Alla kategorier Webshop Pickedout.se

Pickedout.se

Välkommen till Picked Out!

I vår webshop finner du ett brett, men noga utvalt, sortiment av accessoarer och inredningsdetaljer för dig och ditt hem. Vi strävar efter att alltid erbjuda det senaste inom inredningsdesign på allt från möbler och textilier till ljuslyktor och dekorationer.

Hos oss handlar du säkert med Klarna, Swish eller PayPal och vi har normal leveranstid på 1-5 dagar i hela Sverige, Danmark, Norge och Finland.

Vi säljer även presentkort på flera olika belopp och erbjuder det vi kallar för Picked Out Concept för salonger. Ett koncept där våra produkter på ett enkelt sätt presenteras och säljs i salongen för att öka merförsäljningen.

Läs vad 159 kunder tycker om Pickedout.se

• Ann S skrev om Pickedout.se
    Jag har betalat vaorna o inte fått hem dem👎🏻 Läs mer
    2018-11-15 Maja W svarar Ann S
    Hej Ann. Det är givetvis något som hänt med din order på vägen, för att vi ska kunna hjälpa dig så måste du kontakta oss. Vi finns på telefon 021-50006 på
    Mailen info@pickedout.se eller i chatten i webshopen . Hör av dig!
  • Susanna A skrev om Pickedout.se
    Köpte en svart kruka.
    Snabb leverans och trevlig hälsning i paketet! Läs mer
  • Rebecka S skrev om Pickedout.se
    Köpte en Smoky spegel (80cm)
    Leveransen blev något försenad pga. renovering utanför butiken, så lastbilen kunde inte komma fram.
    Jag hade inte bråttom att få spegeln men blev ändå positivt överraskad när någon på bolaget ringde upp mig för att stämma av läget, samt informera om varför leveransen var försenad. - Mycket bra, överträffade mina förväntningar helt och hållet.

Vad gäller produkten så var spegeln riktigt snygg och överträffade mina förväntningar.

Rekommenderar bolaget väldigt mycket, dels pga. fina varor men också då personalen levererade högklassig service. Läs mer
  • Sofia J skrev om Pickedout.se
    Perfekt både i kundservice och leverans! Läs mer
  • Rebecka L skrev om Pickedout.se
    Jag köpte fyra matstolar där den ena var lite skadad, fick superbra och snabb hjälp utav Maja. Över förväntan faktiskt. Läs mer
  • Petra L skrev om Pickedout.se
    Jag tycker stt hemsidsn erbjuder många fina produkter och köpte 3 canvas tavlor. Blev besviken när leveransen kom då bilderna var ihoprullade och utan träram. Läs mer
  • Anna K skrev om Pickedout.se
    Jag köpte ett par ljusstakar som vid leverans visade det sig att de skickat fel ljusstakar. Trots helg fick jag svar på mail och att de skickat nya ljusstakar som snabbt levererades. Jag är mycket nöjd både med varorna och servicen. Läs mer
  • Julia D skrev om Pickedout.se
    Beställde en lampa som inte var alls som det såg ut på hemsidan Läs mer
    2018-10-03 Maja W svarar Julia D
    Hej Julia. Vi har fått en ursäkt från leverantören som ändrat designen på lampan utan att meddela oss, och jag ber om ursäkt till dig (igen) . Vi löste detta med dig & stod för returfrakten tillbaka till oss om jag inte missminner mig. Du får gärna höra av dig om du har några ytterligare frågor angående detta. Vi hjälper dig.

• Jonathan S skrev om Pickedout.se
    Bra och snabb leverans samt service. Läs mer
  • Anna-Lena H
    Anna-Lena H skrev om Pickedout.se
    Fakturan har kommit till Klarna och denna enkät har kommit men varorna jag beställde har jag inte sett röken av. De där 1-4 arbetsdagarna i leveranstid är 7 hittills. Läs mer
    2018-10-01 Maja W svarar Anna-Lena H
    Hej Anna-Lena. Om du inte fått dina varor på så många dagar så är det ju uppenbart att något är fel, om du kontaktar oss så hjälper vi dig direkt.
    Vi nås enkelt via telefon & Mail.

• Olivia T skrev om Pickedout.se
    Hej!

Vad bra att detta kom för tänkte ändå skriva till er angående leverans av våra sammetsstolar.

Servicen var verkligen helt fantastiskt över mail då jag fick svar snabbt och även skickat färgprover till mig. Har precis flyttat och beställt möbler från alla andra stora företag men ni slog de med milslängder.

Däremot ville jag skriva till er för att tipsa er om leveransen. Var så tråkigt att få ett sådant dåligt avslut när det är en tredje part och inte ert fel. Vi beställde leverans mellan 11-15. Problemet var att leveransen stod på mitt nr men skulle sitta i möte hela dagen så vi ringde till DHL för att ändra nr. Där fick vi talat om för oss att chauffören inte skulle ringa utan bara skulle ställa stolarna utanför vår trappuppgång. Spöregnade hela dagen så blev ganska orolig att de bara skulle ställas där så sambon fick springa upp och ner under Hela dagen för att kolla.

