Pitcher

Ring 070-683 20 40 www.pitchers.se
3.7

10 omdömen om Pitcher

Lars Tryggve R

After work med kollegorna (14st). Vi förbeställer maten men väl på plats får vi bekräfta fastän vi uppdaterat under dagen. Förståeligt. Men därefter tog det 1 timme innan maten kom och det var först efter att jag sa till/påminde en servitör. Jag tolkar att med förbeställning av mat kan man få maten snabbare eller till och med redo vid ankomst. Men inte här på denna restaurang. Vi söker oss till andra inrättningar nästa gång. Hamburgaren var godkänd.

gustav a
Skrev om Pitcher

Bästaste pub-kedjan i staden. .

Jesper K
Skrev om Pitcher

Riktigt, riktigt bra och matiga hamburgare. Rekomenderas till den som vill ha en hamburgertallrik som känns mer som en måltid och mindre som en tallrik snabbslask.

bertil w
Skrev om Pitcher

Trevligt bemötande,bra mat,goda plocktallrikar, samt hyfsade priser.

Sophie L
Skrev om Pitcher

Pitchers är ett mysigt ställe, med snygg inredning, trevliga människor och god mat. Det är trevligt att sitta där och bara ta något att dricka, eller kanske äta, eller bara hänga med sina vänner och titta på bra sport. Det är mitt i centrum så det är nära och bra till allt annat om man ska fortsätta på en pubrunda. Personalen är trevlig som sig bör och du kommer inte satt gå därifrån på dåligt humör.

Emma I
Skrev om Pitcher

Jättemysigt, härligt och charmigt uteställe/pub mitt i örebro som framför allt riktar in sig på sport och klassas som en sportbar då den visar de flesta och de viktigaste matcherna i de mesta sporterna. Men självklart funkar stället minst lika bra för icke sportintresserade. Dess mysiga läge mitt emot slottet gör det till ett optimalt förfestställe både på sommaren och vintern med dess engelska charmiga inrednig. Stället är även känt för sina fantastiska hamburgare som är ett måste om man besöker Pitchers!

Johanna N
Skrev om Pitcher

En pub som har det mesta. En välsorterad bar, välplannerade bord med sköna soffor. God pubmat och en härlig uteservering med utsikt mot slottet och svartån. vill man ha ett bord på uteserveringen under sommartiden behöver man vara där tidigt. Priserna är också väldigt bra. Dock är inte vakterna alltid så hårda på åldersgränserna då jag träffat på underåriga där inne ett flertal gånger.

Emma  R
Skrev om Pitcher

Ett riktigt trevligt ställe med stort ölsortiment i baren. Perfekt för en fotbollskväll med vännerna! Maten är ritkgit bra och hamburgermenyerna är jättegoda! Ett stort plus är den mysiga uteserveringen med utsikt över slottet och ån.

Matilde M
Skrev om Pitcher

Helt ok krog , snygga killar. Vanliga priser, bra uteservering under sommaren.

Kajsa G
Skrev om Pitcher

En restaurang/pub som ligger vackert belägen med utsikt över Örebro slott och Svartån. Pitchers passar de flesta då du kan gå dit i flera olika syften, till exempel ger storbildskärmarna den sportinbitna chansen att ta en öl i goda vänners lag samtidigt som fotbollen (eller någon annan sport) rullar på skärmarna. Däremot måste det vara ett stort sportevangemang för att ljudet ska vara på. Inredningen är fin med trädetaljer och känslan är lite mörk och mysig. Puben är lagom stor, men det är ofta mycket människor där, vilket...