Picky Living

Picky Living

pickyliving.se
  • BadgeSixYears
4.3

Kul att du hittade till oss på Picky Living! Vår vision är att göra det enklare och billigare för dig när du vill förverkliga dina inredningsdrömmar. Med våra specialluckor till IKEAs stommar kan du välja vilken färg, vilket mått och vilket grepp som just du vill ha på både skåpluckor och garderobsdörrar. Vår webbshop gör...

378 omdömen om Picky Living

Anna-Lena P
Skrev om Picky Living

Proffsiga råd, snygga luckor, bra kvalitet. Hantverkarna som är kopplade till företaget, Felicia bygger är suveräna. Så många smarta råd vid vår totalrenovering som vi fick av vår allfixare, den supertrevlige Krystof. Vi köpte bänkskiva på annat håll då Pickys priser var högre.

Erik Jesper C
Skrev om Picky Living

Mycket proffesionella och ett bra bemötande. Speciellt märktes de att de hade erfarenhet när det handlade om att diskutera täcksidor osv. Vi är mycket nöjda med köket!

Jenny A
Skrev om Picky Living

Fantastiskt rakt igenom! Mysig butik, trevlig och tillmötesgående personal. Vi är supernöjda med vårt nya kök och de köksluckor vi köpte av Picky Living. När det strulade med några luckor pga oerfaren hantverkare, skyndades ersättningsleveransen på. Gedigen kvalitet på luckorna. Rekommenderar varmt Picky Living!

Svar från Picky Living

Hej Jenny! Jag har svårt att se hur vi skulle kunna få ett mer positivt omdöme 😉 Det gläder oss enormt att du är så nöjd med ditt köp 🫶 Med vänlig hälsning - Henrik

Adrian B
Skrev om Picky Living

Duktiga noggranna lyhörda väldigt nöjd med resultatet. Ida var väldigt proffsigt

Svar från Picky Living

Hej Adrian! Roligt att du är så nöjd med din köpupplevelse från oss. Jag ska framföra din feedback till Ida som kommer bli väldigt 😃. Stort tack för att du tog dig tid att skriva här. Med vänlig hälsning - Henrik

Alexander P
Skrev om Picky Living

Otroligt bra service i butiken i Stockholm. Med från start till leverens trots flera ändringar innan vi kom fram till rätt kök. Rekommenderas varmt

Svar från Picky Living

Hej Alexander! Väldigt snällt av dig att ge oss din feedback och att du rekommenderar andra att anlita oss. 🙏 Med vänlig hälsning - Henrik

Åsa S
Skrev om Picky Living

Enkelt att beställa och bra möte där vi gick igenom beställningen så att allt blev rätt. Trevligt bemötande. Fina luckor blev det också.

Svar från Picky Living

Hej Åsa! Vi blir så glada över att få ännu ett omdöme på hösta nivå. Stort tack för att du delger våra blivande kunder din positiva upplevelse. Med vänlig hälsning - Henrik

Tomas S
Skrev om Picky Living

Mycket bra service och snabbhet i alla svar. Gedigen kvalitet och kunskap om produkterna som de säljer. Sjukt nöjd!

Svar från Picky Living

Hej Tomas! Service, kvalité och kunskap är det viktigaste för Picky Living och det vi arbetar hårt för att leverera på en konstant nivå. Väldigt kul att få ditt kvitto på just detta. Med vänlig hälsning - Henrik

Tomas P
Skrev om Picky Living

Bra kvalitet och bra, professionell service.. Fick en skadad lucka utbytt utan problem. Enda minus är lång leveranstid.

Svar från Picky Living

Hej Tomas! Tack för ett så högt betyg, det värmer i kylan :) Leveranstiden är tyvärr stundtals något längre vilket beror på extra hög orderingång. Med vänlig hälsning - Henrik

Carin H
Skrev om Picky Living

Toppenbra bemötande och stor hjälp att planera kök och garderober. Även under bygget fick jag ett engagerat bemötande av Picky och hjälp att göra justeringar. Mycket nöjd med allt!

