Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PhoneHero.se PhoneHero Kungsholmen

PhoneHero Kungsholmen, sid 2

En del av PhoneHero.sephonehero.se

S:t Eriksgatan 28, 112 39 Stockholm — Visa karta

Vi lagar din telefon i butik medan du väntar! Eller varför inte beställa hem en PhoneHero och få problemet fixat snabbt och enkelt hemma?

I vår drop-in butik på Kungsholmen arbetar 7 servicetekniker som är riktigt bra på att laga både iPhone och iPad. Vi utför även mer avancerade reparationer som t.ex. kräver lödning inuti enheten. Skickar du din telefon på posten till oss på iPhonereparation.se är det här den hamnar och vi ger dig snabbast möjliga service.

Vi erbjuder kostnadsfri felsökning och 90 dagars garanti på alla reparationer!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om PhoneHero Kungsholmen

• 2016-05-18

Anna-karin R skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Snabb hjälp och blir alltid nöjd med resultatet. Bättre service här än på Odengatan. Läs mer
  • 2016-05-17

Tomas B skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Lagningen fick reklameras efter några dagar men servicen var utmärkt Läs mer
  • 2016-05-17

Verifierad kundrelation
    Erik E skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Jag känner mig lurad. Jag blev informerad om att skärmbyte skulle ske till 15% rabatt pga tidigare byte samt att de skulle bjuda på en plastfilm. När jag kom hem visade sig att samma glas satt kvar, som de bara tryckt till, till en ringa kostnad på 900kr. Mycket fult gjort, jag rekommenderar ingen att gå dit. Läs mer
    2016-05-17 PhoneHero.se svarar Erik E
    Hej,

jag har kollat i din serviceorder och det ser ut som att vi har bytt både skärmen och skyddsplasten på din telefon. Om detta inte är gjort så har vi verkligen gjort ett misstag! Det är absolut inte vår avsikt att lura dig. Har du möjlighet att komma förbi oss igen så får vi titta på den och byta skärmen och skyddsplasten direkt! Om det inte funkar för dig så får du gärna ringa direkt till mig på 08 512 588 95 så kan vi försöka hitta en lösning på detta /Patrik Sandgren

Lena H skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Snabb och bra sevice, inget att klaga på! Läs mer

Nicklas B skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Trevliga, serviceminded och lagade min telefon. Läs mer

Leif B skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Serviceinriktade. Tyvärr lyckades de inte laga telefonen. Läs mer

Christina W skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Bra service, kunniga. Rekommenderas Läs mer

Joakim B skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Fick ett professionellt bemötande.
    Nackdelen var att telefonen inte gick att laga, dock var det kostnadsfritt. Läs mer

Daniel N skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Snabb bra service utan konstigheter Läs mer

Jenny F skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Funkade inte alls. Fick nytt defekt glas.
    När jag skulle reklamera var alla glas slut Läs mer

Daniel S skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Snabbt å bra service. Att rekommendera starkt Läs mer
  • Therese R

2016-05-16

Therese R skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Trevlig, informativ och kundorienterad personal. Utmärkt lagade iPads. Rekommenderas! Läs mer
  • 2016-03-15

Kristoffer S skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Lämnade in telefonen för batteri-byte och limning av skärm, fick tillbaka en telefon med ej fungerade Wifi och dåligt mikrofonljud. Telefonen lämnades in en andra gång för åtgärd, och enligt deras egen utsago så var det en nybörjare som jobbade med telefonen och att orsaken till problemet är fuktproblem i telefonen, som har funnits där hela tiden. Konstigt nog så nämndes inga fuktproblem första gången telefonen lämnades in. Aldrig mer ihponereparation.se, som inte är auktoriserade av apple. Läs mer
  • 2015-12-03

Lovisa skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Kom med en mobil som hade fått allvarliga fel från en reperation från Iphonereperation Odengatan. Mycket professionell, kompetent och serviceinriktad personal! De hjälpte mig att byta kretskort, fick kompensation för Odengatans orsakade fel och de hjälpte mig att förflytta innehållet från min gamla mobil till den nya, vilket inte var deras ansvar egentligen! Läs mer
  • 2015-08-19

Anders L skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Bra pris. Snabb service. När man kommer vid lunch, som jag gjort minst 10 gånger, får man vänta. Alla kommer vid lunch. Har genom jobbet lämnat in många (MÅNGA) telefoner och jag har aldrig blivit besviken. Läs mer
  • 2015-08-18

Peo S skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Trevligt bemötande. Klara besked om kostnader samt ett proffsigt jobb i övrigt. Mycket nöjd Läs mer
  • 2015-08-18

Erik H skrev om PhoneHero Kungsholmen
    Snabb service, utmärkt att kunna komma kl 9 på morgonen och ha telefonen fixad en halvtimme senare! Läs mer

S:t Eriksgatan 28, 112 39 Stockholm