Dessutom kom aldrig leveransen innan 15 utan 16 pga att de haft mycket. Förstår att det är svårt att förutspå men min sambo hade också medvetet stannat hemma hela dagen för detta så lite irriterande att vara fast och sen också behöva springa upp och ner.

Måste bara tillägga att vi älskade stolarna, servicen men ville bara tipsa så detta sista moment inte förstår för någon annan. Inte ert fel ju :)

Ha en underbar vecka!

/ Olivia Törner Läs mer
    2018-10-03 Maja W svarar Olivia T
    Hej Olivia, tack för informationen, jag har skickat detta omdöme vidare till DHL för att påpeka bristen.
    Tack för att du hjälper oss bli bättre, kul att du är nöjd med ditt köp! =)

• Dan A skrev om Pickedout.se
    Snabb frakt och bra kvalitét på varan. Läs mer
  • Kristine G skrev om Pickedout.se
    Jeg bestilte en lampe for lenge siden som jeg ikke har mottatt enda. Läs mer
    2018-09-28 Maja W svarar Kristine G
    Hej Kristine . Du har beställt en lampa som har vecka 42 som leveransdatum, denna info finns både i artikelns beskrivning samt i din orderbekräftelse.
    Du har gjort en förhandsbokning.
    Om du har några frågor så får du jätte gärna kontakta oss så kan vi hjälpa dig!

• Josefin N skrev om Pickedout.se
    Köpte ljusstakar som var superfina och leveransen gick snabbt! Läs mer
  • Sara T skrev om Pickedout.se
    Jag var nöjd med allt, lätt att hitta på hemsidan, leveransen, paketeringen. Enda tills att jag såg att det var repa i en av mina speglar och kontaktade kundtjänst och fortfarande inte fått svar. Det tycker jag är synd att man struntar i kunderna efter att dem har fått sina varor. Jag älskar inredning och byter oftast hos mig och hjälper även mina nära att hitta nya saker. Jag önskar att jag ska få bättre service... Läs mer
    2018-09-23 Maja W svarar Sara T
    Hej Sara. Vi svarar alltid inom 24 timmar på vår Mail, det är vår policy. Om du inte fått svar så har vi inte fått ditt mail, eller så har inte du fått vårt svar. Hör genast av dig igen så hjälper vi dig omgående. Vi struntar aldrig i våra kunder, varken före eller efter leverans. Det går också jätte bra att ringa oss.
  • Sebastian b skrev om Pickedout.se
    Så himla bra service!
    Svarade snabbt på frågor.
    Snabb och bra leverans. Läs mer
  • Linda A skrev om Pickedout.se
    Snabb leverans och trevligt bemötande. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Fanny G
    Fanny G skrev om Pickedout.se
    Jag beställde en spegel för drygt 2 veckor sedan. Förväntade mig snabb leverans som företaget utlovat via hemsidan. Dock så hade de fått fel i lev på speglarna från leverantören vilket gör att jag måste vänta fram tills okt på min order. Tråkigt MEN stor eloge till företaget som skickar ut mail personligen till kunder med informationen där de också ber om ursäkt. Kändes genuint. 4/5 i betyg. Varför det inte blir en femma är för att jag inte mottagit leveransen ännu och kan därför inte bedöma själva produkten. Läs mer
  • AnnCatrin Kia N
    AnnCatrin Kia N skrev om Pickedout.se
    Köpte väggsljusstakar. Jättesnygga och motsvarade mina förväntningar.Hade problem vid beställningen med att det inte gick att välja fraktsätt, kontaktade företaget och det hela löstes på 5 minuter. Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande. Kommer definitivt att återkomma. Läs mer
  • Johan S skrev om Pickedout.se
    Köpte två speglar. Fick efter ett par dagar ett mejl om att dessa ej fanns i lager. Jag fick då vänta ytterligare en vecka och fick mejla och fråga om uppdatering om min order. Kundtjänst svarade att de inte visste och bad om att få återkomma. Bortsett från sen leverans så är jag nöjd med speglarna. Läs mer
  • Alexandra K skrev om Pickedout.se
    Ljusstakar och tidningsställ. Mycket nöjd, smidigt och snabb leverans. Läs mer
  • maria A skrev om Pickedout.se
    Allt var bra förutom att dom glömde skicka några av mina ramar som jag beställt, fick bara 3 av 6 st men jag mejlade och dom svarade snabbt att dom skulle skicka det så fort som möjligt Läs mer
  • Cecilia S skrev om Pickedout.se
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal! Snabb leverans och varor som motsvarade förväntningarna
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Adrienne N skrev om Pickedout.se
    Lätt att navigera runt på hemsidan. Tycker om deras produkter. Läs mer
  • Malin Å skrev om Pickedout.se
    Super snabb leverans! Beställde sent onsdag kväll och fick min leverans på fredagen, mkt bra! Läs mer
  • Anna I skrev om Pickedout.se
    Snabb leverans bra betal alternativ med klarna Läs mer
  • Tina L skrev om Pickedout.se
    Jättebra kundservice! Snabb leverans Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Pickedout.se
    Första gången som jag har beställt av Pickedout.se. Det var även första gången det har strulat med leveransen, vilket vad DHL och inte Pickedout.se. Pickedout.se gav snabb återkoppling, svar och uppdatering av nervös kund som kände sig osäker om paket skulle försvinna etc. Allt slutade riktigt bra, och väldigt nöjd med produkterna! Läs mer
  • Johanna B skrev om Pickedout.se
    Köpte en spegel som dhl inte kunde leverera utan att den var trasig men med en toppen service så fick jag en ny omgående och den var tack och lov hel! Läs mer
  • Lena E skrev om Pickedout.se
    Företaget och hemsidan var bra. Men jag har inte fått varorna än. Snabbare leverans tack 😊 Läs mer
    2018-07-10 Maja W svarar Lena E
    Hej Lena, tack för att du hjälper oss bli bättre . Om din leverans uteblivit måste du kontakta oss så att vi kan hjälpa dig! Maila eller ring så ser vi över det omgående.
    Info@pickedout.se tel: 0736877898

