Pielen Catering & Event

Pielen Catering & Event

www.pielen.se
  • BadgeEightYears
4.4

Hos oss är varje festidé möjlig, och det enda du behöver stå för är gästlistan! Våra menyförslag är endast ett urval av de rätter vi har i sortimentet, och dina idéer är alltid välkomna. Vi ordnar självklart med andra alternativ till allergiker och du kan själv välja hur mycket du vill engagera dig under själva evenemanget....

466 omdömen om Pielen Catering & Event

Sedan starten hos Reco 2017

Mikael J
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande, mycket gott och fint upplägg av mingeltilltugget.

Therese B
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Hej! Jag brukar anlita Pielen vid olika minnesstunder och har inget annat än än goda erfarenheter och nöjda kunder! Tryggt företag rutinerade och trevliga att samarbeta med. Therese🌹Rospiggens Begravningsbyrå

Karin H
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Punktlig leverans, tydlig och bra information om maten och instruktioner. Vi firade en 75-åring och beställde maten för att få en smidig lösning. Maten var fantastisk god och väl tilltagen. Alla i sällskapet var supernöjda, vuxna som barn. Vi kan varmt rekommendera Pielen Catering.

Torsten M
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

mycket bra bemötande och läcker måltid

Lena A
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande. Mkt god mat! Kändes lika viktigt med ett litet sällskap som ett stort! Rekommenderas. Proffs helt enkelt!

Eva K
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

God mat med tidsenliga recept, trevlig personal och miljö,

Alan H
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Mycket trevligt bemötande. Välkomnande! God mat och fantastisk stämning på Julafton ! Vällagad, både traditionell och ny mat (veganska/vegetariska alternativ) på julbordet. Lokalen är vacker och man får en känsla att man förflyttas tillbaka i tiden. Mysigt med live musik av Bellman. Rekommenderas!

Karin T
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Vi har haft kontakt i samband med julmiddag på Christinehovs malmgård, Det har varit alltigenom positivt - i förkontakter och bokning och vid själva middagen. Fint bemötande även där vi velat ändra vår bokning, stor ansträngning för att bereda oss plats. Trivsam middag med god mat och fin underhållning. Vi är nöjda

Rickard H
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Allt funkade bra med bokning och själva julbordet var kanon!

Johanna S
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Underbar mat, trevligt bemötande väldigt flexibelt. Prisvärt och minnesvärt.

Diana E
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Att sitta vid levande ljus och hämta mat, på gammaldags fat, från vackert dukad buffé i en genomarbetad äkta 1700-talsmiljö var en högtidlig upplevelse. Till detta kom CM Bellman med sina sånger och dessutom ackompanjerade han vår unisona Stilla natt och Nu tändas tusen juleljus. Hit skall vi komma igen sa många i vårt sällskap. Applåd för Pielen!

Michael S
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

All på vårt julbord på Kristinehovs malmgård var till belåtelse

Marie G
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Jag vet inte vad jag ska skriva här faktiskt.

Marie O
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Mycket bra julbord. Anledningen till inte högsta betyg är de långa köerna.

June J
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Mycket god mat, trevlig underhållning, bra bemötande. Alla var supernöjda!!

Niklas R
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Jättebra personlig service och supergod mat!

Christina W
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Julbordet var mysigt och fantastisk miljö och trevlig idé med trubadur men det var trångt och bullrigt (där vi satt vid buffén) så svårt att höra sångaren. Dyrt: hade två barn i yngre tonåring med som knappt äter någonting, en bara allmänt kinkig och en vegetarian. Trot inte att vi kommer att gå på så dyrt julbord med alla med igen, det blir orimligt pris. Önskar att det fanns någon anpassning av priset för upp till 16 år. Tyckte också snålt att "glöggen" (som var kryddad äppeljos typ) var alkoholfri. Blanda en egen glögg...

Eva F
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och snabb återkoppling på de frågor jag hade i samband med julbordsbokning för 18 personer. Förväntningarna på julbordet infriades, väldigt mysig miljö på Kristinehovs malmgård och god mat på bordet.

Lennart S
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Vi åt julbord på Kristinehovs Malmgård, där Pielen höll i verksamheten. Det var verkligen trevligt ordnat. Personalen och lokalen bjöd på en fantastiks upplevelse. Julbordet hade precis allt man kan tänka sig och av hög kvalité. Kan varmt rekommenderas.

Bror A
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

det var mycket trevligt och jag kommer att rekommendera till andra.

Johan Ö
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Hej, vi blev mycket bra bemötta. Dock fick vi betala för ett julbord mer pga. sent avhopp. Jag känner till bokningsreglerna och skulle köpa detta rakt av om det inte vore för absolut fullsatt salong, rätter saknades på buffén (tomma uppläggningsfat). Inte ok, känns som om man tar ut stålar från kunder för att man får. Dessvärre innebär detta att vi inte kommer tillbaka till nästa julbord efter tre raka år. Mvh Johan

Barbro P
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av personalen på Kristinehovs malmgård. Alla i sällskapet var överens om att detta julbord var vårt bästa hittills.

Gunilla S

Julbord Bra upplevelse Bäst på julbordet var fisken. Snålt på efterrättssidan

Daniel J
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Mycket trevligt julbord! Om man gillar lite annorlunda julbord är detta perfekt. 1700-talsstil på alla i personalen och sedan en person som är Bellman som går runt och sjunger bellman-låtar är mycket trevligt tycker jag. Gott julbord och mysig lokal som känns gammalmodig även om det är centralt.

Leif H
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Bokade redan i maj julbord för min familj då jag fyllde 80år. Mycket trevligt bemötande vid ankomsten den 10 december. Ett fantastiskt gott julbord. Alla i min familj uppskattade den genuina miljön. Vi hade mycket trevligt.