Svar från Picky Living

Hej Carin! Att få till den bästa förvaringslösningen på ett snyggt sätt utan onödiga skarvar och maxa all tillgänglig utrymme är en svår konst som vi försöker vara väldigt bra på. Därför är det extra kul att höra att det är just det som vi lyckas med. Med vänlig hälsning - Henrik

Mia K
Skrev om Picky Living

Trevlig, proffsig och hjälpsam personal. Lätta att få kontakt med. Vi är verkligen supernöjda med vårt nya kök.

Svar från Picky Living

Hej Mia! Vi gör vad vi kan för att hjälpa våra kunder på bästa sätt, vilket är viktigt för oss. Din positiva upplevelse är det vi strävar efter. Tack för att du tar dig tid att skriva detta här. Med vänlig hälsning - Henrik

Kristina L
Skrev om Picky Living

de var väldigt trevliga och jag är mycket nöjd med hur det blev i köket.

Svar från Picky Living

Hej Kristina! En nöjd kund är det bästa vi vet :) Tack för din feedback, den är viktig för oss. Med vänlig hälsning - Henrik

Klas F
Skrev om Picky Living

Jag fick bra hjälp och det var enkelt att köpa det kök jag ville ha. Mycket bra kvalitet!

Svar från Picky Living

Hej Klas! Tack för att du delar med dig av din upplevelse och roligt att höra att du är nöjd med ditt köp. Med vänlig hälsning - Henrik

Charlotte G
Skrev om Picky Living

Vi beställde köksluckor till våra Ikea stommar. Vi har fått ett bra bemötande i processen. Vi hade även en reklamation då måttet inte stämde men vi fick efter lite diskussion igenom vår reklamation och nya täcksidor skickades. När vi plastade av våra luckor hade ändarna på några luckor skavts av friktion mot plasten. Något skydd bör läggas mellan plast och luckan för att undvika detta problem i framtiden. Ett annat önskemål är någon form av märkning på de olika delarna. Vi och även våra snickare (med stor erfarenhet) upplevde att det tog tid att hitta rätt bland de olika delarna.

Svar från Picky Living

Hej Charlotte! Tack för din feedback, den är viktig för oss för att vi ska bli än bättre. Ibland blir det fel men då försöker vi alltid fixa det så snabbt och smidigt som möjligt, kul att du upplevde just detta. Vi håller på att testa ett nytt sätt att emballera luckorna med papprofiler som kan göra emballeringen snäppet bättre. Märkning av delar är en svår nöt att knäcka när alla delar görs på beställning i specialmått. Vi håller på och testar 2 olika varianter. Hoppas få till detta inom kort. Med vänlig hälsning - Henrik

Rickard J

Bra service ,snabb återkoppling 5*

Svar från Picky Living

Hej Rickard! Att få 5 stjärnor är fantastiskt roligt. Glädjande att läsa att du är så nöjd med vårt arbete, tack. Med vänlig hälsning - Henrik

Josephine K
Skrev om Picky Living

Fantastiskt bra och snabb service i uppritningen med de efterfrågade luckorna, och snabb korrigering vid nya idéer. Mårten som fixade allt var riktigt lyhörd och ringde även upp direkt för att reda ut eventuella funderingar innan beställningen lades. Kändes väldigt seriöst och som att alla inblandade hade gedigen kunskap om både Ikeakök och hur man kan böja och bända på vad som är möjligt. Det är så värdefullt för att nå en slutprodukt man är bekväm med och som känns genomtänkt. Inte upplevt det hos andra köksleverantörer,...

