Alla kategorier Restaurang Halland Halmstad Pizzeria Capri

Storgatan 46, 302 43 Halmstad — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Pizzeria Capri

• Johan P
    Johan P skrev om Pizzeria Capri
    Allt det bästa till Capri och personalen, super god mat! Ni jobbar hårt och det märks, för varje gång man kommer är det inte lätt att få ett bord även fast vi bara är två, topp klass! Prisvärt är det minsta man kan säga för sådan här god mat!
  • Christian P
    Christian P skrev om Pizzeria Capri
    Deras Ciao Ciao är stands godaste och måste verkligen upplevas! Maten är fräsch och prisvärd.

Uteservering ett stort plus! Min nya favoritrestaurang helt klart.
  • linn e
    linn e skrev om Pizzeria Capri
    liten mysig restaurang som erbjuder supergod o fräsch pizza!
  • danne d
    danne d skrev om Pizzeria Capri
    detta är den bästa pizzan jag har ätit någonsin, och deras kök rekomenderas varmt gott med pasta !!
  • Bjarki A
    Bjarki A skrev om Pizzeria Capri
    Ett jättemysigt litet ställe som ger en liten känsla av välbefinnande. Smaken på pizzan får toppbetyg men priserna är inte särskilt studentvänliga. Man skulle kunna säga att det är mer av en restaurang än en pizzeria, om man jämför med Halmstads resterande pizzerior. Pizzeria Capri ligger mycket centralt vilket kan vara en fördel för vissa.
  • Evelina D
    Evelina D skrev om Pizzeria Capri
    Liten och mysig pizzeria mitt i stan med riktigt smaskig meny! Inget vidare stor men absolut värd ett besök. På sommaren har de en uteservering man kan sitta på och ta en öl eller två till sin pizza. Kan även rekommenderas att ta en pizza från Capri o avnjuta i picassoparken alldeles i närheten.

Storgatan 46, 302 43 Halmstad