Alla kategorier Webshop PH-Balans

PH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 270 kunder tycker om PH-Balans

• Gunnar N skrev om PH-Balans
    Nypon och nässelpulver, snabbt, smidigt och med en proffsig känsla👍 Läs mer
  • Jessika D skrev om PH-Balans
    Har bara superprodukter! Använder pH-kalk och björkaska för avkalkning, nyponpulver för leder mm, nässla för rening av bindväv, blåbärspulver för magen. Har även provat pH-te matsmältning vilket haft en positiv effekt!

Använder även deras björnbär och aroniapulver i gröt, fil och smoothies.

Jag tränar många hårda pass varje vecka vilket ger en väldigt mycket mjölksyra som ska ut ur kroppen och med hjälp av dessa produkter känner jag mig idag betydligt rörligare.

Är supernöjd med både produkter, leverans och kundtjänst! Läs mer
  • Karin A skrev om PH-Balans
    önskar att det vore lättare att få svar på frågor Läs mer
  • Susanne L skrev om PH-Balans
    Jag var ute efter att köpa ph stickor

Snabb leverans och problemfri beställning och betalning

Jag var ute efter större skala på ph stickorna så tyvärr upplevde inte just denna ph sticka det jag önskade, men det hade jag säkert fått fram om jag läst bättre.

Tack! Läs mer
  • Elisabet C skrev om PH-Balans
    Har i10 år använt mig av ph-balans produkter; kalk nässla nypon blåbär, linfröolja, tandpulver, utmärkta produkter och väldigt bra pris Läs mer
  • Aila R skrev om PH-Balans
    Hemsida i mobilformat suger! Default betalningsalternativ olämpligt, särskilt som sidan laddar om vid rabattkod. Den borde ligga före val av betalningen som ska göras aktivt, utan förval. Jag gillar deras affärsidé och produkter. Tyvärr är ofta varorna slut eftersom de inte verkar vilja ha ett lager. Eller så har de dålig framförhållning och köper inte in nya varor i tid.??? Korrekt bemötande men inte särskilt vänligt eller nära till en ursäkt. Läs mer
    2018-12-02 pH-balans svarar Aila R
    Hej, tack för att du skrivit, och vad tråkigt att du upplever så mycket negativt. Vad gäller webbsidan så är en ny på väg att utvecklas - vi vet att den befintliga lämnar mycket att önska - så här har vi full förståelse! Vad gäller våra lager så är de oftast fyllda. Det kan vara enstaka produkt som vi har svårt att få fram från våra leverantörer då det ofta kan vara mer säsongsbetonade varor. Väldigt tråkigt att du känner dig dåligt bemött - detta känner vi inte alls igen oss i, och beklagar din upplevelse. Hör gärna av igen så löser vi det.
  • Eyja K skrev om PH-Balans
    * Jag köpte lite av varje, bl.a lever te och multipulver.

* Detta gjorde jag online väldigt enkelt och smidigt.

* Varje gång jag har handlat hos PH Balans har det varit okomplicerad och snabb leverans så det förväntade jag mig denna gång också och så blev det också.

*Sammanfattningsvis kan jag säga att min upplevelse av att handla hos PH-Balans har enbart varit positiv, då kvittar det om jag har handlat online eller varit i kontakt med personalen. Toppen bra! Läs mer
  • Silvia G skrev om PH-Balans
    Bra bemötande. PH soda, svårt att bedöma, ingen reaktion.
    Probiotika hoppas jag mycket på. Läs mer
    2018-12-02 pH-balans svarar Silvia G
    Hej Silvia. Tack för att du skrivit här. Hör gärna av sig så kan vi gå igenom förlopp med pH-badsoda. Ha en fin dag!
  • Birgitta M skrev om PH-Balans
    Har varit kund under många år och alltid nöjd. Fint bemötande och fått svar på de flesta frågor jag haft kring hälsa och deras produkter. Läs mer
  • Kristina H skrev om PH-Balans
    Jag ger det till min hund, när jag började blev hennes päls bättre Läs mer
  • Gunilla E skrev om PH-Balans
    Köpt phkalk och ph matsmältningsthe på hälsokostaffär, även beställt via företaget, där jag fick ett trevligt bemötande. Jag har i över 30 år haft stora besvär med mina tarmar och försökt åtgärda det med alla medel som finns,men utan resultat. Men när jag provade phkalk förändrades mitt liv ! Magen gick som en klocka ! Tusen tack för det !! Magteet är milt och jättebra, man kan ta det regelbundet utan att det har för stark verkan. Allt det här kan jag ärligt berätta utan att ha blivit " köpt " av någon. Läs mer
  • Bo R skrev om PH-Balans
    Bra produkter. Snabba leveranser. Läs mer
  • Emma L skrev om PH-Balans
    Service är toppen. Snabb och snygg paketering. Snabb leverans. Vettiga priser och fantastiska produkter. Läs mer
  • Marcus B skrev om PH-Balans
    Inga problem vid köp. Snabb leverans. Kan rekommendera. Läs mer
  • Britten P skrev om PH-Balans
    En liten beställlning av Väteperoxid

Väl bemött

Ordnade sig med en billigare frakt pga best smålek

Är sedan tidigare bekant med företaget alltid levererat perfekt

Mycket positivt företag med bra produkter och gott bemötande
    Tack Läs mer
  • Kristina C
    Kristina C skrev om PH-Balans
    vissa produkter svåra att använda ex nypon, för grovmalen.
    bra personal, löser problemen, trevliga. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om PH-Balans
    Bra bemötande och snabb leverans!

Utmärkt!

Med vänliga hälsningar Rolf Hansson Läs mer
  • Stefan G skrev om PH-Balans
    - Nypon- och blåbärspulver.
    - Har hanterat allt på egen hand via webben men upplever att det är såväl enkelt att beställa och betala. Även trevlig att få en liten gratisgåva med beställning som dessutom är användbar.
    - Förväntar mig bra kvalitet vilket jag upplever levereras tillsammans med snabb leverans. Läs mer
  • Cecilia S skrev om PH-Balans
    Hamnade hos PH-Balans efter att ha blivit rekommenderad att köpa väteperoxid därifrån. Hittade produkten och produktbeskrivning på hemsidan. Använde en direkt länkning ”Handla direkt” från hemsidan och flyttades över till webshoppen. Dessvärre visas där inte att det fanns olika storlekar på väteperoxid. Bara den minsta och också dyraste visas. Framgår inte i någon information på hemsidan eller i nedladdat informationsblad att produkten skulle finnas i olika storlekar. Tråkigt när jag efter att ha fått hem produkten ville kolla upp priser på andra produkter jag sett i medskickad broschyr och då upptäcker att jag gjort ett riktigt uselt köp. Hade köpt ett flertal 100 ml flaskor för att täcka upp en rekommenderad kur. Hittade nu en flaska med 220 ml till ett mycket lägre pris. Literpriset på den större förpackningen är nästan hälften av literpriset på den mindre. Också väldigt dåligt ur miljösynpunkt att köpa flera små flaskor när det finns större förpackningar. Förstår att denna länkning inte gjorts av butiken i syfte att luras men det är i alla fall tråkigt för mig som kund. Har skriftligen kontaktat butiken gällande detta men enda återkopplingen är att PH-Balans bett reco.se ta kontakt med mig för att lämna ett omdöme.
    I övrigt mycket bra produkt och väldigt snabb leverans. Minus som sagt att direktlänk ”Handla direkt” från hemsidan till webbutiken inte visar att det finns olika storlekar att tillgå utan endast det nästan dubbelt så dyra alternativet. Läs mer
    2018-11-03 pH-balans svarar Cecilia S
    Hej, vi har åtgärdat efter ditt förslag. Tack. En av ägarna till bolaget har varit i kontakt med dig nu också fick jag höra. :)
  • Andreas P skrev om PH-Balans
    Köpt ph kalk, nypon, blåbär och nässelpulver
    Jag blev bra bemött
    Minaörväntningar blev uppfyllda
    Min upplevelse från mitt köp på PH-Balans är bara goda.. Läs mer
  • Martina B
    Martina B skrev om PH-Balans
    Vänligt och snabbt svar vid kommunikation. Snabba leveranser och vettiga priser. Läs mer
  • Lisa R skrev om PH-Balans
    Köpt ph stickor som inte motsvarade förväntan. Färgskalans referensområde var dålig. Har inte lyckats få fram mitt Ph nån enda gång. Har skaffat en digital mätare istället.
    Köpte även ph kalk. Men kan inte ge nåt utlåtande om det än, då jaginte hållit på så länge.
    Men snabb leverans och välpackat. Läs mer
    2018-10-19 pH-balans svarar Lisa R
    Hej Lisa, vad tråkigt att höra. Vi har fått mycket positiv feedback just kring färgstämmigheten i stickorna. Ring oss gärna så reder vi ut avläsningsmetod.
  • niclas F skrev om PH-Balans
    Köpte stickor att mäta mitt pH värde med.
    Har använt 2 st fungerade som förväntar.
    Frakt mm funkade ok. Läs mer
  • Bo E skrev om PH-Balans
    Jag beställer Björk aska och kalk
    Jag har vid varje beställning talat över telefon.
    och måste säja fantastisk personal
    Förväntningarna vet jag inte ännu eftersom mina problem är långvariga och inte använt PH-balans produkter så länge.

vi sätter 10 av 10 poäng Läs mer
  • Stefan P skrev om PH-Balans
    Jättebra service o mycket trevligt bemötande Läs mer
    pH-balans, Grön Gåva gillar detta
  • André W
    André W skrev om PH-Balans
    Beställde div pulver. Fin hemsida. Snygga förpackningar. Personligt inpackat på proffsigt sätt. Snabb leverans. Förtroendeingivande så här långt Läs mer
    pH-balans, Grön Gåva gillar detta
  • Marianne M skrev om PH-Balans
    Blåbärspulver

Kontakt via hemsidan men det har fungerat problemfritt

Levt upp till mina förväntningar

Ger ett bra intryck och trycker inte på att det ska köpas utan skickar info då det inkommit produkter, vilket sker ett par gånger om året. Läs mer
  • Bengt E skrev om PH-Balans
    Har ett bra utbud, med stor bredd på sortimentet Läs mer
  • Anne H skrev om PH-Balans
    Snabbleverans. Välpackade varor. Väl utvalda produkter. Läs mer
  • Ulla K skrev om PH-Balans
    Ph kalk nässelpulver nyponpulver
    Som alltid under mina 25 år som kund alltid vänligt och tillmötesgående
    Alltid bra.
    Ph balans har gett mig och mina kunder balans i livet.
    Jag är 75 år Läs mer
    2018-09-27 pH-balans svarar Ulla K
    Tack för det stora förtroendet. Underbart att din hälsa blomstrar.
  • Josefin R skrev om PH-Balans
    Mycket bra service och hjälpte mig med speciella önskemål utan problem :) Läs mer
  • Maud G skrev om PH-Balans
    Nypon blåbär nässla kalk. Snabb leverans bra kundbemötande Läs mer
  • PATRIK N skrev om PH-Balans
    Äkta och naturligt, litar fullt ut på pH-balans produkter. Vill man leva ett hälsosammare liv fritt från kramper och sjukdomar så ska man äta naturliga råvaror som ej upphettats helst ekologiskt.
    Dock så finns det ett litet gissel med det där. Allt sämre odlingsmarker med Näringsfattiga jordar pga av konst gödsel och en selektiv odlings strategi har bidragit med att det som odlas idag innehåller allt mindre näring.

pH balans produkter fungerar därför som ett utmärkt komplement till den medvetne som redan inkluderar stora mängder färsk frukt och grönt i sin kost men som vill vara säker på att man får i sig tillräckligt med näringsrika vitaminer och mineraler varje dag.

Ta hand om dig där ute det är du värd! Läs mer
  • Magnus P skrev om PH-Balans
    Snabbt, enkelt och riktigt bra produkter. Läs mer
  • Lisa Z skrev om PH-Balans
    Supertrevligt bemötande. Köpte kalk och fick även med doseringsinformation. Läs mer
  • Britt E skrev om PH-Balans
    Inköp: teer och bärpulver
    Bra bemött av Sara Läs mer
  • Kent F skrev om PH-Balans
    Jag köpte "Baspaketet"
    Mycket nöjd
    Billigt Läs mer
    pH-balans gillar detta
  • lotte f skrev om PH-Balans
    Fine Produkter, men har ikke mottatt de enda Läs mer
  • Bosse J skrev om PH-Balans
    Nypon pulver, helt ok, förväntningarna blev till fullo uppfyllda.
    kommer med stor sannolikhet att handla av er även nästa gång. Läs mer
    2018-09-11 pH-balans svarar Bosse J
    Tack för förtroendet! Vårt nyponpulver är riktigt fint.
  • Carina F skrev om PH-Balans
    Köpte Ph-balanspaketet. Leveransen gick fort och smidigt. Produkterna verkar bra, effekter ser jag om ett par tre månader. Hittills är jag nöjd med företagets bemötande och upplevelsen av produkterna. Läs mer
  • Susanne R
    Susanne R skrev om PH-Balans
    har inte påbörjat min "behandling" än vill hitta en bra sallad att leva på under en tid Läs mer
    2018-09-11 pH-balans svarar Susanne R
    Låter bra! Om du har några frågor är du välkommen att ringa och prata med oss. Vi har mycket bred erfarenhet av både kost och den biokemiska biten. Lycka till!
  • Sigbrit B skrev om PH-Balans
    Köpte ett te,för njurar,som jag provat tidigare. Mycket bra.
    Beställde på nätet,så har inte haft någon personlig kontakt.
    Återkommer med all säkerhet,då det finns många intressanta produkter. Läs mer
    2018-09-11 pH-balans svarar Sigbrit B
    Tack Sigbrit! Ja våra terapeutiska teér är specialblandade av örtmästare och har en mycket hör verkningsgrad i kroppen. Finns förutom till njurar även för lever, matsmältning och luftvägar också.
  • Lena W skrev om PH-Balans
    Jag köpte ett multipulver. Beställde på deras hemsida och fick snabbt ordererkännande och snabb leverans. Mycket bra!! Läs mer
  • Madeleine S skrev om PH-Balans
    Är jättenöjd med snabb leverans av toppenprodukter! Läs mer
  • Gisela J
    Gisela J skrev om PH-Balans
    Tog personlig kontakt och den jag pratade med är mycket trevlig och tillmötesgående.
    Jag var ute efter att köpa PH-balans tandpulver som dessvärre kan vara svårt att få tag på ute i fysisk butik enligt min erfarenhet. Läs mer
  • Johan F skrev om PH-Balans
    Jag sökte efter väteperoxid och hittade det hos er. Sedan fick jag en snabb leverans. Läs mer
  • Kerstin A skrev om PH-Balans
    Snabb leverans, bra produkter!👍 Läs mer
  • Elisabet K skrev om PH-Balans
    Jag har köpt PH-balans startpaket efter som jag har problem med artros och fibromyalgi dvs smärtor i muskler och leder. Här tröttnat på traditionella mediciner som ändå inte gör nytta, har inte hunnit prova så många dagar men tror att naturliga produkter är det bästa för kroppen Läs mer
  • Jan-Erik R skrev om PH-Balans
    Fick upplysning om att detta var en produkt som skulle passa oss. Läs mer
  • Susanne Å skrev om PH-Balans
    Jag köpte väteperoxid. Jättenöjd med servicen. Läs mer