Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Phone House AB

Phone House AB

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Phone House AB:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 4 kunder tycker om Phone House AB

• Martin B
    Martin B skrev om Phone House AB
    SERVICE OCH BEMÖTANDE I VÄRLDSKLASS!!!
    Mäkta imponerad av grabbarna på Phone House Västermalmsgallerian.
    Deras tålamod och servicenivå är mycket hög :) Phone House ledning skall skatta sig lyckliga att ha
    Tor Stjernen som Platschef-Butiksansvarig på Västermalmsgallerian. Killen skulle lätt kunna utbilda er övriga personal om hur man bemöter kunderna. Jag har aldrig blivit så bra bemöt och fått så många bra råd i någon annan PH-butik. Jag har handlat massor av era fina produkter i flera år hos Tor och Co.
    Mycket nöjd stamkund MaXimus B.
  • Linda N
    Linda N skrev om Phone House AB
    Fick problem med telefonen, den hände sig ofta. Lämnade in den och de skulle se vad det var för fel på den. Tyvärr tog det så lång tid innan jag fick tillbaka den. Men de åtgärdade den utan att ställa till med besvär om det ingick i garantin eller ej.
  • Per P
    Per P skrev om Phone House AB
    Om man arbetar med telefoni bör man svara i telefonen. Frustrerande.

Finns någonting inte i sortimentet går det inte att beställas. Frustrerande.

Lämnat in min mobiltelefon tidigare på lagning och bemötts av trevlig personal och ganska snabb service. Det höjer betyget.
  • Johan E
    Johan E skrev om Phone House AB
    Var i kontakt med denna butik då min nya mobil till och från visar "sim inaktivt". Utan kvitto fick jag ett vänligt bemötande av butikschefen som var mycket tillmötesgående och gav mig hjälp på stående fot. Fick en lånemobil under tiden min var inlämnad och allt var över på ett par dar. Att mobilen fortfarande inte funkar är dock inte butikens fel =)

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm