb leverans, bra packat.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-13

Åke F skrev om pH-Balans
    Snabb leverans . Har inte hunnit att prova produkten Läs mer
  • Bo N

2020-01-09

Bo N skrev om pH-Balans
    mycket bra varor och bemötande Läs mer
  • 2019-12-25

Ann-kristin W skrev om pH-Balans
    Jag köpte nyponpulvret.
    Bra kvalitet och varan kom supersnabbt. Läs mer
  • 2019-12-24

Ann-christin P skrev om pH-Balans
    Fick min första träff med Kurt Sandvik 98/99.
    hemma hos honom på Hisingen. Har lyssnat på hans föredrag några gånger, Har Hans böcker och idag köper jag tsndpulvet, kalk, nässelpulver och gurkmeja.
    Är mycket nöjd.🌞🌞 Läs mer
  • 2019-12-21

Annelie W skrev om pH-Balans
    Köpt bl.a matsmältningse som jag mår alldeles utmärkt är jag dricker
    Snabb leverans
    Är nöjd till 100% Läs mer
  • Persson I

2019-12-20

Persson I skrev om pH-Balans
    Tack för hjälpen :
    VD SARA Karlsson.
    Utan tvekan skulle jag sitta idag i rullstol.
    Nypon pulver är min räddning och använder den många år tillbaka.
    Även super bra till alla hundar och hästar som lider av reumatism.

GOD JUL TILL ER ALLA. Läs mer
  • 2019-12-20

Christos T skrev om pH-Balans
    Helt bra!
    Produkten håller etiktigt bra kvalité! Läs mer
  • 2019-12-11

Olov S skrev om pH-Balans
    Hej! Jag köpte ! Bemötandet var bra! Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-12-06

Helen S skrev om pH-Balans
    Ett tag sedan jag handlade men blev lika positivt bemött och hjälpt som jag kom ihåg det från tidigare.
    Nöjd med produkterna. Läs mer
  • Asmir K

2019-12-05

Asmir K skrev om pH-Balans
    Köpte pH Kalk, pH enzime, Mineraler och annat vis Er hemsida fick grejerna nästa dag direkt. Jag var ständigt trött, väger mer än jag borde och koncentrationen var dålig. Jag var alltid stressad. Första gången jag tog pH Kalk på fastande nage kände jag att stressen och öron försvann direkt. Första dagarna fick jag mina tarmar rensade och nu kan jag uppleva maten på ett helt naturligt sätt. 5-e dagen fick jag huvudvärk på vänster sida av huvudet och pannan. Hade det i nästan 15 dagar till. Huvudvärken har släppt nu och jag mår riktigt bra nu. Som en ny människa. Jag vaknar utvilad oavsett hur lite jag har sovit, koncentration är på topp och orkar hålla den på topp under hela dagen. Stress och oro har försvunnit. Märker att jag börjar gå ner i vikt trots faktumet att jag har inte tränat något på 4 månader. Äntligen kan jag ta hand om mitt företag på heltid. Tar pH Kalk före sömnen. DETTA är MIRAKEL Grejer. Läs mer
    2019-12-06 pH-Balans svarar Asmir K
    Fantastiskt roligt att höra! Ofta tar det 3-4 månader med att avsyra en kropp. Och precis som du fick erfara kan utrensningssymtom tillkomma i form av ex. orolig mage, huvudvärk, svettningar eller acne. Det är bara att välkomna - för det betyder ju att kroppen rensar. Lycka till i din resa och keep up the good work!
  • 2019-11-29

Helen W skrev om pH-Balans
    Kunniga snabb leverans och fantastiska produkter! Läs mer
    pH-Balans, Grön Gåva gillar detta
  • 2019-11-15

Horst B skrev om pH-Balans
    Vet ej , har bara haft det några dagar, snabb lev. Läs mer
  • 2019-11-13

Inta F skrev om pH-Balans
    Hej, bästa pH- Balans! Förlåt att jag dröjde med att svara. Mycket att stå här i livet :) Jag är så tacksam att jag har snubblat på eran sida ... bästa bemötandet. Nu använder vi pH balans kalk och matsmältnings enzymer samt B- vitaminer... mm
    Tack, för all stöd och tips ! Läs mer
    2019-11-16 pH-Balans svarar Inta F
    Tusen tack! Vi är så glada att du snubblade in. :)

(Ge kalken lite tid för att "göra sin magi". Det tar 3-4 månader för den att verka på en normalfrisk person)
  • 2019-11-12

Veronika J skrev om pH-Balans
    Kalk och nässelpulver.
    Första gången jag handlade direkt av dem. Handlar annars av ett företag som säljer deras produkter.

Hade inte så mycket förväntningar.
    Blev positivt överraskad av deras snabba leveranstid. Läs mer
  • 2019-11-01

Anders Å skrev om pH-Balans
    Använder bara pH-Balans tandpulver när jag borsta tänderna.
    Tycker det funkar jätte bra och saknar inte tandkräm.
    Servicen är alltid superbra från pH-Balans och kul att de gör sitt bästa för att hjälpa till om man har någon fråga.
    De har snabba leveranser och bra produkter. Läs mer
    2019-11-01 pH-Balans svarar Anders Å
    Tack - det var roligt att höra. Tandpulvret är kanon - roligt att du tycker samma. :)
  • 2019-10-31

Carina L skrev om pH-Balans
    Stärkande o Utrensande .Stödjer kroppen med det Naturliga .❤❤❤Bra /Kunnig personal .
    Fint Bemötande

Kalk
    Nässlor Läs mer
  • 2019-10-18

Aino N skrev om pH-Balans
    Ringde många dagar för att beställa nyponpulver innan jag fick svar. Läs mer
    2019-10-29 pH-Balans svarar Aino N
    Hej, det var mindre bra av oss att du inte fick svar! Om vi har låg bemanning och är ute och föreläser eller liknande kan det bli en kortare väntetid - men det hör inte till vanligheterna. Vi ber om ursäkt om det orsakade dig irritation. Vi hoppas att du fick ett bra svar tillslut!
  • 2019-10-12

Elin F skrev om pH-Balans
    Prisvärda varor. Snabb leverans och bra service. Utförlig information om produkterna. Läs mer
  • 2019-10-11

Åsa E skrev om pH-Balans
    Köper alltid Väteperoxiden inför kommande förkylningssäsong den är klockren och fungerar även utmärkt på sår och kliande bett. Snabb leverans uppskattas också. Läs mer