Svar från Picky Living

Hej Josephine! Vilken fantastisk bra feedback, vi blir så glada. Det är framför allt 2 saker som vi arbetar stenhårt med och det är vår kundservice och vår design och kvalité på våra luckor. Att läsa att din upplevelse hjälper oss att förstå att vi är på rätt väg och sporrar oss än mer. Tack för att du valde oss som leverantör till ditt kök och att du delar din upplevelse här. Med vänlig hälsning - Henrik

Maria W
Skrev om Picky Living

Jättebra kundservice och supersnygga luckor. Beställde luckor med infällt grepp och som går från golv till tak, blev hur bra som helst!

Svar från Picky Living

Hej Maria! Smart att använda hela förvaringsutrymmet från golv till tak. Blir både funktionellt och snyggt :) Väldigt glädjande att du gillar våra produkter. Med vänlig hälsning - Henrik

Hedvig F
Skrev om Picky Living

Personligt och engagerat bemötande av Mårten på PickyLiving Stockholm från första stund och hela vägen in i mål. Över förväntan med mycket fin coachning med såväl kombinationen av skåp och val av färg och luckor! Jag hade inte klarat beställningen genom att bara själv klicka mig igenom stegen och jag vill varmt rekommendera personlig kontakt från början.

Svar från Picky Living

Hej Hedvig! Att beställa ett helt kök är inte så lätt, speciellt när man kan välja sina egna mått. Därför är det väldigt roligt att höra att du fått en så bra guidning av Mårten och att du blev så nöjd. Tack för att du delar med dig till våra kommande kunder! Med vänlig hälsning - Henrik

Stefan A
Skrev om Picky Living

Bra service i butiken men för lång leveranstid på luckorna

Svar från Picky Living

Hej Stefan! Roligt att höra att du tycker att våran service är bra. Vi den senaste tiden haft en hög orderingång vilket kan göra att leveranstiden stundtals är något längre. Med vänlig hälsning - Henrik

Magnus R
Skrev om Picky Living

Trevlig och kunnig butikspersonal men bedrövligt snickeri. Fick två felleveranser i rad för samma beställning.

Svar från Picky Living

Hej Magnus! Ibland blir det tyvärr fel vilket vi verkligen beklagar. Då sjukfrånvaron på ett av våra snickerier var hög under en period, missade den tillfälliga personalen vissa instruktioner, vilket föranledde dessa fel. Detta ska aldrig få hända och vi har sett över våra rutiner så att dessa fel inte kan inträffa igen. Jag hoppas att du blir nöjd med dina luckor trots allt och tackar för de fina orden om våra medarbetare. Med vänlig hälsning - Henrik

Maria K
Skrev om Picky Living

Extremt bra och kunnig hjälp med rådgivning och planering! Varenda liten detalj ägnades minutiös omsorg och kontrollerades och dubbelkontrollerades så att allt skulle bli perfekt. Mårten besitter både stor kunskap och ett nästan övermänskligt tålamod. Så nöjd!

Svar från Picky Living

Hej Maria, kul att du är så nöjd. Ska framföra detta till Mårten som kommer bli väldigt glad. Stort tack! Med vänlig hälsning - Henrik

Anette J
Skrev om Picky Living

Proffsigt bemötande, bra utbud, lätt att hitta det man söker på hemsidan som även har mycket inspiration. säker leverans och bra kvalitet.

Svar från Picky Living

Hej Anette, kul att du är nöjd med ditt köp. Tack för att du delar din upplevelse här! Med vänlig hälsning - Henrik

Hanna M
Skrev om Picky Living

Superbra upplevelse och snygg design! Ida är en stjärna, adderade verkligen expertis, värdefull input och ett glatt leende från start till slut i planeringen av våra garderober och kök!

Svar från Picky Living

Hej Hanna! Håller med, Ida är en stjärna med gedigen kompetens när det gäller att att planera kök och garderober. Väldigt roligt att du är så nöjd med vår service och våra produkter. Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Med vänlig hälsning - Henrik

Annlouis T
Skrev om Picky Living

Tyckte verkligen att allt gick superbra. Men tyvärr blev jag väldigt besviken när luckorna leverans fick jag vänta på handtagen ytterligare några dagar.

