PJ Parkettgolv AB, sid 2

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att du kommer bli nöjd med resultatet när du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Oavsett om du vill lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga.

Vi är specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Under åren har vi arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar, och på så sätt har vi fått ovärderliga kunskaper. Kvaliteten på alla utförda arbeten är alltid det viktigaste för oss, för att du som kund ska vara nöjd. Inget golv är det andra likt och därför är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även fem års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet. Både när det gäller trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlingsprodukter som lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 184 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• Lisa B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra kommunikation och perfekt genomfört arbete!
    Golvslipning ekparkett.
    Stort tack, kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karin N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vänligt, kunnigt och tillgängligt bemötande. Vi fick förtroende direkt.

Tips - uppdatera hemsida så det går att få offert därifrån. Läs mer
  • Gunilla H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Kontaktade PJ Parkett för att få en offert på att slipa och färga alla golven i min nya lägenhet. Fick snabbt svar, fick en tydlig offert, fick en bra tidsplan, som dessutom höll hela vägen ut. Vid slutbesiktningen hittades en liten miss som åtgärdades dagen efter, utan diskussion. Jag är mycket nöjd med allt, från början till slut. Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Slipning av gammalt ekparkettgolv.
    Har anlitat dem förut två gånger till min dotters lägenhet.
    Därför hade jag höga förväntningar då de skötte sig mycket bra hos henne.
    Snabb och bra första kontakt. Höll vad de lovade.
    Känns mycket pålitliga. Korrekt faktura. Inget krångel med någonting. Det är så jag vill ha det!
    Birgitta Persson Läs mer
  • Peter B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag har anlitat PJ Parkettgolv AB för att renovera och komplettera ett gammalt parkettgolv med fiskbensmönster, samt lägga ett helt nytt i köket där det var plastmatta. Min kontakt med företaget har varit bra både med Tomas som chef och samordnare och Daniel som lagt golvet samt Patrik som utförde slipning och oljebehandling. Alla har varit trevliga och bra på att höra av sig och att hålla överenskomna tider vilket jag uppskattar mycket. Resultatet blev bättre än förväntat :-) Jag kommer att rekommendera företaget till andra som behöver hjälp med trägolv. Läs mer
  • Sofia U skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevligt bemötande samt proffsigt och snabbt utfört arbete med mycket bra resultat - ett helt nytt golv på bara 7 timmar! Läs mer
  • Anna J skrev om PJ Parkettgolv AB
    Otroligt trevligt bemötande! Är supernöjda med resultatet! Läs mer
  • Nina j skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi anlitade PJ Parkettgolv för slipning och behandling av ekparkett i hela lägenheten. Aningen knapphändig info inför genomförandet, men resultatet blev himla bra. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Kristoffer S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra och tydlig offert. Jobbet utfördes senare utan större anmärkningar. Läs mer
  • Carin S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Är mycket nöjd över kontakten med dem. Möts av ett bra bemötande och punktlighet och golvslipning och lackning av mitt vardagsrum är proffsigt utfört. Läs mer
  • David R skrev om PJ Parkettgolv AB
    Anlitade PJ Parkettgolv för att lägga fiskbensparkett i vår nyinköpta 20-talslägenhet. Snabb respons, trevliga killar och framförallt ett mycket väl utfört arbete. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Erik B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra redigt bemötande. Ärlig offert. Snyggt utfört arbete. Tidplanen följdes. Läs mer
  • Jan U skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag fick kontakt med PJ Parkettgolv via en målare på Hammarbyhöjdens måleri. Från första telefonsamtalet till färdigt arbete har dom hållt det dom lovat hela vägen. Dom tog emot min beställning och sa att den som skulle utföra arbetet skulle kontakta mig via telefon inom en viss tid, och det gjorde dom. Trevliga och tjänstvilliga hela vägen. Jag beställde slipning av parkettgolv i vardagsrummet samt en tröskel. Jobbet, så långt jag kan bedöma, är mycket bra utfört. Det enda jag har att anmärka på är att vi har några skruvhål i golvet på ett ställe som fortfarande är kvar efter slipning. Jag har inte beställt fyllning av hålen men då det inte är självklart för mig hur ett slipjobb går till skulle jag önska en fråga från företaget om jag vill att dom fyller hålen. Detta bara för att få ett ännu bättre resultat. Men PJ Parkett har inte gjort något fel, dock hade dom visat sig än mer professionella om dom ställt frågan.

