Alla kategorier Catering Stockholms län Nacka Pielen Catering & Event

Pielen Catering & Event

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov — Visa karta

Hos oss är varje festidé möjlig, och det enda du behöver stå för är gästlistan!

Våra menyförslag är endast ett urval av de rätter vi har i sortimentet, och dina idéer är alltid välkomna. Vi ordnar självklart med andra alternativ till allergiker och du kan själv välja hur mycket du vill engagera dig under själva evenemanget. Vi har möjlighet att ordna allt från enbart leverans till hela kalaset med personal, dukning, bordsservering m.m. När du anlitar oss ingår dessutom en kostnadsfri genomgång av logistik m.m. på plats.

Vi erbjuder allmänbildande och underhållande vinprovningar och vår sommelier hjälper gärna till med åtgångsbedömning och ger rekommendationer inför er tillställning

Vi skriver gärna ihop en skräddarsydd offert efter just dina önskemål. Hör av dig till oss med dina idéer!

Välkommen till oss på Pielen Catering & Event!

Läs vad 164 kunder tycker om Pielen Catering & Event

• Marianne C skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Perfekt bemötande, service och mycket god buffé. Den uppskattades av både oss och våra gäster! Läs mer
  • Ann-christine S skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Stort engagemang, proffesionellt genomförande av både matlagning och servering, samt mycket god mat!
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Mats A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Förstklassigt! Har aldrig haft anledning att klaga. Professionellt ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • Maria Z skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Fantastisk service, enkel kommunikation med värdefulla tips. Snabba svar på frågor, professionellt bemötande samtidigt som personligt. Läs mer
  • Karin L skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Trevliga. Lyssnade på kundens önskemål. Flexibla. Genomförde det de lovat. God mat. Jag anlitar gärna dom igen.
    Karin Läs mer
  • Ami H skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Bra bemötande när vi beställde, lite tunt med mat som levererades dock, säkert rätt i antal men de kunde ha dukat så att det inte såg ut som det var lite mat. Kändes som om att vi "straffades" i uppdukningen för att vi inte beställde den dyra oxfilén. Den godaste pajen tog slut innan alla fått, t ex festföremålet själv. Jättegott men lite "snålt". En aningens butter kock. Läs mer
  • Niklas T skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Superbra service, allt fungerade perfekt! Läs mer
  • Britt-marie F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Hej! Vi anlitade Pielen Catering på rekommendation av KristinehovsMalmgård,där vi höll vårt bröllop.Bemötandet vi fick vid planering av meny och andra praktiska detaljer var toppen!Middagen höll hög klass,goda viner,serveringen perfekt.Snabb ommöblering inför kaffe och dans.Vi och våra gäster blev väl omhändertagna och vi skulle gärna anlita Pielen igen!

Hälsningar Bibbi Frenzel Läs mer
  • Annmarie G skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Utmärkt samarbete inför mitt bröllop. Lätta att nå och flexibla vid ändringar! Läs mer
  • Emelie B skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    En fantastisk bra cateringfirma! Bra mat och rejäla portioner. Men framförallt en fantastisk servicekänsla och kundfokus. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Oszkár P
    Oszkár P skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bemötandet var fantastiskt!
    Trevlig, kunnig och hjälpsam personal!

Det var en mycket autentisk återspegling av Bellmans tid.

Stämningen var mycket bra (över förväntan). Läs mer
  • Marie F skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi blev direkt mötta av trevlig personal, alla klädda i 1700-talskläder, när vi kom in. Vi blev genast omhändertagna, fick ett glas med juldryck, fick en berättelse om stället. Väldigt trevligt ställe och mycket god julbuffé. Extra kul med musikunderhållning av "Bellman". Vi har verkligen rekomenderat julbordet här för våra vänner. Vi mycket gärna tillbaka hit. Läs mer
  • Brandy K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Det var helt fantastiskt. Allt. Perfekt. Vill gärna äta där igen när säsongen kommer. Läs mer
  • Charlotte F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Proffsigt bemötande och leverans.
    Pielen Catering uppfyllde våra förväntningar och gästerna tyckte att maten var mycket god. Läs mer
  • Görel R skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Utmärkt!
    Personlig omsorg från den som levererade maten. Läs mer
  • David C
    David C skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Helt fantastiska! Inget krångel ordnar allt! Supergod mat och superbra service samt bemötande! Creme de la creme Läs mer
  • Maria G skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Före festkvällen gick vi igenom upplägget, erfarna festfixare!
    En fantastisk kväll mitt i Stockholm med profsig och hjälpsam personal och en väldigt god buffé.
    Ett minne för livet för alla deltagare Läs mer
  • Åsa M skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra bemötande och väldigt god mat - buff'e till min femtionårsfest! Helnöjd! Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Vi använde Pielen Catering vid en 40-års fest. De tillhandahöll buffén och tillbehör (porslin, bestick osv), dukade upp, serverade och städade efter. Dessutom stod de i baren.

Jag har bara positiva saker att säga - det var en utmärkt erfarenhet rakt igen. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Service av högsta kvalitet. Allt går att lösa, proffsigt, gott och trevligt. Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Genomgående trevligt och proffsigt bemötande. Mycket god och vällagad mat, dessutom varm till många gäster! Läs mer
  • Lennart G skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mkt God Julmat, Utmärkt Service, Min Fru använder Rollator ock på ett Föredömligt sätt blev vi Mottagna ock Fick Ett Bord som passade oss som Hand i Handske. Vi ser fram mot Årets Julbord med Längtan ock Förhoppning. Med vänlig hälsning Fam. Grafström Läs mer
  • Erika K skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    All kontakt har skötts väldigt väl samt att maten var väldigt fräsch och god. Topp! Läs mer
  • Kim J
    Kim J skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Proffsigt bemötande med god mat som levererade på alla punkter!
    (Anlitades för bröllopsmiddag 2017-08-05)
    Det var väldigt tryggt att ha att göra med Christian och Pielen Catering, redan från första offert (som var väldigt utförlig) till alla justeringar som kom längs vägen (som ordnades utan några problem) samt under själva middagen.

Jag hade jämnfört 5 olika lokaler + cateringfirmor i centrala Stockholm, och blev tipsad om Pielen av ägaren till festlokalen (M/S Borgila) som sa att de var duktiga och hade erfarenhet med att ha catering där. Kände inte till dem sen innan och frågade om provsmakning, men det var lite svårt att få till, så vi tog en chansning och anlitade dem ändå.

Väldigt flexibla vad gäller kundens önskemål om mat/dryck/tilltugg, vilka delar som skulle ingå i cateringen eller ordnas själva av kunden.
    Vi hade fördrink m tilltugg, förrätt, varmrätt, dessert, tårta (egen), vickning korv m bröd. Samtliga rätter hade vegan/vegetariskt alternativ. Snacks och dryck hade vi eget, men de serverade och fixade med allt.
    Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående under kvällen, och middagen gick precis som planerat.
    Hjortytterfilén med mandelpotatis och kantarellgräddsåsen var supergott!

Jag skulle verkligen kunna anlita dem igen!

