Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng PIK AB bilservice

PIK AB bilservice

Murmästarvägen 21, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Krukmakargatan 5, 11851, STOCKHOLM
Mekonomen Krukmakargatan
Ania J:
Jättekunniga mekaniker och ett toppenbemötande från Linn på kundmottagningen. Kommer definitivt tillbaka!

Bilverkstäder nära PIK AB bilservice:

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Stensätravägen 2, Skärholmen
Bengt B:
Jag är helt igenom nöjd. Har även svarat på en sifoenkät om min uppleveld

Elsa Brändströms gatan 201, HÄGERSTEN
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Nils A:
Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Kungens Kurvaleden 3, KUNGENS KURVA
Kontakta oss om du behöver hjälp med din bil! Läs mer ›
Lars S:
Lämnade in min bil på en hjulinställning för att ratten stod snett och däcken slitits ojämnt. Men nya däck ville jag göra en hjulinställning...

Läs vad 3 kunder tycker om PIK AB bilservice

• Bo E
    Bo E skrev om PIK AB bilservice
    En bra specialverkstad som tar ansvar även när en reparation går fel, bra och stort tack! Nu går min Rover perfekt!
  • Jonah L
    Jonah L skrev om PIK AB bilservice
    De gånger jag lämnat in kärran så har har PIK AB aldrig lyckats göra ett vettigt jobb. Dessutom har jag svart på vitt att de i samband med att brombeläggen hade tagit slut, även hittade på att bromskivorna var dåliga. Två år senare funkar mina skivor perfekt och besiktningen har aldrig klagat.
    Nej har du MG, Rover eller Landrover så åk till R.T. i Häggvik! Där löser de problemen och har vid flera tillfällen tagit lägre betalt då de löst problemen snabbare än beräknat.
  • Rickard O
    Rickard O skrev om PIK AB bilservice
    Lämnade in Drömbilen för diverse felsökning (tre småfel och ett stort) och de var mycket professionella - ansträngde sig verkligen för att fixa allting utan att för den sakens skull dra på mig extra kostnader. De ringde ofta, berättade vad de hade hittat, bollade alternativ och var ärliga med vad de trodde skulle vara meningsfullt att kosta på eller inte. När fakturan kom var den utförlig och välspecad utan ett gram salt. Jag är uppväxt på en liten bilverkstad i en liten by och vet hur man måste behandla kunder för att de ska komma tillbaka. Det vet Johan på PIK också. Hit kommer jag tillbaka.

Murmästarvägen 21, 127 35 Skärholmen