MAX Piteå

3.2

5 omdömen om MAX Piteå

Malin N
Skrev om MAX Piteå

Jag köpte Dubbel originalmål i Drive through - fick singelburgare. Åkte tillbaka 15 minuters färd för att få en ny burgare (trodde jag) men den blonda flickan i kassan slängde bara på en extra burgare med osmält ost i samma burgare som jag precis lämnat tillbaka. 1. Träna er personal bättre och sparka de som inte fixar det enkla jobbet att leverera rätt mat till rätt kund 2. Googla "kundservice" och börja anamma konceptet 3. Erbjud kompensation till drive through-kunder som fått fel mat, då det i princip alltid handlar om...

Martin B
Skrev om MAX Piteå

Beställde 3 mål, max glömde skicka med en hamburgare samt chicken nuggets. Detta är inte första gången jag blivit utan mat från max. De borde ha utkörning på maten de glömmer att skicka med. Fick gå hungrig en dag på jobbet när dom bara skickat med pommes utan burgare och jag hade inte tid att åka och hämta burgaren pga lunchrasten skulle inte räcka till.

Olle L
Skrev om MAX Piteå

Ibland är det lite stökigt i köket när det är mycket folk och restaurangen är inte bra inredd, utrymmena känns helt fel bl.a. Men! väldigt, väldigt goda hamburgare av stabil kvalité. Bästa köttet, bästa hamburgarna och rätt bra säljare.

Dannyboi
Skrev om MAX Piteå

Många sköna efter-krogen stunder här..Max har riktigt goda burgare och verkar ju även ta sitt ansvar för miljön Riktigt bra!

Anders B
Skrev om MAX Piteå

Max Hamburgerrestauranger i Piteå ligger bra till vid busstationen, ett stenkast från multiarenan LF Arena och på den naturliga infarten till centrum norrifrån. Den ny revoverade och utbyggde restaurangen bjuder på mycket god snabbmat som alltid tillagas på beställning.