Alla kategorier Webshop PH-Balans

PH-Balans

Välkommen till pH-balans!

Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut massor av allergier och åkommor samt förbättra dina organ.

Våra växter är vilda så långt det är möjligt och vi strävar alltid efter att använda det som finns i vår egen natur. Besök vår hemsida för att läsa om våra produkter eller kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 301 kunder tycker om PH-Balans

• 2019-02-14

Linn’ea L skrev om PH-Balans
    Trots att jag är en återkommande kund så kan jag aldrig logga in med min privata e-postadress, då det står att den inte finns i systemet, fast den ska göra det. Försöker jag att skapa en ny profil så går det inte heller eftersom att det då står att adressen redan finns i systemet.

Så jag måste trots att jag har handlat hos er i över tio år alltid kalla mig för en ny kund. Jag vet inte om jag kan ha någon gammal e-postadress registrerad hos er som krockar med mina personuppgifter? Hälsningar från Linnéa Larsson Läs mer
  • 2019-02-13

Jan-Olof S skrev om PH-Balans
    Har köpt vätep. 3%.
    Alldeles för små förpackningar och därtill skyhögt pris!
    Det finns ju både 1 och 5 literförpackningar på marknaden, men inte hos er?
    Mvh/Janne Läs mer
    2019-02-13 pH-balans svarar Jan-Olof S
    Hej, vår skiljer sig lite då den är spädd med omvändosmosvatten. Vi vill ha den i dessa behändiga storlekar som passar till hemvård. :)
  • 2019-02-11

Tove V skrev om PH-Balans
    Köpt ph-stickor för test av balans, snabb leverans och tydlig information om produkten medföljde. Läs mer
  • 2019-02-07

Jennifer K skrev om PH-Balans
    Bra produkter och väldigt snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-06

Elisabeth J skrev om PH-Balans
    Köpte näringstillskott. Jag tycker att företaget verkar seriöst och har kunskap om olika produkter och användningssätt.
    Varorna kom snabbt och var till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-02

Inga-Britt H skrev om PH-Balans
    Jag köpte 1 kg Nyponpulver och 1 kg Kalk

Bemöttes på absolut bästa tänkbara sätt

Hade fått rekommendation av Ingrid i Gävle när vi var på samma SPA anläggning i Pärnu i Estland. Mina förväntningar var exakt vad hon informerat mig om.-högsta betyg.

Återkommer så snart det är dags för ny beställning Läs mer
  • Anna P

2019-01-30

Anna P skrev om PH-Balans
    Jag har köpt ph-kalk tidigare, köpte nu nyponpulver och ph tarmflora. Produkterna lever till 100% upp till mina förväntningar och hemsidan var enkel att bruka. Leveransen gick snabbt och smidigt. Så jag ger betyget utmärkt.

Mvh Anna Elisabeth Pahle Läs mer
  • Werf Anna-Karin B

2019-01-29

Werf Anna-Karin B skrev om PH-Balans
    PH-te, blev bemött bra. Är en återkommande nöjd kund Läs mer
  • 2019-01-24

Lena H skrev om PH-Balans
    Köpte Tandpulver och Väteperoxidspray. Min beställning blev missförstådd, och vid frågor om det har de vid all mejlkontakt svarat med mycket trevligt bemötande. Detta löste sig generöst av dem, då de bjöd på frakten.
    Om jag får önska något, så vore det trevligt om någon svarade då man ringer dem.
    Jag kan å det varmaste rekommendera PH Balans. Fina produkter i sortimentet och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-23

Jonas P skrev om PH-Balans
    Jag köpte Ph kalk. Har inte haft några problem med kontakten med företaget.
    Jag hade inga särskilda förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-23

Marina K skrev om PH-Balans
    Bra produkter och snabba leveranser! Läs mer
  • 2019-01-22

Gina F skrev om PH-Balans
    Nypon och Blåbärspulver. Mycket bra bemötande och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-01-22

Catrin N skrev om PH-Balans
    Ringde på torsdagen och registrerade mig som återförsäljare och fick samtidigt mycket bra information om de produkter jag hade frågor om. Gjorde en beställning och dagen efter levererades varorna till min butik. PH-Balans är ett medvetet och seriöst företag som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-01-21

Barbro A skrev om PH-Balans
    Köper ph-kalk, teer mm
    Bemötandet alltid trevligt Läs mer
  • 2019-01-21

Emelie J skrev om PH-Balans
    Super bra kommunikation med företaget, väldigt hjälpsamma och bra produkter. Läs mer
  • 2019-01-18

Stefan F skrev om PH-Balans
    Kalk Tandpulver mm. Klanderfritt bemötande. Har handlat hos Ph Balans förut, å med det i färskt minne så blir de ett naturligt val för mig. Läs mer
  • 2019-01-18

Gun H skrev om PH-Balans
    PH-kalk och paketet med olika produkter.
    Har bara mött företaget genom den text som finns på hemsidan.Känns som ett seriöst företag.
    Blev rekommenderad att prova detta.
    Kan inte utvärdera eftersom det bara gått några dagar sedan jag fick min beställning.
    Förväntningarna är höga och jag återkommer gärna om en månad eller två.Vi är tre stycken som ingår i "försöket" så det blir intressant att se utfallet. Läs mer
    2019-01-20 pH-balans svarar Gun H
    Låter som ett intressant projekt - keep us posted!
  • 2019-01-17

Kristofer K skrev om PH-Balans
    Behövde fakta om kornstorleken på kalkpulver.
    PH-Balans tog fram de uppgifter jag behövde snabbt och korrekt.
    Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2019-01-16

Annika E skrev om PH-Balans
    Jag köpte PH-Balans baspaket då jag vill göra min kropp basisk. Jag tycker PH-balans hade en bra och informativ hemsida. Produkterna kom snabbt efter de var beställda även då fick jag bra information i lådan om produkter och instruktioner hur jag ska göra. Jag har precis börjat ta produkterna som känns bra. Läs mer
  • 2019-01-15

Ingrid B skrev om PH-Balans
    Goda näringspulver. Trevligt bemötande. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-01-15

Karin J skrev om PH-Balans
    Varorna var över förväntan och kul att kunna ge respons. Läs mer
  • 2019-01-06

Jonna H skrev om PH-Balans
    Norrländskt blåbärspulver. Riktig snabb leverans, vänligt & snabbt bemötande vid frågor via epost. Uppskattar det rena bärpulvret! Läs mer
  • 2019-01-03

Ilse T skrev om PH-Balans
    Har sen länge köpt nyponpulver och nu börjat med blåbärspulver och har alltid blivit bemött på ett bra sätt.
    Leveransen fick jag i dag, kanske lite sent denna gång, men vet att det är mer problem just för helgerna. Läs mer
  • 2018-12-28

Ingrid P skrev om PH-Balans
    PH-kalk ,har arbetat med under minst 40 år. Bemötandet är helt perfekt.. Efertsom jag hade kontakt med grundaren Kurt Sandvik och jag arbetade innom hudvård visste jag hur viktigt det var med rätt PH-värde detta har jag sedermera utvecklat på högre nivå genom utbildning vid högskola och numera Lic.Mentaltränare där PH- värdet är ytterst viktigt, men även inom andra områden där PH-värdet är A och O för ett långt och friskt liv i kombination med andra behandlingar.
    . Läs mer
  • Bitte P

2018-12-26

Bitte P skrev om PH-Balans
    Jag har köpt väteperoxid. För att få hjälp med sår på mina händer. Läs mer
  • 2018-12-23

Lars-Erik L skrev om PH-Balans
    Bra produkter, enkelt och till rimlig kostnad! Läs mer
  • Ingemar L

2018-12-18

Ingemar L skrev om PH-Balans
    Kalk dinkelflingor blåbär och rödbeta.
    Allt fungerade felfritt. Saknade hel havre Läs mer
    2018-12-18 pH-balans svarar Ingemar L
    Hej, Tack för det! Men menar du att den var beställd men inte medskickad?! Isf - ring oss så kompenserar vi det pronto. Ha en härlig dag. 031-220044
  • 2018-12-17

Kent M skrev om PH-Balans
    Köpte PH Balans Kalk. Smidig beställning som levererades snabbt. Läs mer
  • Johan S

2018-12-12

Johan S skrev om PH-Balans
    Unikt naturhälsosamma produkter med snabb leverans och mycket god kundservice. Bli Frisk – Håll Dig Frisk.. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2018-12-12

Hans W skrev om PH-Balans
    Jag köper nyponpulver och nässelpulver och har gjort det i många många år. Tidigare brukade jag åka ut till Eriksberg och hämta, men de senaste gångerna har jag köpt via webbshopen. Det fungerar ännu bättre och jag slipper att passa in när det finns någon på plats i butiken. Läs mer
  • 2018-12-12