Jag hade också dagen innan dom kom för att slipa mitt golv lyckats tappa en bokhylla på ett annat parkettgolv i huset. Jag frågade om dom kunde laga det och det lovade deras representant att dom kunde, dock inte vid samma tillfälle utan dom skulle höra av sig senare. Jag väntar fortfarande på att dom ska höra av sig. Läs mer
  • Helene L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevligt företag som snabbt svarade på förfrågan och höll igång dialogen.
    Slipningen gick fort och blev snygg. Allt utan något strul. Läs mer
  • Jan R skrev om PJ Parkettgolv AB
    Allt helt ok, tack! Bra jobb och tidsplanen hölls. Läs mer
  • Anna-Britta S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag har fått ett parkettgolv slipat och lackat på rekordtid. Dagen efter mitt samtal var en hantverkare på plats 10 min före utsatt tid.
    Golvet vart väldigt bra. Jag rekommenderar verkligen detta serviceinriktade företag. Läs mer
  • Jasmin K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi anlitade PJ Parketgolv AB och vart mycket nöjda. Tomas svarade snabbt på våra frågor och fick in oss i sitt schema på kort varsel då vi såg att golvet va i sämre skick än förväntat när de gamla ägarna flyttat ut. Andre' kom och utförde arbetet och resultatet vart mkt bra!
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • Marit A
    Marit A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag är mycket nöjd med PJ Parkettgolv. Snabb kontakt och väldigt bra service! De räddade verkligen mina slitna parkettgolv som nu ser ut som nya.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick hjälp med att slipa originalparketten i vårt 40-talshus och sedan hårdvaxolja på (magic oil).
    Det blev supersnyggt och golvet luktar underbart. Fick även hjälp med att skrapa lister och montering av nivålister på befintligt golv.
    PJ Parkett är ett självklart val för alla golvjobb! Läs mer
  • Richard T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Tydlig offert. Jobbet mycket snyggt utfört inom utlovad tid. Läs mer
  • Sarah G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick en väldigt ful vattenskada på vårt originalparkettgolv. PJ parkett svarade snabbt med offer på förfrågan o kunde utföra arbetet nästan omgående. Resultatet överträffade vår förväntan. Snyggt, professionellt o knappt synbar lagning. Vi skulle anlita dem igen! Läs mer
  • Johan B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Resultatet bliv bra efter slipning och lackning jag är mycket nöjd. Lätt att få kontakt med företaget också. Allt bra,dessutom god information från företaget om arbetet. Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra kontakt från början trots att jag hade en massa funderingar och ändringar. Golven blev snygga. Läs mer
  • Annika H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabba och serviceinriktade. Fiskbensparketten blev fantastiskt fin. Läs mer
  • Sven S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Smidigt, snabbt o rimlig kostnad. Trevligt bemötande och fint resultat Läs mer
  • Karl H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi är supernöjda med arbetet. Snappat och effektivt utan krångel. Läs mer
  • Mats B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vår ekparkett behövde en uppfräschning. 70 kvadrat och tidspress.. Thomas och hans team var ett perfekt val- sååå snyggt. Läs mer
  • Camilla L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Anlitade PJ Parkettgolv för att slipa och lacka bokparkett i tre rum. Kontakt med företaget gick mycket smidigt och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Lennart E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Positivt, snabbt och bra jobb vid slipning och lackning av parkett Läs mer
  • Sofia A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Väldigt proffsiga och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • MAts P
    MAts P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevligt bemötande, bra råd och mycket bra genomfört arbete! Läs mer
  • Alexander S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi är nöjda med vårt nya golv. De kunde varit mer tillmötesgående och serviceinriktade i sin kommunikation. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag anlitade PJ Parkettgolv för att lägga ett nytt golv i vardagrummet. Samtidigt beställde jag elarbeten och målning av väggar och tak. Bemötandet var trevligt och seriöst. Det var lätt att få kontakt med företaget och att få svar på frågor. De synpunkter jag hade togs om hand snabbt och bra.

