NRG Pizza AB

NRG Pizza AB

Ring 076-018 47 85 www.pizzahut.se
3.0

Hos oss ska alla kunna hitta något gott att äta. Nu har vi breddat menyn med ännu fler läckerheter för stora och små. Självklart är salladsbuffén, vitlöks-brödet och Pan Pizzorna med din favorittopping kvar.

2 omdömen om NRG Pizza AB

Anna H
Skrev om NRG Pizza AB

Tycker faktiskt att detta Pizza Hut inte håller så hög klass jämför med andra, vi fick vänta 30 min på att få beställa, trots att vi sa till. Sedan dröjde det ytterligare 40 min innan maten kom och den var då ljummen. Att man sedan får betala långt över normalpris för en väldigt liten pizza gör att jag inte kommer besöka detta ställe igen. Ett plus dock för att delar av personalen var väldigt trevliga när dom väl kom till vårt bord.

Amanda E
Skrev om NRG Pizza AB

Jag gillar Pizza Hut och denna restaurang brukar jag äta lucnh på. Vill man vara onyttig och unna sig en pizza till lunch nån gång är detta stället man ska gå till. De har en god och prisvärd pizzabuffé där man kan testa en massa olika pan pizzor, och äta så mycket man vill och orkar. Stor och blandad salladsbuffé finns också. Prisvärt, och bra läge mitt i city!