Birgit F skrev om PH-Balans
    Har varit kund förut men är nu ”ny” kund när det är dags att ”basa” mig igen.
    Köpte några basgörande produkter för min försurade kropp.
    Blir alltid bra bemött i telefon och får bra råd om vad jag behöver för produkter. Man blir inte pådyvlad massa onödiga saker.
    Lätta att betala (finns flera sätt)
    Varorna kommer snabbt!
    Supernöjd kund 😍 Läs mer
    2018-12-18 pH-balans svarar Birgit F
    Tack - och välkommen tillbaka! Ja basning behöver vi alla - önskar ett snabbt avsyrande! :)
  • 2018-12-04

Gunnar N skrev om PH-Balans
    Nypon och nässelpulver, snabbt, smidigt och med en proffsig känsla👍 Läs mer

Jessika D skrev om PH-Balans
    Har bara superprodukter! Använder pH-kalk och björkaska för avkalkning, nyponpulver för leder mm, nässla för rening av bindväv, blåbärspulver för magen. Har även provat pH-te matsmältning vilket haft en positiv effekt!

Använder även deras björnbär och aroniapulver i gröt, fil och smoothies.

Jag tränar många hårda pass varje vecka vilket ger en väldigt mycket mjölksyra som ska ut ur kroppen och med hjälp av dessa produkter känner jag mig idag betydligt rörligare.

Är supernöjd med både produkter, leverans och kundtjänst! Läs mer
    2018-12-18 pH-balans svarar Jessika D
    Tack vad roligt att du har fått goda resultat. Precis - många tänker inte på att varje kroppslig ansträngning (t.om en blinkning) genererar syra. Så alla som tränar är väldigt betjänta av avsyrning. Kämpa på och heja dig!

Karin A skrev om PH-Balans
    önskar att det vore lättare att få svar på frågor Läs mer
    2018-12-18 pH-balans svarar Karin A
    Hej, oj vad tråkigt att du känner så - har det varit svårt att nå oss eller få de svar du behöver? "alla" som jobbar här har många års erfarenhet av våra produkter, och ett brett kunnande. Kan du höra av dig igen så löser vi alla frågor? Maila direkt till marcus.schelin@phbalans.com.

Susanne L skrev om PH-Balans
    Jag var ute efter att köpa ph stickor

Snabb leverans och problemfri beställning och betalning

Jag var ute efter större skala på ph stickorna så tyvärr upplevde inte just denna ph sticka det jag önskade, men det hade jag säkert fått fram om jag läst bättre.

Tack! Läs mer

Elisabet C skrev om PH-Balans
    Har i10 år använt mig av ph-balans produkter; kalk nässla nypon blåbär, linfröolja, tandpulver, utmärkta produkter och väldigt bra pris Läs mer
  • 2018-11-29

Aila R skrev om PH-Balans
    Hemsida i mobilformat suger! Default betalningsalternativ olämpligt, särskilt som sidan laddar om vid rabattkod. Den borde ligga före val av betalningen som ska göras aktivt, utan förval. Jag gillar deras affärsidé och produkter. Tyvärr är ofta varorna slut eftersom de inte verkar vilja ha ett lager. Eller så har de dålig framförhållning och köper inte in nya varor i tid.??? Korrekt bemötande men inte särskilt vänligt eller nära till en ursäkt. Läs mer
    2018-12-02 pH-balans svarar Aila R
    Hej, tack för att du skrivit, och vad tråkigt att du upplever så mycket negativt. Vad gäller webbsidan så är en ny på väg att utvecklas - vi vet att den befintliga lämnar mycket att önska - så här har vi full förståelse! Vad gäller våra lager så är de oftast fyllda. Det kan vara enstaka produkt som vi har svårt att få fram från våra leverantörer då det ofta kan vara mer säsongsbetonade varor. Väldigt tråkigt att du känner dig dåligt bemött - detta känner vi inte alls igen oss i, och beklagar din upplevelse. Hör gärna av igen så löser vi det.

Eyja K skrev om PH-Balans
    * Jag köpte lite av varje, bl.a lever te och multipulver.

* Detta gjorde jag online väldigt enkelt och smidigt.

* Varje gång jag har handlat hos PH Balans har det varit okomplicerad och snabb leverans så det förväntade jag mig denna gång också och så blev det också.

*Sammanfattningsvis kan jag säga att min upplevelse av att handla hos PH-Balans har enbart varit positiv, då kvittar det om jag har handlat online eller varit i kontakt med personalen. Toppen bra! Läs mer

Silvia G skrev om PH-Balans
    Bra bemötande. PH soda, svårt att bedöma, ingen reaktion.
    Probiotika hoppas jag mycket på. Läs mer
    2018-12-02 pH-balans svarar Silvia G
    Hej Silvia. Tack för att du skrivit här. Hör gärna av sig så kan vi gå igenom förlopp med pH-badsoda. Ha en fin dag!

