pH-Balans

pH-Balans

Välkommen till pH-balans! Här hos oss möter gammal kunskap modern biokemi. Vi är sedan 1989 experter på syra- och basbalans och driver en webbshop där du kan hitta mängder av naturläkemedel, näringstillskott och örter som balanserar din biokemi och ditt PH-värde. Genom att få en balans i kroppen kan du helt själv kan läka ut...

450 omdömen om pH-Balans

Björn S
Skrev om pH-Balans

Snabb leverans av nypon och rödbetspulver Men fri frakt borde de ha varit de flesta har köp för 500 kr fri frakt men inte åh Balans

Anders L
Skrev om pH-Balans

Har länge använt nyponpulver för hjälp med värkande fingerleder. Produkten ger mig god lindring av mina besvär. Inköp via pH-Balans besparar mig halva utgiften i jämförelse med inköp på hälsokostaffären.

Anders E
Skrev om pH-Balans

Köpte en dunder produkt som funkar klockrent

Elisabet F
Skrev om pH-Balans

Köpte ett mineralpulver. Beställde på Internet (kände till produkten sen tidigare) Snabb leverans!

Agnetha T
Skrev om pH-Balans

Köpet gjorts via ph-Balans hemsida - ingen personlig kontakt. Någon ny produkt och några som jag tidigare köpt via återförsäljare.

Annelie L
Skrev om pH-Balans

Köpte olika bärpulver. Blev bemött mycket väl och är nöjd med bra och snabb service samt snabb leverans.

Martin A
Skrev om pH-Balans

Köpte ett bas paket Känns jättebra och hela familjen testar det nu varje dag

Anna W
Skrev om pH-Balans

Jag köpte Väteperoxid 3% för desinfektionsmedel mm. Snabb service och leverans, fin informativ broschyr följde med!

Brittmarie J
Skrev om pH-Balans

Blir alltid bra bemött av företagets personal . Denna gången köpte jag pH-enzymer, Nu bara efter 2dagar känner jag en direkt Förbättring . Vilket gör mig glad och nöjd . PH - balans har produkter som man kan känna sig trygg med Brittmarie Johansson

Sayd S
Skrev om pH-Balans

Har bara använd basprogrammet i två dagar. Återkommer senare när jag har upplevt resultatet. So far so good Rekimmenderar det just nu till en sv mina vänner som är intresserad

Marie B
Skrev om pH-Balans

Jag har köpt 450 ml väteperoxid. Leveransen kom väldigt snabbt och är jättenöjd med produkten.

Johanna E
Skrev om pH-Balans

Jag köpte två pulverblandningar med kort datum. Fick det jättesnabbt. Fick med några pH-pappersremsor gratis. Kollade och hade pH 7,4 i min saliv.

Åsa W
Skrev om pH-Balans

Fantastiska produkter och en utmärkt webbshop. Har handlat med PH-balans i många år nu och ni gör mig aldrig besviken.

Berit A
Skrev om pH-Balans

Har använt olika produkter under flera år och alltid varit jättenöjd med allt jag köpt . Ringde och gjorde beställning och blev väldigt bra bemött . Mycket snabb leverans .

Sten L
Skrev om pH-Balans

Köpte lackmuspapper för PH-koll. Mycket bra bemötande. Alltihop var alldeles utmärkt

Elisabeth S
Skrev om pH-Balans

Köpte te, har bara druckit några koppar, hoppas att det fungerar. Köpt det online smidigt, har inte haft någon personlig kontakt med företaget.

Lisbeth P
Skrev om pH-Balans

Jag har beställt Nakenhavre, Tandpulver och örtte. Har varit företagskund länge, men har inte företaget längre, så jag är privat kund nu. Jag har alltid blivit väl bemött. Brukar vara snabb leverans, men nu är det snart 14 dagar sedan jag beställde. Men nu i coronatider är ju inget som det brukar vara.

Svar från pH-Balans

Hej! Vad roligt att du stannar som privatperson! Vi levererar som vanligt med Max en dags varsel - så något måste blivit fel - ring oss så löser vi detta.

Jenny K
Skrev om pH-Balans

Snabb kundservice och bra produkt. Äntligen en kalk-sort som min hund tål 👍🏻

Carin F
Skrev om pH-Balans

Väteperoxid & te Jättetrevligt bemötande av Sara & hennes kollegor på företaget i Hedekas.

Stina K
Skrev om pH-Balans

Köpte spray, trodde blåsor i munnen skulle försvinna men inget händer.

Svar från pH-Balans

Hej, var det väteperoxidspray du köpte? Den jobbar bra på orenheter, och patogener som virus ex. Ring oss gärna för Personlig vägledning för ditt specifika behov.

Maria H
Skrev om pH-Balans

Fantastiska helt naturliga varor o Sara ägaren som är otroligt kunnig i vad som gäller! Snabb leverans också! ♥️

Raija S
Skrev om pH-Balans

köpte kalk o nässla köpte via nätet alltid snabb leverans

Eva W
Skrev om pH-Balans

Jag tycker att frakten på 79 kr för en liten flaska är för hög. Dessutom utlovades hemleverans med dhl vilken uteblev, trots att jag var hemma fick jag åka och hämta på serviceställe. Synd med så dålig service, då ni har så bra produkter.

Svar från pH-Balans

Hej Ewa, så tråkigt att höra! Vi ger billigare frakt för mindre försändelser. Ibland finns fel inställningar i din profil hos leverantören vilket kan orsaka viss misskommunikation i det ledet. Vi strävar alltid efter smidiga lev från vår sida. Hör av dig telefonledes om du vill så nystar vi i vad som hänt och justerar fraktkostnaden för nästa leverans!