/Kim Läs mer
  • Omar N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi åt julbord där och fick ett mycket trevlig bemötande av personalen. Själva julbordet var mycket bra, många olika saker att välja på och man hade flera unika, egna varianter som uppskattades. allt var mycket vällagat och gott. Läs mer
  • Petteri M skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Alla i vårt sällskap var mycket nöjda med besöket. Läs mer
  • Marcus L skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Superbra mat och jättefin service till vår bröllopsfest. Läs mer
  • Magnus E skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket trevligt arrangemang som gör vårt julfirande både trevligt och mer hanterbart Läs mer
  • Lena R skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Bra kontakt, mycket nöjd med mat och service. Läs mer
  • Sara W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jättemysigt! God mat och bra bemötande! Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men blev positivt överraskad. Läs mer
  • Tina D skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Riktigt trevlig miljö, bra stämning, fantastisk mat och smarriga drinkar! Läs mer
  • Amena A skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Nice atmosphere, very good food.
    It was really special. Läs mer
  • Per K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Roligt med ett tema julbord! Läs mer
  • Eva N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Väldigt trevlig bemötande, god mat och underhållning, anpassad till vuxna och barn, i gammal atmosfär Läs mer
  • Tuula S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt och proffsigt bemötande. Julbordet superb, makalöst god mat, många variationer. Trevlig atmosfär, man får verkligen julkänsla, trevligt också att personalen är tidsenligt klädda och Bellman som uppträdde, oerhört duktig. Vi var 20 kollegor på Kristinehovs Malmgård, mycket uppskattat kväll. Läs mer
  • Maria N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mycket vällagat och fint julbord, fantastiskt trevligt bemötande och underhållningen under middagen var ju hur bra som helst, personligt och lärorikt. Vacker musik.
    Lite mer lagade vegetariska alternativ till sill och lax vore trevligt! Läs mer
  • Jens R skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Väldigt gott julbord där underhållning av Car-Micahel Bellman var av stor belåtenhet Läs mer
  • Ulla G skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi ville ta med våra utländska gäster på en riktigt genuin upplevelse till advent. Vi valde Pielens Julbord. Det var det bästa vi hade kunnat göra!
    Överraskande och trevligt välkomnande,
    Ett fint bord väntade oss, trots att det egentligen var fullbokat när vi bokade. Ett dignande julbord med julens alla läckerheter, och lite till. Glad och tillmötesgående personal som passade upp hela tiden.
    Jättetrevlig underhållning i salen och vid bordet. Hellyckat! Våra vänner var imponerade. Vi hoppas på ett återseende i advent!
    Ulla o Claes Granstrand Läs mer
  • Eljas O skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbordet var en positiv upplevelse. Maten var utmärkt, serveingen smidig och stämingen angenäm. Säarkilt vill jag omnämna "C. M. Bellman", vars sånger på ett avgörande sätt bidrog till stämningen i den gustavianska omgivningen. Läs mer
  • Linda F skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    En del av maten var kall fast den skulle vara varm var inte värt det dyra priset om man jämför med andra julbord o vi har provat många !!! Servicen lite hattig, men ok, vi hade bokat i god tid, kallrätterna var bättre men varmrätterna Få , o köttbullarna överstekta Läs mer
  • Annkatrin K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Gott, mysigt, stämningsfullt och trevligt. Läs mer
  • Inger S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevlig idé med Välkomsdrink, info och Trubadur. Maten var också av god kvalitet o med lite nytänk. Dessvärre var maten slut på många av tallrikarna när vi kom. Tog en väldig tid innan bordet fylldes på och såg ok ut igen - nästan en timme - kändes irriterande o pinsamt. Verkade inte fungera med personalen. Blev en sorgkant på ett ok koncept. Läs mer
  • Marie H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Som helhet var det ett trevligt julbord, god mat, kul med personalen att de var klädda i bellmanstil. Bellman hade kunnat sjunga nubbevisor som alla kunde sjunga med i kan jag tycka. Det som var riktigt negativt var ljudnivån den var hemsk. Läs mer
  • Susanne S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Fin service, väldigt god mat, fantastisk miljö.
    Kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Bibbie B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Personalen trevlig.
    Maten var hemsk. Vi var på julbord på själva julafton och blev så jäkla besviken. Vissa utav maten tog slut. Vi var andra sittningen och då var inte maten utbytt utan vi fick fortsätta på första sittningens slaffs. Dessertbordet var inte heller något bra. För det vi fick betala för var vi så jäkla besvikna. Så aldrig mer! Läs mer
  • Ulrika H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Mysigt ställe och trevlig personal. Bra helhetsupplevelse. Läs mer
  • Catharina H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jag är tyvärr besviken på julbordet som jag inte tycker levde upp till våra förväntningar. Det var rörigt, trångt och ostrukturerat när vi kom. I entrén där välkomstdrink serverades blev man nästa omkullsprungen. Maten var ok men fylldes inte på, personalen var uppenbart orutinerad. Vi kommer inte tillbaka. Läs mer
  • Margurite J skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Varm och trevlig stämning. God mat och dricka och trevligt med en trubadur. Tillmötesgående personal. Bra Tema för julen. Läs mer
  • Sari N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi fick en väldigt fint mottagande och vi var väldigt nöjda med julbordets läckerheter. Vi var väldigt glada för vi hade fått ett eget rum och vi uppskattade underhålliningen. Det var en överraskning för många i vår grupp att en sådan fin gård fanns. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    En fantastisk helhetsupplevelse. Maten var superb. Personalen var lyhörd och professionell, samt klädda i 1700-tals tidsenlig klädsel. Självaste Bellman tog emot oss och framförde ett litet potpurri av sina alster...på luta. Läs mer

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov