Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län Sundbyberg PhoneHero.se PhoneHero Sundbyberg

PhoneHero Sundbyberg

En del av PhoneHero.sephonehero.se

Sundbybergs torg 1, 172 67 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till PhoneHero i Sundbyberg!

Hos oss kan du få hjälp med att laga din iPhone, fixa glaset på din iPad eller göra en felsökning om du helt enkelt inte vet vad problemet är. Vi har som mål att alltid ge dig servicen du behöver på snabbast möjliga tid och till bästa möjliga pris och kvalitet. Därför har vi generösa öppettider och alltid 90 dagars garanti på varje jobb.

Behöver du iPhonetillbehör, skal eller fodral? Passa på att ta en titt i vår butik medan vi fixar det tekniska. Här hittar du det mesta för din telefon eller surfplatta.
Öppet just nu

Jessica A skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Bytte av ett batteri i mobilen. Snabbt och smidigt. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2017-11-23

Tove H skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Klockrent bemötande av en duktig, trevlig Nicklas! Har absolut inget att klaga på. Bra jobbat, jag rekommenderar er för andra och kommer självklart tillbaka! Läs mer
  • 2017-11-21

Eric D skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Excellent service from both the guys in the Sundbyberg shop Läs mer
  • 2017-11-21

Jan P skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Bra, vänligt bemötande. Snabbt avklarat. Läs mer
  • 2017-10-19

Anders A skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Bra bemötande i butiken först, dålig kontakt när telefonen var inne på reparation. Fick till slut ringa själv o då sa dom att det inte gick att laga utan förklaring/förslag på hur vi går vidare.. jobba på att se till att hela resan från början till slut funkar bra så kan det bli ok! Utan det bra första bemötandet skulle det va en 1:a.. Läs mer
  • Catharina T

2017-10-19

Catharina T skrev om PhoneHero Sundbyberg
    Behövde hjälp med min trasiga (fuktskadade) IPhone.
    Fick många tips direkt och råd om vad som kunde göras.
    Bra och engagerad service!

Kan rekommendera Phone Hero starkt, även om det senare visade sig att just min IPhone var bortom all räddning...😟😞 - men felsökningen bjöd de på i alla fall!👍 Läs mer

Sundbybergs torg 1, 172 67 Sundbyberg