När det gäller arbetena är jag nöjd med mitt nya golv. PJ Parkettgolv utförde inte självt elarbetena och målningen men såg till att ordna elektriker och målare och skötte planering och samordning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Emma S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande. Bra resultat. Läs mer
  • Peter G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bara bra saker att säga. Från början till slut var det bra kommunikation och väl utfört arbete. Läs mer
  • Jeanette F skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och snabba svar. PJ Parkettgolv har lagt in nytt golv i två rum och slipat 65m² parkettgolv och lackat. Supernöjd med resultatet.
    De höll de tider de lovat och var alltid snabba med återkoppling. Läs mer
  • Katarina E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra från början till slut! Punktliga, trevliga och enormt kompetenta. Fick väldigt bra råd vid planering av projektet ( byte av golv i två sovrum). Läs mer
  • Axel H
    Axel H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Utmärkt jobb, kunde inte önska mer. Professionella och kommunicerade under projektet. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv gjorde ett suveränt jobb, det vitlaserade golvet blev fantastiskt. Allt blev i minsta detalj toppen. Dessutom gjordes jobbet på endast två dagar. En granne blev så imponerad så att hon också direkt anlitade PJ Parkettgolv till hennes stora lägenhet! Läs mer
  • Tomas p skrev om PJ Parkettgolv AB
    Fantastiska killar som la in den länge önskade fiskbensparketten. Niclas som höll i trådarna skötte det med bravur. Projektet ändrades många gånger under resan men Niclas var flexibel och justerade efter hand. Mycket lyckat slut resultat. All heder till alla inblandade. Läs mer
  • Anniki N
    Anniki N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av tre golv. Jag fick ett korrekt och omsorgsfullt bemötande på alla nivåer. Golvläggning gjordes effektivt och med mycket gott utförande. Vi är mycket nöjda med den service som PJ Parkettgolv AB gav. Läs mer
  • Klara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av ekparkett samt slipning. Mycket bra resultat och otroligt bra kundbemötande med service och flexibilitet. Rekommenderar starkt PJ parkett! Läs mer
  • Heidi K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Otroligt nöjd med den snabba servicen och resultatet av golvslipning samt lackning. Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv! Läs mer
  • Helene H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötande från Tomas på PJ. Väl utfört jobb till ett bra pris. Golven blev jättefina ! Kommer anlita dem igen. Läs mer
  • Magnus T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi flyttade en vägg och lagade fiskbensparketten efter detta samt behandlade golvet med pigment och vax. Bemötandet var professionellt och väldigt hjälpsamt, vi fick svar nästan direkt så fort vi hade en fråga. Arbetet inleddes vid avtalat tidpunkt och avslutades även det på utsatt tid. Läs mer
  • Sara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Lätta att komma i kontakt med. Snabba att svara på mail. Otroligt snyggt slutresultat på ek stavparkett. Kom med bra idéer på lösningar vid övergång till andra rum o golv. Färdiga i tid. Städade bra. Inte så tydlig offert men det kunde jag förtydliga o stämma av. Läs mer
  • Björn A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jättenöjd med allt. Lätta att ha och göra med. Snabba på att svara på mail etc. Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag tog bort en mellanvägg mellan två rum för att få ett större och fann att det saknades parkett där väggen stått. Jag ringde runt till ett antal företag som arbetade med golvreparationer. Många hade inte tid eller tyckte att jobbet var för litet. Flera återkom inte. PJ Parkettgolv svarade däremot vänligt och sakligt. Jag beställde jobbet och fick det utfört på utsatt tid till en rimlig kostnad. Golvet blev som nytt i det nya stora rummet och vi är mycket nöjda med såväl arbete som resultat. Läs mer
  • Lovisa L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Toppenbra! Snabb service och strålande resultat. Har dock inte sett fakturan än. Läs mer
  • Kim H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Hej

Jag är jättenöjd, tack för hjälpen!

Vänligen,

Kim Hellgren Läs mer