Pik AB

Murmästarvägen 21, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Pik AB

• Bo E
    Bo E skrev om Pik AB
    En bra specialverkstad som tar ansvar även när en reparation går fel, bra och stort tack! Nu går min Rover perfekt! Läs mer
  • Jonah L
    Jonah L skrev om Pik AB
    De gånger jag lämnat in kärran så har har PIK AB aldrig lyckats göra ett vettigt jobb. Dessutom har jag svart på vitt att de i samband med att brombeläggen hade tagit slut, även hittade på att bromskivorna var dåliga. Två år senare funkar mina skivor perfekt och besiktningen har aldrig klagat.
    Nej har du MG, Rover eller Landrover så åk till R.T. i Häggvik! Där löser de problemen och har vid flera tillfällen tagit lägre betalt då de löst problemen snabbare än beräknat. Läs mer
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Pik AB
    Lämnade in Drömbilen för diverse felsökning (tre småfel och ett stort) och de var mycket professionella - ansträngde sig verkligen för att fixa allting utan att för den sakens skull dra på mig extra kostnader. De ringde ofta, berättade vad de hade hittat, bollade alternativ och var ärliga med vad de trodde skulle vara meningsfullt att kosta på eller inte. När fakturan kom var den utförlig och välspecad utan ett gram salt. Jag är uppväxt på en liten bilverkstad i en liten by och vet hur man måste behandla kunder för att de ska komma tillbaka. Det vet Johan på PIK också. Hit kommer jag tillbaka. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Annalena S Annalena S tycker: