Alla kategorier Catering Stockholms län Nacka Pielen Catering & Event

Pielen Catering & Event

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov — Visa karta

Hos oss är varje festidé möjlig, och det enda du behöver stå för är gästlistan!

Våra menyförslag är endast ett urval av de rätter vi har i sortimentet, och dina idéer är alltid välkomna. Vi ordnar självklart med andra alternativ till allergiker och du kan själv välja hur mycket du vill engagera dig under själva evenemanget. Vi har möjlighet att ordna allt från enbart leverans till hela kalaset med personal, dukning, bordsservering m.m. När du anlitar oss ingår dessutom en kostnadsfri genomgång av logistik m.m. på plats.

Vi erbjuder allmänbildande och underhållande vinprovningar och vår sommelier hjälper gärna till med åtgångsbedömning och ger rekommendationer inför er tillställning

Vi skriver gärna ihop en skräddarsydd offert efter just dina önskemål. Hör av dig till oss med dina idéer!

Välkommen till oss på Pielen Catering & Event!

Läs vad 79 kunder tycker om Pielen Catering & Event

• Ulrika S
    Ulrika S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jag och mina två tonårsbarn tyckte att det var det bästa julbord vi varit på, gott, vackert dukat, vackert upplagt, trevlig personal som välkomnade, trevlig underhållning , vackert hus.
  • Monika S
    Monika S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    God mat, trevlig personal, fin lokal. Trots elavbrottet så var vi supernöjda.
  • Sara W
    Sara W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Härligt mottagande, god stämning och bra mat. Stort plus i kanten för specialkost och då framför allt en specialtallrik för veganen i sällskapet. Lätt att kommunicera via email med mycket snabba och tillmötesgående svar. Rekommenderar varmt!
  • Eva C
    Eva C skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt annorlunda julbord, det ända som fattades var vanlig julskinka.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt julbord, lite väl hög ljudnivå :)
  • Ola L
    Ola L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Hej! Jag kan bara säga gott om det bemötande och den service vi fick när vi besökte Ert julbord. Maten var utmärkt och dessutom var det en trevlig trubadur.
    M.V.H. Ola Liberg
  • Karin E
    Karin E skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi var alla nöjda och hade en trevlig julaftons eftermiddag!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Under de senaste tre åren har jag, för Blodcancerföreningen i Stockholms räkning, bokat julbord på dels Åkeshovs slott, december 2014 och 2015 och december 2016 på Kristinehovs Malmgård. Om något av dessa ställen tillhör Pielen Catering och Event har jag ingen aning om, men på båda ställena blev vi väldigt väl emottagna och våra behov tillgodosågs. Eftersom det är en patientförening där en del har svårt att gå och röra sig, var Kristinehovs Malmgård ett sämre alternativ eftersom vi satt en trappa upp och det saknades hiss. Men de som behövde fick hjälp med att ta sig upp och även hjälp med att få maten serverad.
  • Lena L
    Lena L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jättetrevlig lokal, god mat och mycket att välja på
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Härligt ställe men lite för trångt och tomt på faten.
  • Annastina H
    Annastina H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Maten och bemötande var bra, mindre bra var lokalen det var alldeles för trångt. Det drar tyvärr ner betyget
  • Sven-yngve S
    Sven-yngve S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt. Rolig musikunderhållning. Fin miljö. Maten ok. Dålig påfyllning av fat.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Perfekt tyckte alla i sällskapet. Sedan bidrar den gammaldags miljön och trubadur till en härlig upplevelse!
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bemötandet var mycket bra men det hade varit enklare om gästerna fått servera sig själva ur de ölflaskor som beställdes. Maten var utmärkt men den lokal där vi satt var något trång. Det var svårt att röra sig mellan borden.
  • Tina R
    Tina R skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra service, både före, under och efter julbordsarrangemanget. Härlig atmosfär och mycket god mat - rekommenderas varmt!
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Ett fantastiskt trevligt och väl arrangerat julbord. Ett särskilt tack till den specialbeställning vårt sällskap hade, vegan, som verkligen blev både snygg för ögat och också god! Trevligt att alla i ett sällskap får bra mat.
  • Lars K
    Lars K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra,annorlunda koncept
    Äldre miljö ger bra inramning och dessutom innanför tullarna
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Miljön var mycket fin och stämningsfull!
  • Rita B
    Rita B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Hej
    Julbordet var över förväntan. Mycket bra. Bra service och omhändertagande.
    Topp 10.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    väldigt mysigt och ett varmt välkomnande. kändes som man verkligen var hemma hos någon på 1700 talet! en minnesvärd upplevelse och väldigt god mat. ett pluss var också Bellman som spelade.
  • Christina A
    Christina A skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bemötandet vid bokning mycket bra. Tyvärr var julbordet inte så gott. Några av oss är vegetarianer och det fanns inte mycket att välja på. De som åt kött o fisk var inte så nöjda heller. Servicen var inte den vänligaste heller. Barsk äldre kvinna som trodde vi försökte komma undan en slant vid betalningen. Väldigt dyrt för ett så pass litet urval av julmat.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Miljön på Kristinehovs Malmgård var vacker o historisk. Personalen i sina 1700-talsdräkter charmiga o trevliga.
    Men det bästa av allt:maten!!!!
    Har aldrig ätit ett så välkomponerat julbord, med så många, lite annorlunda och ovanliga, ingredienser. Har provat ca 10 olika julbord i Stockholm-Pielens är överlägset bäst!!👏👏
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bemötandet var bra. Trevlig personal. Det vore bra om brödet placerades nära osten och inte allra längst bort. Trevligt med Bellman och tomten för de små.