Svar från Picky Living

Hej Annlouis! Tack för din feedback och att du tyckte allt gick superbra. Tyvärr hanteras beslagen och luckorna på olika ställen och samfraktas tyvärr inte. Dock måste det ha blivit en miss från vår sida då handtagen alltid ska komma innan luckorna, beklagar detta. Med vänlig hälsning - Henrik

Sofie H
Skrev om Picky Living

Jättefina luckor och garderobsdörrar. Superbra säljare som kan ge råd. Det enda jag skulle önska är att de som en tilläggsbeställning kunde komma hem och mäta inför beställning. Det skulle kännas tryggt. Vi är supernöjda med våra nya garderober!

Svar från Picky Living

Hej Sofie! Vad roligt att du blev så nöjd med slutresultatet. Bra feedback med önskan om uppmätning, det är faktiskt något som vi håller på och ser över just nu. Kan vara något vi erbjuder i framtiden. Med vänlig hälsning - Henrik

Andreas B
Skrev om Picky Living

Köpte dörrar och lådfronter till IKEA Pax-garderober. Bra produkter och en mycket trevlig och hjälpsam kundservice hos Picky Living. Kan varmt rekommendera!

Svar från Picky Living

Hej Andreas! Tack för den varma rekommendationen. Glädjande att höra att vår personal hjälpte er på bästa sätt. Med vänlig hälsning - Henrik

Sorosh B
Skrev om Picky Living

Bra service. Tog tid att få produkterna

Svar från Picky Living

Hej Sorosh! När många beställningar kommer in under en kort period kan leveranstiderna tyvärr bli lite längre. Vi har inga delar på lager utan allt görs på beställning så att våra kunder kan få varje del anpassad på millimetern. Roligt att du tycker vår service är bra. Med vänlig hälsning - Henrik

Ludwig L
Skrev om Picky Living

Bemötande av företaget var väldigt trevliga. Vi köpte luckor och passbitar till våran Ikea garderob som även Picky living hjälpte oss att välja ut så allt skulle bli rätt för rätt luckor osv. Det framgår ingenstans att man behöver måtta och såga bitarna när man väl beställt sina luckor. Efter våra mått som vi skickat in så skulle allt egentligen bara vara att skruva på men det stämde inte. Luckor och skåpsluckor var perfekta och bara sätta på plats. Men passbitarna var tvungen att måttas om och sågas till....

Svar från Picky Living

Hej Ludwig! Jag beklagar att denna information inte nådde ända fram, här ska vi vara tydligare vid genomgången av ordern. Vi brukar rekommendera att ta lite övermått på passbitar då man aldrig vet om någon vägg är sne som då gör att det kan uppstå glipor samt att det är billigare att beställa 1st större passbit och dela den i 2 delar än att beställa 2st från början. Det står dock i din order på 2 ställen att "Täcksidor, passbitar och socklar är beställda på övermått och behöver anpassas på plats". Med vänlig hälsning - Henrik

Johan W
Skrev om Picky Living

Mycket nöjda! Vi beställde luckor med specialmått och fick dem levererade i tid och med hög kvalitet. Personalen i butiken var väldigt hjälpsam och kunnig.

Svar från Picky Living

Hej Johan! Man kan inte bli annat än stolt när så många lovordar vår personal :) Kul att ni är nöjda med ert köp. Med vänlig hälsning - Henrik

Adam M
Skrev om Picky Living

Vi beställde garderobsdörrar från Picky Living som motsvarade våra förväntningar och levererades enligt tidsplan. Jag har tidigare beställt från andra företag med samma koncept, då har hålbilder för gångjärn varit fel, leveranser varit sena och vissa varor har saknats. Min upplevelse är att Picky Living är mest i framkant av samtliga företag med motsvarande koncept. Stort tack!

