Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Phone House AB

Phone House AB

Södra Förstadsgatan 2, 211 43 Malmö — Visa karta

The Phone House -Your phone, your way. Sveriges bredaste sortiment av mobiltelefoner och tillbehör. Telefonen som du vill ha med en operatör som passar dig. Handla direkt på nätet

Läs vad 3 kunder tycker om Phone House AB

• Inget I
    Inget I skrev om Phone House AB
    Kollade upp en telefon på deras hemsida och såg vad den kostade. Där presenterade de också om de hade den hemma i butik vilket de hade. När jag sedan kom till butiken ville de ha många hundralappar till för den. Det stod inget om detta på nätet.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Phone House AB
    En av de bättre butikerna i kedjan. Förr, innan jag ägde en iPhone, så köpte jag telefoner här nästan var fjärde månad. Tycker de tappat lite. Var inne med en vän och de föreslog något annat än en iPhone, det kändes underligt. Fast under alla år har jag varit nöjd. Läget är så centralt det bara går! :)
  • Anya L
    Anya L skrev om Phone House AB
    Phone house är en butik som, inte helt oväntat, tillhandahåller telefoner. Det kan låta ganska enkelt, men faktum är att Phone House har de allra flesta modeller man kan tänka sig finna eller leta efter, från Sony Ericsson, Nokia, Samsung, osv. De senaste telefonerna dyker snabbt upp i denna butik och man kan få dom för helt överkomliga priser. Personalen är också hjälpsam med att guida en till vilken telefon som passar just dina behov. Man kan även här få hjälp med vilket abonnemang man ska skriva upp sig på från oberoende(!) säljare som endast vill kundens bästa. Mycket bra service och bra utbud!

Södra Förstadsgatan 2, 211 43 Malmö