Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 154 Läs vad Julbord

• Timo S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Julbord
    Intressant och en upplevelse med tidstypiska dräkter på servicepersonalen.
    Bra bemötande, välkomnande.
    Man kanske skulle fylla rätterna utan att gästerna behöver påpeka att det är tomt.
    Väl rekommendabelt. Läs mer
  • Ida-lee B
    Ida-lee B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-27

Vi var ett större sällskap med flera olika företag som bokade julbord på Kristinehovs malmgård. Maten och atmosfären var väldigt bra. Bellman som uppträdde var duktig men det kanske inte är för alla. Det var inga problem med dryckesbeställningar och att betala separat. Dock så var det lite märkligt att när vi sedan ville ha kvitto på betalningarna så bongades detta in i efterhand. Det var inga problem att få kvitto men det var inte så bra uppstyrt och tog längre tid än vad det skulle ha behövt göra.
    Sammantaget så rekommenderas detta julbord på grund av maten och mysig lokal. Läs mer
  • Lars H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-27

Bäst var miljön på övervåningen med skymning över Högaidskyrkan
    alldelses för många gäster/ särskilt vid 16 tiden/Kalle Anka sändningen avslutad
    Vi var irriterade över att kaffet kostade extra när vi betalat 900 kr/person Ändra på det ! Dessutom var kaffet ljummet i kannan Läs mer
  • Annica S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-27

Vi åt julbord med jobbet. Lite krångligt att vara på övervåningen med julbordet där nere och sillen på bordet. Maten var annars helt ok.
    Vi hade trevligt men fick inte vara kvar till 1 som vi trodde från början. Läs mer
  • Mats S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-25

Väldigt fint arrangerat julbord i medeltida miljö. Maten var bra och med lämpligt antal rätter . Läs mer
  • Peter L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-21

Julbord på julafton
    Trevlig personal , trevlig underhållning och god mat. Ett utmärkt "paket"
    Hade lite funderingar på att det inte var en restaurang, utan ett cateringföretag som arrangerade det hela.
    Det hela upplevdes av oss fyra som en mycket trevlig och lyckad julmiddag.....vi valde dessutom mellan Kristinehov och Ulla Winblad (tror jag det var) och känner att vi gjorde helt rätt.
    Det här var vår första middag på stan istället för hemma på julafton och vi har inte blivit avskräckta Läs mer
  • George K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-20

Hittade ett julbord nära mig, allt gick smidigt. Läs mer
  • Lennart W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-20

God mat. Saknade lutfisk. God 1700ralsstämni g o fin trubadur underhållning. Rimligt pris. Läs mer
  • Birgitta K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-20

En mycket trevlig kväll med god mat, trevlig underhållning och bra service. En av deltagarna tyckte att det var som att vara hembjuden till någon. Alltså ingen restaurangkänsla. Läs mer
  • Anneli O skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

2019-03-18

Det var bra service, men det kändes stressat i matsalen med folk då man bara fick sitta en viss tid. En timme till tycker jag hade behövts för att kunna koppla av en julafton. Läs mer