Svar från Picky Living

Hej Adam! Det är extremt roligt att din upplevelse av oss är att vi är bäst i klassen :) Det är vårt främsta mål, att ge våra kunder den bästa servicen och de bästa råd och tips hur man får till sitt drömkök med detta koncept. Skönt att höra att 14år av hårt arbete har gett resultat :). Med vänlig hälsning - Henrik

Bostadsrättsföreningen M

Bra service och trevlig personal. Nackdel var leveranstid och svårigheten att få kompletteringsfärg.

Svar från Picky Living

Hej! Tyvärr har vi ibland lite längre leveranstider p.g.a. hög orderingång. Vi arbetar ständigt med att öka vår produktionskapacitet för att korta ner tiden för leverans så mycket som möjligt. Stort tack för att du skriver din upplevelse om oss. Med vänlig hälsning - Henrik

Leif F
Skrev om Picky Living

Utförandet på luckorna var toppen och leverans på utsatt tid - bara att rekommendera

Svar från Picky Living

Hej Leif! Tack för din rekommendation, den betyder väldigt mycket för oss. Med vänlig hälsning - Henrik

Fredrik H
Skrev om Picky Living

Väldigt trevliga och enkla att ha att göra med. Höll vad de lovade i alla steg och var lätta att få tag på vid frågor. Luckorna var av bra kvalité och det blev riktigt snygga på plats. Beställde även marmorbänkar genom dem och både leveransen och installation blev bra och enligt utlovat datum. Prisvärt och jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Picky Living

Hej Fredrik, nöjda kunder är det bästa vi vet :) Att läsa din upplevelse av Picky Living gör oss väldigt glada och ligger i vår linje med hur vi tycker att en bra kundservice ska vara. Stort tack för din rekommendation till andra. Med vänlig hälsning - Henrik

Ulrika G
Skrev om Picky Living

Andra gången jag beställer luckor där. Toppen båda gångerna.

Svar från Picky Living

Hej Ulrika! Återkommande kunder är extra roligt då det måste betyda att vi har gjort bra ifrån oss :) Tack för att ni väljer våra produkter. Med vänlig hälsning - Henrik

Annelie Z
Skrev om Picky Living

Från vår första kontakt till sen färdigt köp fick vi hjälp och dom var alltid nåbara när vi frågade om detaljer och ändrade oss några gånger.. :-) Leveransen av köksluckor och garderobsluckor kom när det skulle. Jag kan varmt rekommendera Picky Living och vår säljare Mårten.

Svar från Picky Living

Hej Anneli! Tack för att du skriver om Picky Living här. Det betyder väldigt mycket för oss att ni rekommendera våra produkter och tjänster till andra. Med vänlig hälsning - Henrik

Ulrika H
Skrev om Picky Living

Den kvinnliga försäljaren som hjälpte mig genom affären var proffsig, tillgänglig under köpet och mycket noggrann med beställningen. Även om företaget inte garanterade att köksluckorna och lådfronterna som jag beställde skulle passa till mitt kök som inte var från Ikea, passade alla mått perfekt. Leveransen kom till utlovad tid. Produkterna håller god kvalite och jag tycker de är väl värda priset. Köket blev uppdaterat och fint. Det känns härligt att vara och arbeta i nu.

Svar från Picky Living

Hej Ulrika! Det är detta vi brinner för. Att göra det bästa utifrån våra kunders förutsättningar, hitta lösningar som överraskar genom vår långa erfarenhet av specialanpassningar och få kunder att trivas i sina hem. Kul att du är så nöjd med ditt kök :) Med vänlig hälsning - Henrik

Céline C
Skrev om Picky Living

Trevligt bemötande och effektivt.

Svar från Picky Living

Hej Céline, stort tack för att du använder Picky Living till din inredning! Med vänlig hälsning - Henrik

Ulrika G
Skrev om Picky Living

Bra bemötande och kunnigt. Fick många bra tips under framtagande av produkt, saker jag inte hade tänkt på själv. produkterna har mött mina förväntningar.

Svar från Picky Living

Hej Ulrika, det gläder mig att vi har levt upp till dina förväntningar! Med vänlig hälsning - Henrik

Jens S
Skrev om Picky Living

Mycket bra genomgång inför order. Lätt att få tag på vid frågor. Blev en lucka samt 2 handtag fel men de åtgärdade detta på en gång.

Svar från Picky Living

Hej Jens! Vi har automatiserat det mesta i vår produktion men ibland blir det ändå fel. Vi åtgärdar en reklamation så fort vi bara kan och det gläder mig att du upplever samma sak. Tack för din feedback! Med vänlig hälsning - Henrik

Anki K
Skrev om Picky Living

Bra service och alltid lätta att få kontakt med.

Svar från Picky Living

Tack Anki för att du delar med dig till andra om din upplevelse av Picky Living. Med vänlig hälsning - Henrik

Magnus E
Skrev om Picky Living

Vi har under flera år velat göra om vårt kök men inte hittat rätt vad gäller utformning och pris. Vi gillar IKEA för att det är lätthanterligt och man lätt kan komplettera och justera om man vill göra om något om några år. Men där hittade vi inte rätt lucka i rätt färg som skulle passa oss. Dom andra stora kökstillverkarna är alldeles för dyra och för fyrkantiga. Fick tips om Picky Living och vi blev förälskade! Var förbi deras showroom i Stockholm och där öppnades en hel värld av bara möjligheter! Vi är supernöjda över...

Svar från Picky Living

Hej Magnus, det är exakt er känsla som vi har strävat efter att få våra kunder att känna när det kommer till oss. Att allt är möjligt även om man använder IKEAs stommar som bas. Det känns väldigt tillfredställande att efter 14år med detta koncept få höra att vi har en värld full med möjligheter. Tack för att ni tipsar oss till era vänner, det betyder väldigt mycket för oss. Med vänlig hälsning - Henrik

Hoffner Ö
Skrev om Picky Living

Trevlig och kunnig personal som löser det mästa. Snyggt resultat.

Svar från Picky Living

Hej Hoffner, tack för ditt höga betyg! Ja, det mesta går att lösa som du märkt. Även om IKEAs stommar har sina mått så kan man med våra specialmått och vårt kunnande få till väldigt snygga lösningar som blir helt platsbyggt. Med vänlig hälsning - Henrik

Robert P
Skrev om Picky Living

Detaljerna som levererades var helt felfria, utan minsta defekt eller märke. Fraktkostnaden kanske något hög, men kanske är en följd av den noggranna emballeringen, Det här är vår andra leverans från Picky Living. Båda var perfekta.

Svar från Picky Living

Hej Robert, tack för dina fina ord om oss! Ja, frakten kan bli ganska hög då vi har långa pallar som anpassas efter kunders specialmått. En del företag bakar in dessa priser i produkterna men vi har valt att visa den faktiska kostnaden. Roligt att höra att ni är så nöjda med båda våra leveranser. Hoppas vi ses igen ;) Med vänlig hälsning - Henrik

Thomas H
Skrev om Picky Living

Blev jättefint kök till mycket bra pris. Allt kom perfekt sågat och bara att sätta ihop - toppklass - vi kommer igen!

Svar från Picky Living

Hej Thomas, ja visst är det coolt att allt kommer i perfekta mått och att det bara är att skruva fast delarna på samma sätt som IKEAs. Ni är så välkomna igen :) Med vänlig hälsning - Henrik

Kersti G
Skrev om Picky Living

Väldigt smidigt. Utmärkt bemötande, hjälpsam och tydlig säljare.