    Onödigt trångt. Tag bort ett bord så blir det bättre.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbordet var bra på Kristinhovs malmgård
  • Nina H
    Nina H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jättenöjda
    Fint och spännande julbord
    Trevlig personal
  • Lena R
    Lena R skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mysig o fin miljö. Trevlig underhållning.
    Men vi hade gärna sett färre o mer traditionella julrätter. Och kvaliteten på maten varierade för mycket. Samma gällde personalen.
    Så för vårat sällskap var det ok, men inte mer.
    Lycka till i fortsättningen...Lena mfl
  • Karl-axel B
    Karl-axel B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Det var vänlig stämning och trivsamt men trångt och svårt att förstå logistiken.
  • Outi K
    Outi K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt bemötande vid bokning och god mat på middagen!
  • Pia A
    Pia A skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket över förväntan. Väldigt trevligt mottagande och överlag ett jättefint julbord.
    Vi fick sitta avskilt i ett väldigt vackert rum med fint porslin, tidstypiska värdar och värdinnor. "Carl Michael Bellman" sjöng några visor för oss.
    Rekommenderas varmt!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi är väldigt nöjda med maten och underhållningen. Välkomstdrinken var jättegod.
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Via rekommendationer tog jag kontakt med Pielen. Från första samtalet blev jag väl bemött och så under hela kontakten. Min beställning gällde buffé för ca 40 personer. Maten var smakligt upplagd och mycket god. Även gästerna var mycket nöjda. Priserna ligger också på en rimlig nivå.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket trevligt bemötande och ett helt suveränt gott julbord. Alla i sällskapet var mycket nöjda
  • Claes F
    Claes F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Extremt bra! Bra bemötande, perfekt lagad mat och service.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt bemötande och mycket bra julbord, lagom stort och vällagat.
    Trevligt med Bellman som underhöll.
    Ljudnivån blev ganska hög i rummet 1 tr upp. Lite svårt att höra även närmsta bordsgrannen.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra mat och utmärkt service!
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    en trevlig matupplevelse med mina styrelsekollegor med fin service och glatt bemötande. Maten är fräsch och har många alternativ.
  • Gisela S
    Gisela S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Det var en annorlunda jul den här gången, men väldigt trevlig. Det kändes verkligen som att förflyttas till en annan tid.(Oh my
  • David C
    David C skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Helt fantastiska. Inget verkar vara ett problem för dem. De är så flexibla och trevliga dessutom kan de det där med att laga mat. Kan bara ge maxbetyg skulle gärna sätta 10 bollar på betyget men det var ju bara fem bollar
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Det var så uppskattat och superfint ordnat! Ett av de bästa julborden jag ätit i stockholm. Genuint. Lugnt och mysigt. Trevlig personal som var så fina i sina dräkter.
  • Christian B
    Christian B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Stort och ett inbjudande julbord för alla smaker. Dock lite rörigt köande runt bordet. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Miljön var vacker och läget fantastiskt.
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Supermysigt julbord! Stämningsfull lokal och massa gott att välja på. Jag var gravid vid besöket så det var en hel del jag inte fick äta, men allt jag åt var toppen. Roligt med trubadurens underhållning, även om några i mitt sällskap såg ut att vilja sjunka under bordet. Extra plus på det!
  • Sven B
    Sven B skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Korrekt vänligt bemötande. Hög kvalitet på leveranser av cateringmat. Bra organisation vid servering vid mottagning i hemmet.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Personligt och professionellt bemötande.
    Mycket god service. Bidrog med tips och råd inför festen.
    Buffén skapades efter våra egna önskemål.
    Allt smakade mycket gott. Lyxigare i jämförelse med andra, men ändå prisvärt.
    Skulle gärna anlita Pielen Catering igen.
  • Gundula B
    Gundula B skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Fantastisk god mat. De fixar allt så att festen blir lyckad
  • Tina E
    Tina E skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt bemötande, vi ville ha mat, möbler och serveringespersonal och fick snabbt en detaljerad offert.
    Allt fungerade perfekt under dagen inkl. möblering av rummet. Servicen mkt trevlig, flera gäster bad om visitkort eftersom de tyckte maten var väldigt god.
    Vi är jättenöjda!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Pielen Catering & Event fixade en supermiddag trots beställning på kort varsel. Vi var supernöjda!!
  • Anna S
    Anna S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Tyckte allt var mycket bra & trevligt, tills det kom ett lass pensionärer som betedde sig som de aldrig sett eller fått mat tidigare... Men maten var suverän, mycket trevlig personal, Bellman förgyllde det hela jättefint. Att andra gäster inte är trevliga är ju inte restaurangens fel!
  • Martin G
    Martin G skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    hej!

jag hade inte möjlighet i år, (julen 16) men är mkt positiv till att delta nästa år.
    Skaldjursbuffén på Rosersberg hoppas jag kan återkommer, heltg underbar!
  • Anders F
    Anders F skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra bemötande, trevlig personal.

Vad det gäller maten så blir det tyvärr rörigt och kladdigt på kort tid. ganska trångt och en jobbig logistik. Kvalitets mässigt var maten medioker och knappt prisvärd.
  • Anne F
    Anne F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Catering, som vi blev nöjda med

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov