Alla kategorier Restaurang Stockholms län Tyresö Pizzeria & Spagetteria Hörnet

Bollmoravägen 14, 135 40 Tyresö — Visa karta

Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Läs vad 11 kunder tycker om Pizzeria & Spagetteria Hörnet

• Peder M
    Peder M skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Godaste pizzorna i området. Trivsamma lokaler.
  • Conny E
    Conny E skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Bra service och mycket bra pizzor samt pasta.
    Bäst i tyresö och det finns ex antal pizzerior här
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Har de bästa pizzorna av alla ställen som jag har varit på i sthlms området! Riktigt bra!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Mycket bra PIZZA restaurang i Tyresö. Goda pizzor och trevligt bemötade av personal. Mina barn får alltid varsin klubba men de frågar först om det kan få en. De är 3 och 5 år.

Mysiga lokaler.
  • Crille  J
    Crille J skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    SKITSTÄLLE. Min son var där med en kompis. (Bägge är 11-år) När dom efter betalningen av sina pizzor tog varsin klubba (som dom A L L T I D förut fått ta efter betalningen då både grabbarna, samt resp familjer,O F T A gick dit), fick dom världens utskällning av ngn mindre serviceminded personal... = Dit går våran familj ( 5 personer) A L D R I G och handlar våra pizzor igen. Nu är det pizzeria Kaktus eller Öringe som gäller för oss trots "omvägarna".

Även fått höra av en annan vän,som numer inte heller är stammis där längre, att även han och hans fru har blivit dåligt bemötta av någon personal där.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    En av de bästa pizzerior jag har ätit på genom livet, och den goda smaken är (sist jag var där, vilket var något år sedan i och för sig) dessutom genomgående för hela menyn. Att både personal och inredning dessutom var riktigt trevlig är en bonus.
  • Walter H
    Walter H skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Bra ihopsatta pizzor med schysst personal och lugna lokaler, snabba dessutom!
  • Tove W
    Tove W skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Pizzeria Hörnet, som det kallas i folkmun, har väldigt god pizza. Personalen är väldigt snabba och man behöver inte vänta länge på sin pizza. Pastan är även den god. Jag tycker dock att det var något lite ost på den senaste pizzan jag åt, men förhoppningsvis var det ett tillfälligt misstag. Ett plus är att man kan sitta ute och äta om vädret tillåter.
  • Malin H
    Malin H skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Tyresös bästa pizzor!! När man kommer in på restaurangen möts man av otroligt trevlig personal. Lokalerna är mysiga och med en skön uteservering på sommaren. Dom serverar pasta, sallad ciabatta osv, som en vanlig italiensk restaurang men Hörnet är något utöver det vanliga!! Rekomenderas varmt!
  • -
    - skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Här har dom de godaste pizzorna i Tyresö, helt klart! Restaurangen är mysig och maten är fräsch och personalen är alltid trevlig och glad. Man känner sig välkommen när man kommer dit och det kan ju vara trevligt. På sommaren är det ju inte helt fel att sitta på deras uteservering heller.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Pizzeria & Spagetteria Hörnet
    Bra pizzor och fantastisk personal. Man blir alltid trevligt bemött på hörnet, personalen är engagerad och lätt att ha att göra med.
    Maten är alltid fräsch och smakar riktigt bra.
    Tror att de serverar Tyresös bästa luncher oxå..
    Crille J gillar detta

Bollmoravägen 14, 135 40 Tyresö