Svar från Picky Living

Hej Kersti, ja visst är det smidigt att beställa luckor från oss ;) Att köpa ett kök eller en garderob är inte helt lätt då det är mycket som ska passa ihop och många anpassningar som ska stämma för att få en så bra lösning som möjligt. Vi arbetar ständigt med att få till denna process så smidig för våra kunder så det är extra roligt att du upplever just detta. Med vänlig hälsning - Henrik

Emma N
Skrev om Picky Living

Snabb leverans och bra service.

Svar från Picky Living

Hej Emma, glädjande att höra att du är nöjd med oss som leverantör och stort tack för din respons på Reco! Med vänlig hälsning - Henrik

Nina M
Skrev om Picky Living

Härligt bemötande och lätta att få kontakt med vid frågor under vårat köksbygge!

Svar från Picky Living

Hej Nina, vår kundservice är viktig så det är väldigt roligt att få ett kvitto på att vi gör det bra :) Tack för att du skriver detta här! Med vänlig hälsning - Henrik

Paola Helena R
Skrev om Picky Living

Jag är så nöjd med Pickyliving. Köpte ett mindre renoveringsobjekt. Mitt mål var att få till optimal förvaring, garderob, säng samt kök och hallförvaring, allt detta platsbyggt i genomgående samma stil: fronter, färg, distanslister, socklar. Jag fick hjälp av Smilla genom hela mitt projekt. Hon hjälpte mig att få till min idé. Smilla ritade tydliga och detaljerade ritningar som underlättade oerhört för mina hantverkare och jag kunde se hur det skulle komma att se ut. Med fantastiskt engagemang, lyhördhet och ett stort...

Svar från Picky Living

Hej Helena, det är precis detta som driver oss på Picky Living. Att se till att våra kunder får en så smart, snygg och funktionell förvaring som möjligt i kök, hall och sovrum, utan at det ska kosta skjortan. Alla lägenheter och hus har olika förutsättningar. Men med millimeteranpassning på alla delar går det att optimera sina utrymmen vilket ökar trivseln och höjer värdet på bostaden. Stort tack för att du gav oss chansen att visa vad vi går för och att du tog dig tid att dela din erfarenhet av oss.! Med vänlig hälsning - Henrik

Anna Caroline F
Skrev om Picky Living

Jättenöjda med Pickyliving på alla vis! Bra service, bra hjälp med ideer och lösningar. Snabb leverans samt enkel montering. Snabb och smidig kommunikation. Allt som allt Jättenöjda!

Svar från Picky Living

Hej Anna, att få så högt betyg och höra hur nöjd du är med ditt köp gläder oss enormt. Stort tack för att du valde Picky Living till din renovering och att du skriver om oss här! Med vänlig hälsning - Henrik

Morten M
Skrev om Picky Living

Vi har købt nye fronter til vores Ikea køkken fra 2007. Picky Living kunne som eneste levere i præcis den farve, vi ønskede. Desuden kunne de levere til Danmark for en merpris i fragt, men stadig være markant billigere end danske snedkerværksteder. Hele vejen igennem bestillingsproceduren blev vi fulgt godt på vej, så enhver tvivl om bestillingen blev der taget hånd om forud for leveringen. Der blev sendt en forkert sokkel, men det blev hurtigt rettet, og den rigtige blev eftersendt uden problemer. Hele forløbet var yderst professionelt.

Svar från Picky Living

Hej Morten, tack för att du skriver om oss här! Vi har många danska kunder men att du delar din upplevelse av Picky Living kan få fler danska att välja oss. Mange tak! Med venlig hilsen - Henrik

Bernt S
Skrev om Picky Living

Hej vänligt bemötande och bra åtgärdande när det blev missförstånd med storleken på luckorna som vi köpt. Slutresultatet är vi väldigt nöjda med.

Svar från Picky Living

Hej Bernt, tack för att du tar dig tid att skriva om oss här. Roligt att höra att vårt bemötande var bra och att du är nöjd med slutresultatet. Med vänlig hälsning Henrik