• Erika P skrev om Pickedout.se
    Prisvärt. Tyvärr var lampan lite skavd i färgen och saknade en tass undertill, men överlag bra. Läs mer
    2018-07-10 Maja W svarar Erika P
    Hej Erika. Tack för att du hjälper oss bli bättre. Om lampan var i dåligt skick vid leverans så kontakta oss gärna med bilder på detta till info@pickedout.se så kompenserar vi dig för defekten.

• Charlotte M skrev om Pickedout.se
    Jättefina speglar! Snabb leverans! Läs mer
  • Carina F skrev om Pickedout.se
    Köpte en spegel. Mailade, första gången fick jag svar bums. Nästa fråga fick jag vänta längre. Men de löste problemet direkt & jag fick snabb leverans. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Marie H skrev om Pickedout.se
    Smidigt att kunna hämta upp varorna. Snabb leverans och superbra service Läs mer
  • Maria S skrev om Pickedout.se
    Fantastisk service, bra med aviseringar ang vart paketet är. Läs mer
  • Malin D skrev om Pickedout.se
    Köpte en bokstavstavla och är väldigt nöjd med den. Snabb leverans också. Läs mer
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Pickedout.se
    Superfin service och sååå fina saker. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Petra M skrev om Pickedout.se
    Serviceminded. Svarar snabbt på Mail Läs mer
  • Heidi L skrev om Pickedout.se
    Snabb återkoppling och info om när varan fanns i lager. Läs mer
  • Linnéa K skrev om Pickedout.se
    Alltid så bra service och snabb leverans! Pickedout har något för alla! Så nöjd. Läs mer
  • Siri N skrev om Pickedout.se
    Köpte en leopardvas, superfin och snabb frakt. Det enda jag önskar är att man hade fått se hur litet ''hålet'' är. Jag trodde att det var en kruka och inte en vas... Läs mer
  • Mikael J skrev om Pickedout.se
    God service. Tog snabbt tag i vår reklamation inom 2 dagar hade vi en ny kruka. Läs mer
  • Alexandra L skrev om Pickedout.se
    Mycket nöjd. Snabba leveranser och superbra kundtjänst. Läs mer
  • Sofia Ö skrev om Pickedout.se
    Superfina produkter av bra kvalité! Snabb leverans Läs mer
  • Izabell S skrev om Pickedout.se
    Trevlig sida med bra utbud och bra priser! Bra att man även kan hämta i butik om man bor nära! Läs mer
  • Merit X skrev om Pickedout.se
    Super nöjd med två speglar jag köpte! Snabb och smidig leverans. Läs mer
  • Wendela S skrev om Pickedout.se
    Blandade inredningsprylar. Snabb och smidig leverans och bra paketerat. Riktigt bra och kommer handla igen. Läs mer
  • Ellen N skrev om Pickedout.se
    jag beställde 2 varor men fick bara 1 Läs mer
    2018-04-03 Maja W svarar Ellen N
    Hej Ellen, varför har du inte hört av dig till oss så att vi kan rätta till det? Kundtjänstens telefontider samt vår mailadress finns på hemsidan.
  • Hanna K skrev om Pickedout.se
    Jag fyndade kuddar till soffan (på rea!!) och blev toknöjd! Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Pickedout.se