Ewa A
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Fantastiskt julbord! Så mycket god mat.

Birgit F
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Har goda erfarenheter av Pielen Catering @ Event vid besök under 2023 på Kristinehovs malmgård,d vid gåsmiddag med 4 personer och vid jlulbord med 6 personer. Speciellt gåsmiddagen serverad i vackra lokaler var en speciell upplevelse.

Marianne N
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Jag blev mycket bra och professionellt bemött

Tony Å
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

God mat av hög kvalitet, mkt prisvärt. Tillräckligt stort antal rätter. Mkt trevlig miljö och Bellman som bonus. Malmgården ramar in hela upplevelsen på ett föredömligt sätt. En lantlig känsla centralt i Stockholm.

Ulf Stefan H
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Vi åt julbord den 9/12 på Kristinehovs malmgård. Det var det torftigaste julbordsförsök vi har ätit. INGENTING höll en godtagbar standard. Utom köttbullarna som troligtvis var från Lidl. Hade inte personalen och lokalerna hållt måttet så hade vi brytit samman. Läste på er hemsida at man kan förvänta sig mat i världsklass..... (i vilken värld finns ni?) Hälsn. Stefan H

Linda Ö
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Christian hjälpte oss med sena bokningar och gjorde att vi fick en härlig kväll, som våra medarbetare uppskattade mycket!

Lynda A
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Julbord på Kristinahovs Malmgård. Perfekt m eget rum vid ingången Perfekt m Bellman Perfekt mat Perfekt personal Dålig akustik, svårt att prata m den som satt mittemot.

Elin M
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Hej, Trevligt bemötande och bra julbord. Fina lokaler och väldigt trevligt inslag med Bellman som uppträde i salongen. Var mycket uppskattat! Dock så hade vi en person som satt i elrullstol och detta hade jag informerat om innan och när vi kom på plats. De hade satt oss längst in i lokalen där det var svårast att komma in. Fick möblera om lite och flytta stolar och bord för att komma fram. Vår servitör verkade väldigt irriterad på situationen och det märktes under sittningen. Han bad visserligen om ursäkt när vi betalade...

Eva R
Skrev om Pielen Catering & Event

Smidigt, proffsigt och mycket bra mat

Anette S
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Fint och tillmötesgående bemötande. Smörgåstårtan va tyvärr inte jättegod, vi hade lax och skaldjur. Det va en minnestund efter min mammas begravning. Bra och trevlig personal som fixade fram ytterligare 2 platser och skar knepig tårta vi hade med oss själva.

Gun E
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande via mejl. Vi var 4 st som åt julbord och det fick högsta betyg. Det var lagom mängd sorter, som fylldes på kontinuerligt.

Susanne B
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Personalen var underbar. Julbordet var välsmakande och gott om olika rätter.

Björn Olof B
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Trevligt ställe och enkla att ha med att göra. Vid problem med sjukdomar och sena ändringar i bokningen så inga problem eller kostnader trots att det i villkoren står att man ska betala för alla som man bokat för. Har i två år ätit julbordet och alla mina gäster uppskattat det. Anledningen till inte full pott är att det varit nån miss på matbordet, dålig potatis som inte smakade bra.

Lill A
Skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event

Fantastiskt bemötande och service.av personalen. Så proffsigt.

Ann-Christin H
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Bra från början till slut Vi fick det vi bad om och en jätte fin service och bra mat

Emma B
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Kan varmt rekommendera det professionella, vänliga, snabba och omtänksamma bemötandet. Fint ordnat, vällagat, gott och trevligt.

Gustaf K
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Pielen Catering var lätta att jobba med. Jag ordnade och beställde allt från min bostad i USA. Vi fick bra råd för meny och även dryck. Jag hade några gäster med olika allergier och matkänsligheter. Det klarade de perfekt med speciallagad version av maträtten och smidig servering. Jag har fått så mycket beröm för maten av gästerna efter festen. Allt gick så bra. Jag använder säkert Pielen igen nästa gång!

Robert W
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Väldigt proffsiga och väldigt god mat varenda gång!!

Maria L
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Mycket god mat och bra service! Vi skulle gärna använda samma cateringfirma fler gånger.

Claes G
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Mycket bra från första kontakt till leverans och servering. God mat och trevligt bemötande.

Eva B
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Mycket trevlig o proffsig personal.Mycket god o snyggt upplagd buffé. Allt var toppen

Boel N
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Vi fick hjälp med varmrätt + en vegetarisk rätt till konferenslokal på Söder i Stockholm. Allt kom i tid och var lätt att ta hand om. Skönt att kunna lämna tillbaka allt smutsigt porslin i backar som sedan hämtades upp utan problem. Vi är mycket nöjda.

Per W
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Födelsedagsfirande på Ekermanska Malmgården mån 5 juni 2023: Öppet hus med Buffé med 7 olika rätter, kaffe,te för 33 personer, delvis egna önskemål. Vi hade inledningsvis flera kontakter med företaget och våra önskemål mottogs mkt positivt. Företagets förberedelser och genomförande på plats var mkt bra, från dukning, mottagande av gäster, uppläggning av maten, servering av drycker, städning av utrymmen både ute och inomhus och företaget levde i hög grad upp till våra förväntningar. Uppskattade den professionella personalen mycket Med vänlig hälsning Per och Elisabeth Weman

Helena S
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Trevligt bemötande, bra service på plats och en uppskattad buffet.

Peter V
Skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

Pielen Catering & Event ordnade catering på vår sons studentmottagning. Vi väldigt nöjda. Personalen var otroligt trevliga och professionella och maten var toppen. Vi kan starkt rekommendera Pielen Catering & Event.