Birgitta M skrev om PH-Balans
    Har varit kund under många år och alltid nöjd. Fint bemötande och fått svar på de flesta frågor jag haft kring hälsa och deras produkter. Läs mer

Kristina H skrev om PH-Balans
    Jag ger det till min hund, när jag började blev hennes päls bättre Läs mer

Gunilla E skrev om PH-Balans
    Köpt phkalk och ph matsmältningsthe på hälsokostaffär, även beställt via företaget, där jag fick ett trevligt bemötande. Jag har i över 30 år haft stora besvär med mina tarmar och försökt åtgärda det med alla medel som finns,men utan resultat. Men när jag provade phkalk förändrades mitt liv ! Magen gick som en klocka ! Tusen tack för det !! Magteet är milt och jättebra, man kan ta det regelbundet utan att det har för stark verkan. Allt det här kan jag ärligt berätta utan att ha blivit " köpt " av någon. Läs mer

Bo R skrev om PH-Balans
    Bra produkter. Snabba leveranser. Läs mer

Emma L skrev om PH-Balans
    Service är toppen. Snabb och snygg paketering. Snabb leverans. Vettiga priser och fantastiska produkter. Läs mer
  • 2018-11-23

Marcus B skrev om PH-Balans
    Inga problem vid köp. Snabb leverans. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-11-14

Britten P skrev om PH-Balans
    En liten beställlning av Väteperoxid

Väl bemött

Ordnade sig med en billigare frakt pga best smålek

Är sedan tidigare bekant med företaget alltid levererat perfekt

Mycket positivt företag med bra produkter och gott bemötande
    Tack Läs mer
  • Kristina C

2018-11-08

Kristina C skrev om PH-Balans
    vissa produkter svåra att använda ex nypon, för grovmalen.
    bra personal, löser problemen, trevliga. Läs mer
  • Rolf H

2018-11-03

Rolf H skrev om PH-Balans
    Bra bemötande och snabb leverans!

Utmärkt!

Med vänliga hälsningar Rolf Hansson Läs mer
  • 2018-11-02

Stefan G skrev om PH-Balans
    - Nypon- och blåbärspulver.
    - Har hanterat allt på egen hand via webben men upplever att det är såväl enkelt att beställa och betala. Även trevlig att få en liten gratisgåva med beställning som dessutom är användbar.
    - Förväntar mig bra kvalitet vilket jag upplever levereras tillsammans med snabb leverans. Läs mer
  • 2018-10-28

Cecilia S skrev om PH-Balans
    Hamnade hos PH-Balans efter att ha blivit rekommenderad att köpa väteperoxid därifrån. Hittade produkten och produktbeskrivning på hemsidan. Använde en direkt länkning ”Handla direkt” från hemsidan och flyttades över till webshoppen. Dessvärre visas där inte att det fanns olika storlekar på väteperoxid. Bara den minsta och också dyraste visas. Framgår inte i någon information på hemsidan eller i nedladdat informationsblad att produkten skulle finnas i olika storlekar. Tråkigt när jag efter att ha fått hem produkten ville kolla upp priser på andra produkter jag sett i medskickad broschyr och då upptäcker att jag gjort ett riktigt uselt köp. Hade köpt ett flertal 100 ml flaskor för att täcka upp en rekommenderad kur. Hittade nu en flaska med 220 ml till ett mycket lägre pris. Literpriset på den större förpackningen är nästan hälften av literpriset på den mindre. Också väldigt dåligt ur miljösynpunkt att köpa flera små flaskor när det finns större förpackningar. Förstår att denna länkning inte gjorts av butiken i syfte att luras men det är i alla fall tråkigt för mig som kund. Har skriftligen kontaktat butiken gällande detta men enda återkopplingen är att PH-Balans bett reco.se ta kontakt med mig för att lämna ett omdöme.
    I övrigt mycket bra produkt och väldigt snabb leverans. Minus som sagt att direktlänk ”Handla direkt” från hemsidan till webbutiken inte visar att det finns olika storlekar att tillgå utan endast det nästan dubbelt så dyra alternativet. Läs mer
    2018-11-03 pH-balans svarar Cecilia S
    Hej, vi har åtgärdat efter ditt förslag. Tack. En av ägarna till bolaget har varit i kontakt med dig nu också fick jag höra. :)

Sörbo 19, 455 95 Hedekas