Alla kategorier Mobilreparation Örebro Ljusnarsberg PhoneHero.se PhoneHero Uppsala

PhoneHero Uppsala

En del av PhoneHero.sephonehero.se

Drottninggatan 8, 753 10 Uppsala — Visa karta

Välkommen till oss på PhoneHero i Uppsala!

Behöver du laga din iPhone eller iPad? Har skärmen spruckit eller vet du kanske inte vad felet är och vill göra en felsökning? Vårt mål är att på snabbast möjliga tid ge dig bästa möjliga hjälp med din smartphone eller surfplatta. Medan du väntar får du gärna kolla in vårt utbud av iPhone- och iPadtillbehör och mobilfodral eller uträtta något annat ärende på stan.

Hos oss får du alltid 90 dagars garanti på jobbet. Det beror på att vi alltid vill ha nöjda kunder här i butiken.

Läs vad 15 kunder tycker om PhoneHero Uppsala

• Tom H
    Tom H skrev om PhoneHero Uppsala
    Varmt rekommenderade!! Sköna lirare med hög arbetsmoral, jobbet klart på mindre än en timme. +++ Läs mer
  • Fanny H skrev om PhoneHero Uppsala
    Skärmbyte som gick bra och avklarades på ca 1 timme.
    Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Gustav B skrev om PhoneHero Uppsala
    Jag fick min skärm till min mobil fixad hos phonehero och är väldigt nöjd med resultatet. Riktigt trevlig personal som kunde servicehantering på ett strålande sätt. Skulle gladeligen gå tillbaka om mobilen skulle spricka igen. Läs mer
  • Richard O skrev om PhoneHero Uppsala
    Kanonbra bemötande från början till slut! Läs mer
  • Bo W skrev om PhoneHero Uppsala
    Snabb service och trevlig personal!
    Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Karl M skrev om PhoneHero Uppsala
    Så nöjd, mobilen fungerar perfekt efter batteri- och skärmbytet. Reparatören var trevlig, bra pris med studentrabatt och dessutom centralt läge i stan! Läs mer
  • Mia W skrev om PhoneHero Uppsala
    Kom in med Iphone med krossat glas. Dagen innan stängde mobilen ned. Fick hjälp med feksök, men gick inget att göra. Läs mer
  • Heléne H skrev om PhoneHero Uppsala
    Fick ett mycket trevligt bemötande när jag behövde byta skärm på min IPhone 6.
    Snabbt, smidigt och prisvärt. Läs mer
  • Martina Ö skrev om PhoneHero Uppsala
    Sjukt trevlig personal och servicen va perfekt. Super nöjd! Läs mer
  • Beatrice A skrev om PhoneHero Uppsala
    Mycket bra service när jag bytte batteri i min iPhone trots att högtalaren slutade fungera - men det löste de på en gång. Har även bytt skärm hos dem med deras hembesökstjänst. Mycket smidigt och prisvärt Läs mer
  • Magdalena S skrev om PhoneHero Uppsala
    Superbra & trevligt bemötande av killen som jobbade där, men efter skörmbytet fick vi skicka min iPhone SE ner till Malmö på grund av att någon koppling (på moderkortet troligen) slutat fungera i samband med lagningen. Så nu väntar jag på att få tillbaka min mobil från lagning - en lagning som i själva verket bara skulle vara ett skärmbyte.. Så hela upplevelsen kunde ha varit smidigare. Men ger högt betyg tack vare trevligt bemötande. Läs mer
  • Björn J skrev om PhoneHero Uppsala
    Fick vänta till nästa dag, gott bemötande och snabbt och väl utfört byte av glas tilI Iphone mini samt adaptering av härdat skyddsglas. Läs mer
  • Mats F skrev om PhoneHero Uppsala
    Bra bemötande, lite otur med arbetet men det blev bra tillslut och jag är mycket nöjd 😊 Läs mer
  • Malin Å skrev om PhoneHero Uppsala
    Bra bemötande, trevlig och förtroendeingivande. Lagat 3 mobiler, snabbt och bra gjort! Ringde när det behövde lagas för mer pengar, bra!
    Trevligt med rabatt förstås. Läs mer
  • Niklas S skrev om PhoneHero Uppsala
    Supertrevligt bemötande. kändes ärlig då han enbart gjorde en gratis felsökning, försökte inte få mig att göra någon dyr reparation då det var osäkert om det skulle hjälpa. Läs mer

Drottninggatan 8, 753 10 Uppsala