Tone W
Skrev om pH-Balans

Köpte ph-teststickor, kalk, väteperoxid och tandpulver. Snabb leverans.

Susanne O
Skrev om pH-Balans

Jag har inte kunnat börja än. Med kallet än. Ska börja imorgon

Monica A
Skrev om pH-Balans

Jag beställer av pH-balans för de har bra produkter av bästa kvalité, snabb leverans och god service. Jag känner mej trygg och min kropp älskar produkterna. Tack för att Ni finns.

Birgit N
Skrev om pH-Balans

Har köpt matsmältningste och pH tarmflora bland annat. Perfekt med leverans direkt hem i brevlådan, som jag gärna betalar för.

Hanna K

Köpt väteperoxid.Snabb leverans 🚚

Bengt M
Skrev om pH-Balans

Bas paketet. Vänligt, positivt, trevligt bemötande.

Svenja A
Skrev om pH-Balans

Snabbt och pålitligt. Uppskattad gratisgåva i paket

Stina H
Skrev om pH-Balans

Jättefin service vid personlig leverans av mina varor. Fick svar på en del frågor jag hade klurat på.

Iréne T
Skrev om pH-Balans

Jag köpte nässelpulver och enzymer. Lätt och enkelt att beställa, jag ville också ha det andra nässelpulvret som är lite grövre men det var slut tyvärr. Hoppas att det kommer in igen. Bra bemötande och varorna kom väldigt snabbt vilket är jättebra. Mvh Iréne

Sven K
Skrev om pH-Balans

Bra grejor, bra service och snabba leveranser.

Ursula H
Skrev om pH-Balans

Hej! Jag tycker att det är bra produkter och en otrolig snabb leverans. Vänligt bemötande också. Helt klart värda högsta betyg. M. V. H. Ursula Hauser

Håkan H
Skrev om pH-Balans

Jag köpte blåbärsextrakt. Bra kvalitet, lite dyrt men det kostar att ligga på topp.

Olof E
Skrev om pH-Balans

Snabb service, bra produkter. Super!

Klaus O
Skrev om pH-Balans

Jag har använd PH KALK och vissa av deras the. Med bra resultat.

Siwert R
Skrev om pH-Balans

Jag köpte pH-kalk 1 kg och pH-stickor lackmus. Mycket bra bemötande och snabba svar. Förväntade snabb leverans, vilket infriades.

Thomas B
Skrev om pH-Balans

Intressant urval produkter. Bra leverans.

Britt-inger H
Skrev om pH-Balans

Tandpulver + badsalt, produkter jag även tidigare beställt och är jättenöjd med. Snabbt och enkelt att beställa från onlineshopen samt snabb leverans. De gånger jag beställt har allt varit riktigt och fungerat så bra - nöjd kund!

Birgitta K
Skrev om pH-Balans

Jag känner bara stor tacksamhet för de fantastiska produkter som ni tar fram. PH-kalken har bidragit till min hälsa och därefter flera produkter.

Svar från pH-Balans

Tack - det var riktigt roligt att höra! Vi förmedlar naturens fantastiska gåvor.

Linda C
Skrev om pH-Balans

Har fått väldigt bra hjälp utav Sara, hon har varit engagerad och väldigt kunnig på området. Stor stjärna till henne!

Ingela O
Skrev om pH-Balans

Hej, när jag läste på sidan om Kalk, så lät allt så bra, men sen fick jag denna länk.. så då våga jag inte använda kalken jag köpte. Länken verkar trovärdig.. Håller nu bara på med teet o nässelpulvret istället. Service var väldigt snabb och vänligt. https://www.annahallen.se/bikarbonat-2/

Svar från pH-Balans

Hej Ingela. Vi har 30 års erfarenhet av kroppslig basgöring med just denna oorganiska kalk. Bikarbonat är ingenting vi förespråkar. pH-kalk är till stor del rent syre - därför fungerar det så snällt och bra i våra kroppar. Eftersom man inte ska ta den strax innan (eller efter) måltid har den ingen påverkan på matsmältningen och dess välbehövliga syror. Vi har tusentals testimonials från nöjda kunder vad gäller kalken - men inga negativa. :) Vad gäller björkaska är det bara som en kur där det verkligen behövs. Vi får inte...

Margareta N
Skrev om pH-Balans

Snabb leverans Tyvärr har jag inte hunnit börja med pH-kalken ännu - Så jag kan inte ge något omdöme Mvh🤗

Josephine F
Skrev om pH-Balans

Jag köper enzymer som jag upplever hjälper mig att kunna äta små mängder mejeriprodukter. Snabb leverans och en bra webbshop.

Dick L
Skrev om pH-Balans

Har flera gånger köpt nyponpulver. Snabb leverans, bra packat. Rekommenderas!

Åke F

Snabb leverans . Har inte hunnit att prova produkten

Bo N
Skrev om pH-Balans

mycket bra varor och bemötande

Ann-kristin W
Skrev om pH-Balans

Jag köpte nyponpulvret. Bra kvalitet och varan kom supersnabbt.

Ann-christin P

Fick min första träff med Kurt Sandvik 98/99. hemma hos honom på Hisingen. Har lyssnat på hans föredrag några gånger, Har Hans böcker och idag köper jag tsndpulvet, kalk, nässelpulver och gurkmeja. Är mycket nöjd.🌞🌞